Enquesta

Quin t'agrada més?

Beatles
15 (44.1%)
Rolling Stones
5 (14.7%)
Els dos
6 (17.6%)
Cap dels dos
8 (23.5%)

Total de vots: 33

Votació tancada: 18 de Octubre de 2009, 13:56:08 pm

Autor Tema: Beatles o Rolling Stones  (Llegit 19354 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Beatles o Rolling Stones
« el: 18 de Setembre de 2009, 13:56:08 pm »
Beatles vs Rolling Stones.

Espere que este post no sia massa polèmic. He vist que per ací hi ha un par de beattelmaníacs, i algun fan de los rolling, i com que conec alguns de cada, m’agradaria encetar este debat, però no vos altereu, please, que desprès soc polèmic i tal. Quan he estat amb una conversa entre beatlemaniacs, i surt el tema Rolling, sempre he sentit que si van de malotes, uns drogates, que si son barroers, que la música és massa sorollosa, etc, i en canvi quan he estat entre fans dels rollings, quan treus el tema Beatles et diuen que si era música per a xiques, que si son uns monyes i que totes les cançons son iguals.

A algú le agraden els dos grups? Que en penseu els beatlemaniacs dels Rolling Stones? I els rollingmaniacs dels Beatles?
Venga, a mi m’agraden els Beatles, quan estic treballant per a relaxar-me.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
Re: Beatles o Rolling Stones
« Respondre #1 el: 18 de Setembre de 2009, 15:14:43 pm »
Beatles  :yes:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #2 el: 18 de Setembre de 2009, 16:38:47 pm »
MOLT BONA ENQUESTA COMPANY :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :clap

Jo, com molts ja sabeu, sóc un gran beatlemaníac. Quna opinió em mereixen els Rolling Stones? Per a mí, els Rolling es mereixen el meu gran i profund RESPECTE, ja que juntament amb els Beatles, els Pink Floyd, els Who i d'altres grups, van marcar un abans i un després en la història de la música, i tots ells són el símbol d'una dècada prodigiosa, els 60. De fet, a mí hi han unes quantes cançons dels Rolling que m'agraden (una d'elles és Satisfaction, com no).

El sexeibirra ha mencionat alguns punts dels dos conjunts que comentaré un per un (no vol dir que t'estigui corregint, company :ok):

1.- Tema "rivalitat". Allò de que els Beatles i els Rolling Stones eren rivals i que no es podien ni veure, és una mentida com una casa. De fet, van ser els propis Beatles els que van ajudar en l'empenta definitiva per a l'enlairament dels Rolling amb la cançó I wanna be your man, escrita per Lennon i McCartney. Primer la van llençar els Rolling amb el seu estil de rock dur, i després els Beatles amb el seu pop tan característic (i cantada per Ringo Starr, el bateria). Tampoc era estrany veure a uns durant les sessions de gravació dels altres. És més: si poseu el vídeo de la retransmissió mundial per TV de All you need is love, veureu en algun moment que Mick Jagger hi era present als estudis.

2.- Tema drogues. Sí es ben cert que els Stones, amb la seva imatge de durs, han "ajudat" a que gairebé tothom els titlli de "drogates". Però que es pensen, que els altres no ho feien? Els Beatles, a partir del 65, van començar a fumar marihuana a dojo, i un parell d'anys més tard ja coquetejaven amb el famós LSD (per a qui estigui interessat, que llegeixi el famós mite de Lucy in the Sky with Diamonds). El fet de que anessin vestits elegants no treu que de portes endins no es possessin tebis a porros (i ells mateixos ho reconeixen).

