Enquesta

Esteu d'cord que la directiva hagi posat el partit el dilluns

SI
16 (30.8%)
TAN ME FOT
21 (40.4%)
NO
15 (28.8%)

Total de vots: 47

Autor Tema: SABADELL LLEIDA DILLUNS DIA 7 DE SETEMBRE  (Llegit 10921 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Re: CE Sabadell - Lleida dilluns de Festa Major
« Respondre #60 el: 03 de Setembre de 2009, 20:44:34 pm »
Yo me referia a que nos favorecia a la gente de sabadell, obviamente los que soys de fuera no. Pero bueno lo importante es que venga el mayor numero de personas posibles, y si en este caso la gente que no es de aqui no puede, pues entonces en ese caso que sea el domingo. Pero creo que aqui la culpa la tiene el ayuntamiendo de sabadell o quien organize las fiestas, porque si cambian el partido es porqué están dando prioridad o mas importancia  a otros eventos, y sinceramente, creo que el ces lo sigue mas gente de la que cren.

Esta si que es buena...  :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:

a lo mejor crees que le quitará afluencia de publico el Ball de la bola, o el Pati de Contes...   :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:

o que cambien la Festa de dia...  :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:

:xin-xin

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #61 el: 03 de Setembre de 2009, 21:02:43 pm »
Pues mi opinión sobre el horario del partido y si se termina jugando el lunes es que no es serio trasladar el partido por ser día de fiesta local ya que muchos de los asiduos a la Nova Creu Alta no irán por las diferentes razones que se mencionan por aquí, perjudicando su asistencia.

Por otro lado se demuestra que se sigue sin contar con el socio una vez más, lástima pero este es otro de los graves problemas que tiene la entidad, solo ven al socio para poner dinero, poco pero suficiente individualmente,  en parte  estoy de acuerdo pero también al socio hay que tenerlo en estima por parte del Club y beneficiarlo siempre que se pueda.

En lo deportivo veo que con las ausencias por sanciones y lesiones será muy difícil sacar los tres puntos y que si no se gana ya estaremos en la situación que ninguno quisiera ver al equipo, en el pozo desde la segunda jornada, de acuerdo que queda todo el tiempo posible para mejorar y volver a conseguir los Play off, pero volvemos a sufrir desde el principio y ya es hora de cambiar esta situación que se repite cada temporada.

:anims    :trebol    :scut    :trebol    :anims

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #62 el: 04 de Setembre de 2009, 00:20:47 am »
Yo no creo q sea necesario criticar tanto el horario del partido.
En estos 3 días de Fiesta Mayor hay mucha gente que se marcha de puente aprovechando que aún hace buén tiempo. Esto implica que el domingo por la tarde pueda haber bastante gente q esté fuera de Sabadell.

Resumiendo q el domingo por la tarde provablemente haya un 30 % de socios arlekinados que estén pasando el puente fuera de Sabadell. De este 30% habrá un 25 % largo que volverá el lunes al mediodía-tarde para llegar justo a la hora del partido.
De la otra forma si que el 10% de socios del Sbd que trabajen el lunes se perderán el partido, pero q mejor q se lo pierdan solo este 10% que no el 30% de socios que seguramente se marchen de puente.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #63 el: 04 de Setembre de 2009, 08:10:39 am »
En estos 3 días de Fiesta Mayor hay mucha gente que se marcha de puente aprovechando que aún hace buén tiempo. Esto implica que el domingo por la tarde pueda haber bastante gente q esté fuera de Sabadell.

Resumiendo q el domingo por la tarde provablemente haya un 30 % de socios arlekinados que estén pasando el puente fuera de Sabadell. De este 30% habrá un 25 % largo que volverá el lunes al mediodía-tarde para llegar justo a la hora del partido.
De la otra forma si que el 10% de socios del Sbd que trabajen el lunes se perderán el partido, pero q mejor q se lo pierdan solo este 10% que no el 30% de socios que seguramente se marchen de puente.

