Autor Tema: Capitol 2: _______ DECLARACIONS DEL SR. SOTERAS A RS  (Llegit 16380 cops)

0 Usuaris i 11 Visitants estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Re: Capitol 2: _______ DECLARACIONS DEL SR. SOTERAS A RS
« Respondre #40 el: 03 de Setembre de 2009, 01:20:58 am »
D'acord que al  :arbit se li ha anat la pinça a la pròrroga, però si haguéssim fet els deures en els 90 minuts de partit, no ens haguessin fet fora a cap jugador ... i prou de plorar, que ens diran las Lloronas ...  :xin-xin

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 360
  • Gènere: Masculí
« Respondre #41 el: 03 de Setembre de 2009, 01:22:37 am »
yo nomes dic que es molta casualitat que amb dos partits del sabadell hagi expulsat a 4 jugadors mes 9 grogues si no recordo malament.  espero i dessitgo que el dilluns vingui un arbitre que sapiga administrar be el partit perque macho aquet arbitres nomes venen a cobrar i tant li fa si expulsa a 3 o 4 o 5....si ets de sabadell Iniesta hauries de entendre la gent que esta cremada de tanta polemica i desisions en contra ya tindria que se hora que algu de la federacio digues algo de tot aixo!! en fi! saluts :beer2

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #42 el: 03 de Setembre de 2009, 01:23:21 am »
Yo no digo que nos haya beneficiado... simplemente en que no debemos estar tan pendientes de los arbitros y si mas de nuestros jugadores que es lo que tenemos que mejorar!

Partidos que se pierden por errores arbitrales... claro! El de Irun por ejemplo... el de Burgos... y partidos que ganaras por errores de arbitrales. Para bien o para mal eso no lo puedes cambiar. Pero los errores de tus jugadores si... y hoy se han cometido muchos y de MUY GRAVES (vease Agustin). Y eso si que lo podemos cambiar.

Nada mas... yo soy el primero que critica a un arbitro cuando cree que se equivoca. Pero no creo que debamos echarles la culpa de todos los males... tenemos problemas en casa como para ir tirando pelotas fuera... es una forma de distraer lo que realmente deberia estarse hablando.

La lista la saco para que veamos que no todo son errores en nuestra contra, que es lo que suele pasar... que solo vemos lo nuestro.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #43 el: 03 de Setembre de 2009, 01:24:30 am »
yo nomes dic que es molta casualitat que amb dos partits del sabadell hagi expulsat a 4 jugadors mes 9 grogues si no recordo malament.  espero i dessitgo que el dilluns vingui un arbitre que sapiga administrar be el partit perque macho aquet arbitres nomes venen a cobrar i tant li fa si expulsa a 3 o 4 o 5....si ets de sabadell Iniesta hauries de entendre la gent que esta cremada de tanta polemica i desisions en contra ya tindria que se hora que algu de la federacio digues algo de tot aixo!! en fi! saluts :beer2

Precisament, no es normal que ens expulsin tants jugadors... i de qui es la culpa si Agustin fa el que fa... a Roberto Morales...? De l'arbitre? Jo crec que el que hem de millorar som nosaltres i no tenir aquests errors infantils com el d'Agustin ni carregar-nos de targetes per pura impotencia!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #44 el: 03 de Setembre de 2009, 01:26:21 am »
Expulsió d'Agustín... correctíssima!
Expulsió de Morales... correcte.
Expulsió de Juvenal... discrepàncies... pero tot i aixo just al final...
Penal a favor del Marbella a l'ultim minut de la prorroga no pitat...

I el Sabadell ha caigut per l'arbitre? Ja esta be de tirar pilotes fora no? Que Roberto Morales sigui expulsat en dos partits seguits es per preocupar-se... Que a Agustin se li pari el comptador i s'autoexpulsi aixi es per preocupar-se... Que no li sapiguem jugar a un equip que ve de perdre 1-5 contra un exTercera a la primera jornada de lliga es per preocupar-se... Que de 4 penals no en tirem ni un de bé es per preocupar-se... i aqui tothom parlant de l'arbitre...
Que el que doni una empenta sigui juvenal i el jugador xoki contra roberto no el veig com una expulsió correcte de roberto, ho sento. Que només expulsin a l'agustin en akella jugada tp ho veig correcte, ho sento, algo havia passat abans. Que expulsin al juvenal quan tots dos jugadors san tirat en segada a terra tp ho veig correcte, ho sento.

QUE ESTUDIEU PER SER ARBITRES I US PENSEU QUE ENS PODEU MIRAR ALS ALTRES DES DE DALT TAMPOC HO TROBO CORRECTE, HO SENTO!!

Recordo que a l'interpenyes hi havia 2 arbitres, un que estudiava per ser arbitre i un que ho feia de bona gana. De qui es va keixar tothom? Ho sento, però al iwal que jo per molt que he practicat no he arribat mai a ser millor futbolista que d'altres que han jugat menys, hi ha d'altres que per molt que practikin pitan mai arribaran a ser bons arbitres, i encara més intentant defensar coses ben dificils de defensar... I per molt que els defenseu i vosaltres neu de bona fe, no us heu ficat mai a la ment de cap altre arbitre per saber si ho fan expressament o no, així que dexeu de tractarnos als demés d'idiotes...

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
« Respondre #45 el: 03 de Setembre de 2009, 01:28:01 am »
les expulsions si que estic d' acord pero si han de haber targetas que siguin per els dos cantons no per el sabadell  prque ya ab diras 1 ontinyent i  8 sabadell!

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
« Respondre #46 el: 03 de Setembre de 2009, 01:31:05 am »
el titular de dema a la prensa...

EL ARBITRO ECHA DE LA COPA AL SABADELL

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #47 el: 03 de Setembre de 2009, 01:31:57 am »
Expulsió d'Agustín... correctíssima!
Expulsió de Morales... correcte.
Expulsió de Juvenal... discrepàncies... pero tot i aixo just al final...
Penal a favor del Marbella a l'ultim minut de la prorroga no pitat...

I el Sabadell ha caigut per l'arbitre? Ja esta be de tirar pilotes fora no? Que Roberto Morales sigui expulsat en dos partits seguits es per preocupar-se... Que a Agustin se li pari el comptador i s'autoexpulsi aixi es per preocupar-se... Que no li sapiguem jugar a un equip que ve de perdre 1-5 contra un exTercera a la primera jornada de lliga es per preocupar-se... Que de 4 penals no en tirem ni un de bé es per preocupar-se... i aqui tothom parlant de l'arbitre...
Que el que doni una empenta sigui juvenal i el jugador xoki contra roberto no el veig com una expulsió correcte de roberto, ho sento. Que només expulsin a l'agustin en akella jugada tp ho veig correcte, ho sento, algo havia passat abans. Que expulsin al juvenal quan tots dos jugadors san tirat en segada a terra tp ho veig correcte, ho sento.

QUE ESTUDIEU PER SER ARBITRES I US PENSEU QUE ENS PODEU MIRAR ALS ALTRES DES DE DALT TAMPOC HO TROBO CORRECTE, HO SENTO!!

Recordo que a l'interpenyes hi havia 2 arbitres, un que estudiava per ser arbitre i un que ho feia de bona gana. De qui es va keixar tothom? Ho sento, però al iwal que jo per molt que he practicat no he arribat mai a ser millor futbolista que d'altres que han jugat menys, hi ha d'altres que per molt que practikin pitan mai arribaran a ser bons arbitres, i encara més intentant defensar coses ben dificils de defensar... I per molt que els defenseu i vosaltres neu de bona fe, no us heu ficat mai a la ment de cap altre arbitre per saber si ho fan expressament o no, així que dexeu de tractarnos als demés d'idiotes...

El que sembla mentida es que tu siguis aspirant a entrenador amb el poc que demostres saber-ne de futbol.

