Autor Tema: V Lliga Fòrum  (Llegit 29079 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
Re:V Lliga Fòrum
« Respondre #120 el: 02 de Desembre de 2009, 14:04:44 pm »
Quin partidàs el de Sabadell Power - C.E.Sabadell.F.C.SA D!! 3-5 i ja sóc de 2a divisió un altre cop  :mml:  sobretot partidàs de Tobias Beeli  amb 2 gols i una asistència  :hurra

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #121 el: 02 de Desembre de 2009, 14:06:49 pm »
segueixo una mica viu en la lluita per l'ascens gràcies a un gol al minut 83 de Miguel Angel Cuerno. Al minut 25 perdia per 2-0 i he capgirat el partit 2-3
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #122 el: 02 de Desembre de 2009, 14:13:35 pm »
Quin partidàs el de Sabadell Power - C.E.Sabadell.F.C.SA D!! 3-5 i ja sóc de 2a divisió un altre cop  :mml:  sobretot partidàs de Tobias Beeli  amb 2 gols i una asistència  :hurra

Felicitats Pedrito! Com dius, ha estat un bon partit...

Ara be, n'estic fins els nassos del Hattrick i les seves maneres de fer a un o altre guanyador... tinc la sensacio que em 'foten' les victories.... Avui, i no es la primera vegada, m'han fotut 3 gols crec que en 10 minuts... a mes, li dona la posecio a ell en un 51% quan, en teoria i vistes les valoracions dels jugadors, he tingut millor centre del camp que ell... Tambe en valoracions totals, ja que jo he arribat a les 31 estrelles i ell 'nomes' 29... i per que carai perdo??!!  :paret

emprenyat... :rant:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #123 el: 02 de Desembre de 2009, 14:27:21 pm »

Felicitats Pedrito! Com dius, ha estat un bon partit...

Ara be, n'estic fins els nassos del Hattrick i les seves maneres de fer a un o altre guanyador... tinc la sensacio que em 'foten' les victories.... Avui, i no es la primera vegada, m'han fotut 3 gols crec que en 10 minuts... a mes, li dona la posecio a ell en un 51% quan, en teoria i vistes les valoracions dels jugadors, he tingut millor centre del camp que ell... Tambe en valoracions totals, ja que jo he arribat a les 31 estrelles i ell 'nomes' 29... i per que carai perdo??!!  :paret

emprenyat... :rant:

la veritat és que he comprat a l'àrbitre jejeje

no ara de debó, a mi també em passava la primera temporada que vaig jugar, recordo un partit que anava 3-2 a la primera part i em van cascar 3 gols a la segona, dos d'ells seguits... però bé, mica en mica vaig anar perfilant l'equip a XI, vaig pujar, després vaig quedar 3r i 5è a X i aquest any espero quedar molt més a munt, quedar el 3 per poder-me aprofitar del descens dels bots.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #124 el: 02 de Desembre de 2009, 19:44:39 pm »
m'ho jugo tot el pròxim dimecres contra Cantera Juniors, neccessito guanyar, em sembla que no utilitzaré la 5-4-1 tots defensius i jugant al contraatac :icon_mrgreen:

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #125 el: 03 de Desembre de 2009, 10:35:02 am »
m'ho jugo tot el pròxim dimecres contra Cantera Juniors, neccessito guanyar, em sembla que no utilitzaré la 5-4-1 tots defensius i jugant al contraatac :icon_mrgreen:

Amigo Xaviró partido "a muerte". Creo que quien domine el centro del campo será el que se lleve el gato al agua (y el ascenso...)

Salud,suerte y que gane el mejor (y el domingo nuestro CE SABADELL a la Grama)

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #126 el: 03 de Desembre de 2009, 18:10:42 pm »

Amigo Xaviró partido "a muerte". Creo que quien domine el centro del campo será el que se lleve el gato al agua (y el ascenso...)

Salud,suerte y que gane el mejor (y el domingo nuestro CE SABADELL a la Grama)

Sinceramente no creo que puda ganarte, aunque lo intentaré. Suerte :trebol :trebol :trebol :trebol :trebol

• Moderador
  • Secretari Tècnic
    • Bultaco Racer
« Respondre #127 el: 03 de Desembre de 2009, 23:22:41 pm »
Jo ja he reptat a Area Concor ;)

Com sempre, que guanyi el millor  :hurra

Per cert... marxo el dissabte al mati uns dies de pont i si no m'acepta el repte dema, com m'ho fare per fer l'alineacio? o, automaticament et fa jugar amb la alineacio del darrer partit?

