Autor Tema: Jornada 6: CE Sabadell - Badalona  (Llegit 11086 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re: Jornada 6: CE Sabadell - Badalona
« Respondre #80 el: 27 de Setembre de 2009, 21:53:41 pm »
jo no he vist el partit, ni tampoc he pogut escultar-lo, no tinc opinió del partit, només he pogut escultar al mister del Badalona, que ha dit que Moya es el millor entrenador que es pot tenir pel nostre equip. Jo crec que té raó (el resultats manen, i per sort en Moya els ha complert), inclús diria que només hi ha un entrenador que ho faria com ell, hi crec que es el senyor Manolo Gonzàlez

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #81 el: 27 de Setembre de 2009, 22:11:32 pm »
Després del partit...us vull deixar alguns dels pensaments que em passen pel cap....

- No merexíem perdre...era un partit d'empat.
- La davantera no funciona...
- S'ha de moure fitxa...per portar algun davanter contrastat.
- El Morales està molt lluny del seu millor moment.
- Aquesta temporada s'ha de lluitar per l'ascens...
- Portem masses anys al pou i el seguidor del Sabadell n'està fart...molt fart.
- Som molt pocs a la NCA...i si seguim així menys en serem
- .......

Desconnectat BERNARDO

• Aleví
  • Missatges: 85
« Respondre #82 el: 27 de Setembre de 2009, 22:17:03 pm »
A ver si mejoran los resultados, que si; que van a mejorar. Cuando son peores los resultados, mas apoyo hemos de dar.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #83 el: 27 de Setembre de 2009, 22:21:00 pm »
un empate hubiera sido lo mas justo hemos merecido marcar al menos un gol, y ellos no han echo nada y el gol se lo hemos regalado, mira que me **** eprder en casa pero aun mas si es con el Badalona, este equipo me cae casi pero que el Burundi, y digo yo por que koño no jugamos todo el partido como hemos jugados a raiz de que nos a marcao el 0-1  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #84 el: 27 de Setembre de 2009, 22:24:23 pm »
A ver si mejoran los resultados, que si; que van a mejorar. Cuando son peores los resultados, mas apoyo hemos de dar.

Y gracias por tu apoyo desde Cartagena....apoyo que quiero hacer extensivo a todos los seguidores del Sabadell esparcidos por toda la  geografia de nuestro país.

Ellos que se identificaron con nuestros colores en la lejania, cuando el Sabadell era grande...y que siguen apoyando...también se merecen tiempos mejores.

Gracias a todos  :bandera

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #85 el: 27 de Setembre de 2009, 22:37:53 pm »
Treieu-vos ja de la boca la paraula "ascens" i "Play Off", oblideu-vos d'aquestes dues paraules com a mínim fins a la segona volta.

No podem estar en cada partit q perdem dient  q si ens allunyem de la zona del Play Off o que així no aconseguirem l'ascens mai.
Ara el q toca és anar sumant el màxim de punts possibles, oblideu-vos de la classificació, se m'en refot q anem 13ens, és evident q es baixen possicions molt facilment portant tan poques jornades i duent un balanç de 4 pts dels últims 12, q voleu anar 5ens amb aquests números?

Em de mirar de no canviar tan de pensament, tan uns com altres. No pot ser q sortíssim de la NCA la setmana passada encantats d guanyar al Valencia B en una tarda de pluja, i 7 dies després estar tots dient que "sóm una banda i q no juguem a res".

El partit d'avui simplement ens a de servir per sapiguer que no sempre guanyarem a casa i que dsp d'un mal resultat a casa el que toca és mirar de treure els 3 punts a fora, de la manera q sigui. Així doncs ,la única cosa q podem fer és intentar guanyar al Mini Estadi, i aquí si q no em val la excusa d q és un camp q s'ens dona malament, o q al Mini és un camp dels q no és cap vergonya perdre-hi.
El filial blaugrana encara no a guanyat cap partit a casa, amb lo qual si alguna cosa no són és INVENCIBLES. Anem a guanyar al Mini i d'aquesta manera almenys recuperarem els 3 punts perduts en el dia d'avui.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #86 el: 27 de Setembre de 2009, 22:45:16 pm »
Efectivament la primera part contra el València molt bona...i reitero la primera part....

De tota manera de moment el potencial del València té molt a desitjar i em remeto als seus resultats i classificació...

I en una setmana, tal com dius Ferni...et recodaré que hem fet un 0 de 6...si  a tú això no et preocupa...a mi  :plora

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #87 el: 27 de Setembre de 2009, 22:54:22 pm »
Temporada 2008/09
Jornada 1   Sabadell 1 Ibiza 0         3 ptos.
Jornada 2   Badalona 0 Sabadell 0   1 pto.
Jornada 3   Sabadell 3 Terrassa 2    3 ptos.
Jornada 4   Gavá 2 Sabadell 0         0 ptos.
Jornada 5   Sabadell 2 Valencia 0    3 ptos.
Jornada 6   Alzira 0 Sabadell 0        1 pto.

Total: 11 ptos.

Temporada 2009/10
Jornada 1   Ontinyent 1 Sabadell 0   0 ptos.
Jornada 2   Sabadell 1 Lleida 0         3 ptos.
Jornada 3   Terrassa 1 Sabadell 1     1 pto.
Jornada 4   Sabadell 2 Valencia 1     3 ptos.
Jornada 5   Oriola 1 Sabadell 0         0 ptos.
Jornada 6   Sabadell 0 Badalona 1    0 ptos.

Total:   7 ptos.