I superioritat res, nomes dono la meva opinió. Intento parlar de futbol i no d'arbitres... ara si en aquest forum per donar una opinio raonada t'has de trobar desqualificacions personals... doncs...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #48 el: 03 de Setembre de 2009, 01:32:01 am »
La expulsió de Juvenal no es expulsió ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #49 el: 03 de Setembre de 2009, 01:36:03 am »
ante todo decir que no soy arbitro.

Después de esto me gustaria plantear una cosa, no creeis que los arbitros nos cojen mania de tanto criticarlos?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #50 el: 03 de Setembre de 2009, 01:37:22 am »
El que sembla mentida es que tu siguis aspirant a entrenador amb el poc que demostres saber-ne de futbol.
I superioritat res, nomes dono la meva opinió. Intento parlar de futbol i no d'arbitres... ara si en aquest forum per donar una opinio raonada t'has de trobar desqualificacions personals... doncs...
Jo quan he mirat a algú des de dalt en akest sentit? Jo quan he dit que soc aspirant a entrenador de futbol? Què et penses que em fa mal que m'ho diguis? xDDD Si sóc el primer que ho dic guapo...si et pica el que t'he dit et raskes, però ultimament estàs sent molt poc humil, potser en això si que hauries d'aprendre de mi.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #51 el: 03 de Setembre de 2009, 01:38:05 am »

Después de esto me gustaria plantear una cosa, no creeis que los arbitros nos cojen mania de tanto criticarlos?
Pedro...i tu creus que els arbitres de segona B entren al forum per veure què diem d'ells? xDD

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #52 el: 03 de Setembre de 2009, 01:40:35 am »

Pedro...i tu creus que els arbitres de segona B entren al forum per veure què diem d'ells? xDD

home, tot és posible ;) però ja no em refereixo a àrbitres de 2a b, potser gent d'adalt si, o potser no, tot i que clar, tenint un president que els desprècia publicament...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #53 el: 03 de Setembre de 2009, 01:40:48 am »
Jo quan he mirat a algú des de dalt en akest sentit? Jo quan he dit que soc aspirant a entrenador de futbol? Què et penses que em fa mal que m'ho diguis? xDDD Si sóc el primer que ho dic guapo...si et pica el que t'he dit et raskes, però ultimament estàs sent molt poc humil, potser en això si que hauries d'aprendre de mi.

Lo que miro jo de dalt ho has dit tu... repassat dema en fred els meus missatges i veuras que, precisament, de l'unic que intento parlar es de futbol... i no d'arbitres.

Picar-me? No no em pica gens. Arbitre bo o dolent no se si ho soc perque no porto el suficientment temps com per saber-ho. Jugador de futbol tampoc ho seré perquè mai he passat de certes categories aixi que m'haure de conformar en opinar sobre "aves migratorias"...

Repeteixo... i tu que t'hi dediques crec que es el primer que feu despres dels partits... s'han d'analitzar els errors propis no anar a buscar culpes a casa d'un altre.

En lo de mirar de dalt, potser es pot contestar una mica burlesc quan et cauen 500 missatges en contra per dir que hauriem de mirar el que hem fallat nosaltres i no el senyor que va de negre.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #54 el: 03 de Setembre de 2009, 01:46:37 am »
Nosaltres hem fallat...és evident...però els àrbitres són MOLT DOLENTS....però MOLT eh?.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #55 el: 03 de Setembre de 2009, 01:48:54 am »
Nosaltres hem fallat...és evident...però els àrbitres són MOLT DOLENTS....però MOLT eh?.

Aahhhhh...i els aragonesos sembla que ens tinguin una mania especial....Repasem estadístiques??????

