Autor Tema: Capitol 2: _______ DECLARACIONS DEL SR. SOTERAS A RS  (Llegit 16361 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: Capitol 2: _______ DECLARACIONS DEL SR. SOTERAS A RS
« Respondre #100 el: 04 de Setembre de 2009, 16:08:40 pm »
d'altres també ens importa el CES
segurament que no tant com els que defenseu tot  el que es digui i qui ho digui
de tota manera abans de setir-me dir egarenc-camuflat o peperu prefereixo desapareixer d'aquest forum No oficial/ProMoya

salut i visca el Sabadell

PD   serà d'agraïr cada vegada que us contingueu/reprimiu per insultar als arbitres, no es pot guanyar sempre però estar cla que no guanyar mai provoca frustració, en lloc d'adorar el coach demaneu-li que intenti guanyar algun partit, si més no que ho intenti,  jo crec que el club i sortirà guanyant

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #101 el: 04 de Setembre de 2009, 16:09:46 pm »
Tens raó Gol del Sabadell, m'has descobert. Jo no soc un arlequinat de veritat. Soc un arlequinat de mentida.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #102 el: 04 de Setembre de 2009, 16:16:56 pm »
estan en calent, que digui que l'àrbitre es un ''sinvergüensa'' dintre del que cap, es comprensible, pero que digui que son una secta.. aqui va ser a on la va pifiar 4 pobles..
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #103 el: 04 de Setembre de 2009, 16:17:26 pm »
Tens raó Gol del Sabadell, m'has descobert. Jo no soc un arlequinat de veritat. Soc un arlequinat de mentida.
Jo no he descobert a ningú, aquí tothom ens descobrim solets!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #104 el: 04 de Setembre de 2009, 16:18:44 pm »
estan en calent, que digui que l'àrbitre es un ''sinvergüensa'' dintre del que cap, es comprensible, pero que digui que son una secta.. aqui va ser a on la va pifiar 4 pobles..
Jo em referia lo de calent a Irun.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #105 el: 04 de Setembre de 2009, 16:27:04 pm »

I quanta raó que tens... ara estava repassant els meus missatges de tots aquests anys de fòrum i si ajuntes la primera lletra de cada un dels missatges en ordre invers et surt... L'HIMNE DEL TERRASSA!!!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #106 el: 04 de Setembre de 2009, 16:42:25 pm »
Fotent foc a la barraca no sortirem pas del pou...  :no:

Replantejeu-vos les formes, si us plau, pq 'el acoso y derribo al millor estil PP' que practiqueu fot una mica de fastig... al menys per els que sentim i estimem el SABADELL.

:beer2

Totalment d'acord amb tu power. A mi el que m'importa és el Sabadell, a mi m'és igual qui estigui de president, d'entrenador, de jugador... jo el que estimo són els quadres blancs i blaus, des de que tenia 4 anys que anava al camp i aquí hi ha alguns que només estan per ficar-se amb el Soteras, amb  el Moya i no són conscients que només llencen basura contra nosaltres mateixos, i ara ja podeu sortir per dir que sou tant del Sabadell com jo, doncs no m'ho crec!!
Jo també he criticat en aquest fórum coses del president (tema preus entrades, carnets familiars...), algun plantejament del Moya, actituds dels jugadors... coses concretes!! Però alguns feu un acoso y derribo, i de veritat que no hi ha per tant.
Només tenim l'exemple de l'atracament d'Irun, com puc creure que per qualsevol aficionat de veritat a aquest equip, el més important, als 5 minuts de l'atracament era valorar les paraules del Soteras, si era una vergonya aquestes declaracions.
A l'endemà si que en podem parlar si es va equivocar o no amb el seu to, que per cert, per mi era el mínim que podia dir en directe i en calent, però aquí si que no discutirem, però penso que aquest no podia ser el tema més important per qualsevol arlequinat de veritat!

Home, jo penso que en aquest forum tothom pot dir-hi la seva, ja sigui en positiu o en negatiu.

Jo sóc dels que pensa que les persones que representen el club haurien de ser mesurades amb el que diuen. Bàsicament per això, perque no només es representen a ells, sino a tota la gent que hi ha al seu darrera. No dic que després de l'ATRACAMENT D'IRUN, perque vam ser atracats, surti el president amb un cabreig monumental i es "cagui amb tot". Segurament tots ho fariem; però a partir de la setmana següent de l'ATRACAMENT D'IRUN l'hem de treballar en clau positiva i no en negativa.

