Autor Tema: una coseta  (Llegit 696 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
una coseta
« el: 08 de Octubre de 2005, 09:49:02 am »
a mi em te pensatiu una cosa (a banda del partit contra els egarencs) ara que no esta el mora i a arribat un nou entrenador amb unes tacticas i uns esquemas diferents, ¿podra jugar marc perez per fi? ???  tots sabem el tema marc perez, un tiu que creiem valid per l´ equip pero que per una o altre cosa (que si la clausula, que si el mora... :Hecho_polvo: ) no a pogut jugar desde que va martxar el rubi.
aveiam si es guanya al entrenador i podem gaudir dels seus regats i centres per la banda de una vegada  :ok

P.D.  YA DE PAS POSARÉ UNA ENQUESTA PER QUE TOTHOM PUGUI VOTAR  :tongue3:

« Darrera modificació: 08 de Octubre de 2005, 09:58:52 am per pansobao »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SABADELLENC

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
Re: una coseta
« Respondre #1 el: 08 de Octubre de 2005, 10:18:13 am »
Jo i penso que SI ya que es deixa els c****ons y o dona tot. Aixo li agrada molt al Montes y yo desitjo per be d'ell y soretot del Sabadell que torni a ser al d'abans.
Sort Marc y si no es ara, ya te arribara la oportunitat. No afluixis xq molta gent estem amb tu

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: una coseta
« Respondre #2 el: 08 de Octubre de 2005, 14:08:29 pm »
amb larrivada dl nou entrenador, tots els jugadors per el meu punt de vista comencen de 0 i tots an de tenir les mateixes possibilitats...txi qui e llegit a ds k podria ser titular! :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona