Un consell pel optimistes (com jo): No us ralleu amb els missatges de segons qui, no val la pena perquè aquí tots som molt ceballuts i quan se'ns fica una ceba al cap costa molt que algu ens canvii d'opinio
Jo vaig deixar d'escriure quan se'm va acabar la paciència d'haver d'aguantar comentaris catastrofites/alarmistes/pesimistes a cada partit que perdiem. Sembla que si no guanyes tots els partits per 5-0 i vas lider destacat ja som una m**** d'equip, i oju que si perds dos partits seguits, no pots perdre el tercer perque el mon s'acabaria. Obviament això està obert a tothom, i tothom hi diu la seva.. i jo realment admiro a la gent que feu possible un foro tan actiu.
Per mi, tenim millor equip que l'any passat, i si l'any passat vam acabar en play-off, aquest any també podem. És més, jo crec que aquest any podrem acabar lluitant pel liderat. I sino, temps al temps.
No es pot negar que la mala sort i els arbitratges ens han marcat en aquest inici de lliga, però al cap de 38 jornades estarem on ens mereixem.. vull pensar que tota la desgràcia que hem acumulat en aquest començament de lliga, no pot durar tot l'any (dic "desgràcia" pels arbitratges, lesions, mala sort..)
J1. Perdem a Ontinyent. Sembla que l'expulsió va marcar un abans i un després al partit.
J2. Guanyem a un bon equip.
J3. Empat amb els veïns. Aquí va haver-hi una part per cada equip. És un derbi i ja passen aquestes coses, tot i que em foti, resultat just.
J4. Guanyem, jugant bé i amb poder de reacció després del seu empat.
J5. (Dimecres), penal a favor no assenyalat. Penal en contra i expulsió que marquen el desenllanç del partit.
J6. Mala sort és perdre 0-1 amb gol de rebot, quan ens mereixiem guanyar de llarg. Tot i no començar el partit al 100%, hem tingut moltissimes ocasions que només la mala sort i el seu porter han fet que cap acabés en gol.
En resum, els 3 partits que hem perdut han estat marcats per les males decisions arbitrals i per la mala sort. Això no és preocupant a nivell nostre (és preocupant rebre aquests arbitratges, però aquí ja no hi entro, després de lo de Irún ja m'ho espero tot)
A la jornada 6 encara no es poden fer valoracions de RES. En tot cas, potser a la jornada 10 es pot fer una primera valoració de per on van els trets, pero fins hi tot acabant la primera volta per mitja taula, podriem entrar al play-off (aixo de que les segones voltes amb el Moya son millors que les primeres està quedant demostrat any rere any, i no veig perquè aquest any ha de ser diferent)
Com ja he dit, jo crec que tenim millor equip que l'any passat, i equip per guanyar a qualsevol.. si ens respecten les lesions, els arbitratges, la sort, etc...
Sincerament no veig perquè es vol crear alarmisme a la jornada 6 quan estem a mitja taula.. que crein alarmisme els egarencs ja ho trobo exagerat (amb només 6 jornades), i això que ells en tenen més motius.
Jo confio plenament en el cos tècnic, la directiva i els jugadors, i estic segur que cada dia estant donant el 100% per aquests colors, i si jo fos d'ells, em sabria molt greu si algú dubtes de la meva professionalitat i entrega. O a algú li agradaria que fent-ho tot de la millor manera que saps encara vingués algú a criticar-te o insultar-te??
I res més, a intentar guanyar al mini per recuperar aquests 3 punts perduts a casa (eii, que si perdem al mini no vol dir que baixem a tercera,eh.. que podem acabar líders igualment!) , i es guanyi o es perdi, a intentar guanyar el següent partit!
Visca el Sabadell!