Enquesta

Què penseu sobre el referèndum d'Arenys de Munt?

Si, s'ha de fer
20 (45.5%)
No, som espanyols
17 (38.6%)
Fins que ningú presenti un projecte seriós...
4 (9.1%)
Altres respostes
3 (6.8%)

Total de vots: 42

Autor Tema: Què penseu sobre el referèndum d'Arenys de Munt?  (Llegit 13176 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Què penseu sobre el referèndum d'Arenys de Munt?
« Respondre #20 el: 24 de Setembre de 2009, 11:59:50 am »
Per a mí, igual de feixistes són tant els d'un bàndol com els de l'altre... :malament

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #21 el: 24 de Setembre de 2009, 13:31:23 pm »
Per a mí, igual de feixistes són tant els d'un bàndol com els de l'altre... :malament

Es feixisme voler la independència del teu pais oprimit?

A mi em sembla que es refereix, no n'estic segur, que són igual de feixistes els terroristes tant d'esquerres com de dretes.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #22 el: 24 de Setembre de 2009, 15:35:58 pm »

Es feixisme voler la independència del teu pais oprimit?

A mi em sembla que es refereix, no n'estic segur, que són igual de feixistes els terroristes tant d'esquerres com de dretes.

Exacte :ok A mí em fa el mateix fàstic el nacionalisme radical català com el nacionalisme radical espanyol. Jo veig una estelada i em remou els budells igual que la bandera de l'àliga...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #23 el: 24 de Setembre de 2009, 15:57:52 pm »

Home... comparar una estelada amb l'àliga franquista... deu ni do, "nano"...

Sí, ja sé que pot sonar massa bèstia, però si ho penses més fredament... tenen algunes coses en comú.

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
« Respondre #24 el: 24 de Setembre de 2009, 16:08:17 pm »

Sí, ja sé que pot sonar massa bèstia, però si ho penses més fredament... tenen algunes coses en comú.

Osti així anava equivocat jo, em pensava que consideraves feixistes a grups falangistes o be grups d'esquerres que utilitzen la lluita armada com Euskadi Ta Askatasuna, però pel sol fet de portar una estelada considerar feixista algu... baja tota opinió és respectable, encara que no es comparteixi però em sembla una miqueta fort.
de primera divisió!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #25 el: 24 de Setembre de 2009, 16:14:49 pm »
Amb tots els respectes eh... pero comparar una bandera pre-constitucional franquista amb una estelada i a sobre dir que tenen coses en comu, es una mica... com podem dir-ho pq soni be... es una bajanada com una casa de pages? si, deixem-ho aixi.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #26 el: 24 de Setembre de 2009, 16:21:50 pm »

Es feixisme voler la independencia del teu pais?

Feixisme és exhaltació del nacionalisme, l'odi a tot allò que no és igual o que no pensa com tu, a aquelles persones que no parlen el teu idioma... Discriminació per la teva procedència, orígens, costums... D'això, en va ple tant el nacionalisme català, com el basc, com l'espanyol, com QUALSEVOL nacionalisme extremista.

BERNI, no anaves mal encaminat, ja que el que has dit és el que jo penso. ETA es queixa molt del feixisme d'Espanya, però... que fan ells? "O me pagas el impuesto revolucionario o te mato, si no piensas como yo te secuestro y te pego 4 tiros en la nuca..." Imposar els teus ideals per la força, no és feixisme?

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
« Respondre #27 el: 24 de Setembre de 2009, 16:32:43 pm »

Es feixisme voler la independencia del teu pais?

Feixisme és exhaltació del nacionalisme, l'odi a tot allò que no és igual o que no pensa com tu, a aquelles persones que no parlen el teu idioma... Discriminació per la teva procedència, orígens, costums... D'això, en va ple tant el nacionalisme català, com el basc, com l'espanyol, com QUALSEVOL nacionalisme extremista.

BERNI, no anaves mal encaminat, ja que el que has dit és el que jo penso. ETA es queixa molt del feixisme d'Espanya, però... que fan ells? "O me pagas el impuesto revolucionario o te mato, si no piensas como yo te secuestro y te pego 4 tiros en la nuca..." Imposar els teus ideals per la força, no és feixisme?