Peor este año que el pasado, además

Temporada 2008/09                                      Temporada 2009/10
Ontinyent 1 Sabadell 0                                   Ontinyent 1 Sabadell 0
Sabadell 4 Lleida 1                                         Sabadell 1 Lleida 0
Terrassa 1 Sabadell 3                                     Terrassa 1 Sabadell 1
Sabadell 2 Valencia 0                                     Sabadell 2 Valencia 1
Oriola 1 Sabadell 2                                         Oriola 1 Sabadell 0
Sabadell 0 Badalona 0                                    Sabadell 0 Badalona 1

Tanto en puntos como en resultados, estamos peor que el año pasado. Espero y deseo que mejoremos, porque sino, no haremos play off. Ya se que muchos direis que es pronto todavia para decir nada, y es cierto. Pero los numeros son los numeros, y son peores que el año anterior.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #88 el: 27 de Setembre de 2009, 23:16:11 pm »
Home, el partit a la primera part ha sigut equilibrat però lleig de veure, i a la segona hem continuat igual fins que no ha marcat el Badalona en un dels  seus tres xuts entre els tres pals en els noranta minuts. Llavors, hem espavilat.

Amb aquesta actitud sobre la gespa, no anem enlloc, i ens segueixen quedant encara 38 punts per la permanència.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #89 el: 27 de Setembre de 2009, 23:48:28 pm »
ESPERPÈNTICA LA IMATGE QUE S'HA DONAT AVUI

I NO mereixiem perdre davant un Badalona, que a mi m'ha decebut.

És impossible guanyar un partit, i ja ens passava l'any passat, si no generes joc ofensiu. Els davanters d'aquesta manera seguiran sense marcar. I el recurs ha sigut el de sempre; bombejar pilotades a l'àrea contraria sense cap tipus de sentit. El Badalona s'ha defenssat bé però tampoc ha tingut massa problemes per fer-ho, ja que semblava que l'empat a 0 anava bé als 2.

L'actiud i ganes que em tingut els últims 20 minuts és amb la que hauriem de sortir des de l'inici i no quan anem al darrera al marcador. Per bandes un 0 i pel centre només Juvenal ha creat perill amb xuts llunyans i amb faltes laterals. Jo sóc dels que pensa que Juvenal ha de jugar al doble pivot ja que Puigdollers ha de fer-ho a la mitja punta fins que Morales no torni a ser Morales i obrir el camp per les bandes.

I per últim també hem de millorar en ganes i actitud durant moltes fases del partit. Jugant al "tran-tran" no guanyarem a ningú.

I ho dic i ho seguiré dient........La 2a volta que vam fer l'any passat per classificar-nos pel paly-off, passa cada MOOOLTS anys. Cada temporada no sona la flauta.

TOCA ESPAVILAR DES DE JA  :icon_exclaim:
« Darrera modificació: 28 de Setembre de 2009, 00:19:47 am per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #90 el: 28 de Setembre de 2009, 05:24:05 am »
ESPERPÈNTICA LA IMATGE QUE S'HA DONAT AVUI

I NO mereixiem perdre davant un Badalona, que a mi m'ha decebut.

És impossible guanyar un partit, i ja ens passava l'any passat, si no generes joc ofensiu. Els davanters d'aquesta manera seguiran sense marcar. I el recurs ha sigut el de sempre; bombejar pilotades a l'àrea contraria sense cap tipus de sentit. El Badalona s'ha defenssat bé però tampoc ha tingut massa problemes per fer-ho, ja que semblava que l'empat a 0 anava bé als 2.

L'actiud i ganes que em tingut els últims 20 minuts és amb la que hauriem de sortir des de l'inici i no quan anem al darrera al marcador. Per bandes un 0 i pel centre només Juvenal ha creat perill amb xuts llunyans i amb faltes laterals. Jo sóc dels que pensa que Juvenal ha de jugar al doble pivot ja que Puigdollers ha de fer-ho a la mitja punta fins que Morales no torni a ser Morales i obrir el camp per les bandes.

I per últim també hem de millorar en ganes i actitud durant moltes fases del partit. Jugant al "tran-tran" no guanyarem a ningú.

I ho dic i ho seguiré dient........La 2a volta que vam fer l'any passat per classificar-nos pel paly-off, passa cada MOOOLTS anys. Cada temporada no sona la flauta.

TOCA ESPAVILAR DES DE JA  :icon_exclaim:

I apart de tot el que dius jo també trobo a faltar jugades d'estratègia,l'any passat el Juve encara en fotia alguna, però no podem estar pensant que marcarà sempre i les cantonades son pilotes perdudes.
el diari el punt a la seva cronica coincideix bastant amb el que dius.
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xato

• Aleví
  • Missatges: 75
  • enconyat amb el ceba
« Respondre #91 el: 28 de Setembre de 2009, 11:45:35 am »
EL PARTIT VA SER VERGONYOS,AMES EL BADALONA RES DE RES,NOMES ATAQUEN CUAN VAN PERDENT,PERQUE NO S´ACORRALA EL RIVAL DESDE UN PRINCIPI ? DESPRES EL MOYA SEMPRE TE EXCUSES ,BAIXES,LESIONATS,BAIXA FORMA,LO QUE TE DE FER ES JUGAR A L´ATAC I DEIXARSE D´ESPECULAR .MOYA ETS UN CAGAT.
nomes sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #92 el: 28 de Setembre de 2009, 17:30:42 pm »
El partit va ser vergonyòs, però per a los dos equips. El Badalona va venir a vore si treia un puntet, i va xutar dos colps a la nostre porta. Va marcar de rebot i res més.
Naltres, vam sortir com sempre, molt precavits de bon principi, i a la segona part, quan en teoria donem més el callo, mos vam trobar el gol rival. Era un partit típic de segona B, que tant pots guanyar com perdre, i va sortir creu.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!