Enquesta

Quin t'agrada més?

Beatles
15 (44.1%)
Rolling Stones
5 (14.7%)
Els dos
6 (17.6%)
Cap dels dos
8 (23.5%)

Total de vots: 33

Votació tancada: 18 de Octubre de 2009, 13:56:08 pm

Autor Tema: Beatles o Rolling Stones  (Llegit 19367 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Beatles o Rolling Stones
« Respondre #20 el: 19 de Setembre de 2009, 21:23:16 pm »
Rollingmaníacs: quin és, per vosaltres, el millor disc dels Stones?

P.D.: podríem fer una quedada beatlemaníacs-rollingamníacs, coi! No hi ha res que no s'arregli amb unes :beer3

Desconnectat ARLEQUINADA

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
  • Gènere: Femení
  • Necessito una llengua arlequinada ja!!!!!!!
« Respondre #21 el: 19 de Setembre de 2009, 21:30:56 pm »
Per a mi:
La meva cançó favorita Honky tonk woman.  :cheer
Dos albums bonísims:  Exile of main street i Sticky Fingers   :clap2

It's Only C.E.SABADELL (But It Like It)

Desconnectat ARLEQUINADA

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #22 el: 19 de Setembre de 2009, 21:45:31 pm »
no lo digo por el mensaje ni mucho menos, lo digo por esto: THE STONES, FOREVER !!!!! FUCK THE BEATLES !!!!! C.E. SABADELL SATISFACTION F.C.

Això ho he sentit en algun concert de Smoking Stones.  :laugh2:

Aquesta frase la vam veure en un concert dels Stones (no puc recordar quin, potser un que vam anar a Londres a l'antic Wembley), les portaven uns nois impreses a les samarretes. No veig que hagi de ser tan greu, era una frase habitual que es feia servir a Londres pels anys 60-70 a l'época en que els publicistes dels dos grups van voler que la gent pensés que hi havia  rivalitat entre ells. Jo tinc pelis de grabacions dels Beatles  en estudi amb membres dels Stones tocant (els coros de "all you need is love" ´són de Mick Jagger) i al revés.  :grin2:

Desconnectat ARLEQUINADA

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #23 el: 19 de Setembre de 2009, 22:05:52 pm »
Dels Smoking Stones em va agradar molt la versió d'Angie en català!!!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #24 el: 20 de Setembre de 2009, 08:59:59 am »
Beatles.... per si sols van marcar una època....
« Darrera modificació: 20 de Setembre de 2009, 10:18:45 am per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #25 el: 20 de Setembre de 2009, 12:36:50 pm »
no lo digo por el mensaje ni mucho menos, lo digo por esto: THE STONES, FOREVER !!!!! FUCK THE BEATLES !!!!! C.E. SABADELL SATISFACTION F.C.

Això ho he sentit en algun concert de Smoking Stones.  :laugh2:

Aquesta frase la vam veure en un concert dels Stones (no puc recordar quin, potser un que vam anar a Londres a l'antic Wembley), les portaven uns nois impreses a les samarretes. No veig que hagi de ser tan greu, era una frase habitual que es feia servir a Londres pels anys 60-70 a l'época en que els publicistes dels dos grups van voler que la gent pensés que hi havia  rivalitat entre ells. Jo tinc pelis de grabacions dels Beatles  en estudi amb membres dels Stones tocant (els coros de "all you need is love" ´són de Mick Jagger) i al revés.  :grin2:

És el que vaig posar en el meu primer missatge, que la "rivalitat" va ser creada per l'entorn dels dos grups, i no per ells mateixos. De fet, ara recordo que a la portada del Sgt. Pepper's hi ha una nina amb una samarreta on posa "The Rolling Stones". O sigui, que de rivalitat res de res, que eren bons col·legues :beer2
« Darrera modificació: 20 de Setembre de 2009, 13:22:03 pm per Arrrrrrlekinat »

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #26 el: 20 de Setembre de 2009, 13:16:33 pm »
En el mundo de la música hay dos opciones:

1ª Los STONES.  :clap
2ª El resto de grupos.

Los Stones son el mejor grupo de rock de la historia.  :yes:

es como todo, hay gente que tiene respeto hacia los gustos de las otras personas ( la mayoria del foro ) y hay gente que no ( com tu ) :ok

Hombre Pedrito, no ha faltado al respeto en ningún momento, simplemente ha puesto "resto de grupos"... Como Rollingmaníaco que es, es lógico que para él los número 1 sean los Stones. Si te fijas en mi último mensaje, verás que yo he puesto que los Stones (para mí) siempre estarán un paso por detrás de los Beatles, pero eso no indica que no respete a los Rollingmaníacos, niq ue los desprecie, ni nada... Igual que para tí los Beatles serán siempre los número 1 (porque lo son :tongue3:). Además, no es necesario buscar "piques" absurdos: la historia está escrita, y en ella se demuestra que hay un grupo que escribió su nombre en oro y otros que los escribieron en plata.

:beer2

No te lo tomes a mal esta frase  :beer2... Que conste que ya la tenía como firma de avatar, antes de esta encuesta y ya te han explicado el origen de ella. En ningún caso es para menospreciar a los que sois fans de los Beatles.
En mi opinión los Beatles se dedicaron a hacer música y películas para quinceañer@s y cuando realmente habian empezado a hacer grandes canciones como strawberry fields forever, the fool on the hill, get back... se separaron.
Los Stones es mucho más que Satisfaction y se de mucha gente que cuando ha tenido interés por escucharlos, se han vuelto auténticos fans.
En mi opinión sus tre mejores canciones son: Jumpin' jack flash, Gimme shelter, Honky tonk woman.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #27 el: 20 de Setembre de 2009, 13:25:45 pm »
Yo creo que es totalmente imposible querer buscar una similitud o querer comparar a los Beatles con los Rolling Stones... Ambos conjuntos crearon un estilo de música propio, muy diferentes del del otro.

:beer2

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #28 el: 20 de Setembre de 2009, 13:51:30 pm »
la nina de la que parles posa excatament Welcome The Rolling Stones, que tinc el vinil de Sgt Peppers i he estat buscant pistes... tu ja m'entens  ::)

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #29 el: 20 de Setembre de 2009, 13:54:11 pm »
la nina de la que parles posa excatament Welcome The Rolling Stones, que tinc el vinil de Sgt Peppers i he estat buscant pistes... tu ja m'entens  ::)

Ostres, doncs no ho he vist... És que jo els discos els tinc en CD, i no veig bé les lletres petites... Per cert:

Paul is LIVE! ::)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #30 el: 20 de Setembre de 2009, 14:00:48 pm »
Jo no soc gaire aficionat a la musica, però recordo  als anys seixanta  hi havia una especie de rivalitat entre uns i altres a veure qui era millor, jo amb el temps la musica dels altrament dit escarabats( nom mal traduït) es potser la que mes amb va agradar els rolling doncs no hi entrat mai, i això em recorda un encarregat que tenia jo quan era aprenent " fins que no aprenguis a fer això ho faràs cada dia" potser es el que els hi passa als Rolling  :icon_mrgreen: encara que nomes treballen a Estones, ja dic no hi entenc gaire de musica :cool
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #31 el: 20 de Setembre de 2009, 23:16:24 pm »

Fa dos anys, van fer una macroenquesta a Anglaterra on es demanava quin era el grup que havia revolucionat més el panorama musical al segle XX, i els anglessos van contestar de carrer...

Queen

I crec que ténen raó!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #32 el: 20 de Setembre de 2009, 23:38:12 pm »

Fa dos anys, van fer una macroenquesta a Anglaterra on es demanava quin era el grup que havia revolucionat més el panorama musical al segle XX, i els anglessos van contestar de carrer...