Imposar uns ideals a la força si que és feixisme, però jo vull la independència dels PPCC i crec que la manera d'aconseguir-la és la via democràtica, per tant no crec que sigui feixista pel sol fet de ser independentista.
de primera divisió!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #28 el: 24 de Setembre de 2009, 16:41:34 pm »

Confons la velocitat amb el tocino. L'independetisme amb el nacionalisme, i a sobre hi barreges el feixisme pel mig. Tens un taco montat que no t'aclares amb els conceptes.

Tinc els conceptes ben clars, gràcies :beer2

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #29 el: 24 de Setembre de 2009, 16:48:14 pm »

Confons la velocitat amb el tocino. L'independetisme amb el nacionalisme, i a sobre hi barreges el feixisme pel mig. Tens un taco montat que no t'aclares amb els conceptes.

Tinc els conceptes ben clars, gràcies :beer2

Doncs ja em diras perque dius que nacionalisme i independentisme es el mateix...

Coi Fum, és que quan un territori vol la seva independència, no és per nacionalisme?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 24 de Setembre de 2009, 17:02:12 pm »
No cal que sigui per això.

Per a poder conservar la seva pròpia llengua, per exemple... Les empreses també estarien obligades a etiquetar en català els productes, a l'igual que hi ha la obligació de que estiguin etiquetades en castellà per a poder vendre en tot l'estat espanyol.

Per a reinvertir els nostres propis impostos en llocs més propers i que ho aprofitem millor nosaltres mateixos, per exemple.

Jo per exemple, soc independentista, però no soc nacionalisme. La meva cultura és una altre cultura del món, ni millor ni pitjor: diferent.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #31 el: 24 de Setembre de 2009, 17:05:40 pm »

Per a poder conservar la seva pròpia llengua, per exemple... Les empreses també estarien obligades a etiquetar en català els productes, a l'igual que hi ha la obligació de que estiguin etiquetades en castellà per a poder vendre en tot l'estat espanyol.

Per a reinvertir els nostres propis impostos en llocs més propers i que ho aprofitem millor nosaltres mateixos, per exemple.

Jo per exemple, soc independentista, però no soc nacionalisme. La meva cultura és una altre cultura del món, ni millor ni pitjor: diferent.

Això ja és nacionalisme.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 24 de Setembre de 2009, 17:10:01 pm »
Doncs si això és nacionalisme... si que de veritat t'ho has de fer mirar.

Simplement m'agradaria que a l'igual que quan vaig a comprar un xampú hi ha la composició del producte en castellà, portuguès, eslovac o grec, també hi fos en català. O quan compro un juguet per a la nena, a l'igual que diu l'abecedari en anglès i en castellà, també ho pogués fer en català.

Un nacionalista, només vol les seves coses, i les vol imposar sense respectar les dels demés. Un independentista, també pot voler les seves coses i tolerar les dels demés.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #33 el: 24 de Setembre de 2009, 17:15:08 pm »
Doncs si això és nacionalisme... si que de veritat t'ho has de fer mirar.

Simplement m'agradaria que a l'igual que quan vaig a comprar un xampú hi ha la composició del producte en castellà, portuguès, eslovac o grec, també hi fos en català. O quan compro un juguet per a la nena, a l'igual que diu l'abecedari en anglès i en castellà, també ho pogués fer en català.

Un nacionalista, només vol les seves coses, i les vol imposar sense respectar les dels demés. Un independentista, també pot voler les seves coses i tolerar les dels demés.

Això no t'ho trec, però sincerament, digue'm: quants d'aquests en coneixes? Segur que la majoria d'independentistes catalans pensen com tu, és a dir, de manera tolerant? Avui dia, malauradament, nacionalisme i independentisme van agafats de bracet, agradi o no.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #34 el: 24 de Setembre de 2009, 17:28:09 pm »
Feu-vos un debat a part per decidir si el nacionalisme i l'independentisme es el mateix... pero ni molt menys.

Aquí lo greu es comparar l'independentisme amb el feixisme... i sobretot una estelada amb un simbol com l'àliga franquista. Tota la cantarella que fas sevrir al darrere es demagogia barata per amagar una afirmació tan surrealista.

