Autor Tema: policia  (Llegit 2094 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOLIGAN BASCU

• Aleví
  • Missatges: 40
policia
« el: 14 de Octubre de 2005, 22:59:25 pm »
bueno el meu missatge es el seguent ya ke la gent diu ke el passat derbi no habia gaire policia jo nomes dic el ke vaig veure i es el seguent en la zona nostre just davant habia 5 antidisturbis darrera en teniem 4 i a dalt habia 3 mes o el de devant no tenen un altre idea ke posarse just entre el mur ke separa el camp de la grada i nosaltres i es clar cuan va marcar el sabadell allo era una bojeria i en vem aixafar un cuants amb la consecuent carrega amb aixo arribo a una conclusio tots els policies son uns incompetents pero bueno aixo ja oh sabem tots daltre banda una salutacio als mes vells del foro per que feia un munt ke no escribia... forza sabadell forza hooligans valles.

Desconnectat HOOLIGAN BASCU

• Aleví
  • Missatges: 40
policia novament
« Respondre #1 el: 14 de Octubre de 2005, 23:07:31 pm »
bueno el darrer partit del badalona varem anar a entrar al camp i kina es la nostra sorpresa ke uns tius vestits de blau no deijen passar a dos companys lexcusa donçs encara no la sabem pero bueno i varem decidir no entra ningu de la nostra peña varem anar al bar per dalguna manera protestar per lactuacio policial no et deixen entrar al camp per la cara sense ningun tipus dexplicacio ni res sense ningun paper ni ningun ordre pero bueno...una cop al bar i cuan ja es jugaba la segona part a mitjans daquesta es desideix animar al equip desde afora i crec ke va donar resultat perque al 92 el sabadell va marcar el gol de la victoria espero ke desde adintre el camp ens asentissin els cantics tambe es cert ke un noi ja vetera del camp del sabadell un tiu ke fa molts anys ke va per el camp no li van deixar entrar lestelada per que segons deia un policia incitaba a la violencia (els unics ke inciten al la violencia son els mateixos policies)en fi res mes una salutacio a tothom forza sabadell forza hooligans valles

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: policia novament
« Respondre #2 el: 14 de Octubre de 2005, 23:11:09 pm »
pots estar ben trankil :icon_exclaim: k desde el camp vam eskoltar els vostres kantiks de suport al  :scut
sou uniks, pero a vegades... :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
« Respondre #3 el: 15 de Octubre de 2005, 16:31:40 pm »
Hola a tots,
realment el que va passar dimecres passat va ser bastant lamentable en general.
Primerament, crec que només s'hauria d'haver obert tribuna, tant pel fet de ser Copa Federació com perquè amenaçava pluja.
Després la sorpresa de l'actitud policial, del tot incomprensible, no sé si es pensaven que per ser 12 d'octubre hi hauria alguna cosa diferent...
Jo almenys vaig acudir a l'estadi tal i com ho faig en tots els partits del Sabadell, que és animar al màxim l'equip amb totes les forces per poder guanyar el partit. Crec que el partit contra el Terrassa va ser un bon exemple de comportament de tota l'afició arlequinada i crec que hauria de ser així en tots els partits.
Anys enrere un company meu ja va patir una acorralada de la policia per unes suposades entrades falses, quan ell havia entrat pagant...

