Tampoc sé qui és exactament el MÀXIM responsable de confeccionar la plantilla i de portar els fitxatges. Crec que hauria de ser una responsabilitat menys repartida.
No crec que ho hagi fet malament (i més sabent els problemes de calers que tenim), però sens dubte que penso que s'hagués pogut fer millor. Jo personalment hagués apostat per potenciar més l'equip en algunes zones que estàn "una mica més descuidades" resepcte a la resta. I el tema dels sub-23 també em sembla preocupant (i m'agradaria equivocar-me en aquesta última afirmació).
Igualment penso que tenim un bon equip i amb ganes i ambició podem fer una molt bona temporada! Tan de bo sigui millor que la passada!!
La meva opinió és bastant semblant a la de Mutio.... "llums i ombres"....
positiu; els fitxatges ràpids de Robles, Castell, Puigdollers i Bermudo, tots ells de qualitat contrastada. podriem incloure també si ens fixem en l´experiència a Segona B, a Blas Vilchez. També l´haver aconseguit la ràpida renovació de peces clau de l´equip.
negatiu; el no haver sapigut resoldre (tampoc sé si depenia d´ell), la "cobertura insuficient" (en quant a número d´efectius, no de qualitat), de dues zones descuidades.
desconcertant; el tema dels "sub-23". S´aposta simplement per omplir fitxes i mai es veu una millora palpable.
posem-li un aprovat alt.... tot i així, els balanços s´han de fer a final de temporada i m´agradaria poder felicitar-lo.