Treieu-vos ja de la boca la paraula "ascens" i "Play Off", oblideu-vos d'aquestes dues paraules com a mínim fins a la segona volta.
No podem estar en cada partit q perdem dient q si ens allunyem de la zona del Play Off o que així no aconseguirem l'ascens mai.
Ara el q toca és anar sumant el màxim de punts possibles, oblideu-vos de la classificació, se m'en refot q anem 13ens, és evident q es baixen possicions molt facilment portant tan poques jornades i duent un balanç de 4 pts dels últims 12, q voleu anar 5ens amb aquests números?
Em de mirar de no canviar tan de pensament, tan uns com altres. No pot ser q sortíssim de la NCA la setmana passada encantats d guanyar al Valencia B en una tarda de pluja, i 7 dies després estar tots dient que "sóm una banda i q no juguem a res".
El partit d'avui simplement ens a de servir per sapiguer que no sempre guanyarem a casa i que dsp d'un mal resultat a casa el que toca és mirar de treure els 3 punts a fora, de la manera q sigui. Així doncs ,la única cosa q podem fer és intentar guanyar al Mini Estadi, i aquí si q no em val la excusa d q és un camp q s'ens dona malament, o q al Mini és un camp dels q no és cap vergonya perdre-hi.
El filial blaugrana encara no a guanyat cap partit a casa, amb lo qual si alguna cosa no són és INVENCIBLES. Anem a guanyar al Mini i d'aquesta manera almenys recuperarem els 3 punts perduts en el dia d'avui.