Com no vaig vore el partit en directe, i només lo vaig seguir a ratos, quan la conexió m’ho permetia el partit per ràdio Sabadell, només opinaré de les paraules del home que han posat a fer de president, i no entraré en les discussions estèrils ni zarandajas en vinagre en les que alguns vos esteu enfrascant inutilment.
Les declaracions, per dir-ho finament, son patètiques. Ja és la segona vegada, que sento declaracions d’este calibre, i que me fan sentir vergonya ajena, o alienna, o com collons se diga. La primera vegada va ser a Irun i va ser a 5 metros meus, que vaig estar a punt de dir-le que se callés i dixés de fer el paparina, i la segona vegada ha sigut a través de la ràdio, per sort, per que és per pixar i no fotre gota. Dir que anem de simvergüensa en simbergüensa, parlant tant alegrement dels àrbitres me parix una temeritat com la copa d’un pí, més quan la pròpia ràdio, que imparcial, no és, reconexia absolutament que era roja la d’Agustín. Que la segona de Morales era ensenyable, i a sobre, que si, que se pot equivocar o ser dolent pitant, però el seu porter va parar chorrecientos penaltis i mos va clavar un, collona. Com que és culpa de l’àrbit?
A sobre me les diu que son una secta. Este home, després d’estes paraules, se li ha de cosir la boca per a que no la siga cagant. Que vol, que àrbitre que vinga ací mos surti ja d’urpes per que sap que lo rebrem a males faça el que faça?
Açò ho pot dir qualsevol seguidor en calent, com jo, o com qualsevol dels que estem en el foro, però el que se suposa que ha de fer les funcions de president, mai!
Per favor, este home, lo que ha de fer, és anar al casal de més la vora de casa seua, fotre la partida de dominó amb el Rafa, desprès anar a vore el partit i callar. Per favor, que la Fundació, i el verdader president del club, mos fiquen a un representant al front del club amb cara i ulls, que desprès d’un partit diga les coses amb moderació, que ara mateix, som el hazmerreir de la categoria!