3.- Tema cançons. Gairebé tots els grups marquen el seu propi estil, i d'allà no els treguis. En la majoria de grups (o cantants), un cop escoltes una cançó, les has escoltades totes. Li passa als Estopa, li passa als Green Day, li passa als Rolling, però NO els hi va passar als Beatles. Si és ben cert que les primeres cançons dels Beatles, o al menys la gran majoria d'elles, estaven destinades clarament al públic femení (Love me do, Please please me, I want to hold your hand...), a partir de l'àlbum Revolver (1966) i l'abandonament de les gires mundials (també al 1966) van marcar un clar canvi en el seu estil musical, amb cançons "d'estudi" molt més elaborades, i no basant-se només en les guitarres i la bateria: l'ús de violins, cítars, trompetes... ja fou constant (amb el resultat de cançons com Eleanor Rigby, Tomorrow Never Knows, She's leaving home...). L'àlbum que seguí a Revolver, el famós Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (per a molts beatlemaníacs, considerat el millor del grup), ja era la prova del canvi musical dels de Liverpool.

Pedrito, esperem la teva opinió! :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 18 de Setembre de 2009, 20:11:29 pm »
Els Rolling, per suposat.

Els Beatles, sempre m'han semblat música d'anunci, prefabricada i poc atractiva per a mi. No vull dir que sigui així, però és a el que em sona, a més, van ser un grup que va durar poquet com per ser la icona musical tant sobredimensionada en que molts la classifiquen. Per altre banda, la música dels Rolling Stones, és una música més variada, sorprenent, que evoluciona amb els anys, i un grup que ha durat en el temps molt més i on puc trobar més varietat depèn del dia que tingui per escoltar un o altre àlbum.

Això si, reconec que tots dos grups, son una part important de la cultura musical.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #4 el: 18 de Setembre de 2009, 20:41:03 pm »

Els Beatles, sempre m'han semblat música d'anunci, prefabricada i poc atractiva per a mi. No vull dir que sigui així, però és a el que em sona, a més, van ser un grup que va durar poquet com per ser la icona musical tant sobredimensionada en que molts la classifiquen. Per altre banda, la música dels Rolling Stones, és una música més variada, sorprenent, que evoluciona amb els anys, i un grup que ha durat en el temps molt més i on puc trobar més varietat depèn del dia que tingui per escoltar un o altre àlbum.

Això si, reconec que tots dos grups, son una part important de la cultura musical.

a vegades una retirada a temps és una victòria.

Després d'aquesta frase confeso que sóc un Beatlemaníac, que fins que ells no van obrir camí els altres no els van seguir. Els Rolling mai m'han acabat de fer el pes... potser serà per què van plagiar una cançó força famosa ( això deixo que ho expliqui el company Xandri ). No dic que els Beatles no ho fesin, ara mateix crec que no però pot ser ;)

Com diu el  company Arrrrrrrrrlekinat, els Beatles van ajudar als Rolling fent el I Wanna be Your Man, que si no vaig mal encaminat el van escriure el duet més famós de la música ( fins ara ) Lennon i McCartney pel conjunt de Jagger, ja que aquests últims es veien obligats a treure un LP de Nadal, presionats per les discogràfiques, i aquests es van encomanar a el conjunt de Liverpool que els van ajudar amablemet ( quedant-se amb tota la recaudació dels LP's venduts  8) )

Avui amb el meu profe de guitarra, a la primera classe li he comentat que escolto Beatles, i ell m'ha dit que Lennon era filosofia, McCartney l'investigador de música que ha donat el món fins ara, George investigà la guitarra i s'introduí al Sitar, i Ringo estava pel que fes falta.

Tot i que no m'agradin els Rolling, alguna cançó escolto i no els odio a mort, ni molt menys ;) tot i això, The Beatles va ser, és, i serà un gran fenòmen músical, i preguntis a qui preguntis, et diràn que hauran escoltat com a mínim una cançó, ja sigui Yesterday, Help!, Let It Be.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #5 el: 18 de Setembre de 2009, 20:51:13 pm »
Beatles :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #6 el: 18 de Setembre de 2009, 21:38:39 pm »
the beatles...of course

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #7 el: 19 de Setembre de 2009, 06:06:19 am »
 :musics

Beatles
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #8 el: 19 de Setembre de 2009, 11:20:22 am »

