Autor Tema: Capitol 2: _______ DECLARACIONS DEL SR. SOTERAS A RS  (Llegit 16388 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: Capitol 2: _______ DECLARACIONS DEL SR. SOTERAS A RS
« Respondre #60 el: 03 de Setembre de 2009, 03:39:09 am »
el partido de hoy penoso, el arbitro malo malo, pero nosotros todavia mas malos, para mi opinion somos de un nivel bastante bajo.
un ekipo ke a venido a pegar pelotazos hacia arriba nos a eliminado, ke pradas se plante en frente el portero y en vez de xutar la intente pasar es como para tenerlo sin cobrar 2 semanas, ke agustin se autoexpulse de la manera que se a expulsado tambien, que roberto lleve 4 amarillas en 2 partidos que se lo aga mirar, en la de juvenal el arbitro se la a sacado de la manga esa si, pero ke el de las botas rojas que no de dos pases buenos seguidos y luego vaya y despues de hacer la m***** partido que a echo vaya a tirar el primer penalti.... de verdad ke se pongas las pilas ya ke se dediken a la liga y dejen la m***** trofeos estos que al final siempre lo ganan los mismos!

pd. me ofrezco a jugar el lunes de gratis ya que los jugadores se autoexpulsan y no tienen ganas de jugar y seguro que mas ganas le pongo que mas de uno de estos cojos :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #61 el: 03 de Setembre de 2009, 05:17:36 am »
el partido de hoy penoso, el arbitro malo malo, pero nosotros todavia mas malos, para mi opinion somos de un nivel bastante bajo.
un ekipo ke a venido a pegar pelotazos hacia arriba nos a eliminado, ke pradas se plante en frente el portero y en vez de xutar la intente pasar es como para tenerlo sin cobrar 2 semanas, ke agustin se autoexpulse de la manera que se a expulsado tambien, que roberto lleve 4 amarillas en 2 partidos que se lo aga mirar, en la de juvenal el arbitro se la a sacado de la manga esa si, pero ke el de las botas rojas que no de dos pases buenos seguidos y luego vaya y despues de hacer la m***** partido que a echo vaya a tirar el primer penalti.... de verdad ke se pongas las pilas ya ke se dediken a la liga y dejen la m***** trofeos estos que al final siempre lo ganan los mismos!

pd. me ofrezco a jugar el lunes de gratis ya que los jugadores se autoexpulsan y no tienen ganas de jugar y seguro que mas ganas le pongo que mas de uno de estos cojos :beer2

mmmm nahhh, de aqui al lunes no pierdes los Kilos necesarios gordi  :-* :-* :-* :-* :-*

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #62 el: 03 de Setembre de 2009, 06:08:28 am »
 :bandera :bandera
Jo no he pogut anar a la NCA, he seguit el partit per RS, la sensació que he tingut es que el Pelegri era el que portava mes perill,el Joel cada vegada que tocava la pilota li xiulaven falta (això i fa partits que li passa) i que quant perdíem la pilota especial-ment després d'un corner o falta, fotien un contracop i hay,, menys mal que son dolents, les expulsions no se si son correctes o no segons RS totes ho son menys la del Juve, ¿ que està passant que expulsen als jugadors?  son els arbitratges o som nosaltres ¿falta de recursos? no ho se.

Ara dit tot això tampoc ens hem de posar nerviosos,acaba de començar la lliga, el que si pot servir aquesta eliminació es per posar a la gent al seu lloc i començar a pensar de moment amb la salvació després hi ha anirem pujant
 :mmmm :ostres
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #63 el: 03 de Setembre de 2009, 08:03:18 am »
Us heu adonat de la de tonteries que s'han arribat a dir en aquest post? Hem de caure a les desqualificacions personals entre arlequinats per culpa d'un arbitre?
Jo ahir no vaig poder assistir al partit i, per tant, no opinaré si l'arbitratge va ser correcte o no. Però sí sobre les declaracions fora de lloc de Joan Soteras, que comencen a ser ja habituals. Un president no pot comportar-se com un aficionat més. Ha de mantenir el cap fred i no insultar a l'arbitre (i menys en un medi!). Aquesta és la imatge que dóna el club. I no s'adona que és contraproduent.
Espero que les sortides de to del senyor Soteras no es tornin a repetir perquè no fan ningun bé al club.
Grada Jove - La Força Arlekinada

