Autor Tema: Capitol 2: _______ DECLARACIONS DEL SR. SOTERAS A RS  (Llegit 16336 cops)

0 Usuaris i 9 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Capitol 2: _______ DECLARACIONS DEL SR. SOTERAS A RS
« Respondre #120 el: 05 de Setembre de 2009, 12:15:08 pm »
De debó creieu que es va fer un joc tan pobre? Jolín, ni que el marbella fes molt mes q nosaltres... Es van tancar i ala, a donar pilotades cap a dalt. I quan un ekip es tanca no es facil jugarli, i menys si durant una bona part del partit estas condicionat per expulsions i decicions arbitrals, i si veus que al quart d'hora encara no tan pitat cap falta a favor i a l'altre ja li han pitat unes quantes doncs això crema tb. Jo crec que no ens podem keixar e l'actitud de l'ekip de l'altre dia, es va intentar i al final no es es va poder guanyar. Això si, si haguessim guanyat als penals tothom estaria dient que va ser una victòria èpica, ningú s'enrecordaria de l'arbitre i tothom diria q va ser un partidàs...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #121 el: 05 de Setembre de 2009, 13:18:52 pm »
Em penso que se n'està fent un gra massa d'això. A sobre que som pocs, emprenyats entre nosaltres. Jo mateix he criticat les declaracions del president, totalment fora de lloc i més amb el pobre joc que l'equip va oferir; però vaig defensar les que va fer Irún, perquè l'actuació arbitral va ser clarament premeditada.

També és cert que pel fòrum hi ha 3 tipus de gent (a grosso modo):

- Els que ho critiquen tot sense aplaudir les coses que es fan bé.

- Els que ho defensen tot, fins i tot lo indefensable

- Els que diem els que ens rota, on m'hi incloc, quan ens sembla be o malament una cosa ho diem.

Sapigueu que quan us enganxeu un del primer amb un del segon grup, la veritat, el tema cansa. S'allarguen fils sense sentit, quan hauriem d'estar pensant en el partit del Lleida i deixar-nos estar ja de tantes històries.

Salut i pel·les!

El problema que teniu la majoria, és que us penseu que la veritat i res més que la veritat, és la vostra ...

- Uns tiren la pedra i quan veuen perill, diuen que jo no he sido, jo no he sido, Cocoliso s'ha peido.

- Altres volen donar lliçons de com són més del Sabadell que ningú, i ni tan sols tenen un clauer arlequinat, i quan ha vingut el Rm, es tornaven bojos animant a l'equip blanc.

- Altres es venen per qualsevol chucheria.

- Però als que dieu terroristes, egarencs, peperus, i altres perles ... tots ells es tiren moltes hores col.laborant desinteressadament, buscant el millor per al Centre d'Esports, dins les nostres possibilitats ....

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #122 el: 05 de Setembre de 2009, 14:11:46 pm »
El problema que teniu la majoria, és que us penseu que la veritat i res més que la veritat, és la vostra ...

- Uns tiren la pedra i quan veuen perill, diuen que jo no he sido, jo no he sido, Cocoliso s'ha peido.

- Altres volen donar lliçons de com són més del Sabadell que ningú, i ni tan sols tenen un clauer arlequinat, i quan ha vingut el Rm, es tornaven bojos animant a l'equip blanc.

- Però als que dieu terroristes, egarencs, peperus, i altres perles ... tots ells es tiren moltes hores col.laborant desinteressadament, buscant el millor per al Centre d'Esports, dins les nostres possibilitats ....

No hi ets en aquesta majoria ¿?

The pride of Catalunya

antcarcer

• Visitant
« Respondre #123 el: 05 de Setembre de 2009, 14:28:08 pm »

No!!! de la darrera ...

i tu? vols que te la digui?  :clap2

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #124 el: 05 de Setembre de 2009, 15:36:25 pm »
Em penso que se n'està fent un gra massa d'això. A sobre que som pocs, emprenyats entre nosaltres. Jo mateix he criticat les declaracions del president, totalment fora de lloc i més amb el pobre joc que l'equip va oferir; però vaig defensar les que va fer Irún, perquè l'actuació arbitral va ser clarament premeditada.

- Els que diem els que ens rota, on m'hi incloc, quan ens sembla be o malament una cosa ho diem.

Sapigueu que quan us enganxeu un del primer amb un del segon grup, la veritat, el tema cansa. S'allarguen fils sense sentit, quan hauriem d'estar pensant en el partit del Lleida i deixar-nos estar ja de tantes històries.