Birrero, no és que et sonin a música d'anunci, és que els anuncis utilitzen la seva música ;D I allò que dius de que són una "icona musical sobredimensionada", només et diré una cosa: en aquella època, ningú regalava res, i menys la fama. Qui volia peixos, s'havia de mullar el cul. I si els Beatles han arribat a ésser el que són, ha estat gràcies al seu esforç constant. Sobredimensionats són la majoria d'icones musicals d'avui dia, moltes de les quals ni tan sols componen les seves pròpies cançons... Que van durar poc? Doncs sí, és veritat. Però com diu el Pedrito, una retirada a temps és una victòria, un "y ahí queda eso". Es més, a mi no m'agradaria que encara avui dia existissin els Beatles gràcies a substitucions constants en els seus membres, com fan els Rolling (quants dels membres originals queden a la banda?). A més, tot i haver-se separat fa ja 39 anys, continuen venent discos a dojo, i cada dia que passa no hi ha ràdio al món on no soni alguna de les seves cançons (es calcula que a cada minut que passa, en alguna ràdio sempre sona Yesterday).

Jo respecto molt als Rolling perquè són un mite de la música, el llegat vivent dels anys 60... però aquest sempre estaran un pas més enrera dels Beatles, ja que la seva ombra és mooolt allargada.

:beer2

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #9 el: 19 de Setembre de 2009, 11:21:42 am »
Un altre dia fare una exposicio mes llarga i elaborada, pero ara no tinc temps. Només diré que per música prefereixo els Beatles, per concepte, filosofia i esperit, els Rolling.

Tothom esperant la opinió del Pedrito i el Xandri... ningu esperava la meva?  :xupet

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #10 el: 19 de Setembre de 2009, 16:32:26 pm »
En el mundo de la música hay dos opciones:

1ª Los STONES.  :clap
2ª El resto de grupos.

Los Stones son el mejor grupo de rock de la historia.  :yes:

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #11 el: 19 de Setembre de 2009, 17:57:31 pm »
qui son aquests?

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 19 de Setembre de 2009, 18:49:09 pm »

2ª El resto de grupos.

es como todo, hay gente que tiene respeto hacia los gustos de las otras personas ( la mayoria del foro ) y hay gente que no ( com tu ) :ok

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #13 el: 19 de Setembre de 2009, 20:57:43 pm »

2ª El resto de grupos.

es como todo, hay gente que tiene respeto hacia los gustos de las otras personas ( la mayoria del foro ) y hay gente que no ( com tu ) :ok

Hombre Pedrito, no ha faltado al respeto en ningún momento, simplemente ha puesto "resto de grupos"... Como Rollingmaníaco que es, es lógico que para él los número 1 sean los Stones. Si te fijas en mi último mensaje, verás que yo he puesto que los Stones (para mí) siempre estarán un paso por detrás de los Beatles, pero eso no indica que no respete a los Rollingmaníacos, niq ue los desprecie, ni nada... Igual que para tí los Beatles serán siempre los número 1 (porque lo son :tongue3:). Además, no es necesario buscar "piques" absurdos: la historia está escrita, y en ella se demuestra que hay un grupo que escribió su nombre en oro y otros que los escribieron en plata.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 19 de Setembre de 2009, 21:06:45 pm »
Además, no es necesario buscar "piques" absurdos: la historia está escrita, y en ella se demuestra que hay un grupo que escribió su nombre en oro y otros que los escribieron en plata.

Totalment cert. Els Rolling son els millors i els Beatles es van quedar darrera.  ;D

Per cert: quants dels membres originals queden a la banda? Mick Jagger i Keith Richards. Charlie Watts es va incorporar una mica desprès però allà està i al 1975 va entrar Ron Wood.

Un altre dia fare una exposicio mes llarga i elaborada, pero ara no tinc temps. Només diré que per música prefereixo els Beatles, per concepte, filosofia i esperit, els Rolling.

Tothom esperant la opinió del Pedrito i el Xandri... ningu esperava la meva?  :xupet

Jo si que l'esperava, però sabent que últimament estàs tant enfeinat, no et volia apretar.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 19 de Setembre de 2009, 21:07:08 pm »

2ª El resto de grupos.