Aquell 6 de juny de 2009 a l'Stadium Gal, ha de servir perque el Sabadell, si aquest any acaba fent play-off, sigui un dels vencedors i acabi ascendint. És com dir: "nos debeis una". Però el que no servirà de res, és que al primer partit seriós torni amb la cantarella contra els de negre perque llavors això si que ens podria acabar perjudicant.

Els dirigents han de ser llestos i "amb veu baixa" dir el que es vulgui, parlar amb qui es vulgui i treballar per al millor del club. Alçar la veu està demostrat que no ajuda i menys en una categoria com la 2a B que ben poca gent li para atenció. Si els àrbitres ens destrossen no passarà res. Si li fan a l'Espanyol, doncs segurament s'armi alguna de grossa.

I per damunt de tot també està clar que la gent que NO sempre és a favor del que fa/diu el club, no vol dir que no sigui del Sabadell. Si es critica alguna cosa es dóna alguna alternativa i la crítica constructiva SEMPRE ens beneficïa a tots. Per altra banda també crec que quan el club fa alguna cosa bé, doncs també s'ha de dir.
« Darrera modificació: 04 de Setembre de 2009, 16:45:48 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #107 el: 04 de Setembre de 2009, 16:55:39 pm »

I quanta raó que tens... ara estava repassant els meus missatges de tots aquests anys de fòrum i si ajuntes la primera lletra de cada un dels missatges en ordre invers et surt... L'HIMNE DEL TERRASSA!!!!!
Aquí m'has fet riure! ho reconec!. :beer2
És igual fum, no ens posarem d'acord. El que volia dir és que per mi el més important és que guanyi el Sabadell i que ens respectin a tot arreu, però pels missatges (i no només teus) alguns esteu més pendent del que faci o digui el Soteras, més que si l'equip ha estat tractat injustament dins del terreny de joc, com era el cas d'Irun, quan aquest president, com és llei de vida passarà i vindrà un altre, però els colors sempre són els colors independentment de les persones que estiguin al davant.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #108 el: 04 de Setembre de 2009, 17:02:09 pm »

És igual fum, no ens posarem d'acord. El que volia dir és que per mi el més important és que guanyi el Sabadell i que ens respectin a tot arreu, però pels missatges (i no només teus) alguns esteu més pendent del que faci o digui el Soteras, més que si l'equip ha estat tractat injustament dins del terreny de joc, com era el cas d'Irun, quan aquest president, com és llei de vida passarà i vindrà un altre, però els colors sempre són els colors independentment de les persones que estiguin al davant.

Es que no ens hem d'entendre pas... jo penso una cosa i tu en penses una altra... em sembla perfecte i potser cap dels tenim raó.

Ja sé que soc molt criticon, i que? Hi ha gent que tot ho veu bé. Pero les meves critiques sempre son constructives, m'hauràs vist portar alternatives en molts posts diferents i quan hi ha coses bones doncs ben fet! No tot es dolent.

El que no entenc es aquesta deria de dir "com que jo vaig mes al camp que tu soc mes del Sabadell" "Com que jo al camp crido més que tu soc mes del Sabadell" "Com que em c.ago amb la mare de l'arbitre i tu soc mes del Sabadell" o com has dit tu "com que jo tinc la sang calenta i tu freda soc mes del Sabadell que tu". Aixo es el que esta totalment fora de lloc. I a partir d'aqui parlem i debatim del que vulguis... amb respecte i arguments, cap problema!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #109 el: 04 de Setembre de 2009, 17:02:44 pm »
que critiquem les paraules del molt honorable president arlequinat don Juan Soteras no vol dir que no estimem al club, no vol dir q no animem als jugadors, no vol dir q no pagui any rere any el meu carnet de soci, no vol dir q no em desplaci amb l'equip sempre que puc ... Jo només estic en contra que la persona més representativa del club sigui la que més raji i digui BARBARITATS ! i amb això no contradic la seva gestió, ni molt menys !! però que mesuri les paraules pq pot perjudicar les ilusions de molta gent.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #110 el: 04 de Setembre de 2009, 17:09:35 pm »

Es que no ens hem d'entendre pas... jo penso una cosa i tu en penses una altra... em sembla perfecte i potser cap dels tenim raó.