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #128 el: 03 de Desembre de 2009, 23:26:53 pm »
Si poses en el partit del dissabte quan fas la alineació la creueta en el requadre de 'Alineació per defecte', el dimecres et repetirà l'alineació.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Moderador
  • Secretari Tècnic
    • Bultaco Racer
« Respondre #129 el: 04 de Desembre de 2009, 14:01:14 pm »
Si poses en el partit del dissabte quan fas la alineació la creueta en el requadre de 'Alineació per defecte', el dimecres et repetirà l'alineació.

Mil gracies per l'ajuda!  :reverencia2

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #130 el: 04 de Desembre de 2009, 14:21:01 pm »
Estas reptant a 1 equips

lfa team !! (XI) al Nova Julieta Venegas   09-12-2009 12:20   

Navarrog sempre accepta al límit, i espero que accepte, ja que me passaré el cap de setmana fora i no sé si podré enviar el report de que no s'ha concertat. Sort a tots.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #131 el: 04 de Desembre de 2009, 20:38:13 pm »
Tinc un problema.
Estic reptant i l estadi assignat pel partit ID: 120181 de CE SABADELL CF s'hi juga el seguent partit 09-12-2009    CE SABADELL CF - FC König-Ludwig  .

Demano que se'm assigni un altre camp com abans millor!
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #132 el: 04 de Desembre de 2009, 22:55:02 pm »
Tinc un problema.
Estic reptant i l estadi assignat pel partit ID: 120181 de CE SABADELL CF s'hi juga el seguent partit 09-12-2009    CE SABADELL CF - FC König-Ludwig  .

Demano que se'm assigni un altre camp com abans millor!

Agafeu aquest: 1430983, que és el meu i està buit!

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
« Respondre #133 el: 04 de Desembre de 2009, 23:53:48 pm »
Gracies !!!! repte fet!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #134 el: 05 de Desembre de 2009, 03:22:58 am »
Jo ja he reptat a Area Concor ;)

Com sempre, que guanyi el millor  :hurra

Per cert... marxo el dissabte al mati uns dies de pont i si no m'acepta el repte dema, com m'ho fare per fer l'alineacio? o, automaticament et fa jugar amb la alineacio del darrer partit?

ja pots fer la alineacio,que ja te aceptat!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
« Respondre #135 el: 08 de Desembre de 2009, 21:20:12 pm »
no m' ha acceptat...

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #136 el: 08 de Desembre de 2009, 23:58:24 pm »
Doncs ja tens els 3 punts. Salut!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #137 el: 09 de Desembre de 2009, 14:09:27 pm »
l'unic partit de tercera que els dos equips s'hi jugaven algo, l'ha guanyat Cantera 0-5, la pitjor notícia per mi esk se m'ha lesionat el porter

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #138 el: 09 de Desembre de 2009, 14:22:56 pm »
Bueno compañeros, cierro una temporada redonda en hattrick: ascenso a IX división en la liga regular y ascenso a 1º en la lliga Fòrum  :hurra :cheer :thumbsup:
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #139 el: 09 de Desembre de 2009, 20:03:40 pm »
Doncs avui ha acabat la V Lliga Fòrum!

A part de conèixer el quadre d'honor de Primera, amb el títol meu, la segona plaça d'en Romà i el bronze per a Trivi_VLR, amén del descens d'en Berni, ja se sap els ascensos de segona cap a Primera. Els afortunats son F.C Uri19 (ID:1433360), que de pas aconsegueix el seu segon títol de Segona, i Tias Buenas F.C. (1590911), que debutarà a la màxima categoria desprès de guanyar avui a arlekinados f.c.(1415948), en un partit que decidia l'ascens pràcticament. En la última jornada de Segona, lfa team!! (ID: 1334512), s'ha salvat del descens a Tercera miraculosament, a més de guanyar per la mínima el seu primer partit de la temporada.

I de Tercera... espectacle pur i dur. Una última jornada d'infart, on podia passar quasi de tot, ha acabat amb un sorprenent i tenaç CE SABADELL TRONADOR(434651) emportant-se el títol, i amb l'ascens del debutant Cantera Juniors (796870), donant la sorpresa. També ha pujat, C.E.Sabadell F.C SAD ( ID: 49316), equip que ha tastat totes les categories de la lliga fòrum. Ha estat la categoria més apassionant de la competició.  :reverencia2 a tots els 7 equips que heu acabat la competició de Tercera.

Bueno compañeros, cierro una temporada redonda en hattrick: ascenso a IX división en la liga regular y ascenso a 1º en la lliga Fòrum  :hurra :cheer :thumbsup:

Benvingut a Primera. Seràs un dur rival!