Autor Tema: Si vienen  (Llegit 8741 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: Si vienen
« Respondre #20 el: 06 de Octubre de 2005, 21:27:20 pm »
A mi m'agradaria veure el camp amb una bona entrada tan per la part d'aficionats del Sabadell com del Terrassa pero crec que no passarem dels 3000 ni molt menys en total i de Terrassa no crec pas que vingui més de 100 persones (de les quals 40 vindran "camuflats" i només sabrem que son de Terrassa per la cara de g*s y 60 més que staran per alla algun cantó calladets :-X al costat de la poli  :police:

Desconnectat cesbdll

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #21 el: 06 de Octubre de 2005, 23:12:32 pm »
Nosé quants vindran, no molts imagino, però nosaltres tenim la sort que ells no tenen radicals, sinó potser ens ho pensariem dues vegades.

Però amb radicals o no, i amb l'entrenador que sigui, guanyarem SEGUR!

Desconnectat panda rojo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #22 el: 07 de Octubre de 2005, 08:37:05 am »
despues de leer tanto lo que pone en el foro de mi equipo, como es este el vuestro, he llegado a la conclusion que Terrassa y Sabadell, Sabadell y Terrassa, (tanto monta, monta tanto) las 2 ciudades y los 2 equipos, estamos bien servidos de *******

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
« Respondre #23 el: 07 de Octubre de 2005, 09:44:14 am »
despues de leer tanto lo que pone en el foro de mi equipo, como es este el vuestro, he llegado a la conclusion que Terrassa y Sabadell, Sabadell y Terrassa, (tanto monta, monta tanto) las 2 ciudades y los 2 equipos, estamos bien servidos de *******

Totalmente de acuerdo. ******* hay en todos lados. Y la verdad es que no me gusta como se està poniendo la cosa. Desde luego no recuerdo tanta agresividad por el foro.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #24 el: 07 de Octubre de 2005, 11:17:39 am »
Espero que hi hagi fair-play tant dincs com fora del camp. A mi també m'agrada fer una mica de broma i és que un derbi és sempre un derbi, però no passa d'aquí. Efectivament hi ha molt bocamoll, però no és això el què fa por.

El què em sembla increible tot el què puc llegir dels posts dels holigans. En l'últim partit ja la van haber de liar amb els aficionats del Sant Andreu i ara segur que la lien amb els del terrassa. Aquests que fan tot això i provoquen d'aquesta manera no s'estimen el Sabadell de cap de les maneres, que s'hi posin com vulguin i que em diguin el que vulguin. >:(

És per culpa d'ell que a l'estadi no hi venen aficionats d'altres equips, amb el seu corresponent dèficit d'entrades venudes a les guixetes. Tanmateix, a molts aficionats del Sabadell ens fa VERGONYA que uns brètols com aquells portin el nom de Sabadell per tot arreu, donant una imatge patètica tant de la ciutat com del club.
Si, ho heu llegit be: hem fa vergonya anar als desplaçaments perquè a tot arreu ens tenen controlats com una de les aficions més violentes que hi pot haver. Perquè per quatre cafres hem de pagar tots els arlequinats?

Per si no es nota, estic fart i fins els qllons d'aquesta situació. Sabeu que em fa por que la meva dona vingui a l'estadi? Aquesta situació és molt trista i espero que algun dia ens la poguem treure del damunt.

Els violents a una gàbia i que es peguin fins a matar-se entre ells si volen! No tenen res a veure amb el futbol o l'esport.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #25 el: 07 de Octubre de 2005, 11:38:26 am »
Rivalidad sí, la que necesita todo derby.
Violencia no, ni ahora ni nunca.
Vayamos al estadio a ver un espectáculo como es el fútbol, animemos a nuestro equipo hasta quedar afónicos, chillemos a nuestro rival de toda la vida, pero por favor, la violencia en casa que el lunes TODOS tenemos que ir a trabajar o a estudiar.

Eso sí,  a estos del Terrassa hay que meterles un saco de goles para bajarles los humos y recordarles que lo importante no es como se empieza, sino como se acaba.
Por cierto, este va a ser el primer partido de la remontada.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #26 el: 07 de Octubre de 2005, 12:03:18 pm »
Espero que hi hagi fair-play tant dincs com fora del camp. A mi també m'agrada fer una mica de broma i és que un derbi és sempre un derbi, però no passa d'aquí. Efectivament hi ha molt bocamoll, però no és això el què fa por.

El què em sembla increible tot el què puc llegir dels posts dels holigans. En l'últim partit ja la van haber de liar amb els aficionats del Sant Andreu i ara segur que la lien amb els del terrassa. Aquests que fan tot això i provoquen d'aquesta manera no s'estimen el Sabadell de cap de les maneres, que s'hi posin com vulguin i que em diguin el que vulguin. >:(

És per culpa d'ell que a l'estadi no hi venen aficionats d'altres equips, amb el seu corresponent dèficit d'entrades venudes a les guixetes. Tanmateix, a molts aficionats del Sabadell ens fa VERGONYA que uns brètols com aquells portin el nom de Sabadell per tot arreu, donant una imatge patètica tant de la ciutat com del club.
Si, ho heu llegit be: hem fa vergonya anar als desplaçaments perquè a tot arreu ens tenen controlats com una de les aficions més violentes que hi pot haver. Perquè per quatre cafres hem de pagar tots els arlequinats?