Ja sé que soc molt criticon, i que? Hi ha gent que tot ho veu bé. Pero les meves critiques sempre son constructives, m'hauràs vist portar alternatives en molts posts diferents i quan hi ha coses bones doncs ben fet! No tot es dolent.

El que no entenc es aquesta deria de dir "com que jo vaig mes al camp que tu soc mes del Sabadell" "Com que jo al camp crido més que tu soc mes del Sabadell" "Com que em c.ago amb la mare de l'arbitre i tu soc mes del Sabadell" o com has dit tu "com que jo tinc la sang calenta i tu freda soc mes del Sabadell que tu". Aixo es el que esta totalment fora de lloc. I a partir d'aqui parlem i debatim del que vulguis... amb respecte i arguments, cap problema!

al company forero Pedrito, per via MSN, un altre forero, li va dir textualment que ell no era del Sabadell perque no havia criticat a l'àrbitre. I això, ho podrà admetre ell mateix quan es conecti :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #111 el: 04 de Setembre de 2009, 17:14:37 pm »

Uff, d'aquestes coses jo ja en tinc els ous pelats d'escoltar-les... El millor és fer oïdes sordes i ja està, cadascú sap per sí mateix quant n'és del Sabadell.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #112 el: 04 de Setembre de 2009, 17:16:37 pm »

al company forero Pedrito, per via MSN, un altre forero, li va dir textualment que ell no era del Sabadell perque no havia criticat a l'àrbitre. I això, ho podrà admetre ell mateix quan es conecti :beer2

si és cert, més o menys em va dir una cosa així, que com que no havia criticat a l'àrbitre no era del Sabadell però bé... de Sant Joans i d'ASES n'hi ha a totes les cases...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #113 el: 04 de Setembre de 2009, 17:23:46 pm »

Uff, d'aquestes coses jo ja en tinc els ous pelats d'escoltar-les... El millor és fer oïdes sordes i ja està, cadascú sap per sí mateix quant n'és del Sabadell.

Si, cada dos per tres estem igual per aqui. Pero no entenc aixo d'establir una classificació a veure qui es mes del Sabadell... es presuposa que tothom que esta aqui es perque es del Sabadell... Hi ha una deria històrica en demostrar que s'és més del Sabadell que ningú... i aixo no veig que passi enlloc més.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #114 el: 04 de Setembre de 2009, 17:24:25 pm »
...de tota manera abans de setir-me dir egarenc-camuflat o peperu prefereixo desapareixer d'aquest forum No oficial/ProMoya...

A veure Vic... anem a pams pq doncs que et coneixo, el teu missatge em deixa una mica 'perplejo'...

-En cap moment dic a NINGU, ni a tu ni a ningu, que SIGUIN/SIGUEU egarencs camuflats... dic que molts, per a mi, HO SEMBLEN/SEMBLEU... que es molt diferent a afirmar res.

-Em reafirmo i m'extranya que m'ho neguis, que no practiquen/practiqueu la mateixa tecnica d' 'acoso y derribo' que fa el PP... No he estudiat ni marketing ni ciencies politiques pero considero que veient 4 telediaris de 4 cadenes nacionals i 4 diaris s'en pot aprendre bastant d'aquestes tecniques, lo suficient al menys per poder veure la coincidencia de tècniques entre les del PP i les dels 'Anti-mani-qui-mani-i-perque-si' d'aquest forum...

Us heu queixat, moltes vegades barruerament, de tot: de pq mantenim l'entrenador, de pq mantenim al sr. llamas... i immediatament ens queixem de pq l'hem fotut fora, ens queixem de la 3a equipacio, del preu del carnet, del preu de l'entrada, de que si obren una o 2 portes, de que si ha paper de wc o no en el lavabo, de que si em fitxat be o malament, de les baixes que s'han donat, dels que no hem volgut (pogut?) fitxar, ens queixem del 4-1-3-2 o del 4-4-2 o del 8-1-1, ens queixem de la pretemporada, ens queixem de que perdem en els partits de costellada destinats a fer proves i que alguns es prenen com de previa de champions... bufff... buffff i mes buffff... em carrega recordar tanta negativitat, la veritat. I... digueu-me una cosa si us plau: QUIN ES EL VOSTRE FI? fotre fora el president i tota la seva camarilla? ara? a inici de temporada? Fotre fora l'ajuntament de l'accionariat del Club potser? ara? a inici de temporada? o busqueu ja el cap del mister a la 2a jornada? ja? Potser dec ser molt curtet pero, de veritat, si no m'ho expliqueu no se veure el benefici pel 'meu' club per enlloc, que es lo que jo crec que tindriem de voler tots.

