A Primera divisió, i a falta d'una jornada, ja està tot repartit. Jo m'he proclamat campió, i al descens ja conegut d'El Puma Fuma, el C.E. Sabadell F.C. (ID:802008), també ja ha baixat, ja que la setmana vinent té descans.
A Segona, la cosa es comença a trencar. Uri19 porta 4 victòries en 4 partits i Tias Buenas i Arlekinados estan buscant l'altra plaça d'ascens amb avantatja sobre els seus perseguidors. El descens, està apassionant, amb 5 equips en 4 punts. Com a Primera ha desaparegut un equip, baixaran només 2 equips, a veure a qui els toca la sort.
A Tercera, dos partits increïbles, que no s'han decidit fins a la pròrroga, deixa clar que és una categoria igualadíssima, i només Cantera Júniors es destaca i ho té tot de cara per pujar.
Sort a tots i a per la propera jornada!
Tinc la sort de cul. Altri colp derrota en temps afegit.
Ja he acceptat el partit per a la setmana que vé. Qué ràpid Tias Buenas! Así dona gust.
I et passarà sempre el mateix... tens una defensa enorme, però tens davanters? Amb els calés que fas venent defenses, compra algun davanter formidable. I l'entrenador, segur que és un iàio acabat!