Per si no es nota, estic fart i fins els qllons d'aquesta situació. Sabeu que em fa por que la meva dona vingui a l'estadi? Aquesta situació és molt trista i espero que algun dia ens la poguem treure del damunt.

Els violents a una gàbia i que es peguin fins a matar-se entre ells si volen! No tenen res a veure amb el futbol o l'esport.

Esta clar k alguna en faran :no:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #27 el: 07 de Octubre de 2005, 12:11:19 pm »

Esta clar k alguna en faran :no:

Esperem i desitjem k no facin res, i si ho fan s'els ha de cridar l'atenció.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #28 el: 07 de Octubre de 2005, 14:54:24 pm »
El que pasa es que no es el primer cop que ho fan, i sempre torenen a poder entrar  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #29 el: 07 de Octubre de 2005, 16:09:57 pm »
potser es km el k teniem nosltrs al olimpik, ke la dirctiva els ajudaba i tot...els donaba entradas epr krear ambient...k no dik k sigui la mateixa situacio pero k nos eria d'estranyar, sense ofendre ho dik eh!

i aixó de la violència m'agradaria k fos kom tod@s dieu pero...no krek k sigui així, i ho sento perk a mi tmb m'influira soposo pero...

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #30 el: 07 de Octubre de 2005, 16:38:23 pm »
Amic Manelinho estic totalment d'acord amb el que dius. Com es normal els piques esportius hi han de ser, cuan uns guanyen es riuen d'els que perden i al contrari, pero tot hauria de ser sa, nomes per fer una mica mes distreta aquesta vida. Pero com a tot arreu sempre hi han els cafres que s'aprofiten d'una activitat esportiva per tenir com excusa(si es que hi pot existir)la violencia. Pero jo no nomes diria alguna cosa sobre aquests "individuos", si no mes aviat sobre els que els deixen entrar al camp. Perque com ha fet el senyor Laporta(se li ha de reconeixer) tambe sels podria prohibir l'entrada a l'estadi i com a minim ens estalviariem haver de sentri alguns cantics.... :-X
A tots ens agradaria poder anar als camps d'esports(futbol, basquet,etc) sense tenir la por de pensar si et creuaras amb un girat d'aquests i asobre la tindras. Aixi que res mes a dir, que espero que aquest diumenge els i fotem uns cuants golets als veins i mica en mica pujem a la clasificacion i l'any que ve a 2ªA  :ok

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #31 el: 07 de Octubre de 2005, 20:08:02 pm »
pero bueno... ningu s´enrracorda com ens van tractar a badalona? o a mataró? camps on la gent ens a tractac asquerosament? :veryangry:
dons que espera tothom ? que vinguin aqui els egarencs(el rival directe del nostre club) i que tothom aplaudeixi ?  :Hecho_polvo:

va home va.....
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #32 el: 07 de Octubre de 2005, 20:09:09 pm »
pero bueno... ningu s´enrracorda com ens van tractar a badalona? o a mataró? camps on la gent ens a tractac asquerosament? :veryangry:
dons que espera tothom ? que vinguin aqui els egarencs(el rival directe del nostre club) i que tothom aplaudeixi ? :Hecho_polvo:

va home va.....

no mestranyaria escuxar aplausos kuando el terrassa salte al kampo (i no d su peazoooooo aficion... :laugh:)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #33 el: 07 de Octubre de 2005, 20:14:45 pm »
Aplaudir al Terrasa? Eso no me lo creo....es mas dudo k sea Legal si veo a un arlekinado aplaudir al Terrasa impugno el partido!!!! Madre de dios hasta donde vamos a llegar
Millor Seguidor

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #34 el: 07 de Octubre de 2005, 20:15:32 pm »
Aplaudir al Terrasa? Eso no me lo creo....es mas dudo k sea Legal si veo a un arlekinado aplaudir al Terrasa impugno el partido!!!! Madre de dios hasta donde vamos a llegar

tu espera ia veras...
en tribuna sobretodo...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #35 el: 07 de Octubre de 2005, 20:17:06 pm »
¿Como vas a escuchar aplausos con la bronca que les meteremos cuando salten al campo?  :snore:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #36 el: 07 de Octubre de 2005, 20:18:58 pm »
Tiu et veig massa euforic resistencia i comences a dir coses q no venen al cas i q estan fora de lloc.

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #37 el: 07 de Octubre de 2005, 20:19:25 pm »
Tiu et veig massa euforic resistencia i comences a dir coses q no venen al cas i q estan fora de lloc.

komo k?
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #38 el: 07 de Octubre de 2005, 20:21:34 pm »
Però tiu es q taig de dir les coses q tu mateix dius? Llegeixte els teus posts i ja ho veuràs! Pel q jo et conec (que es bastant poc) no m'imaginava q poguessis arribar a dir segons kines coses q has dit akí al forum eh?

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #39 el: 07 de Octubre de 2005, 20:26:41 pm »
jo ho sento pero el k dik o e dit...sino tagrada... :-\ pero kadascu a kasa seva...i aki ia molt infiltrat i aixo es el k no aguanto...i esk ia no e pogut mes i e explotat...jo o sento pero es el k ia per part meva... :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana: