Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
burundi a fer més gàrgares, més enfonsat que mai j**** amb els equips valencians...quasi tots han guanyat!!!
Cita de: jordisv en 23 de Setembre de 2009, 22:27:41 pmburundi a fer més gàrgares, més enfonsat que mai j**** amb els equips valencians...quasi tots han guanyat!!! Sóc el primer q em fa gracia q hagi perdut el Terrassa però més val q ens preocupem per a nosaltres mateixos q si la cosa no canvia portarem 1 punt de 9 en els nostres partits fora de casa.
Cita de: FerniSBD en 23 de Setembre de 2009, 22:29:46 pmCita de: jordisv en 23 de Setembre de 2009, 22:27:41 pmburundi a fer més gàrgares, més enfonsat que mai j**** amb els equips valencians...quasi tots han guanyat!!! Sóc el primer q em fa gracia q hagi perdut el Terrassa però més val q ens preocupem per a nosaltres mateixos q si la cosa no canvia portarem 1 punt de 9 en els nostres partits fora de casa.hi estic d'acord . però millor riure una mica entremig de plors... ja veuràs com en traurem profit.
Cita de: jordisv en 23 de Setembre de 2009, 22:30:54 pmCita de: FerniSBD en 23 de Setembre de 2009, 22:29:46 pmCita de: jordisv en 23 de Setembre de 2009, 22:27:41 pmburundi a fer més gàrgares, més enfonsat que mai j**** amb els equips valencians...quasi tots han guanyat!!! Sóc el primer q em fa gracia q hagi perdut el Terrassa però més val q ens preocupem per a nosaltres mateixos q si la cosa no canvia portarem 1 punt de 9 en els nostres partits fora de casa.hi estic d'acord . però millor riure una mica entremig de plors... ja veuràs com en traurem profit.Si, possiblement així ja ens salvem d'una plaça de descens...
Ripa de l'Oriola, segona groga. 10 contra 10. A per ells!!!!