Avui els jugadors del Sabadell HAN FET LLÀSTIMA sobre el Mini.
Ha sigut esperpèntica la imatge tan patètica que em donat.
Avui han fallat bastantes coses....i no només sobre el camp.
Segurament no donem per més i segurament haguéssim perdut igualment, però.......
Perque els jugadors en moltes fases dels partits caminen i no lluiten el que haurien de lluitar?
Perque amb el 2 a 0 no sortim a pressionar després del descans i semblava més aviat un partit amistós?
Perque els nanos del Barça B tenen més ambició i ganes que nosaltres?
Podem perdre, però fer-ho amb dignitat i actitud. Si no hi ha més aptitud, doncs mala sort, però MAI humiliant la samarreta que un porta a sobre. Espero que els jugadors comencin a posar-se les piles perque no és la primera imatge LAMENTABLE que em donat aquest any.... i només portem 7 partits. Tan me fa de qui sigui la culpa i tan me fa qui és que ha de tocar el crostó a qui. Si l'entrenador als jugadors, els de més amunt a l'entrenador, però espectacles com el d'avui esperem que no es repeteixin més.
I després...... L'equip més fàcil de seguir és sens dubte el Barça B. Com a mínim els partits de casa els fan sempre a Barça TV i també els de fora els fan en diferit.
I segurament haguéssim perdut igualment, però NO EM FET RES DEL QUE TENIEM QUE FER -tàcticament- PER INTENTAR GUANYAR.
Jo no sé qui fa els "scoutings" però vaja, que s'ho fagi mirar. El porter del Barça B és realment fluixet i ni tan sols l'hem provat, ni que sigui amb xuts llunyans. Ellls treuen la pilota SEMPRE jugada i pressionant bé em vist que haguéssim tingut moltes opcions de robar pilotes.
Que no sabem com defensa el Barça B les faltes ?
Que no sabem que són l'equip amb una millor tècnica i que si guanyen el centre del camp no tenim res a fer?
Que no sabem que al Mini s'ha d'acumular gent al centre del camp perque no toquin amb facilitat?
Que no sabem que Montoya li dóna 1000 voltes al lateral dret que sel's acaba de lesionar, Sobregrau, i ens ha destrossat per la seva banda?
Que no sabem .............. etc!
I vaja, que el Barça B et fagi 2 gols calcats a pilota aturada, en teoria, davant un equip experimentat com el nostre, és de jutjat de guàrdia.
LAMENTABLE
I l'excusa que som un equip de segones voltes és un ENGANY si a la jornada 7 ets a 11 punts del líder i més encara que l'excusa "que no ens coneixem perque l'equip és nou" ara ja no es pot utilitzar.