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #56 el: 03 de Setembre de 2009, 01:53:09 am »
Desprès de venir de la Creu Alta molt decebut i emprenyat per perdre d´aquesta manera llegeixo akets missatges i encara m´emprenyo mès

La meva conclusió, sense voler ferir a ningú, es la següent:

Està clar que ens falta gol. L´equip lluita, treballa i fins i tot, toca bastante be al migcamp. Hi ha seguretat a la defensa encara que quan falti algu, com Agustín el proper o propers partits, ja veurem qué passa. El gran problema es que no veig homes resolutius. Joel i Fran semblen negats i Pradas està com presionat. Pot ser un problema greu

Tema arbitral: no es normal que ens expulsin tants jugadors en 2 partits. Per a mí, la unica expulsió justa es la de agustín i hauria de ser sancionat economicament pel club. La segona groga a Roberto em sembla rigurosa i per aquesta regla de tres, dos jugadors del Marbella haurien d´haber vist també una segona groga i anar al carrer; i la de juvenal tampoc l´entenc, la comèdia que fa el jugador del marbella es impresionant. Com amàxim, groga.
Son decisions que perjudiquen moltísim, i més pensant amb la Lliga. En quan a les declaracions del Soteras, potser son una mica desmesurades pero si no dius res, sembles *****...

Bé, voldria ser optimista i pensar que aixo es només el començament de temporada pero crec que s´hauria d´haver fitxat un davanter i cobrir la última fitxa. Podem patir molt sense marcar gols.

Ara a pensar en la Lliga i guanyar a Lleida i Terrassa

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #57 el: 03 de Setembre de 2009, 02:37:04 am »
Nose que habeis visto los que defendeis al arbitro, pero la expulsión de Juvenal y Roberto no lo són. Eso lo se yo, lo sabe el que estaba encima mio y lo sabe un niño de 3 años que no ha estudiando ni un curso. No hace falta saber mucho de futbol, para ver que eso no es roja... Por dios..

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #58 el: 03 de Setembre de 2009, 03:12:09 am »
Totalmente de acuerdo con Cor arlequinat, para mi la unica expulsion correcta a sido la de Agustin, k aun no entiendo como algunos le han podido aplaudir, estaba haciendo un gran partido, pero apartir de ahi no debe caer en provocaciones pk luego pasa lo k pasa. La de roberto Morales, al igual k algunos de marbella no les ha sacado amarilla por entradas peores, no debia sacarsela y menos cuando ya tiene una amarilla. Y la de Juve ya esk a sido el colofon a la "gran" actuacion del arbitro, esk vaya manera de complicarse un partido sabiendo k ya tenia la aficion en contra, una entrada por detras y en el medio campo practicamente, e visto del marbella 1 o 2 asi y ni targeta, es UNA VERGUENZA! Y los k digan k no k se lo hagan mirar...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #59 el: 03 de Setembre de 2009, 03:34:40 am »
Aquesta vegada no opinaré, ja que encara tindria algun disgust amb el algun forero i me'l vull estalviar.

Sr. Soteras després del partit a RS: "El que no sabiem es que avui vindria un altre sinvergüensa". "Aixo dels arbitres és una secta". "Estem pagant la reclamació que vem fer després del partit d'Irun"... i més perles...
re

reclamacio?quina reclamacio? la de fer el ploramiques a radio marca....i perque el va fer entrar l'axel? vinga home a vendre la moto a altres tontos

Joan di la veritat home!!!!! deixes que un ascens arreglat ens el robin a la cara i tot arreglat diet sinverguensa al ortiz blanco...ens pitara a terrassa o el vetaras? perque fa setmanes que al "mundillo"parlen d'aixo....

si va tenir que denunciar el cadiz que els va  eliminar als irundarras i ell plorant com una "nenaza"

SENYORS SI EL Joan NO ELVETA EL TERRASSA-SABADELL EL PITARA ORTIZ BLANCO.....I FA SETMANES QUE ES SAP...SI Joan  EL  BLANCO EL VETA NO SERA ELL L'ARBITRE.....ENS POTS EXPLICAR "SENYOR JOAN  "Joan EL BLANCO SOTERAS"?

i el roberto morales al burriana que bona cursa porta,,,,,,------ :ejem :ejem :ejem
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2009, 03:49:51 am per dagar »