Autor Tema: mentalizado  (Llegit 4167 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat JUAN

• Aleví
  • Missatges: 70
mentalizado
« el: 05 de Octubre de 2005, 09:13:47 am »
yo no se como lo veis vosotros pero yo el domingo ante el Terrassa ire muy mentalizado de que perderemos.

voy a animar como el quemas durante el partido y es un sueño que les ganemos en elprimer dervi despues de tanto tiempo y mas aun porque ahora mismo se deben estar partiendo el alma por nuestra situacion: ellos en zona de ascenso y nosotros de descenso y con jugadores fiesteros que despues no rienden en el campo.

por eso creo que el domingo desgraciadamente la vamos a pringar. DIOS NO ME DE LA RAZON :no:

Desconnectat seballut

• Aleví
  • Missatges: 31
Re: mentalizado
« Respondre #1 el: 05 de Octubre de 2005, 09:27:17 am »
No siguis pesimista home!!! Aquest diumenge guanyarem i amb aquest nou entrenador els jugadors correràn molt més, segurissim!!!
Anims i el diumenge a per el Terrassa!!! :laugh: :bandera

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #2 el: 05 de Octubre de 2005, 13:18:33 pm »
si aver si de verdad el sabadell es tu ekipo tienen ke pensar ke ganaremos y ke los jugadores lo vana  dar todo para ke los cerditos se vayan pa su ciudad llamada como ****landia con la kabeza baja y con las ganas de rebancha!!!

sabadell capital del valles occidental!!
« Darrera modificació: 06 de Octubre de 2005, 18:08:22 pm per WebTeam SBD »
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #3 el: 05 de Octubre de 2005, 22:04:59 pm »
Osti si que sou pessimistes... recordeu que nosaltres hem perdut 2 dels 3 partits fora de casa, i el que vam guanyar va ser un xurro. Un partit d'aquest calibre no te mai un sol color, perqu la gent està molt a sobre, i aquesta pressio pot fer decantar la balança a uns o altres. Jo mateix a la porra vaig dir 1-0.... Nosaltres a casa tot el que vulguis, pero a fora buah, som bastant patosets. Be, a mi ja em niria de conya guanyar el partit, pero si ja vosaltres mateixos aneu amb aquests anims.... nomes faltaria que us hagués d'animar jo!!!

???, que vol dir aixos?, no entenc que te a veure l'urbanisme amb el futbol....
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 06 de Octubre de 2005, 11:20:59 am »
Nosaltres a casa tot el que vulguis, pero a fora buah, som bastant patosets.

El primer... nosaltres a casa 1-1-1, no estem per tirar coets tampoc...
I la segona afirmació... és la veritat. Sabadell és la capital del Vallès Occidental (i que consti que jo soc de Sant Llorenç Savall, un poble igual que Sentmenat, Polinyà, Castellar del Vallès o Terrassa, que pertanyen a la comarca!)
« Darrera modificació: 06 de Octubre de 2005, 11:30:19 am per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #5 el: 06 de Octubre de 2005, 11:28:29 am »
Jo penso amb la victoria  :bandera, akests partits no s'han de fer mirant la classificació, sino mirant el partit i recolzant el teu ekip  :scut, per això hem de fer pinya amb l'ekip i demostrar k tots volem el millor perl  :scut.

salu2 ;)

Això si, amb esportivitat.

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #6 el: 06 de Octubre de 2005, 11:32:34 am »
para ke los cerditos se vayan pa su ciudad llamada como ****landia

home! aki tb n´hi ha uns kuants eeh!  ;)
« Darrera modificació: 06 de Octubre de 2005, 18:09:31 pm per WebTeam SBD »
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #7 el: 06 de Octubre de 2005, 11:34:57 am »

No comparem...
« Darrera modificació: 06 de Octubre de 2005, 18:09:46 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #8 el: 06 de Octubre de 2005, 12:30:25 pm »

No comparem...

kom k no komparem?¿¿? no siguem hipokrites!
« Darrera modificació: 06 de Octubre de 2005, 18:10:01 pm per WebTeam SBD »
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #9 el: 06 de Octubre de 2005, 13:11:57 pm »

No comparem...

kom k no komparem?¿¿? no siguem hipokrites!

...
« Darrera modificació: 06 de Octubre de 2005, 18:10:14 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #10 el: 06 de Octubre de 2005, 13:46:59 pm »
Jo visc a sabadell, el meu pare treballa a terrassa i també li han dit això, que alla hi ha molts mes. Ara si, que aqui tambe n'hi ha, i moltiiiissiiimms. A més no crec que aquest tema afecti al resultat del partit, no :icon_question: ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #11 el: 06 de Octubre de 2005, 14:56:26 pm »

I la segona afirmació... és la veritat. Sabadell és la capital del Vallès Occidental (i que consti que jo soc de Sant Llorenç Savall, un poble igual que Sentmenat, Polinyà, Castellar del Vallès o Terrassa, que pertanyen a la comarca!)
DONCS JO SOC DEL SABADELL A SACO I VISC A SANT PERE DE RIBES,LA DISTANCIA HEM DONA IGUAL SEMPRE QUE PUC M´ESCAPO A LA NOVA CREU ALTA I AQUEST DIUMENGE NO HI FALTARE JEJE.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #12 el: 06 de Octubre de 2005, 16:45:06 pm »

Anem fent progressos amb el birrero :icon_exclaim: :ok

Ja sap que Sant Llorenç, Polinyà, terrassa o Sentmenat son pobles de la comarca del Vallès Occidental, que té com a capital la ciutat de Sabadell.

Jo ja sabia que fer-te soci de la penya @rlekinats.com t'aniria be. :Paletas:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 06 de Octubre de 2005, 17:58:05 pm »

Anem fent progressos amb el birrero :icon_exclaim: :ok
Ja sap que Sant Llorenç, Polinyà, terrassa o Sentmenat son pobles de la comarca del Vallès Occidental, que té com a capital la ciutat de Sabadell.
Jo ja sabia que fer-te soci de la penya @rlekinats.com t'aniria be. :Paletas:

No, si ja ho sabia, però ho deixo escrit en el fòrum, ja que veig que alguns d'un altre poble de la comarca (Terrassa), no ho tenen gaire clar.

Egarencs: us explico... Sabadell és la Capital d'una comarca dita Vallès Occidental, i dins d'aquesta comarca, hi han pobles com Gallifa, Sant Llorenç Savall, Sentmenat, Polinyà, Terrassa, Ripollet...

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #14 el: 06 de Octubre de 2005, 18:11:49 pm »
crec ke akests temes polítics nod eurien afectar al bon futbol, i això de la kapital menys, però...

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #15 el: 06 de Octubre de 2005, 18:49:44 pm »

Egarencs: us explico... Sabadell és la Capital d'una comarca dita Vallès Occidental, i dins d'aquesta comarca, hi han pobles com Gallifa, Sant Llorenç Savall, Sentmenat, Polinyà, Terrassa, Ripollet...

Ya. Ya. A banda del caxondeo, no acabo de pillar que te a veure el futbol amb la politica. A mi tan se me'n don que la capital del valles sigui sabadell, terrasa, setmenat o san petesburg. Nomes em vaig quedar amb la curiositat del perquè d'aquest tema, el fet de que estigui aqui mesclat amb el futbol sabadellenc. Que és que en sortiu beneficiats en alguna cosa?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 06 de Octubre de 2005, 18:51:42 pm »
Home, ERG, és que sempre se m'acusa de pro-egarenc i ara m'estic reivindicant com a sabadellenc d'adopció (això sí, sempre amb el cor  :bandera).

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #17 el: 06 de Octubre de 2005, 18:51:55 pm »

Ya. Ya. A banda del caxondeo, no acabo de pillar que te a veure el futbol amb la politica. A mi tan se me'n don que la capital del valles sigui sabadell, terrasa, setmenat o san petesburg. Nomes em vaig quedar amb la curiositat del perquè d'aquest tema, el fet de que estigui aqui mesclat amb el futbol sabadellenc. Que és que en sortiu beneficiats en alguna cosa?

:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #18 el: 06 de Octubre de 2005, 19:06:48 pm »
Home, ERG, és que sempre se m'acusa de pro-egarenc i ara m'estic reivindicant com a sabadellenc d'adopció (això sí, sempre amb el cor  :bandera).

pero què pro-egarenc ni que ....?!  si per mi fos, us feia capitals del valles, de catalunya i d'espanya si tanta il·lusio us fa... a mi m'és absolutament el mateix. Jo només vull que el meu equip guanyi, i res mes. A qui li importa la capital de yoquesequè. No se si ho dieu per algun motiu concret, o nomes es per provocar (cosa que és bastant curios, i tampoc ens ofen massa, que diguem). Es aquest el meu dubte. I encara continuu amb les ganes de saber-ho.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 06 de Octubre de 2005, 19:18:57 pm »
A tu no t'ofén, però han entrat per aquí alguns... :laugh: :laugh: :laugh: