Jo finalment he quedat 3er d'una lliga en la que, en la majoria de temporada, nomes hem jugat 3 usuaris reals...
Malament... no n'estic gens satisfet... el meu objectiu era acabar primer aquesta primera temporada i mes veient la pila de 'bots' que hi havia en el grup pero uns resultats 'un pel estranys' m'ho han evitat... Segueixo pensant que tenia plantilla suficient per aconseguir-ho i que no mereixia perdre en determinats i importantissims partits per decidir la classificacio final... Be, possiblement acabi pujant pels descensos dels bots pero la intencio era pujar per merits propis.
En la lliga Forum, tambe en la meva primera participacio, he quedat molt per sota del que espera i que no era res mes que pujar a 2a divisio forum... Crec que en aquesta lliga s'han donat tambe uns resultats estranys que d'haver-se resolt amb una logica normal, potser hauria pogut acabar un pel mes amunt del que finalment ho he fet.
En definitiva, un pel decepcionat per no acabar d'entendre certs resultats pero animat tambe per la propera temporada i content d'haver conegut aquest fantastic joc de manager online.
Sort a tots per a la propera temporada!!