El que tu diguis, company :beer2

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #35 el: 24 de Setembre de 2009, 17:47:59 pm »
Adjunto escrit del Casal Argenti de Barcelona sobre el tema que clarifica, a ulls d'ells una mica el tema...

NDEPENDENCIA E INMIGRACION, EL VOTO DEL INMIGRANTE

OPINION
Los inmigrantes que hemos decidido vivir en el Reino de España “aterrizamos” en una realidad concreta, que esta totalmente determinada por un conflicto histórico entre el Reino de España y las naciones sometidas por LA MONARQUIA borbónica: Galicia: Euzkadi y los Países Catalanes: Catalunya, Valencia, Alacant y las Islas Baleares.
Es lo mismo que les sucede a los inmigrantes que han llegado a Escocia o Irlanda.
Ese conflicto está allí y no podrán desconocer la realidad que les esperaba al llegar, instalada desde hacen siglos.
Ante estos conflictos históricos, en algún momento, la población deberá definirse. Como lo hizo el 41 % de los vecinos de Arenys de Munt el 13 de septiembre. Y entre la población estamos nosotros, los inmigrantes, que en Catalunya representamos mas del 20%.
En la consulta del domingo 13 de septiembre, que ya es una fecha para la historia de Catalunya y del reino de España, todos los vecinos del pueblo estaban habilitados para votar. Todos.
Incluyendo a los extranjeros, con o sin permiso de residencia.
Los requisitos para votar consistían en tener un documento válido para identificarse: DNI o pasaporte y estar censado en el municipio.
Esta es la realidad. El vecindario de Arenys de Munt, alcalde incluido y la mayoría de las entidades, no discriminaron entre nativos e inmigrantes.
Sencillamente, la consulta estaba destinada a todas las personas mayores de 16 años que estuvieran inscriptas en el padrón municipal.
En Arenys de Munt se consideró a los vecinos, sencillamente: ciudadanos, todos iguales.
ESTADO ESPAÑOL: LO CONTRARIO…
Mientras el Estado español nos maltrata, nos margina, nos rechaza en sus fronteras con modos carcelarios y racistas, mientras España continua su política de racismo jurídico e institucional, la sociedad catalana, organizada para reivindicar un derecho tan humano y elemental como es el derecho a expresar su opinión mediante una consulta, nos trata como iguales, nos reconoce nuestros derechos y nos invitan a participar de esta consulta.
Alguien podrá decir que el Estado español es un estado de derecho. Y no es así. Es un estado constitucional, dispone de una constitución. Pero este Reino de España es el único estado del mundo que dispone de una ley de Extranjería. Es decir una norma legal que garantiza con la fuerza de la ley la desigualdad entre las personas. Una ley española que mantiene al inmigrante como a alguien de afuera, como extranjero. Los países serios y mas o menos democráticos disponen de leyes de Inmigración. Es decir leyes que regulan como se entra y como se convierte un extranjero en un ciudadano.
Así las cosas, el Estado español nos lo esta poniendo muy claro.
Si tenemos que elegir entre una Republica catalana, que es todavía una realidad lejana y llena de incertidumbres, con algunos riesgos considerables o el Reino de España, visto el trato recibido como inmigrantes, aun hablando en castellano y sin comprender demasiado el tema histórico de Catalunya, para cualquier inmigrante estará claro.
Lo que ofrece el Estado español ya lo conocemos: desigualdad, maltrato y racismo.
Lo que nos ofrece Catalunya: Igualdad y respeto.
Es un excelente negocio. Los inmigrantes que estén empadronados en Catalunya, si se llega a concretar la Independencia serán Ciudadanos. Esto en lugar de ser súbditos del Rey de España.
Es una oferta imposible de rechazar. Pero hay más aun. Cuando a un inmigrante le pregunten: tú que prefieres, España o Catalunya. Una sola imagen aparecerá en su cabeza: la ley de extranjería española y el trato que nos dispensan.
¿Clarito no?
Visca (viva) Catalunya Lliure (libre)
Diego Arcos

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #36 el: 24 de Setembre de 2009, 18:10:47 pm »
L'independentisme és una cosa ben legítima i normal. Jo com a català vull que el meu país sigui reconegut com a tal oficialment. Igual que França, Brasil, Marroc o Finlàndia. El feixisme mata persones que no pensen com ell, és racista, desigualitari, antidemocràtic, i va totalment en contra dels drets humans de les persones.

