Autor Tema: qui fitxa en el CES?  (Llegit 823 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
qui fitxa en el CES?
« el: 31 de Agost de 2009, 09:29:51 am »
doncs això, que amb tants noms com hi han a l'area tecnica ja m'he fet un embolic, m'ho podria aclarir algú?

també m'agradaria saber qui (mal) planifica la pretemporada. gràcies per anticipat.
Millor Moderadora Forera Novell

antcarcer

• Visitant
Re: qui fitxa en el CES?
« Respondre #1 el: 31 de Agost de 2009, 10:42:42 am »
Fixeu-vos si és estrany el que ens està passant, que en les tres anteriors temporades amb Moya, només havien dos davanters i aquest any que hi ha tres, estan demanant un altre, i ara l'últim dia per fitxar es donen compte i li bé les presses. ...

Benavente benamente, que no te enteras de nada... majete.  :xin-xin

Desconnectat sentiment arlequinat

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #2 el: 02 de Setembre de 2009, 00:19:20 am »
1- deixeu treballar a la gent si han portat aquets jugadors aixo vol dir que han encertat ens els fitxatges jo fins que no passin 23 jornades no dire absulutament res primer hem de deixar que passi el temps a veure que passa! recordem el dia del 4-0 a santa eulalia o el empat davant el denia (1-1) i el final vem fer play off.. primer de tot aquet equip mereix una mica de confiança.... salutacions!!

VISCA EL SABADELL!!!  ah!  i Visca el Benavente i els seus reponsables en els fitxatges per els esforços que han fet!!!

Desconnectat tanko

• Infantil
  • Missatges: 111
  • Gènere: Masculí
« Respondre #3 el: 02 de Setembre de 2009, 09:26:19 am »
1- deixeu treballar a la gent si han portat aquets jugadors aixo vol dir que han encertat ens els fitxatges jo fins que no passin 23 jornades no dire absulutament res primer hem de deixar que passi el temps a veure que passa! recordem el dia del 4-0 a santa eulalia o el empat davant el denia (1-1) i el final vem fer play off.. primer de tot aquet equip mereix una mica de confiança.... salutacions!!

VISCA EL SABADELL!!!  ah!  i Visca el Benavente i els seus reponsables en els fitxatges per els esforços que han fet!!!
Ah! Però no cobren per fer aquesta feina?
Estic d'acord que les valoracions s'han de fer a final de temporada, però de moment hi ha algunes coses que no rutllen: pèsima planificació de la pre-temporada, plantilla descompensada, una fitxa per cobrir (i no em val això d'esperar al mercat d'hivern, perquè si fes falta es pot donar la baixa a un jugador que no hagi tingut el rendiment esperat i així cap jugador es relaxaria o s'acomodaria).

« Darrera modificació: 02 de Setembre de 2009, 09:32:39 am per tanko »