Pro-Moya jo? Doncs si... i? hi ha alguna llei que m'ho prohibeixi ser-ho? A mes, pq haig de ser 'contra-moya' si aquest sr. ha complert tots els seus objectius en tots els anys que porta aqui?! Quan ho havies vist aixo abans Vic? A mes, recordeu que estem a SEGONA B, que no juguem ni la champions ni la liga de las estrellas ni el mundialet de clubs ni la eufa cup carai, que estem a SEGONA B ens agradi o no!! i tu tindries de saber, vaja crec que ho saps, que la SEGONA B no es per fer ni floritures ni practiques de sistemes espectaculars ni per tenir a ronaldos ni messis... a la SEGONA B es guanyen les lligues punt a punt i golet a golet, amb joc 'amarrategui' si cal i on al final de lliga, et pots trobar amb 12 equips separats nomes de 3 o 4 punts... A la segona b no es practiquen els canvis de joc espectaculars, ni les triples parets que veuen al camp nou o al bernabeu... Els jugadors capaços de fer aixo no es troben en aquesta categoria company. Recordes curiosament amb qui vem fer l'antepenultim play-off? Crec recordar que tambe va ser amb un tecnic amb tecniques antagoniques a les que fan servir a la champions i que alguns es van empenyar tambe en fotre fora de la manera que fos. Parlo obviament del Sr. Mora i del seu 'ultradefensiu' sistema (penultim play-off).

Dius que marxes? per que? perque no et donem la rao? perque alguns no pensem com tu? bufff... et creia un paio mes asenyat i no propens precissament a rabietes... per sort aquest forum no es de 'pensamiento unico' i s'hi troben opinions per donar i per vendre i de tots els colors i gustos, no? si jo fes el mateix que tu i a cada misssatge contrari als meus pensaments m'emprenyes, ja faria molts anys que aquest nick s'estaria florint per falta d'activitat.

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #115 el: 04 de Setembre de 2009, 17:39:29 pm »
A veure Vic... anem a pams pq doncs que et coneixo, el teu missatge em deixa una mica 'perplejo'...

-En cap moment dic a NINGU, ni a tu ni a ningu, que SIGUIN/SIGUEU egarencs camuflats... dic que molts, per a mi, HO SEMBLEN/SEMBLEU... que es molt diferent a afirmar res.

-Em reafirmo i m'extranya que m'ho neguis, que no practiquen/practiqueu la mateixa tecnica d' 'acoso y derribo' que fa el PP... No he estudiat ni marketing ni ciencies politiques pero considero que veient 4 telediaris de 4 cadenes nacionals i 4 diaris s'en pot aprendre bastant d'aquestes tecniques, lo suficient al menys per poder veure la coincidencia de tècniques entre les del PP i les dels 'Anti-mani-qui-mani-i-perque-si' d'aquest forum...

Us heu queixat, moltes vegades barruerament, de tot: de pq mantenim l'entrenador, de pq mantenim al sr. llamas... i immediatament ens queixem de pq l'hem fotut fora, ens queixem de la 3a equipacio, del preu del carnet, del preu de l'entrada, de que si obren una o 2 portes, de que si ha paper de wc o no en el lavabo, de que si em fitxat be o malament, de les baixes que s'han donat, dels que no hem volgut (pogut?) fitxar, ens queixem del 4-1-3-2 o del 4-4-2 o del 8-1-1, ens queixem de la pretemporada, ens queixem de que perdem en els partits de costellada destinats a fer proves i que alguns es prenen com de previa de champions... bufff... buffff i mes buffff... em carrega recordar tanta negativitat, la veritat. I... digueu-me una cosa si us plau: QUIN ES EL VOSTRE FI? fotre fora el president i tota la seva camarilla? ara? a inici de temporada? Fotre fora l'ajuntament de l'accionariat del Club potser? ara? a inici de temporada? o busqueu ja el cap del mister a la 2a jornada? ja? Potser dec ser molt curtet pero, de veritat, si no m'ho expliqueu no se veure el benefici pel 'meu' club per enlloc, que es lo que jo crec que tindriem de voler tots.

