Autor Tema: Algu em pot donar una resposta?  (Llegit 1425 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Algu em pot donar una resposta?
« el: 14 de Setembre de 2009, 09:22:58 am »
Ja fa molt que em faig una pregunta ¿com es posible que no trobem mes sponsors?
I es que ahir ja vaig quedarme glassat al veure com un equip que ha estat a punt de desapareixer per impagaments te mes anunciants que nosaltres al camp.
No ho entenc, o al nostre club no sabem trobar la manera per que las empresas s´anunciin al camp o fem alguna cosa malament.
No pot ser que equips com l` egarenc o la grama o qualsevol altre equip de segona B aconsegueixi el que nosaltres no podem aconseguir, OMPLIR EL CAMP D´ANUNCIS.
Potser es que ells possen preus mes baixos per anunciarse al camp o potser es que tenen a gent que es dedica a buscar empresas per anunciarse i fan la seva feina molt be.
La veritat es que no acabo d´entendre que ens passa a nosaltres amb els anunciants i estic quasi segur que es per culpa nostre, per que la crisis es per tots i no nomes per a nosaltres, encara que sempre sembla que sigui aixi.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Algu em pot donar una resposta?
« Respondre #1 el: 14 de Setembre de 2009, 10:29:10 am »
Yo una respuesta que te puedo dar es que tendrán muchas vallas con publicidad, ¿pero cuantas pagan? Nosotros mismo teniamos vallas publicitarias de gente que no pagaba hastas que las pintaron blancas...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #2 el: 14 de Setembre de 2009, 13:29:55 pm »
Com diu l'Almunia, que tinguis el camp ple d'anuncis no et garanteix que aquests anunciants paguin...
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #3 el: 14 de Setembre de 2009, 13:42:55 pm »
Perdoneu que us contradigui companys (ja em coneixeu que soc del discutir, jajajaj  :wink2:  ) pero no crec que la publicitat de sobre les banquetes o las que estan a primera vista de camp no las paguin, sobre tot per que eran de plasic i seria molt facil retirarlas.
Crec (i torno a repetir) que es mes problema nostre de no saber  buscar be o no possar el preu adient per trobar posibles anunciants.
Estic segur que si es posses la publicitat ( per exemple)  1000€ per anunci, pots trobar 5 anunciants, serian 5000€ pero pots possar els preus mes baixos intentant trobar mes anunciants i podrias trobar 10 anunciants a 600€ que serien 6000€.
Estic segur que podriam trovar una solucio pero per aixo es necesita gent que faci treball de camp o sino tenir gent que et pugui trobar aquests futurs anunciants i que s´emportin la seva part.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #4 el: 14 de Setembre de 2009, 13:49:01 pm »
En això estem d'acord PANSO. Ja ho vaig dir en el tema sponsor de la samarreta, que es podia buscar 2 que paguessin 5.000 que no pas 1 de 10.000, per exemple. Doncs en la publicitat del camp, més del mateix.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #5 el: 14 de Setembre de 2009, 13:58:05 pm »

Panso,

Et puc assegurar que fa anys la Nova Creu Alta feia patxoca veient els cartells d'uns anunciants on molts no pagaven feia anys. I altres, pagaven una quantitat ridícula (ex. 500 euros) per un cartell on al camp de l'Artés CF, a 3a regional, es paga el mateix. I aqui puc posar la ma al foc!

Avui, a Sabadell qui té publicitat és per que paga. I paga tarifa o amb algun descompte, peró paga. A Terrassa ja m'agradaria a mi saber (i en altres camps) qui paga i què paga.

I aquesta política del club la trobo molt encertada.

I després, tenir en compte que corren uns temps que no es pot demanar gran cosa al comerç. Pensa quantes revistes gratuïes i havien i amb quantes pàgines i quantes n'hi han ara!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #6 el: 14 de Setembre de 2009, 19:07:44 pm »
crec PANSO, que una resposta es: les tanques de publicitat de camps com Terrassa, Grama, ... son més petites que les nostres, el que significa que pagaran menys que a Sabadell, una solució, posar tanques més petites.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #7 el: 14 de Setembre de 2009, 20:13:03 pm »
crec PANSO, que una resposta es: les tanques de publicitat de camps com Terrassa, Grama, ... son més petites que les nostres, el que significa que pagaran menys que a Sabadell, una solució, posar tanques més petites.

La realitat es que una tanca en un estadi et costarà com a mínim 1.000 euros.
Una empresa ara no col·labora, fa publicitat justeta i gràcies. Et farà una cosa efectiva i no col·laboracions.
O et posarà una tanca al camp de futbol del barri per 180 euros, ja que són els seus clients potencials i ha de quedar bé amb ells.

Quan els diners sobren, si se'ls gasten.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #8 el: 14 de Setembre de 2009, 20:15:56 pm »
La veritat que a mi també em va sobtar, no m'ho puc creure
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #9 el: 14 de Setembre de 2009, 21:11:50 pm »
Las vallas que estan son las que pagan, como bien han dicho por arriba si no pagan se quitan muy rapido ya que la de pie de campo y banquillos son faciles. Quitando inmovalero que creo que ya no hay ninguna por el estadio, las demas van cumpliendo.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #10 el: 14 de Setembre de 2009, 22:01:01 pm »
Yo una respuesta que te puedo dar es que tendrán muchas vallas con publicidad, ¿pero cuantas pagan? Nosotros mismo teniamos vallas publicitarias de gente que no pagaba hastas que las pintaron blancas...

