Enquesta

Creieu que s'hauria d'impugnar la decissió que Ortiz Blanco piti al Sabadell?

Si, de totes totes
18 (62.1%)
No, hi haurà més alicients
5 (17.2%)
Em dona igual qui piti tots són dolents.
6 (20.7%)

Total de vots: 28

Autor Tema: Creieu que s'hauria d'impugnar la decissió que Ortiz Blanco piti al Sabadell?  (Llegit 3493 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: Creieu que s'hauria d'impugnar la decissió que Ortiz Blanco piti al Sabadell?
« Respondre #20 el: 05 de Setembre de 2009, 21:09:28 pm »
torno a dir el mateix que en unaltre post...si la directiva no el veta(que suposso que o fara) l'arbitre del terrassa-sabadell es ortiz blanco i fot setmanes que al club es sap...de fet ami m'ho va dir un dels directius d'aquests que jo dic de relleno al mateix estadi fot almenys 3 setmanes ja

A mi m'agradaria que l'enviessin a la nova creu alta per arbitrar un partit, veuriem en directe com fa ********************.

si a irun aquest paio va sortir viu...que mes pitjor podria fer per masacrarlo?....jo no vaig poder anar,pero et puc asegurar que si hagues estat alla..servidor aquella nit va detingut
« Darrera modificació: 08 de Setembre de 2009, 22:25:29 pm per WebTeam SBD »

joseph

• Visitant
Re: Creieu que s'hauria d'impugnar la decissió que Ortiz Blanco piti al Sabadell?
« Respondre #21 el: 05 de Setembre de 2009, 22:27:55 pm »
Un personatge com aquest, al que l'em impedit ascendre de categoría, creieu que podría pitar amb neutralitat? Per Dèu

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #22 el: 06 de Setembre de 2009, 03:47:00 am »
torno a dir el mateix que en unaltre post...si la directiva no el veta(que suposso que o fara) l'arbitre del terrassa-sabadell es ortiz blanco i fot setmanes que al club es sap...de fet ami m'ho va dir un dels directius d'aquests que jo dic de relleno al mateix estadi fot almenys 3 setmanes ja

Torno a dir que l'àrbitre del derby serà Prieto Iglesias!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #23 el: 07 de Setembre de 2009, 15:50:01 pm »
A mi m'agradaria que l'enviessin a la nova creu alta per arbitrar un partit, veuriem en directe com fa una donació de sang.

i a més, que sigui el dia que faci més fred, i es dutxi amb aigua freda.