Salut i pel·les!

- Altres volen donar lliçons de com són més del Sabadell que ningú, i ni tan sols tenen un clauer arlequinat, i quan ha vingut el Rm, es tornaven bojos animant a l'equip blanc. - Altres es venen per qualsevol chucheria.

Tienes un poquito de madriditis ¿no? que si hay gente que dice ser del Sabadell y aplaude al Real Madrid, que tendrá que ver el Madrid en este post???
Una cosa antcarcer, imagino que para la mayoria de los socios arlequinados su segundo equipo igual es el Barça, ¿estos a quien animan cuando nos ha visitado el Barça?. Pues los del Madrid lo mismo,  no somos diferentes (y lo entiendes como quieras).
Yo soy seguidor del Real Madrid, pero el Sabadell es lo primero y ahí si que no tengo dudas company!! . Y te digo una cosa, vivo en Sabadell , con lo cual después del equipo de mi ciudad es tan legítimo simpatizar con cualquier equipo, y si , aunque ese equipo sea el Madrid. A ti es obvio que entre los grandes te tira más el azulgrana, pues me parece perfecto, pero siempre metes las mismas puyitas, que ya no se si tu fobia a Soteras (johny el blanco, segun tu) es por lo mal que lo hace o simplemente porque es del Madrid. Supongo que si es por eso, el expresidente Besonias , que ese si que se mostraba de otro equipo, no te debería caer bien ¿no?. Pues a mi mientras lo hiciera bien en el Sabadell, me era indiferente que en sus ratos libres visitara el palco del Barça. Pero de buen rollo te lo digo.  :beer2

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #125 el: 05 de Setembre de 2009, 15:38:41 pm »

No!!! de la darrera ...

i tu? vols que te la digui?  

No gràcies, però no crec que entri en cap grup estandaritzat dels que has mencionat. Em considero un seguidor normal com la majoria dels que estem per aquí.
The pride of Catalunya

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #126 el: 05 de Setembre de 2009, 15:48:49 pm »
Estic veien, com diu algún company, q s'està fent un gra massa de tot això. El sr. President es va equivocar en dir el que va dir, és l'únic que s'ha criticat en aquest post, com a mínim d'inici, però la cosa a sortit de mare i s'està degenerant en un 'jo sóc del sabadell, no jo ho sóc més, no jo més, no jo, no jo ...' que semblem nens de primaria barallant-nos al pati.
Tots som grandets per tenir criteri propi en el moment de defensar una postura o altre, en aquest cas en un forum d'opinió NO-OFICIAL podem dir el que volguem del nostre club, opinar lliurement i valorar la seva gestió, jugadors, president, joc, la publicitat al camp i tot el que volguem, per que per això estem els mil i pico foreros, per tenir diferents opinions i possarles en comú aqui, debatrelas i aportar ideas i coneixements.

Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

antcarcer

• Visitant
« Respondre #127 el: 05 de Setembre de 2009, 17:09:09 pm »

Salut i pel·les!

- Altres volen donar lliçons de com són més del Sabadell que ningú, i ni tan sols tenen un clauer arlequinat, i quan ha vingut el Rm, es tornaven bojos animant a l'equip blanc. - Altres es venen per qualsevol chucheria.

Tienes un poquito de madriditis ¿no? que si hay gente que dice ser del Sabadell y aplaude al Real Madrid, que tendrá que ver el Madrid en este post???
Una cosa antcarcer, imagino que para la mayoria de los socios arlequinados su segundo equipo igual es el Barça, ¿estos a quien animan cuando nos ha visitado el Barça?. Pues los del Madrid lo mismo,  no somos diferentes (y lo entiendes como quieras).
Yo soy seguidor del Real Madrid, pero el Sabadell es lo primero y ahí si que no tengo dudas company!! . Y te digo una cosa, vivo en Sabadell , con lo cual después del equipo de mi ciudad es tan legítimo simpatizar con cualquier equipo, y si , aunque ese equipo sea el Madrid. A ti es obvio que entre los grandes te tira más el azulgrana, pues me parece perfecto, pero siempre metes las mismas puyitas, que ya no se si tu fobia a Soteras (johny el blanco, segun tu) es por lo mal que lo hace o simplemente porque es del Madrid. Supongo que si es por eso, el expresidente Besonias , que ese si que se mostraba de otro equipo, no te debería caer bien ¿no?. Pues a mi mientras lo hiciera bien en el Sabadell, me era indiferente que en sus ratos libres visitara el palco del Barça. Pero de buen rollo te lo digo.  :beer2

No quiero alargar mucho estos dites y diretes, por que se convierten en un dialogo de besugos, pero te tengo que aclarar lo de Joan EL BLANCO:

Es raro que no lo sepas, por que ha sido publico y notorio mucho tiempo en este foro, pero el dia del Osasuna B, la mayoria de socios nos ibamos a casa con la cabeza gacha, de la manera que nos empataron en el ultimo minuto, pero algunos directivos, encabezados por Joan EL BLANCO, se lo pasaban bomba, cuando marcó un gol el RM, que incluso hasta los de RS, pararon de hablar, para haber que estaba pasando, y lo que ya no se es si lo celebraro con cava... ah, y veo que tu tampoco te ganarias la vida de vidente...  :xin-xin

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #128 el: 05 de Setembre de 2009, 18:08:27 pm »

Salut i pel·les!

Una cosa antcarcer, imagino que para la mayoria de los socios arlequinados su segundo equipo igual es el Barça, ¿estos a quien animan cuando nos ha visitado el Barça?. Pues los del Madrid lo mismo,  no somos diferentes (y lo entiendes como quieras).
Yo soy seguidor del Real Madrid, pero el Sabadell es lo primero y ahí si que no tengo dudas company!! . Y te digo una cosa, vivo en Sabadell , con lo cual después del equipo de mi ciudad es tan legítimo simpatizar con cualquier equipo, y si , aunque ese equipo sea el Madrid. A ti es obvio que entre los grandes te tira más el azulgrana, pues me parece perfecto, pero siempre metes las mismas puyitas, que ya no se si tu fobia a Soteras (johny el blanco, segun tu) es por lo mal que lo hace o simplemente porque es del Madrid. Supongo que si es por eso, el expresidente Besonias , que ese si que se mostraba de otro equipo, no te debería caer bien ¿no?. Pues a mi mientras lo hiciera bien en el Sabadell, me era indiferente que en sus ratos libres visitara el palco del Barça. Pero de buen rollo te lo digo.  :beer2

No quiero alargar mucho estos dites y diretes, por que se convierten en un dialogo de besugos, pero te tengo que aclarar lo de Joan EL BLANCO:

Es raro que no lo sepas, por que ha sido publico y notorio mucho tiempo en este foro, pero el dia del Osasuna B, la mayoria de socios nos ibamos a casa con la cabeza gacha, de la manera que nos empataron en el ultimo minuto, pero algunos directivos, encabezados por Joan EL BLANCO, se lo pasaban bomba, cuando marcó un gol el RM, que incluso hasta los de RS, pararon de hablar, para haber que estaba pasando, y lo que ya no se es si lo celebraro con cava... ah, y veo que tu tampoco te ganarias la vida de vidente...  :xin-xin

Pues si es verdad que él como presidente del Sabadell estaba más pendiente del Madrid en ese momento, me parece lamentable, bastante tenemos con los aficionados que se pasan aplaudiendo y cantango goles en la grada con los cascos puestos y con la que nos jugamos en algunos partidos, para que el propio presidente sea uno de ellos. De todas maneras no habia escuchado ningún comentario sobre este dia, por eso lo preguntaba. Y de vidente seguro que no me gano la vida, ja ja ! porque yo que no le conozco sus gustos futbolísticos después del Sabadell ,  y precisamente a traves de una entrevista que le hicieron en la radio al acabar un partido pensé que era culé, ya que al despedirlo le comentaron "y ahora nos consta que seguirá viendo más futbol" y el que empezaba a jugar era el Barça!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #129 el: 05 de Setembre de 2009, 21:04:12 pm »
El que no entenc es aquesta deria de dir "com que jo vaig mes al camp que tu soc mes del Sabadell" "Com que jo al camp crido més que tu soc mes del Sabadell" "Com que em c.ago amb la mare de l'arbitre i tu soc mes del Sabadell" o com has dit tu "com que jo tinc la sang calenta i tu freda soc mes del Sabadell que tu". Aixo es el que esta totalment fora de lloc. I a partir d'aqui parlem i debatim del que vulguis... amb respecte i arguments, cap problema!

Uff, d'aquestes coses jo ja en tinc els ous pelats d'escoltar-les... El millor és fer oïdes sordes i ja està, cadascú sap per sí mateix quant n'és del Sabadell.

:beer2

aqui es aixi companys....per ser bon arlequinat si no guanyem o perdem...la culpa sempre sempre es de l'arbitre..i per suposat dir si a todo mani qui mani i digui el que digui....de lo contrari ets mal arlequinat desestabilitzador i egarenc camuflat...ni la critica constructiva volen molts aqui

joseph

• Visitant
« Respondre #130 el: 05 de Setembre de 2009, 22:25:06 pm »
com saps que van a putejar? que el coneixes personalment? que aconseguiries amb la mocadorada dilluns? quin interes te la rfef que pasi el marbella de ronda? :mmmm :closedeyes:

La veritat no ser quin partit mireu algúns al camp, sembla que us afecta més les declaracions del President que aquesta banda que venen de tres en tres cada diumenge i que sén riuen de tots nosaltres.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #131 el: 06 de Setembre de 2009, 15:47:30 pm »
Confio en que demà guanyarem, i tot es començarà a calmar. Perque s'està parlant de coses que ara mateix no son lo més important.
Salut!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #132 el: 06 de Setembre de 2009, 17:02:48 pm »
Es cierto que los arbitros, diga lo que diga Iniesta, son malísimos, TODOS. Claro que alguno tiene que subir a 2ªA, pero no creo que suba el mas bueno, sino el menos malo, en este caso el Canario. Pero lo pienso en todos los sentidos, es decir: No creo que vengan a putear al Sabadell, simplemente son malos. Cuando vea que metemos goles legales(exceptuando el gol contra el Irun) y nos los anulan persistentemente, o que el equipo tiene arrinconado al rival y el arbitro nos bombardea a targetas persistentemente, o cuando solo no se nos piten penaltys claros a nosotros, etc., entonces empezare a pensar que son persecuciones arbitrales. De momento quiero pensar que los arbitros son muy malos. ¿Es mucha casualidad que los arbitros sean todos malos? pues si. Igual lo que falla es el criterio que aplica cada arbitro en una misma jugada, quizas sea eso lo que el comite de arbitros deberia unificar para todos, el criterio.
El partido del otro dia es cierto que el Sabadell jugó mejor, a mi juicio, pero sin desarrollar un juego brillante, simplemente es que el Marbella no hizo nada. Pero la tarjeta de Agustín no se la saca el arbitro, se la saca él solito, la de Morales la encuentro justa, y la de Juvenal viendo el criterio del arbitro a la hora de pitar y lo malo que era, es hasta comprensible.
Pero si nosotros no somos capaces de meter la pelotita dentro de la porteria en 120 minutos, mal vamos. Cierto que ellos tampoco fueron capaces, por eso llegamos a los penaltys. Y ahí ellos fueron mejores.
Descompensación en el equipo, falta de puntería, falta de rodaje todavía, falta de un delantero Killer, persecución arbitral, que cada uno ponga la excusa que quiera, pero si la pelota la metemos dentro mas veces que el contrario, ganamos los partidos, si no no se gana nada.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

antcarcer

• Visitant
« Respondre #133 el: 07 de Setembre de 2009, 10:02:43 am »
Ni havia escoltat les declaracions del Joan per Rs, ni llegit per cap web, però ara si ho he llegit a l'Sport, i que cadascú tregui el seu propi judici ...  :xin-xin

SOTERAS NO DESCARTA QUE LES "PASEN FACTURA" EL PRESIDENTE DEL SABADELL CALIFICA DE "SINVERGUENZA" AL COLEGIADO DEL PARTIDO DE LA COPA DEL MIÉRCOLES
 El Sabadell acabó con ocho frente al Marbella
Toni Cerveró
SABADELL
El arbitraje del aragonés Del Río Ayete en el Sabadell-Marbella de Copa del miércoles ha levantado viejas ampollas en el club arlequinado. Con el recuerdo aún muy presente del ‘atraco’ sufrido en Irún en la vuelta de la segunda eliminatoria de ascenso a Segunda A, los sabadellenses han vivido un inicio de temporada marcado por las malas actuaciones arbitrales.