Queen

I crec que ténen raó!

Cap a aqui va el meu raonament... pero necessito temps per fer una bona exposicio... xD

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #33 el: 21 de Setembre de 2009, 10:42:13 am »

Queen

I crec que ténen raó!

Cap a aqui va el meu raonament... pero necessito temps per fer una bona exposicio... xD

No cal que exposem res, només cal que es posin el Bohemian Rapsody! O no Fum?

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #34 el: 21 de Setembre de 2009, 12:24:34 pm »

Queen

I crec que ténen raó!

Coi, doncs no ens facis esperar molt, que ja tenim ganes de llegir-la! :ok

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #35 el: 21 de Setembre de 2009, 16:11:06 pm »

Queen

I crec que ténen raó!

No cal que exposem res, només cal que es posin el Bohemian Rapsody! O no Fum?

:cor :cor :cor :cor :cor

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #36 el: 21 de Setembre de 2009, 22:18:57 pm »
Grups de música n'hi ha molts, però els grups de música com s'enten per definició "grup de música", és a dir bandes que viuen per la música, fa temps que no en surten ni se'n veuen. Com molt bé diu Homer Simpson, "Es un hecho demostrado científicamente que la música llegó a su perfección en 1975". A partir de llavors tot ha sigut anar baixant. Els grups cada vegada han sigut menys grups, fins al punt d'arribar avui en dia on les bandes que mouen masses fan directes infumables, quan abans era al revés, els directes milloraven el que feien a l'estudi. No està demostrat científicament, però no per això és menys cert que l'últim gran banda van ser els Guns n' Roses, i dic van ser, perquè els que actuen actualment no són ni la sombra dels que van ser en el seu moment. Estem parlant doncs, de 1987, any oficial de la mort de les grans bandes com a tal amb el naixement dels autèntics Guns. Els 90 i sobretot el nou segle han sigut la gran decadència de la música de bandes, dels concerts en grans estadis, dels LP's any rere any dels grups que es reinventaven a si mateixos. Dels canvis en els estils i del descobriment de nous camins musicals.
Tots estarem d'acord doncs, que la història de la música moderna (de 1950 cap endavant) ha tingut molts exponents que han sigut molt importants per la mateixa i que, sense els quals, no es podria estar parlant avui en dia de la música de la mateixa manera. A la dècada dels 50 va néixer el rock and roll, la mare dels ous... d'on després han anat sortint totes les tendències possibles musicals. Però el rock and roll no neix per generació espontània, té uns pares. Sens dubte, la música negra va influir molt, els cants religiosos i el folk americà. No sorprendré a ningú si dic que el Rhytm and blues es pot considerar el pare directe del R&R, amb una mica de Country també. L'arribada de la guitarra elèctrica hi va fer molt, i aqui segurament trobem el primer pilar elemental sense el qual, la resta no seria com ha sigut, Muddy Waters.
A partir d'aquí, molts són els que van pavimentar el camí de l'evolució el rock, Elvis Presley, Little Richard, Bill Haley, Buddy Holly i molts altres. I és més important o millor Elvis que Muddy Waters? Segurament sí, però sense Muddy Waters no hi hagués hagut Elvis... i encara més, segurament sense Bill Haley no hi hagués hagut John Lennon.
Per què explico tot això? Perquè la pregunta de Beatles o Stones és molt més complexe com per resumir-la en una absurda disputa entre dos grans conjunts musicals. La història de la música s'ha anat complementant d'influències, estils que han començat desenvolupant uns i han acabat uns altres. Artistes incomprenguts que s'han adelantat al seu temps i mai han sigut valorats com es mereixen però els que sí han aconseguit aquest reconeixement ho deuen tot en els primers. John Lennon va rebre una influència molt gran de Billy Haley i el seu "Rock around the clock". Michael Jackson no hagués tret el seu Thriller sense la influència de Freddie Mercury, que ja provava coses "disco" a finals dels 70. Queen no hagués sigut ningú sense Led Zeppelin abans ni Mercury sense Jimi Hendrix.
Ara, grups que han canviat la història de la música n'hi ha pocs i em sap greu decebre als que estan llegint aquestes línees però ni els Beatles ni els Stones han canviat la història de la música. Segurament els Beatles han canviat moltes coses, però no la història de la música. I segurament els Stones seguirant tenint coses que molts grups no tindran mai, però... Els Beatles van ser un despertar. Un fer creure a tothom que la música Rock era més que una diversió per a uns quants. Que realment podria moure el món i van despertar les masses, van crear el concepte "fan", però van durar poc. En algo semblant al que anys després passaria amb els Guns n Roses, es van creure més del que realment eren i la van c.agar. "Bigger than Jesus"... al igual.
Led Zeppelin va transformar la música. Metallica ha transformat la música. Deep Purple... però sobretot el rock el va transformar Queen. Queen van ser precursors de tot el que passaria anys més tard. De fet, el 1975 que parlavem abans, coincideix amb "A night at the opera", on hi ha la famosa "Bohemian Rhapsody", objectivament la millor cançó de tots els temps. Però no parlem de Queen, parlem dels Rolling i els Beatles.
Els Beatles van tenir el mèrit de fer arribar la música al poble, de despertar els seus fans. Però sobretot van tenir el mèrit de perdre un dels seus membres tan jove i convertir-lo en un mite, i van tenir el mèrit de separar-se tan aviat i així ser considerats una llegenda. La discografia dels Beatles és prolífica, però costa trobar un gran hit entre tanta fullaraca. Les millors cançons són les que no vol ningú i els números 1 (amb honroses excepcions) són hits comercials. Són els precursors del Pop Comercial. I això no sé si és ben bé un mèrit...
En canvi, els Stones són purament l'esperit del Rock and Roll... el viure per la música, sentir la música i l'esperit del mateix. Els vells rockers no moren mai, i seguiran dalt d'un escenari fins que els hi arribi l'hora. Això és el rock. Cançons mítiques en tenen moltes, però musicalment no arriben a l'alçada de les bandes més bones.
Millors? Per mi cap. M'agrada més les melodies dels Beatles que els riff's dels Stones, però prefereixo el feeling dels llenguts al dels peluts. Musicalment, i personalment, hi ha varios grups de l'època que els milloren, pero és el que hi ha.