AMUNT EL SABADELL, GENÍS ESTEM AMB TU!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 15 de Octubre de 2005, 16:46:26 pm »
en serio no hi ha qui os entengui  :o  moltes vegades he legit al foro la gent queixanse per que ni el club ni la policia posa remei als problemas de seguretat i actitud d´alguns individus al camp i ara que el dia del tarraza i el de copa federació es possen una mica durs nomes trovo queixes , habiam si ens aclarim ¿volem controls policials si o no?  ???
a mi la veritat es que me la porta fluixa si em miren les butxaques o les bosses per que no trobaran res aixi dons qui tingui que amagar alguna cosa dons.... "es lo que hay" per mi com si triplican el numero de policias , ells mateixos  :tongue3:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 15 de Octubre de 2005, 17:28:41 pm »
pansobao esk tot aixo sempre sera molt komplikat, pk potser kuan menys ens u esperem pasi alguna kosa a lestadi... :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 15 de Octubre de 2005, 18:04:43 pm »
Jo crec que si et fan controls i prohibeixen coses anormals als camps de futbol (i no bombos o banderes o...) no es cap problema, es més, es algo necessari...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 15 de Octubre de 2005, 19:08:19 pm »
bueno el darrer partit del badalona varem anar a entrar al camp i kina es la nostra sorpresa ke uns tius vestits de blau no deijen passar a dos companys lexcusa donçs encara no la sabem pero bueno i varem decidir no entra ningu de la nostra peña varem anar al bar per dalguna manera protestar per lactuacio policial no et deixen entrar al camp per la cara sense ningun tipus dexplicacio ni res sense ningun paper ni ningun ordre pero bueno...una cop al bar i cuan ja es jugaba la segona part a mitjans daquesta es desideix animar al equip desde afora i crec ke va donar resultat perque al 92 el sabadell va marcar el gol de la victoria espero ke desde adintre el camp ens asentissin els cantics tambe es cert ke un noi ja vetera del camp del sabadell un tiu ke fa molts anys ke va per el camp no li van deixar entrar lestelada per que segons deia un policia incitaba a la violencia (els unics ke inciten al la violencia son els mateixos policies)en fi res mes una salutacio a tothom forza sabadell forza hooligans valles

en referencia al tema de si no van deixar entrar als hools, suposo que es perque la vestimenta d'alguns dels vostres membres (ja sigui hools ja sigui korps no o se), potser si que incita a la violencia (simbologia de la SS, esvàstiques...), no valoro a la gent segons quina roba porten pero en aquest sentit no sabria dirte quin criteri tenen els policies a la hora de deixar accedir a un recinte esportiu a la gent.
Ara bé em consta com que alguns membres de la vostra penya estan fitxats fa anys per la policia i llavors és molt provable que si fan una mica de controls alguns es quedin fora.
Solucions per això? no o se, només que la passada jornada el tema de que els Arlekin Korps van separats dels Hools va quedar clarament demarcat que no, quan esperaven la sortida del públic egarenc. En fi, repeteixo com e dit en altres posts que més igual com vagi la gent vestida ni quines banderes duguin, sempre i quan es comportin bé.

FORZA SABADELL

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 15 de Octubre de 2005, 19:09:38 pm »
en referencia al tema de si no van deixar entrar als hools, suposo que es perque la vestimenta d'alguns dels vostres membres (ja sigui hools ja sigui korps no o se), potser si que incita a la violencia (simbologia de la SS, esvàstiques...), no valoro a la gent segons quina roba porten pero en aquest sentit no sabria dirte quin criteri tenen els policies a la hora de deixar accedir a un recinte esportiu a la gent.
Ara bé em consta com que alguns membres de la vostra penya estan fitxats fa anys per la policia i llavors és molt provable que si fan una mica de controls alguns es quedin fora.
Solucions per això? no o se, només que la passada jornada el tema de que els Arlekin Korps van separats dels Hools va quedar clarament demarcat que no, quan esperaven la sortida del públic egarenc. En fi, repeteixo com e dit en altres posts que més igual com vagi la gent vestida ni quines banderes duguin, sempre i quan es comportin bé.

FORZA SABADELL

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #9 el: 15 de Octubre de 2005, 19:28:46 pm »
en serio no hi ha qui os entengui  :o  moltes vegades he legit al foro la gent queixanse per que ni el club ni la policia posa remei als problemas de seguretat i actitud d´alguns individus al camp i ara que el dia del tarraza i el de copa federació es possen una mica durs nomes trovo queixes , habiam si ens aclarim ¿volem controls policials si o no?  ???
a mi la veritat es que me la porta fluixa si em miren les butxaques o les bosses per que no trobaran res aixi dons qui tingui que amagar alguna cosa dons.... "es lo que hay" per mi com si triplican el numero de policias , ells mateixos  :tongue3:

Jo estic totalment d'acord amb els contols policials i què hi hagi un alt grau de seguretat a l'estadi, ara bé sempre que es seguexin unes premises racionals i legals.
M'explico si fan controls per buscar objectes perillosos totalment d'acord i jo com tu no tinc res a amagar. Això fa augmentar la seguretat a l'espectador. Ara bé si el que fa la policia és revisar una per una les banderes que portes i prohibir-te entrar o fer deixar banderes que són plenament democràtiques i que no fas cap apològia de la violència és totalment inadmisible. Aquestes actituds de la Policia Nacional corresponen  més a un estat dictatorial que pas a un estat plenament democràtic com respresenta que és el nostre.