antcarcer

• Visitant
« Respondre #64 el: 03 de Setembre de 2009, 08:46:28 am »
Aquesta vegada no opinaré, ja que encara tindria algun disgust amb el algun forero i me'l vull estalviar.

Sr. Soteras després del partit a RS: "El que no sabiem es que avui vindria un altre sinvergüensa". "Aixo dels arbitres és una secta". "Estem pagant la reclamació que vem fer després del partit d'Irun"... i més perles...
re

reclamacio?quina reclamacio? la de fer el ploramiques a radio marca....i perque el va fer entrar l'axel? vinga home a vendre la moto a altres tontos

Joan di la veritat home!!!!! deixes que un ascens arreglat ens el robin a la cara i tot arreglat diet sinverguensa al ortiz blanco...ens pitara a terrassa o el vetaras? perque fa setmanes que al "mundillo"parlen d'aixo....

si va tenir que denunciar el cadiz que els va  eliminar als irundarras i ell plorant com una "nenaza"

SENYORS SI EL Joan NO ELVETA EL TERRASSA-SABADELL EL PITARA ORTIZ BLANCO.....I FA SETMANES QUE ES SAP...SI Joan  EL  BLANCO EL VETA NO SERA ELL L'ARBITRE.....ENS POTS EXPLICAR "SENYOR JOAN  "Joan EL BLANCO SOTERAS"?

i el roberto morales al burriana que bona cursa porta,,,,,,------ :ejem :ejem :ejem

Doncs si el partit amb el trampes, ens ho arbitra el ortiz blanco, és per fer-s'ho mirar ....   :ostres

aii Joan Joan, en què merdé ens has ficat, però tu erre que erre, una altra vegada dient sinverguensa l'àrbitre ...  :angry2:
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2009, 12:35:47 pm per antcarcer »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #65 el: 03 de Setembre de 2009, 09:18:28 am »
Jo si fos el Sr. Soteras, miraria d'estar callat, perque queixar-se EN PÚBLIC no ens ajudarà tampoc.

El partit crec qe l'hauriem hagut de guanyar contra un rival força fluix, la veritat.

No parlaré del partit en si, sinó de l'actuació arbitral.

La veritat no ha estat gens bona. I si s'hagués medit pel mateix rang als 2 equips, el Marbella tampoc hagués acabat amb 11 jugadors. Troyano, per exemple mereixia l'expulsió.

Agustín mereix l'expulsió.

Morales no fa falta (o si en fa no és de tarjeta), qui fa la falta és Juvenal

I a la 3a expulsió no fem demagogia. No és expulsió.

Segurament hi hagi un penal a favor del MArbella cap al final de la pròrroga, però dins dels 90 minuts hi ha unes mans MOLT CLARES a l'àrea del Marbella que també és penal.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #66 el: 03 de Setembre de 2009, 10:24:02 am »
Aquesta vegada no opinaré, ja que encara tindria algun disgust amb el algun forero i me'l vull estalviar.

Sr. Soteras després del partit a RS: "El que no sabiem es que avui vindria un altre sinvergüensa". "Aixo dels arbitres és una secta". "Estem pagant la reclamació que vem fer després del partit d'Irun"... i més perles...

Jo si que opinaré. Estava camí de Castellar del Vallès quan vaig sentir aquestes declaracions.

És molt lamentable que el responsable màxim d'un club centenari, històric i senyorial les faci tant alegrement a un medi de comunicació. Desprès, tots rebem les conseqüències.

Siusplau, desprès d'un partit, DECLINI FER DECLARACIONS, senyor Soteres, si no sap tenir el cap fred per a no deixar l'honor del club per terra, o li poso més fàcil: Que les declaracions les faci algú amb més seny que vosté al moment de fer-les.

Hi han coses que es poden dir entre amics, però MAI en un medi de comunicació. Les seves opinions personals expresades en un medi públic, son l'altaveu d'un club, i no ens podem permetre que tots els clubs ens assenyalin com a uns ploraners, per una decissió o dues que ens varen perjudicar.

A mi em va sonar tot a una rabieta per que havíem perdut la oportunitat de que si eliminàvem a un altre equip, i si queia la bola correcten, no pugués veure al 'seu' Real Madrid en el nostre estadi.

« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2009, 10:28:14 am per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #67 el: 03 de Setembre de 2009, 10:27:54 am »
Arribem tard a les jugades, per això ens treuen tantes targetes. Hi han moments que ens desconectem mentalment o patim una baixada física que fa que l'altre equip sigui unes dècimes més ràpid, cosa que provoca que entrem a destemps, i si a sobre et trobes amb aquests àrbitres, doncs la cosa encara va a pitxor.

1- Agustín: No vaig veure el que va passar, però pel que dieu, va ser una agressió clara.
2- Morales: la primera groga vale, para un contracop (em sembla). La segona... (tot i que no consider que sigui groga)fica la cama quan la pilota ja ha passat. (per tant tard)
3- Juvenal: Degut al desgast físic i mental de jugar amb 7 jugadors de camp i estar ja al final del partit, es llença amb tot, veu que va tard, però no pot evitar emportar-se al rival pel davant. Jo crec que seria targeta "tronja", que tenint en compte com estava el partit, només li hagués tret la groga.

Esperem que el dia del Lleida tinguem més sort...
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2009, 10:33:45 am per Bend »

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #68 el: 03 de Setembre de 2009, 10:49:55 am »
Jo vaig estar escoltant el partit per RS i la veritat, amb l'àrbitre vaig riure més que plorar... No sabia si el que escoltava era un partit de futbol o una narració radiofònica d'una pel·lícula de Mr. Bean.

Per cert, el que sí em va deixar preocupat (i molt) va ser la tanda de penals... Com en podem fallar tants? Als entrenaments no els practiquen, o què?

Ah, me n'oblidava! Ja que el títol del post és "Declaracions de Soteras a RS", els que vau seguir el partit per ràdio també escoltaríeu les de l'atleta sabadellenc Miguel Quesada, que quan l'Adri li va preguntar si el Sabadell va caure per l'àrbitre, ell va contestar que el que no li havia agradat era la proposta tàctica del míster... :ejem
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2009, 10:55:09 am per Arrrrrrlekinat »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #69 el: 03 de Setembre de 2009, 11:08:57 am »
Si, també ho vaig sentir. És una opinió personal molt vàlida. A mi tampoc m'agrada aquest sistema, però si el veu vàlid el que està a la banqueta i l'any passat ens va donar bons fruits... doncs m'haig de callar.

La diferència, és que en Miguel dona una opinió educada com a seguidor, molt respectable (i si no hi estigués d'acord, també ho seria) i en canvi el Sr. Soteras ens representa com a president.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #70 el: 03 de Setembre de 2009, 11:12:55 am »
Si, també ho vaig sentir. És una opinió personal molt vàlida. A mi tampoc m'agrada aquest sistema, però si el veu vàlid el que està a la banqueta i l'any passat ens va donar bons fruits... doncs m'haig de callar.

La diferència, és que en Miguel dona una opinió educada com a seguidor, molt respectable (i si no hi estigués d'acord, també ho seria) i en canvi el Sr. Soteras ens representa com a president.

No no, si jo no dic que pixés fora de test, també la vaig trobar molt encertada... Sobretot perquè de totes les opinions que es van donar, va ser l'única que va mirar de fer autocrítica mentre tothom "rajaba" de l'àrbitre :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #71 el: 03 de Setembre de 2009, 11:21:41 am »
Doncs si, la veritat és que va ser del milloret que es va sentir ahir a la nit a la Ràdio.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #72 el: 03 de Setembre de 2009, 11:25:59 am »
Per cert, ahir al finalitzar la tanda de penals, el Sergi Garcés va deixar anar això:

"Ha caigut el Sabadell als penals, veig algunes rialles, i no precisament de gent del Marbella"

A què/qui es referia? :mmmm

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #73 el: 03 de Setembre de 2009, 11:38:24 am »
Per cert, ahir al finalitzar la tanda de penals, el Sergi Garcés va deixar anar això:

"Ha caigut el Sabadell als penals, veig algunes rialles, i no precisament de gent del Marbella"

No ho sé....però podria ser José Luis Garcia??
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #74 el: 03 de Setembre de 2009, 11:41:10 am »

No ho sé....però podria ser José Luis Garcia??

No ho sé company... L'única persona que ens pot treure de dubtes és el Garcés...

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #75 el: 03 de Setembre de 2009, 11:45:31 am »
Jo l'unic que puc dir al Sr.Soteres és que, si estem pagant per el que es va dir a Irún.. perquè ho torna a fer?
Per a algú ja estem els aficionats, per pressionar, cridar, criticar i animar al nostre equip.
En tot cas el que hauria de fer el  mateix Soteras és dona un toc a la gent del vestuari, perquè l'excusa de que acabem de començar no serveix gaire, tots els equips estàn iguals... no és que siguem els que menys temps de preparació portem.

I el tema targetes, s'hauria de parlar amb els jugadors... a veure si som més murris que sempre pequem del mateix.
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #76 el: 03 de Setembre de 2009, 11:50:22 am »
yo no e sentio las declaraciones, pero pienso que si las dijo sera por algo si encima nos callamos aun nos pisaran mas, cuando paso lo de Irun se quedo corto, creo recordar que el presidente de un equipo catalan se la monto mas gorda a la federacion y ahora estan en 2ªA  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #77 el: 03 de Setembre de 2009, 12:02:10 pm »
Es cert lo que dius Dagar? Ortiz Blanco pitarà el derby? xDDDD lo que faltava pel duro, se'ns riuen a la cara d'una forma increible .. això si, ens ho passarem de conya, contra els veins i amb ortiz blanco .. no hi poden haver mes alicients  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

antcarcer

• Visitant
« Respondre #78 el: 03 de Setembre de 2009, 12:43:13 pm »
yo no e sentio las declaraciones, pero pienso que si las dijo sera por algo si encima nos callamos aun nos pisaran mas, cuando paso lo de Irun se quedo corto, creo recordar que el presidente de un equipo catalan se la monto mas gorda a la federacion y ahora estan en 2ªA  :beer2 :beer2

Es que ese es el problema del Joan, y en definitiva nuestra ruina... todas esas cosas hay que llevarlas por lo bajini con los de la federación, dandoles caña, pero que no salga a la luz publica, todo lo contrario de lo que hace el Joan...  :xupet

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #79 el: 03 de Setembre de 2009, 12:50:28 pm »
yo no e sentio las declaraciones, pero pienso que si las dijo sera por algo si encima nos callamos aun nos pisaran mas, cuando paso lo de Irun se quedo corto, creo recordar que el presidente de un equipo catalan se la monto mas gorda a la federacion y ahora estan en 2ªA  :beer2 :beer2

Es que ese es el problema del Joan, y en definitiva nuestra ruina... todas esas cosas hay que llevarlas por lo bajini con los de la federación, dandoles caña, pero que no salga a la luz publica, todo lo contrario de lo que hace el Joan...  :xupet

Se dice JOHNNY :look: