Autor Tema: CANTIC PER DIUMENGE  (Llegit 6616 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: CANTIC PER DIUMENGE
« Respondre #20 el: 06 de Octubre de 2005, 21:32:52 pm »
mmm entonces aki k fa akesta gent...
I tu q fas allà >:(

ellos vinieron primero... :veryangry:
no paran d ablar d nosotros...a demas no soi el uniko k va... ;) ::)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #21 el: 06 de Octubre de 2005, 21:43:50 pm »
Ah bueno y como vienen primero hay q hacer lo mismo... uff, estoy harto de decirle a mis niños q no hagan eso, así q no pienso decirlo akí ahora  :laugh:

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #22 el: 06 de Octubre de 2005, 21:46:39 pm »
Ah bueno y como vienen primero hay q hacer lo mismo... uff, estoy harto de decirle a mis niños q no hagan eso, así q no pienso decirlo akí ahora :laugh:

JEJEEJEJE
in english please!

(es coña  ;) )birri deixem-ho aki ok?
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #23 el: 06 de Octubre de 2005, 22:27:48 pm »
mmmm aki es diu algo ui kuidao am el k dieu...alla es diu d tot...i totom riu ajajajaja....aixo em fa molta rabia i o sento pero komenzo a dubtar del egarencs k venen aki am bona intencio, si no ens la foten dublada alla.... :ko
YA ESTIK FART!

pero q dius, jo no faig aixo...

aixo m'encen. mira, em sembla que jo no hi pinto res aqui. Esteu describint als terrassencs que venim aqui a parlar de fútbol com si fossim parasits, i nomes venim a comentar coses. Som del terrassa, si, pero som persones ¿eh? no fem cap mal. El dia en que algú es motivi a crear un forum exclusivament de c.e.sabadell i terrassa f.c., on es pugui conviure entre nosaltres tot parlant de FUTBOL (paraula que sembla que hem oblidat) sense que hagi de passar res.... JO SERÉ MOLT FELIÇ!!
Llastima que no pugui ser! i nomes pel fet de que som ciutats bessones! perque és el que som en realitat!!. GERMANS!! per culpa de aquesta parida de rivalitat, ara per ara, el valles es una m**** (amb perdo de l'expressio)
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #24 el: 06 de Octubre de 2005, 22:31:02 pm »
OSTI TU EM RECORDEL AL NIL DE LA SERIE EL JOVES   eeeiii tiuuus pauuuu!!!!!!   :laugh:   jajajajajaa
bueno home no t- ho prenguis aixi  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #25 el: 06 de Octubre de 2005, 22:32:05 pm »
mmmm aki es diu algo ui kuidao am el k dieu...alla es diu d tot...i totom riu ajajajaja....aixo em fa molta rabia i o sento pero komenzo a dubtar del egarencs k venen aki am bona intencio, si no ens la foten dublada alla.... :ko
YA ESTIK FART!

aixo m'encen. mira, em sembla que jo no hi pinto res aqui. Esteu describint als terrassencs que venim aqui a parlar de fútbol com si fossim parasits, i nomes venim a comentar coses. Som del terrassa, si, pero som persones ¿eh? no fem cap mal. El dia en que algú es motivi a crear un forum exclusivament de c.e.sabadell i terrassa f.c., on es pugui conviure entre nosaltres tot parlant de FUTBOL (paraula que sembla que hem oblidat) sense que hagi de passar res.... JO SERÉ MOLT FELIÇ!!
Llastima que no pugui ser! i nomes pel fet de que som ciutats bessones! perque és el que som en realitat!!. GERMANS!! per culpa de aquesta parida de rivalitat, ara per ara, el valles es una m**** (amb perdo de l'expressio)

Sabadell i terrassa mai podran ser germans, mai de la vida! A mes si no existis akesta rivalitat ja no seria tan emocionant el derby :laugh: A POR ELLOS OEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEE ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #26 el: 06 de Octubre de 2005, 22:42:46 pm »
YA ESTIK FART!

nomes et demano k posis aixo al teu foro i epera les respostes! ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #27 el: 06 de Octubre de 2005, 22:43:47 pm »
Pero a quin foro estem?? Al nostre!! Doncs ja esta, que diguin el que vulguin. La rivalitat ha de ser esportiva, i punt :icon_exclaim:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #28 el: 06 de Octubre de 2005, 23:14:16 pm »
Això amteix, esportiva i ya sta, i kreek k ens estem posant ya amb politika i koses d'akestes...espero k els egarenks sobretots els joves, ka nem a diusfrutar del bon futbol i k serem els futurs aficionats dl nostres ekips, no ens kedem sens ganes d'anar a viure un derby pk ens apedregin o kualsevol altre kosa, si us plau, k no hi hagi violència entre aficions, si l'important es veure bon fútbol i k guañi el millor, pero torno a repetir k no a la violencia, sobretot pk x ex si li foten una yoya a un noi de 15 añs o aixi x ser egarenc o viceversa doncs aixi es veuria el nivell d'un grup daficionats (k no tots els aficionats) k n akest kas diuen k son els hhvv , aixío es tot i espero k sigui així ;)

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #29 el: 07 de Octubre de 2005, 21:05:52 pm »
Pero kien dice k os van a apedrear ni pegarle a un niño....no hombre no....solo os vamos a GANAR con eso sobra y asi los niños jovenes del terrasa se haran del SABADELL k es lo k kieren en realidad.
Aki el unico k se va a llevar algun insulto va ser el arbitro como sea como el del sant andreu.
Por cierto no podriais repescar al rodri ese es k os pega mucho con vuestro estilo y buen hacer.
Millor Seguidor

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #30 el: 07 de Octubre de 2005, 21:42:58 pm »
Lee algunos mensajes del foro y veras porque comentan lo de las posibles agresiones...

Desconnectat VeÍ

• Aleví
« Respondre #31 el: 07 de Octubre de 2005, 22:26:22 pm »
Sabadellfrak, podrias decirme kual esk ara mismo no rekuerdo...  :no:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #32 el: 07 de Octubre de 2005, 22:27:46 pm »
No lo digo por ti, lo digo por mensajes de algunos arlekinados que amenazaban a los que vinieran del terrassa.

Desconnectat VeÍ

• Aleví
« Respondre #33 el: 07 de Octubre de 2005, 22:30:26 pm »
okis  ;)  :beer :ok :ok :beer

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #34 el: 08 de Octubre de 2005, 19:08:47 pm »
Buenoooooooooo te digo los cientos y cientos de post k tienen ellos dandonos las gracias por ser como somos?.no hombre no esto no tiene nada k ver con la violencia,esto es rivalidad y ademas muy sana.otra cosa es k unos se dedican a meterse con nosotros con mi ekipo con mi ciudad con mis colores todo el año y ahora k ven la hora de venir sienten MIEDO.Si señor no es mas k miedo y se meten aki esta semana solo para ver si estamos trankilos o nerviosos.
Pues no yo no pienso callarme hasta las 8 de la tarde del domingo(eso si pierdo) y si gano,cosa segura por cierto no me callo en un mes.
Asi k amigos egarenses tened por seguro k a vuestras once
señoritas k se presenten y no se autodescarten el domingo,esto le va a parecer un infierno y se marcharan con un carro de goles y insultos.Uno por cada uno k vosotros haveis estado berreando estos años.No me dais pena lo siento.
En todo esto veras k en ningun caso he dicho k te apedreare ni pegare a ningun niño, es mas me apuesto algo k si se diera el caso yo me pegaria con el vandalo k hiciera algo asi .
Por ultimo  te pido por favor k no escondas tu MIEDO tras la violencia pk yo almenos te lo noto.
Millor Seguidor

Desconnectat VeÍ

• Aleví
« Respondre #35 el: 09 de Octubre de 2005, 12:44:09 pm »
arlekinado, si kieres k t dga lla verdad, en un proncipio tnia miedo de ir a la nca, pero aora reflexiono i espero k por lo menso a los aficionados rojillos k animen a sui ekipo sin emterse kn andie ( es normal algun k otro insulto al sabadell, x la gran rivalidad entre ambos, igual k espero k vosotros agais bastantes **** egara...), pero k a eso kreo k son aficionados , ix  un insulto asi, no kreo k merezcan k se abuchee ni nada, pk repito kreo ke s normal en un derby estos insultos entre ekipos...

ferni20

• Visitant
« Respondre #36 el: 09 de Octubre de 2005, 13:09:39 pm »
***** Veí mira que ets pesat eh, q no teniu forum o k vosaltres..... espero que a partir de demà no molestis massa per aqui perque també és pesadot tenir un personatge com tu amb missatges per tots els puestos........

Avui portet un carretó que us portareu uns quants golets cap a casa i punts ni un jeje.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 09 de Octubre de 2005, 13:11:31 pm »
***** Veí mira que ets pesat eh, q no teniu forum o k vosaltres

Si que en tenen, però és bastant patétic i amb molts missatges una mica fatxilles i a sobre amb gent que sembla que no sàpiga parlar.

El VeÍ és intel-ligent, per això està amb nosaltres. ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat VeÍ

• Aleví
« Respondre #38 el: 09 de Octubre de 2005, 13:13:28 pm »
ei si voleu k marxi dl forum digueu-m0'ho klarament i amrxo , pero yo e vingut aki parlant bé i sens fikarme amb ningú, i gent km el ferni akest em posa de volta i mitja, repeteixo si voleu digueu-m'ho i marxaré

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #39 el: 09 de Octubre de 2005, 13:15:40 pm »
Aquest Foro possa clarament C.E SABADELL EN CAP MOMENT POSSA TERRASSA NI RES O SIGUI QUE FOTEU EL CAMP
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009