No em vull allargar més perquè dubto que ningu hagi arribat fins aqui, pero estaré encantat de debatre més sobre el tema, des del punt de vista musical... es molt facil dir que els Beatles són millors perquè han venut més. Per aquesta regla de 3, Julio Iglesias i Abba els hi disputarien el lloc.

PD. Moltes bandes al llarg dels seu temps han canviat de components, pero no crec que els Stones en siguin un exemple.
PD2. Per mi, el millor àlbum dels Beatles és el doble blanc... i ningu ho diu.
PD3. Com a albums més venuts, el Sgt. Pepper's dels Beatles, que es el seu album més venut, no es troba ni entre els 10 més venuts de la història. Mediocritats com Shania Twain, Andrew Lloyd Webber o els Backstreet Boys el superen. Aixi que no em val l'argument de les vendes.
« Darrera modificació: 21 de Setembre de 2009, 22:34:28 pm per Fum fum fum »

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #37 el: 22 de Setembre de 2009, 00:02:41 am »
Grups de música n'hi ha molts, però els grups de música com s'enten per definició "grup de música", és a dir bandes que viuen per la música, fa temps que no en surten ni se'n veuen. Com molt bé diu Homer Simpson, "Es un hecho demostrado científicamente que la música llegó a su perfección en 1975". A partir de llavors tot ha sigut anar baixant. Els grups cada vegada han sigut menys grups, fins al punt d'arribar avui en dia on les bandes que mouen masses fan directes infumables, quan abans era al revés, els directes milloraven el que feien a l'estudi. No està demostrat científicament, però no per això és menys cert que l'últim gran banda van ser els Guns n' Roses, i dic van ser, perquè els que actuen actualment no són ni la sombra dels que van ser en el seu moment. Estem parlant doncs, de 1987, any oficial de la mort de les grans bandes com a tal amb el naixement dels autèntics Guns. Els 90 i sobretot el nou segle han sigut la gran decadència de la música de bandes, dels concerts en grans estadis, dels LP's any rere any dels grups que es reinventaven a si mateixos. Dels canvis en els estils i del descobriment de nous camins musicals.
Tots estarem d'acord doncs, que la història de la música moderna (de 1950 cap endavant) ha tingut molts exponents que han sigut molt importants per la mateixa i que, sense els quals, no es podria estar parlant avui en dia de la música de la mateixa manera. A la dècada dels 50 va néixer el rock and roll, la mare dels ous... d'on després han anat sortint totes les tendències possibles musicals. Però el rock and roll no neix per generació espontània, té uns pares. Sens dubte, la música negra va influir molt, els cants religiosos i el folk americà. No sorprendré a ningú si dic que el Rhytm and blues es pot considerar el pare directe del R&R, amb una mica de Country també. L'arribada de la guitarra elèctrica hi va fer molt, i aqui segurament trobem el primer pilar elemental sense el qual, la resta no seria com ha sigut, Muddy Waters.
A partir d'aquí, molts són els que van pavimentar el camí de l'evolució el rock, Elvis Presley, Little Richard, Bill Haley, Buddy Holly i molts altres. I és més important o millor Elvis que Muddy Waters? Segurament sí, però sense Muddy Waters no hi hagués hagut Elvis... i encara més, segurament sense Bill Haley no hi hagués hagut John Lennon.