I jo soc nacionalista català, igual que hi ha nacionalistes espanyols i de qualsevol altre lloc i no odio a cap altre pais ni crec que el meu sigui superior a cap altre.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #37 el: 24 de Setembre de 2009, 21:49:17 pm »
Adjunto escrit del Casal Argenti de Barcelona sobre el tema que clarifica, a ulls d'ells una mica el tema...

NDEPENDENCIA E INMIGRACION, EL VOTO DEL INMIGRANTE

OPINION
Los inmigrantes que hemos decidido vivir en el Reino de España “aterrizamos” en una realidad concreta, que esta totalmente determinada por un conflicto histórico entre el Reino de España y las naciones sometidas por LA MONARQUIA borbónica: Galicia: Euzkadi y los Países Catalanes: Catalunya, Valencia, Alacant y las Islas Baleares.
Es lo mismo que les sucede a los inmigrantes que han llegado a Escocia o Irlanda.
Ese conflicto está allí y no podrán desconocer la realidad que les esperaba al llegar, instalada desde hacen siglos.
Ante estos conflictos históricos, en algún momento, la población deberá definirse. Como lo hizo el 41 % de los vecinos de Arenys de Munt el 13 de septiembre. Y entre la población estamos nosotros, los inmigrantes, que en Catalunya representamos mas del 20%.
En la consulta del domingo 13 de septiembre, que ya es una fecha para la historia de Catalunya y del reino de España, todos los vecinos del pueblo estaban habilitados para votar. Todos.
Incluyendo a los extranjeros, con o sin permiso de residencia.
Los requisitos para votar consistían en tener un documento válido para identificarse: DNI o pasaporte y estar censado en el municipio.
Esta es la realidad. El vecindario de Arenys de Munt, alcalde incluido y la mayoría de las entidades, no discriminaron entre nativos e inmigrantes.
Sencillamente, la consulta estaba destinada a todas las personas mayores de 16 años que estuvieran inscriptas en el padrón municipal.
En Arenys de Munt se consideró a los vecinos, sencillamente: ciudadanos, todos iguales.
ESTADO ESPAÑOL: LO CONTRARIO…
Mientras el Estado español nos maltrata, nos margina, nos rechaza en sus fronteras con modos carcelarios y racistas, mientras España continua su política de racismo jurídico e institucional, la sociedad catalana, organizada para reivindicar un derecho tan humano y elemental como es el derecho a expresar su opinión mediante una consulta, nos trata como iguales, nos reconoce nuestros derechos y nos invitan a participar de esta consulta.
Alguien podrá decir que el Estado español es un estado de derecho. Y no es así. Es un estado constitucional, dispone de una constitución. Pero este Reino de España es el único estado del mundo que dispone de una ley de Extranjería. Es decir una norma legal que garantiza con la fuerza de la ley la desigualdad entre las personas. Una ley española que mantiene al inmigrante como a alguien de afuera, como extranjero. Los países serios y mas o menos democráticos disponen de leyes de Inmigración. Es decir leyes que regulan como se entra y como se convierte un extranjero en un ciudadano.
Así las cosas, el Estado español nos lo esta poniendo muy claro.
Si tenemos que elegir entre una Republica catalana, que es todavía una realidad lejana y llena de incertidumbres, con algunos riesgos considerables o el Reino de España, visto el trato recibido como inmigrantes, aun hablando en castellano y sin comprender demasiado el tema histórico de Catalunya, para cualquier inmigrante estará claro.
Lo que ofrece el Estado español ya lo conocemos: desigualdad, maltrato y racismo.
Lo que nos ofrece Catalunya: Igualdad y respeto.
Es un excelente negocio. Los inmigrantes que estén empadronados en Catalunya, si se llega a concretar la Independencia serán Ciudadanos. Esto en lugar de ser súbditos del Rey de España.
Es una oferta imposible de rechazar. Pero hay más aun. Cuando a un inmigrante le pregunten: tú que prefieres, España o Catalunya. Una sola imagen aparecerá en su cabeza: la ley de extranjería española y el trato que nos dispensan.
¿Clarito no?
Visca (viva) Catalunya Lliure (libre)
Diego Arcos

Si tan malament els tracten perquè venen tots aquí????  :wall: :wall:

Aquest que s'en vagi a vendre la moto per un altre puesto,  n'arriva un i al cap de 4 dies tenen aquí tota la família i encara es queixen, quines penques.
Només diré que ja m'agradaria a mi que en un altre país s'em tractés igual que tractem aquí a la majoria d'immigrants.... en fi, molt cansat n'estic d'aquests temes ja.

De fet em fa molta gracia que diguin això quan després el 80% no els dona la gana ni d'integrar-se ni d'apendre castellà ni molt menys apendre català.
Quan el 70% s'adaptin com pertoca, aprenguin l'idioma del país en sí i cotitzin com qualsevol de nosaltres que demanin dret de vot, de mentres no.

Tornant al tema del q és o no feixisme ja em direu si la situació del País Vasc és gaire normal amb tota la població acollonida per un grup terrorista, i pobre d'ells q no siguin nacionalistes..... llavors veus a la Ertzainza amb passamontanyes o camuflats pel carrer amb les armes dins d'una bossa esportiva per por de que no els i fotin un tiro......no sé quina democràcia defensen aquesta panda de FEIXISTES....

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #38 el: 25 de Setembre de 2009, 13:58:07 pm »
Una organització propera al PP vol enviar els tancs a Catalunya per 'separatistas'
21/09/2009 - 11:08 h - Política

Una organització propera al PP vol enviar els tancs a Catalunya per 'separatistas'

La caverna espanyola deu sentir cert neguiteig al veure el moviment que s'ha encetat al Principat de Catalunya després de la consulta sobiranista del passat dia 13 a Arenys de Munt. Uns cinquanta municipis catalans tenen previst fer referèndums similars, i això ha posat en peu de guerra alguns sectors de la dreta espanyolista. Aquest és el cas del Grupo de Estudios Estratégicos (GEES), una entitat propera al PP que s'ha quedat descansada amb una carta publicada a Libertad Digital i recollida pel diari Avui.

L'escrit defensa aferrissadament una intervenció militar a Catalunya en el cas que es decideixi proclamar la independència de Catalunya. Aquests il·lustres intel·lectuals justifiquen la decisió en cas que “les forces de seguretat fossin insuficients per restaurar la normalitat i la legalitat constitucional”. El GEES assegura també que “l'Exèrcit espanyol és l'últim recurs de l'Estat per restaurar el règim de llibertats”.

En un exercici de gran lucidesa mental, els membres d'aquesta entitat han titllat d'il·legítim l'Estatut de Catalunya, tot i ser una llei aprovada pel Congrés de Diputats i pels ciutadans catalans, i asseguren que “l'Estat espanyol no té la més mínima voluntat de fer complir la llei ni d'utilitzar els instruments – militars o no – per això”. És a dir, que si fos per ells, els tancs faria dies que estarien voltant pels carrers dels pobles i ciutats catalans.

Aquesta organització fundada l'any 1987 està formada per membres provinents del món acadèmic i militar, i té com a objectiu estudiar els problemes de la seguretat espanyola i internacional. Segurament, han considerat que les consultes que es volen fer al nostre país són un maldecap per a la unitat d'Espanya.

Font: SMS25.cat

Com son aquests veins... aisssssssss  :wave:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #39 el: 25 de Setembre de 2009, 14:03:45 pm »

Això ja és nacionalisme.

A vegaes ser nacionaliste és la única manera de resistir. T'ho diu un valencianoparlant que viu en una zona on només 5 de cada 100 parlem la llengua i uns 40 de cada 100 la entén.
Tampoc confongues nacionalista amb feixista. Acàs el MIL de Salvador Puig Antich no volia imposar les seues idees i va fer servir armes? I los del GRAPO? sempre dependrà del moment social i polític que estiguem vivent, lo que farà vore a ulls de la gent una cosa o una altri.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!