El domingo, en Ontinyent, el equipo jugó casi una hora con un hombre menos por la expulsión de Roberto Morales y el miércoles llegó a la tanda de penalties con sólo ocho jugadores tras las expulsiones del propio Roberto, Agustín y Juvenal, estos dos últimos expulsados con roja directa. Un panorama que una vez más hizo explotar a Joan Soteras, que no se mordió la lengua: “Pensábamos que todo aquello estaba superado, pero no imaginábamos que nos encontraríamos con otro sinvergüenza como el del miércoles”. Soteras indicó que “en Ontinyent vivimos un arbitraje ‘sobresaliente’ y ante el Marbella también. Nos sentimos impotentes porque un ‘objeto extraño’ nos ha privado de seguir adelante en una competición que nos hacía especial ilusión”.
El presidente no
descartó que estén pagando el informe que hicieron llegar al Comité de Árbitros y a la RFEF en contra de la actuación del madrileño Ortiz Blanco en Irún. “Es posible que este afectando todo aquello porqué los árbitros son una secta. Sólo hay que ver que la temporada pasada ya acabó, nosotros seguimos en Segunda B y ellos, en cambio, siguen haciendo de las suyas”. De todos modos, “espero que todo esto se arregle y podamos ir tranquilos por los campos. Si no es así, que nos lo digan claramente y quizás no hará falta que trabajemos como lo estamos haciendo”.
Por otra parte, el club ha presentado recurso a la tarjeta roja de Juvenal para que el capitán pueda jugar contra el Lleida este el próximo lunes (18.30h). De no prosperar, Moya no podrá contar ni con ‘Juve’, ni con Agustín ni con Roberto.

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=642127&idseccio_PK=1055

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #134 el: 07 de Setembre de 2009, 23:20:39 pm »

Home, sincerament, els quatre darrers partits oficials disputats (irún, ontinyent, marbella i ara amb lleida) realment n'hi ha per llogar cadires. Probablement, se la líen així al Barça (per nosaltres un atracament com el d'irún és com si al Barça l'hi foten la lliga amb aquell gol fantasma) i 'se lía la de san quintín', vaja.

I es que a cadascú lo seu, i quan veus coses et poses nerviós i només falta que en el pitjor moment tinguis un periodista al davant.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #135 el: 07 de Setembre de 2009, 23:54:16 pm »
Seguramente ahora tambien saldra gente defendiendo al trio arbitral y sus premeditadas decisiones... xD Muy lamentable el tema arbitral  :ko

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #136 el: 08 de Setembre de 2009, 01:31:10 am »
Avui, contra el Lleida, un altre arbitratge pervers. Sense decisiones claus com gols anulats o penals, pero minant al equip amb 2 grogues només començar, la expulsió de Jesús García per una acció que n´hi han 10 en cada partit i faltetes que no eren... Al Lleida li han perdonat dues expulsions i jo he vist un posible penal al Fran a la segona part. Si hem de seguir així, haurem de fer grans esforços per guanyar partits...

I desprès que invitin al sr. Villar al Olimpia...

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #137 el: 08 de Setembre de 2009, 02:23:46 am »
Avui, contra el Lleida, un altre arbitratge pervers. Sense decisiones claus com gols anulats o penals, pero minant al equip amb 2 grogues només començar, la expulsió de Jesús García per una acció que n´hi han 10 en cada partit i faltetes que no eren... Al Lleida li han perdonat dues expulsions i jo he vist un posible penal al Fran a la segona part. Si hem de seguir així, haurem de fer grans esforços per guanyar partits...

Exacto, esque se ve claramente que son decisiones premeditadas, seguramente mandadas por algun "pez gordo" y esque no si hay algun arbitro que sea parcial. Pero los ultimos que nos han tocado tela... Y encima si te quejas te perjudican mas. Hay algunos que son mas xulos y prepotentes...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #138 el: 10 de Setembre de 2009, 18:01:12 pm »

Exacto, esque se ve claramente que son decisiones premeditadas, seguramente mandadas por algun "pez gordo" y esque no si hay algun arbitro que sea parcial. Pero los ultimos que nos han tocado tela... Y encima si te quejas te perjudican mas. Hay algunos que son mas xulos y prepotentes...

Que esperaba con las quejas. Amor, cariño y comprensión?
Que se vage al casal a jugar al dominó i que dixe de *****-la en els micros.

Per cert, i parlant d'àrbitres. Supose que aprofitarà que tenim fil directe amb ells: http://www.fcf.cat/pub/noticiaAmpliada.asp?idnoticia=2261&gruponoticia=20
Que hi fot ací l'Arroyos?
« Darrera modificació: 18 de Setembre de 2009, 13:49:10 pm per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!