Per què explico tot això? Perquè la pregunta de Beatles o Stones és molt més complexe com per resumir-la en una absurda disputa entre dos grans conjunts musicals. La història de la música s'ha anat complementant d'influències, estils que han començat desenvolupant uns i han acabat uns altres. Artistes incomprenguts que s'han adelantat al seu temps i mai han sigut valorats com es mereixen però els que sí han aconseguit aquest reconeixement ho deuen tot en els primers. John Lennon va rebre una influència molt gran de Billy Haley i el seu "Rock around the clock". Michael Jackson no hagués tret el seu Thriller sense la influència de Freddie Mercury, que ja provava coses "disco" a finals dels 70. Queen no hagués sigut ningú sense Led Zeppelin abans ni Mercury sense Jimi Hendrix.
Ara, grups que han canviat la història de la música n'hi ha pocs i em sap greu decebre als que estan llegint aquestes línees però ni els Beatles ni els Stones han canviat la història de la música. Segurament els Beatles han canviat moltes coses, però no la història de la música. I segurament els Stones seguirant tenint coses que molts grups no tindran mai, però... Els Beatles van ser un despertar. Un fer creure a tothom que la música Rock era més que una diversió per a uns quants. Que realment podria moure el món i van despertar les masses, van crear el concepte "fan", però van durar poc. En algo semblant al que anys després passaria amb els Guns n Roses, es van creure més del que realment eren i la van c.agar. "Bigger than Jesus"... al igual.
Led Zeppelin va transformar la música. Metallica ha transformat la música. Deep Purple... però sobretot el rock el va transformar Queen. Queen van ser precursors de tot el que passaria anys més tard. De fet, el 1975 que parlavem abans, coincideix amb "A night at the opera", on hi ha la famosa "Bohemian Rhapsody", objectivament la millor cançó de tots els temps. Però no parlem de Queen, parlem dels Rolling i els Beatles.
Els Beatles van tenir el mèrit de fer arribar la música al poble, de despertar els seus fans. Però sobretot van tenir el mèrit de perdre un dels seus membres tan jove i convertir-lo en un mite, i van tenir el mèrit de separar-se tan aviat i així ser considerats una llegenda. La discografia dels Beatles és prolífica, però costa trobar un gran hit entre tanta fullaraca. Les millors cançons són les que no vol ningú i els números 1 (amb honroses excepcions) són hits comercials. Són els precursors del Pop Comercial. I això no sé si és ben bé un mèrit...
En canvi, els Stones són purament l'esperit del Rock and Roll... el viure per la música, sentir la música i l'esperit del mateix. Els vells rockers no moren mai, i seguiran dalt d'un escenari fins que els hi arribi l'hora. Això és el rock. Cançons mítiques en tenen moltes, però musicalment no arriben a l'alçada de les bandes més bones.
Millors? Per mi cap. M'agrada més les melodies dels Beatles que els riff's dels Stones, però prefereixo el feeling dels llenguts al dels peluts. Musicalment, i personalment, hi ha varios grups de l'època que els milloren, pero és el que hi ha.

