...de tota manera abans de setir-me dir egarenc-camuflat o peperu prefereixo desapareixer d'aquest forum No oficial/ProMoya...
A veure Vic... anem a pams pq doncs que et coneixo, el teu missatge em deixa una mica 'perplejo'...
-En cap moment dic a NINGU, ni a tu ni a ningu, que SIGUIN/SIGUEU egarencs camuflats... dic que molts, per a mi, HO SEMBLEN/SEMBLEU... que es molt diferent a afirmar res.
-Em reafirmo i m'extranya que m'ho neguis, que no practiquen/practiqueu la mateixa tecnica d' 'acoso y derribo' que fa el PP... No he estudiat ni marketing ni ciencies politiques pero considero que veient 4 telediaris de 4 cadenes nacionals i 4 diaris s'en pot aprendre bastant d'aquestes tecniques, lo suficient al menys per poder veure la coincidencia de tècniques entre les del PP i les dels 'Anti-mani-qui-mani-i-perque-si' d'aquest forum...
Us heu queixat, moltes vegades barruerament, de tot: de pq mantenim l'entrenador, de pq mantenim al sr. llamas... i immediatament ens queixem de pq l'hem fotut fora, ens queixem de la 3a equipacio, del preu del carnet, del preu de l'entrada, de que si obren una o 2 portes, de que si ha paper de wc o no en el lavabo, de que si em fitxat be o malament, de les baixes que s'han donat, dels que no hem volgut (pogut?) fitxar, ens queixem del 4-1-3-2 o del 4-4-2 o del 8-1-1, ens queixem de la pretemporada, ens queixem de que perdem en els partits de costellada destinats a fer proves i que alguns es prenen com de previa de champions... bufff... buffff i mes buffff... em carrega recordar tanta negativitat, la veritat. I... digueu-me una cosa si us plau:
QUIN ES EL VOSTRE FI? fotre fora el president i tota la seva camarilla? ara? a inici de temporada? Fotre fora l'ajuntament de l'accionariat del Club potser? ara? a inici de temporada? o busqueu ja el cap del mister a la 2a jornada? ja? Potser dec ser molt curtet pero, de veritat, si no m'ho expliqueu no se veure el benefici pel 'meu' club per enlloc, que es lo que jo crec que tindriem de voler tots.
Pro-Moya jo? Doncs si... i? hi ha alguna llei que m'ho prohibeixi ser-ho? A mes, pq haig de ser 'contra-moya' si aquest sr. ha complert tots els seus objectius en tots els anys que porta aqui?! Quan ho havies vist aixo abans Vic? A mes, recordeu que estem a SEGONA B, que no juguem ni la champions ni la liga de las estrellas ni el mundialet de clubs ni la eufa cup carai, que estem a SEGONA B ens agradi o no!! i tu tindries de saber, vaja crec que ho saps, que la SEGONA B no es per fer ni floritures ni practiques de sistemes espectaculars ni per tenir a ronaldos ni messis... a la SEGONA B es guanyen les lligues punt a punt i golet a golet, amb joc 'amarrategui' si cal i on al final de lliga, et pots trobar amb 12 equips separats nomes de 3 o 4 punts... A la segona b no es practiquen els canvis de joc espectaculars, ni les triples parets que veuen al camp nou o al bernabeu... Els jugadors capaços de fer aixo no es troben en aquesta categoria company. Recordes curiosament amb qui vem fer l'antepenultim play-off? Crec recordar que tambe va ser amb un tecnic amb tecniques antagoniques a les que fan servir a la champions i que alguns es van empenyar tambe en fotre fora de la manera que fos. Parlo obviament del Sr. Mora i del seu 'ultradefensiu' sistema (penultim play-off).
Dius que marxes? per que? perque no et donem la rao? perque alguns no pensem com tu? bufff... et creia un paio mes asenyat i no propens precissament a rabietes... per sort aquest forum no es de 'pensamiento unico' i s'hi troben opinions per donar i per vendre i de tots els colors i gustos, no? si jo fes el mateix que tu i a cada misssatge contrari als meus pensaments m'emprenyes, ja faria molts anys que aquest nick s'estaria florint per falta d'activitat.