Eso se llama dejadez, un Club serio al día siguiente hubiera quitado las susodichas vallas. Pero también estamos acostumbrados a tener sponsor que no pagan y seguimos anunciándolos, estoy de acuerdo que muchas de las empresas están en crisis, pero una vez roto el contrato de publicidad, esta fuera de las camisetas y del lugar donde se esté anunciado, las hermanas de la caridad están en otro sitio.

:angel:
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #11 el: 18 de Setembre de 2009, 13:52:43 pm »
Intentaré explicar-te perque naltres no tenim totes les valles amb anunciants en el camp, les seues causes i la que m’agradaria que fos la seua solució:

-Voràs que any rera any tenim sempre los mateixos anunciants. El anunciant habitual, és el que directament le passen la factura de la valla i com ell ja ho fa per inèrcia, açò no le suposa gran despesa per a la seua empresa. Estos seran anunciants si o si, i no cal que se vagen a buscar. S’han de cuidar regularment però no se les ha de mantenir durant 5 anys el preu de la valla, per exemple. Però la resta, està en blanc per que som ineficaços alhora d’anar buscant anunciants de valla nous.
-Per los que no s’anuncien, s’ha d’anar darrera d’estos, i convencer-los de que una valla en el nostre camp no és una valla que lo vejan sempre els mateixos 2000, que és una valla que lo vorà 130000 persones en un partit de la tele cada unes quantes setmanes, més lo que se vorà per canal català, que son uns 20-30000, més lo que se vorà per diari Sabadell, uns 5000 semanals, més el punt,  mundo i sport, uns 2000 bisetmanalment. Açò se fa només anant rera los possibles anunciants, presionant-los, fent una campanya de mailing a empreses de la comarca, trucant a les empreses de la província, etc. Sé que és faena, però poses un tio a cobrar un sou de 500€ més 10% de comisió, i caurà més d’un anunciant. Açò si, demanale a este tio exclusivitat en la faena, no sia que treballe en dos llocs, pilli cada mes los 500 napos i desprès no te porte ningú, que és lo que mos ha passat fa anys.
-Valles inútils. Tenim unes quantes d’estes. Per començar, i ara faré enfadar a les penyes, lo que s’ha de fer és fer pagar per any que tenen una valla a les penyes que la tenen. Tarifes de tribuna, general i gols diferenciades. Un preu no massa car per a les penyes, però no massa baix. Simplement que d’esta manera se conseguirà un plus d’ingressos i desprès se les diu a les penyes que si algun dia hi ha excés d’anunciants, ells tindran dret a una valla si igualen les ofertes que hi ha. Per altre banda, lo que s’ha de fer també és traure les valles de les penyes difuntes, com la de la Griffin, que me sembla que ni és oficial, la del Manolo Garcia, que no recorde si encara hi és o la de JoGar, que no se posa ningú darrera, i dubte que paguen algo.
-També s’ha d’insistir a socis i penyes que no tapen les valles dels anunciants, que desprès estos no estaran conformes alhora de pagar factures, que esto, també pot passar. Però repeteixo. Les dels anunciants que paguen, no una simple valla que està en blanc o la d’una penya fantasma.
-Publicitat més atractiva. Tant la dinàmica com la que se posa al marcador, és més atractiva. El nostre marcador s’ha quedat antiquat per a açò. Només un marcador tipo camp del Sant Andreu, on se pot posar també publicitat dinàmica, pot ser més atractiu i efectiu.
-També t’haig de dir, que si poses una tarifa, lo que no pots fer, és rebaixar-la en excés, per la negociació. Te pots moure en uns marges i fer uns descomptes per fidelització, al portar més de 5 anys amb la valla, però mai que la valla li coste al anunciant nou un 500% més que a un anunciant que porta 10 anys. El nou pensarà que le estan prenent el pél.

I com diu Almuniaforever, el que no pague, le treiem la valla i punt. Que ha passat, i passa, que alguns tenen valla, i no paguen.
També te vull fer notar que la majoria dels anuncis que trobaràs al camp, son tots o de fidels anunciants o los més nous, son anuncis propers a empreses de la mateixa corda. Diguem que, i per posar un exemple, son tots amb la mateixa tendència empresarial. Esta és una limitació de la que hem de sortir, no pot ser que sempre los anunciants siguen d’un cercle determinat d’empreses o associacions. Hem de intentar obrir-nos no només a la ciutat si no que a la resta de Catalunya. Per cert, en el camp del Terrassa hi ha publicitat del Memorial Atlético i del Memorial Espanyol. Ahí lo dejo.

Per últim, la més gran limitació que té el club, son els lligams polítics de l’autèntica directiva. Si tu te lligues a una tendència política i a una institució, sempre tindràs uns anunciants que no les agradarà invertir en publicitat sabent que los seus calés los manegarà gent etiquetada políticament, i açò per desgràcia passe en el nostre club. Gorina, el major fabricant de tapetes de billar d’Espanya, és de Sabadell. No té valla. Codere, la empresa puntera en codificació a Espanya, és de Palau. Patrocina al Girona i no té valla. Caixa Sabadell, té 3 o 4 valles, testimonial. Banc de Sabadell, 3 o 4 valles, testimonial. Amadeo Farell, empresa puntera en compactadors de basura a nivell mondial, no té valla. Ikea, que obrirà un centre a Sabadell, no té valla. Corte Inglés té valla?
Molta gent a la directiva, i poquets aconseguint recursos. Açò és lo que mos passa.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #12 el: 18 de Setembre de 2009, 15:59:21 pm »
Veig que tu has pillat el meu missatge. Per aconseguir recursos s´han de moure i moure be, amb idees clares i paraules concisses, pasant d´amigismes i tonterias varies com pot ser deixar la publi d´un anunciant que no paga.

Las solucions existeixen pero comporta feina i ganas de fer-la     :xin-xin