No em vull allargar més perquè dubto que ningu hagi arribat fins aqui, pero estaré encantat de debatre més sobre el tema, des del punt de vista musical... es molt facil dir que els Beatles són millors perquè han venut més. Per aquesta regla de 3, Julio Iglesias i Abba els hi disputarien el lloc.

PD. Moltes bandes al llarg dels seu temps han canviat de components, pero no crec que els Stones en siguin un exemple.
PD2. Per mi, el millor àlbum dels Beatles és el doble blanc... i ningu ho diu.
PD3. Com a albums més venuts, el Sgt. Pepper's dels Beatles, que es el seu album més venut, no es troba ni entre els 10 més venuts de la història. Mediocritats com Shania Twain, Andrew Lloyd Webber o els Backstreet Boys el superen. Aixi que no em val l'argument de les vendes.

Increïble!!! :oooooo:

percert, el Blanc comparteixo amb tu la opinió de que és el millor, tot i que a mi m'agrada més el de Revolver, quan comencen a tontejar amb els àcids comencen a experimentar amb la música... i el disc Let It Be va ser un gran èxit de vendes, tot i que la banda estigués ja separada... Jo crec que van fer bé de separar-se, cadascú li començava a agradar un estil de música concreta. En solitari podrien fer el que cadascú volgués i així va ser. McCartney ostenta el rècord de més entrades venudes en menys temps( 8 minuts en omplir l'estadi de Maracaná ( 200.000 persones ) ) és a dir, tot Sabadell  :dance Harrison un dels millors guitarristes que han existit, ell va fer crèixer la guitarra elèctrica ( siusplau no em mateu però no he escoltat mai al Jimmy Hendrix ). Lennon un tio amb un parell de coll.ons i un cor inmens, al final els princeps no es casen amb princeses en tots els contes. I Ringo... considerat per a Phil Collins el millor bateria dels últims temps... només diré això.

jo ara llenço una pregunta a l'aire, The Beatles haguésin sigut el mateix fenòmen que són ara, sense el seu mánager Brian Epstein?

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #38 el: 22 de Setembre de 2009, 00:15:23 am »
The cure, Depeche Mode, The smiths, echo and the bunnymen, ¡¡¡joy division!!!, siouxsie and the banshees, new order, O.M.D.... los ochenta no están nada mal no? Y los directos eran (y son de los que duran) aplastantes.
De la encuesta me quedo con los dos, porque el único grupo de Música que no puedo escuchar porque me salen granos y espuma por la boca es U2.

Canciones? El yellow subamarine de los rolling, aunque escuché una que se llama something no sé qué que me gustó mucho( Pedrito, capullín, ayúdame con el título) y el painted in black o como se escriba de los beatles.  :P

Salut i visca el Sabadell.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #39 el: 22 de Setembre de 2009, 07:40:23 am »
Impressionant Fum!! Un text la mar d'interessant. :clap2
Grada Jove - La Força Arlekinada