Pues por esa regla de tres, que cambien también este finde el ball de la bola, la cercavila, los muuuuchos pati de contes, el concierto de moncho, los castellers, la incursion al submarinismo, etc etc etc....
Claro, como la gente este fuera, pues que se atrasen tooodas estas cosas de Festa Major tambien, hasta el lunes para que la gente ya haya regresado de estar fuera, que es lo primero  no?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #64 el: 04 de Setembre de 2009, 09:41:41 am »

Pues por esa regla de tres, que cambien también este finde el ball de la bola, la cercavila, los muuuuchos pati de contes, el concierto de moncho, los castellers, la incursion al submarinismo, etc etc etc....
Claro, como la gente este fuera, pues que se atrasen tooodas estas cosas de Festa Major tambien, hasta el lunes para que la gente ya haya regresado de estar fuera, que es lo primero  no?

Yo, por ejemplo, que trabajo fuera de Sabadell, el lunes no tengo fiesta y por tanto no podré ir al partido, en cambio el domingo sí que podría haber ido. Y creo que como yo, hay mucha gente que trabaja fuera de Sabadell.

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: SABADELL LLEIDA DILLUNS DIA 7 DE SETEMBRE
« Respondre #65 el: 04 de Setembre de 2009, 20:25:47 pm »
No estic d'acord en els percentatges del ferni. Si un dia s'arribés a confirmar que el 30% dels pocs fidels socis que tenim prefereixen marxar de pont ja podem plegar. En canvi et puc confirmar que es una mica més del 10% els socis que no podràn venir pk només jo ja conec a 20 persones socis fidels que no podran anar dilluns al partit , que a vegades oblidem que hi ha arlequinats fidels a Navàs , Castellar , Manresa , Folgueroles ,Cerdanyola ,  Vic , Barcelona , Lliça d'amunt , Caldes de MOntbui , Castellterçol , Ripollet etc etc etc , i a tots ells tb hem de sumar els sabadellencs que treballen fora

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #66 el: 04 de Setembre de 2009, 22:08:33 pm »
No estic d'acord en els percentatges del ferni. Si un dia s'arribés a confirmar que el 30% dels pocs fidels socis que tenim prefereixen marxar de pont ja podem plegar. En canvi et puc confirmar que es una mica més del 10% els socis que no podràn venir pk només jo ja conec a 20 persones socis fidels que no podran anar dilluns al partit , que a vegades oblidem que hi ha arlequinats fidels a Navàs , Castellar , Manresa , Folgueroles ,Cerdanyola ,  Vic , Barcelona , Lliça d'amunt , Caldes de MOntbui , Castellterçol , Ripollet etc etc etc , i a tots ells tb hem de sumar els sabadellencs que treballen fora

Home Hool.. no es tracta de preferir, es tracta de que tampoc et quedaràs 3 dies aquí per veure un Sbd- Lleida de la jornada 2.... si fos el derbi o un partit decisiu doncs sí pero tractant-se de l'inici de lliga i tenint en compte que encara fa "bon temps" és molt provable q hi hagi gent q tingui plans per la festa major...

De fet jo sóc el primer que si no he marxat aquest pont és simplement perq diumenge és l'aniversari de me mare i la setmana q ve ja marxo també q si no anda q em quedava aquí a veure la Nena Daconte  :ostres :ostres

Ara en serio, els meus porcentatges no sé si són fiables o no el q si q sé q a la NCA i predomina una majoria de canalleta i bastant jubilat que de ben segur q una gran part d'ells el  dilluns poden anar al camp pero si es jugués en diumenge no. I llavors dintre dels que treballem doncs està clar q hi haurà bastanta gent q treballi fora de Sabadell pero ojo! q tb hi deu haver gent q treballi fora de Sabadell i dilluns tenen festa.

Total q continuo dient que la gent q va a la NCA i dilluns no té festa és una part molt molt mínima.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #67 el: 07 de Setembre de 2009, 16:18:37 pm »
Hi ha algún dels que justifiquen la decisió que no pugui anar al partit??
Vinga va, estudiants i gent de vacances o a l'atur, és el que sou. Jo conec bastant gent que no podrà anar. Fem una porra de quants sereu a NCA?? Jo dic que tirant llarg uns 1000.
Ho escoltaré aquí a la feina per la radio.

Un que va estar present a 39 partits de Tercera (35 de lliga i 4 de playoff).
Honor al Sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #68 el: 07 de Setembre de 2009, 16:24:58 pm »
Si molta gent a marxat,molts van a treballar, si el partit es hages jugat ahir els que surten els tres dies es queixen, jugant-lo avui es queixen els que treballen, que potser no son tants com podria semblar.
http://www.avui.cat/sabadell/notices/2009/09/mitja_comarca_esta_de_festa_2716.php  :badall
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #69 el: 07 de Setembre de 2009, 17:22:39 pm »
Si molta gent a marxat,molts van a treballar, si el partit es hages jugat ahir els que surten els tres dies es queixen, jugant-lo avui es queixen els que treballen, que potser no son tants com podria semblar.
http://www.avui.cat/sabadell/notices/2009/09/mitja_comarca_esta_de_festa_2716.php  :badall

No em calentis, perquè resulta que s'omple de gent que va al concert de Nena Daconte o qui sigui i ho fan el cap de Setmana NO DILLUNS.
Honor al Sabadell

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #70 el: 07 de Setembre de 2009, 17:28:24 pm »

I compara la quantitat de gent que treballa a Sant Cugat, Cerdanyola (2 pobles que sumen 150.000 hab.) amb tots aquests pobles petits que tenen festa dilluns...
Honor al Sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #71 el: 10 de Setembre de 2009, 17:47:35 pm »
Bermos, no pateixis que dilluns a les 18:00 jo estic entrant per la porta de la NCA...sortiré a les 17:00 de l'aeroport sí o sí.

Sexeibirra, una vegada més, els teus missatges desprenent un to que em deixa amb un mal sabor de boca. Aquesta manera de definir els socis (S'UBIQUIN ON S'UBIQUIN), que són iguals que tots i que ho fas tan sovint em ratlla... En fi, no seré jo qui et t'ensenyarà a parlar de la gent amb respecte...però essent de la zona de valència ho començo a entendre!

Respecte al canvi d'horari, jo m'he postulat en contra, i no pensant en mi, i això que ell cap de setmana puji a l'apartament de Calella de Palafrugell (ENCARA QUE DESPRÈS EM FACI LA MÀ A AMB UNA CARNET QUE DIU QUE SOC UN PRINGAT DE GENERAL I PER TAN M'HAIG DE FER LA MÀ, EH SEXEIBIIRA?), i jugant dilluns em permetria disfruta fins les últimes hores del diumenge a l'empordà...

Simplement ho dic per no crear precedents amb altres equips, i festes majors en té tothom, us imagienu que ho haguès fet el Lleida???? qui podria anar dilluns a les 18:30 a la terra ferma???

Melo, en cap moment volia despreciar als que van a general pagant. Segurament el % del que se gasten en el carnet sobre el seu sou és molt elevat del que ho faria algú de tribuna, i li comporta més sacrificis fer-se sou que un tribunero, però per açò hi ha les dues opcions.

Per altre banda, potser no vas entendre el sentit del meu missatge. No me referia a els tribuneros en general, si no que me referia als tribuneros influents en el nostre club. I alguns ni son socis, i és més, alguns ni paguen tribuna quan van al camp. Estos son los que més van allargar el cap de setmana per a aprofitar un poc més l’apartament a la platja i vore desprès el partit dilluns. Afortunadament, a mi me van fer un favor i vaig poder venir a l’estadi, ja que no me va coincidir amb un compromís de negocis que tenia diumenge tarda.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!