jo penso que per molt canvi d'entrenador que hi hagi poc canviaria la cosa em temo,ho dic per la ultima experiencia.estem en un moment critic i es ara quan l'entrenador i els jugadors s'han de posar les piles d'una vegada i tirar d'orgull perque nomes ells ens poden treure d'aquesta situacio,deixar de fer experiments i anar a buscar gols d'una manera ordenada que es el que et fa estar a dalt.treballem-ho *****!!
una altra historia.diuen que no hi ha diners,be.perque volem un secretari tecnic que no veu que jaume no pot ser el lateral dret habitual,que deixem escapar un nano com el javi gonzalez (titular al gava) que era nostre,i poden estalviar-nos la fitxa de bermudo portar un altre lateral,que perfectament podria venir d'un 3a,fent passar al jaume de central.o tenint al mejias,un tio serio,treballador,que va fer feina l'any passat el canviem per un jugador que esta fora de forma i ja veurem si l'agafa com es el robles,i qui hi ha que ocupi la posicio vital del robles quan no hi es,qui juga de pivot defensiu?i que jo sapiga encara quedava una fitxa lliure,perque no fem l'esforç de fitxar un altre davanter que sigui golejador pero mes segon punta.
eloi fontanella estava mig fitxat,te collons que un tio de la seva qualitat hagi acabat marxant a un 3a divisio.
vaja que no m'ho explico,plantilla descompensada per mi i li estem pagant a un tio que teoricament sap la *****,jo no se si el moya participa en aquesta planificacio suposo que si,amb ell ja li val tambe doncs.
ah!i quant li hem donat l'oportunitat als joves jo crec que sempre han complert:FRAN,CHAPI,PRADAS,FITO,SISO,FINIDI,GUARCH,etc,etc,etc.