Espero que hi hagi fair-play tant dincs com fora del camp. A mi també m'agrada fer una mica de broma i és que un derbi és sempre un derbi, però no passa d'aquí. Efectivament hi ha molt bocamoll, però no és això el què fa por.
El què em sembla increible tot el què puc llegir dels posts dels holigans. En l'últim partit ja la van haber de liar amb els aficionats del Sant Andreu i ara segur que la lien amb els del terrassa. Aquests que fan tot això i provoquen d'aquesta manera no s'estimen el Sabadell de cap de les maneres, que s'hi posin com vulguin i que em diguin el que vulguin.
És per culpa d'ell que a l'estadi no hi venen aficionats d'altres equips, amb el seu corresponent dèficit d'entrades venudes a les guixetes. Tanmateix, a molts aficionats del Sabadell ens fa VERGONYA que uns brètols com aquells portin el nom de Sabadell per tot arreu, donant una imatge patètica tant de la ciutat com del club.
Si, ho heu llegit be: hem fa vergonya anar als desplaçaments perquè a tot arreu ens tenen controlats com una de les aficions més violentes que hi pot haver. Perquè per quatre cafres hem de pagar tots els arlequinats?
Per si no es nota, estic fart i fins els qllons d'aquesta situació. Sabeu que em fa por que la meva dona vingui a l'estadi? Aquesta situació és molt trista i espero que algun dia ens la poguem treure del damunt.
Els violents a una gàbia i que es peguin fins a matar-se entre ells si volen! No tenen res a veure amb el futbol o l'esport.