Hombre Pedrito, no ha faltado al respeto en ningún momento, simplemente ha puesto "resto de grupos"... Como Rollingmaníaco que es, es lógico que para él los número 1 sean los Stones. Si te fijas en mi último mensaje, verás que yo he puesto que los Stones (para mí) siempre estarán un paso por detrás de los Beatles, pero eso no indica que no respete a los Rollingmaníacos, niq ue los desprecie, ni nada... Igual que para tí los Beatles serán siempre los número 1 (porque lo son :tongue3:). Además, no es necesario buscar "piques" absurdos: la historia está escrita, y en ella se demuestra que hay un grupo que escribió su nombre en oro y otros que los escribieron en plata.

no lo digo por el mensaje ni mucho menos, lo digo por esto: THE STONES, FOREVER !!!!! FUCK THE BEATLES !!!!! C.E. SABADELL SATISFACTION F.C.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 19 de Setembre de 2009, 21:08:08 pm »
no lo digo por el mensaje ni mucho menos, lo digo por esto: THE STONES, FOREVER !!!!! FUCK THE BEATLES !!!!! C.E. SABADELL SATISFACTION F.C.

Això ho he sentit en algun concert de Smoking Stones.  :laugh2:

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #17 el: 19 de Setembre de 2009, 21:11:07 pm »

Totalment cert. Els Rolling son els millors i els Beatles es van quedar darrera.  ;D

Qui va ajudar qui a fer el salt definitiu? :ejem :ejem De moment, nosaltres tenim videojoc, vosaltres, una etiqueta d'Anís del mono, que diria el Chiquito ;D

Ostres, d'això no me n'havia adonat... Bueno, és igual, quan no reconeixen la superioritat (aplastant) es dediquen a desqualificar ;D

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 19 de Setembre de 2009, 21:13:43 pm »
Els Rolling tenen... més anys que les piràmides. I a sobre, estan encara pujant a l'escenari (quan no estan pujant a un cocoter).  ;D

Desconnectat ARLEQUINADA

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
  • Gènere: Femení
  • Necessito una llengua arlequinada ja!!!!!!!
« Respondre #19 el: 19 de Setembre de 2009, 21:16:15 pm »
Bueno, supongo que viendo mi imagen ya todos sabrán mi voto!  :mml:
En mi caso, pienso que los Beatles son un gran grupo, en casa tenemos varios discos de ellos,  pero no hicieron la música que a mí me gusta. A mi me gusta el blues, ritman blues, jazz y el ROCK. Esto es lo que tocan los Stones y por eso soy una gran "stoniamaníaca". Se me ponen los pelos de punta sólo escuchando a los Stones tocar Midnight Rambler, It's Only Rock and Roll, Jumping Jack Flash y sobre todo Honky tonk woman... Charlie Watts (batería) es un apasionado del jazz y de ahí la cadencia del ritmo, Ron Wood es un gran guitarrista de rock, Keith Richards complementa la guitarra de Ronnie con unos riff de guitarra impresionantes y Mick Jagger es uno de los pocos hombres blancos del planeta que tiene el alma negra y es capaz de cantar un blues sin destrozarlo.  Por cierto, Charlie, Keith y Mick son miembros originales de la banda.  Los únicos cambios que han hecho son el bajista original (Bill Wyman), que dejó el grupo hace unos años y no lo han sustituído. Ronn Wood lleva en el grupo casi treinta años, tras la muerte del guitarra original (Brian Jones) y una etapa intermedia muy corta de Mick Taylor. Por lo tanto, no creo que lo que se ha dicho de las sustituciones y los cambios de miembros  del grupo sea cierto, como he leido en algún post anterior.
Así que :
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡IT'S ONLY C.E. SABADELL BUT I LIKE IT !!!!!!!!!!!!!!!!!  :bandera

Petonets VISCASABADELL  :cheer
It's Only C.E.SABADELL (But It Like It)