Autor Tema: Futbol Cat torna al Canal 33  (Llegit 1324 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Futbol Cat torna al Canal 33
« el: 31 de Agost de 2009, 08:26:50 am »
Doncs avui, dilluns 31 d'agost torna al Canal 33, però pel que veig serà en un nou horari. A les 22,35 h. No sé si serà només per avui, o ja serà l'horari que tindrà a partir d'aquesta temporada.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Xandri

• Visitant
Re: Futbol Cat torna al Canal 33
« Respondre #1 el: 31 de Agost de 2009, 11:51:52 am »
Doncs avui, dilluns 31 d'agost torna al Canal 33, però pel que veig serà en un nou horari. A les 22,35 h. No sé si serà només per avui, o ja serà l'horari que tindrà a partir d'aquesta temporada.
Pel que van dit a TV3, serà durant un temps com a horari d'estiu, a l'hivern tornaria l'horari habitual.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 01 de Setembre de 2009, 11:37:06 am »
En quan al programa d'ahir hi ha certes novetats, tot i que la majoria segueix molt igual.

No m'agrada la "ruta per Catalunya" on es perd temps de resum per altres partits (ja siguin de 3a o més imatges de 2a B), ni li trobo massa sentit vaja. És un prograna de futbol i no pas Catalunya des de l'aire.

No m'agrada la "tonteria" de seguir als entrenadors. Ahir van ser Elvira i Vinyals en un Vilanova-Hospi. Ho vaig trobar un sense sentit que no té cap gràcia, i si no recordo malament, encara més agreujat que no es veiés cap imatge del que realment interessava, el partit en si.

Si em va agradar la pregunta que es fa a l'inici i que al final del programa té la seva resposta.

Si em van agradar "els breus" que van fer donant 3 noticies amb història i curioses. Les de la blanca subur, últim partit de la pretemporada de lleida de la temporada.....

Si em va agradar i prefereixo que al final del programa els jugadors ens parlin dels seus començaments o alguna anècdota de la seva trajectòria, abans que ens "deleitin"  ::) amb les seves cançons favorites, tal i com vèiem l'any passat.

És una pena que només tingui 30 minuts de duració, ja que amb més estona es podrien veure resums més llargs tan de 2a b com de 3a i també veure altres categories.

Sort al programa en aquesta nova temporada  :ok
« Darrera modificació: 01 de Setembre de 2009, 11:41:36 am per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #3 el: 02 de Setembre de 2009, 12:24:21 pm »
El que no va venir a "cuento" va ser recordar que fa 10 anys va haver problemes amb els HHVV a l'estadi com a efemèride d'un 31 d'agost.... :rant:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 02 de Setembre de 2009, 12:31:16 pm »
El que no va venir a "cuento" va ser recordar que fa 10 anys va haver problemes amb els HHVV a l'estadi com a efemèride d'un 31 d'agost.... :rant:

Com que no? Els HHVV en aquell moment van ser uns visionaris. Es va caure la valla (que per cert, estava rovellada i podrida), gairebé sola (SEMPRE en els gols havíem celebrat els gols pujant a la valla), i ara gairebé en cap camp de futbol hi han valles.  ;D

També et dic que es podia haver caigut en aquell gol o l'altre, ja que estaven en molt mal estat (de fet, jo estava en aquella època a l'altre gol i ens pujàvem a la valla).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 07 de Setembre de 2009, 23:40:59 pm »
Avui han fet el programa  a les 23,05..... No entenc aquest horari i menys encara veient els programes que fan abans del FutbolCat.....
Lamentable TVC, que no la gent del programa en si, que imagino que res tenen a veure amb aquest horari!!

www.miequipo.es

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #6 el: 08 de Setembre de 2009, 00:03:09 am »
Avui han fet el programa  a les 23,05..... No entenc aquest horari i menys encara veient els programes que fan abans del FutbolCat.....
Lamentable TVC, que no la gent del programa en si, que imagino que res tenen a veure amb aquest horari!!

El programa d'avui ha estat molt currat i molt complert, llàstima per l'horari com bé dius
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #7 el: 08 de Setembre de 2009, 12:53:32 pm »
Aquest programa el segueixo de desde fa 4 temporades o així( de quan començava a les 20:30) i sempre m'agradat. Per cert segon programa consecutiu que encerto la pregunta   :mml:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!