Pro-Moya jo? Doncs si... i? hi ha alguna llei que m'ho prohibeixi ser-ho? A mes, pq haig de ser 'contra-moya' si aquest sr. ha complert tots els seus objectius en tots els anys que porta aqui?! Quan ho havies vist aixo abans Vic? A mes, recordeu que estem a SEGONA B, que no juguem ni la champions ni la liga de las estrellas ni el mundialet de clubs ni la eufa cup carai, que estem a SEGONA B ens agradi o no!! i tu tindries de saber, vaja crec que ho saps, que la SEGONA B no es per fer ni floritures ni practiques de sistemes espectaculars ni per tenir a ronaldos ni messis... a la SEGONA B es guanyen les lligues punt a punt i golet a golet, amb joc 'amarrategui' si cal i on al final de lliga, et pots trobar amb 12 equips separats nomes de 3 o 4 punts... A la segona b no es practiquen els canvis de joc espectaculars, ni les triples parets que veuen al camp nou o al bernabeu... Els jugadors capaços de fer aixo no es troben en aquesta categoria company. Recordes curiosament amb qui vem fer l'antepenultim play-off? Crec recordar que tambe va ser amb un tecnic amb tecniques antagoniques a les que fan servir a la champions i que alguns es van empenyar tambe en fotre fora de la manera que fos. Parlo obviament del Sr. Mora i del seu 'ultradefensiu' sistema (penultim play-off).

Dius que marxes? per que? perque no et donem la rao? perque alguns no pensem com tu? bufff... et creia un paio mes asenyat i no propens precissament a rabietes... per sort aquest forum no es de 'pensamiento unico' i s'hi troben opinions per donar i per vendre i de tots els colors i gustos, no? si jo fes el mateix que tu i a cada misssatge contrari als meus pensaments m'emprenyes, ja faria molts anys que aquest nick s'estaria florint per falta d'activitat.

M'ha encantat! Estic d'acord en tot! Tot i que de vegades també es bo alguna que altre crítica...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #116 el: 04 de Setembre de 2009, 17:51:00 pm »
...Tot i que de vegades també es bo alguna que altre crítica...

Oi tant que es bo! i jo tambe critico, eh? el que passa es que hi han maneres i maneres i moments i moments... i criticar per criticar com fan alguns, de les maneres que ho fan i en el moment que ho fan doncs tinc clar que fan mes MAL que BE al 'meu' Club, i d'aixo es del que em queixo.

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #117 el: 04 de Setembre de 2009, 18:08:21 pm »
...de tota manera abans de setir-me dir egarenc-camuflat o peperu prefereixo desapareixer d'aquest forum No oficial/ProMoya...

:clap :clap :clap

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #118 el: 05 de Setembre de 2009, 10:47:41 am »
Em penso que se n'està fent un gra massa d'això. A sobre que som pocs, emprenyats entre nosaltres. Jo mateix he criticat les declaracions del president, totalment fora de lloc i més amb el pobre joc que l'equip va oferir; però vaig defensar les que va fer Irún, perquè l'actuació arbitral va ser clarament premeditada.

També és cert que pel fòrum hi ha 3 tipus de gent (a grosso modo):

- Els que ho critiquen tot sense aplaudir les coses que es fan bé.

- Els que ho defensen tot, fins i tot lo indefensable

- Els que diem els que ens rota, on m'hi incloc, quan ens sembla be o malament una cosa ho diem.

Sapigueu que quan us enganxeu un del primer amb un del segon grup, la veritat, el tema cansa. S'allarguen fils sense sentit, quan hauriem d'estar pensant en el partit del Lleida i deixar-nos estar ja de tantes històries.

Salut i pel·les!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat xato

• Aleví
  • Missatges: 75
  • enconyat amb el ceba
« Respondre #119 el: 05 de Setembre de 2009, 11:24:35 am »
estic d´acord amb txisky us esteu posant masa radicals els uns i els altres , s´ha de criticar pero tambe es te de dir cuan les coses es fan be pero sempre respectant totes les opinions .
nomes sabadell