PER AIXÒ JO DIC: CONTROLS SÍ PERÒ RESPECTANT LA DEMOCRÀCIA I LA LLIBERTAT D'EXPRESIÓ.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #10 el: 17 de Octubre de 2005, 18:34:51 pm »
Els pals de les banderes, els timbals i tot objecte contundent i de grans dimensions és normal que sigui requisat durant un partit de gran rivalitat. Pensa que en un partit d'aquestes característiques poden passar milers de coses que facin encrespar els ànims i que en un moment determinat et facin perdre el cap contra els jugadors o l'afició rival. I si el que perd el cap porta un timbal ningú podrà evitar que li llenci a un jugador rival en un còrner o utilitzi el pal de la bandera com a bat de beisbol. Potser penses que tu mai series capaç de fer aquestes coses i perdre el cap d'aquesta manera però el Policia Nacional no et pot fer un reconeixement psicològic i mental quan entres, per la qual cosa et retiren els objectes perillosos i s'estalvien els problemes. Això no és coartar la llibertat ni la democràcia.

ferni20

• Visitant
« Respondre #11 el: 17 de Octubre de 2005, 22:41:23 pm »
tu d veritat creus q un SAbadell- badalona d copa federació es un partit de gran rivalitat?¿?¿?¿    :no: :no: ???

Estic d'acord amb tu pero no que passi aixo en un partit de copa federació per favor........ això en un derbi o en un partit de més trascendencia vale pero contra el Badalona a la RFEF

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #12 el: 18 de Octubre de 2005, 10:40:20 am »
En el partit contra Badalona no em consta que no deixessin entrar banderes i timbals, únicament em consta el tema dels hooligans i també veig normal que no els deixessin entrar, alguns porten una simbologia que està prohibida i seria suficient per detenir-los directament i portar-los a comisaria.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: policia
« Respondre #13 el: 18 de Octubre de 2005, 13:05:50 pm »
No, si tranquil... els  :police: nazianals demostren setmana rera setmana la falta de preparació, incompetència i educació.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #14 el: 18 de Octubre de 2005, 18:21:04 pm »
En el partit contra Badalona no em consta que no deixessin entrar banderes i timbals, únicament em consta el tema dels hooligans i també veig normal que no els deixessin entrar, alguns porten una simbologia que està prohibida i seria suficient per detenir-los directament i portar-los a comisaria.
En això tens tota la rao  :yes:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #15 el: 19 de Octubre de 2005, 11:57:00 am »
J.R.G. no t'enteres de la pel·licula. :snore:

Contra el Badalona en el partitd de Copa Fed. van prohibir entrar banderes que són plenament consitiucionals. Jo en soc testimoni directe. Suposo que una bandera normal i corrent no és un objecte perillós que pots utilitzar contra l'afició rival (d'altre banda inexistent contra el Badalona) o contra l'arbitre o els jugadors.

Respecte que no deixin entrar bombos i pals de bandera sí que és comprensible i en partits considerats d'alt risc ho entenc perfectament i realment és per garantir la seguretat a l'estadi.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #16 el: 19 de Octubre de 2005, 20:37:51 pm »
Este tema es muy complicado pero mirandolo friamente yo no veo otra bandera k no sea la arlekinada me explico:
La bendera Catalana pa cuando juegue la seleccion Catalana y la española pa lo mismo.Yo creo k esto es futbol no politica y aki se viene a ver al Sabadell Ni a Cataluña ni a España.
Otra cosa es k la democracia te deje expresarte como kieras sin ofender a nadie en un evento publico y no veo bien k no dejen entrar una bandera catalana o española.Pero creo k los ekipos k vienen a jugar ya saben k somos catalanes y españoles no hace falta mas politica.
Millor Seguidor