Autor Tema: Afició del Sabadell  (Llegit 5732 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Fum fum fum

• Visitant
Afició del Sabadell
« el: 27 de Setembre de 2009, 22:52:22 pm »
No vull opinar gaire per aqui, i tampoc vull buscar polèmica... pero veig els partits i em faig preguntes... i em pregunto moltes coses, pero la que em te mes intrigat es la nostra aficio.

Diem que som els mes fidels, els mes nombrosos, els mes historics, etc etc... pero cada vegada passen coses mes preocupants a la grada.

Ultimament només ens dediquem a insultar i a protestar (arbitres, jugadors contraris, recullpilotes, jugadors propis...)... i avui ja m'he acabat de preocupar del tot, sobretot en dos jugades puntuals.

1. Primera part, caiguda "escalofriante" d'esquena d'un jugador del Badalona que ha tardat 10 minuts en tornar al camp i que al final ha hagut de ser substituit amb greus problemes evidents i marejos inclosos... i la afició s'ha cebat de mala manera en insultar-lo, xiular-lo, etc... i jo em pregunto per que? Que ha fet en contra nostra aquest bon home? En tots els camps amb aficions modèliques s'aplaudeix als lesionats en actitud de suport i anims, i aqui...

2. Descompte. Substitució de Diego Torres, un tio que sempre ha dit que estima molt el Sabadell i la seva afició, que va marcar una època (bé, una temporada, pero molt exitosa). El tio es gira quan surt i aplaudeix a l'afició de general (no només a la tribuna)... té aquest gest envers a nosaltres i nosaltres el contestem insultant-lo i xiulant-lo també com a "posesos". Per que? Perque perdem i es el temps de descompte? Aixi tractem als nostres ex-cracks?

Son reflexions, i m'agradarien respostes... no vull polèmica si us plau... per una vegada, deixem de banda els insults i les desqualificacions i intentem dialogar com a persones. Gràcies.

Salut.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Afició del Sabadell
« Respondre #1 el: 27 de Setembre de 2009, 22:56:44 pm »
en el primer punt estic totalment d'acord i en el segon a mitges xD Diego Torres ha anat mes a poc a poc que una iaia de 100 anys cap a la banqueta, no et dic que foti un sprint, si hagues fet una petita cursa al trote lentament crec que els aplaudiments que ell ha fet haguessin estat reciprocs per la gran majoria de l'afició.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #2 el: 27 de Setembre de 2009, 23:02:01 pm »
Jo tampoc vull polèmica...però no ceus que el tema és polèmic...company.. ..

Ens hem de fer mala sang entre els aficionats del nostre equip.?

Visca el Sabadell i el seu gran patrimoni...L'AFICIÓ  :bandera :anims :bandera

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #3 el: 27 de Setembre de 2009, 23:07:42 pm »
yo lo de lo primero ke komentas estoy de acuerdo pero lo segundo yo mismo e silbado a Diego Torres, y opino igual ke pipo, tmb en la segunda parte y ya con el 0-1 ha habido 3 jugadores del Badalona que parecian que los habian matado y hasta el arbitro en dos de esas tres ocaciones les a dicho que no tenian nada y que siguiera el juego, los que si me a sorprendido y no se si sera debido a los resultados y que el equipo no acaba de arrancar es que la aficion anima poco esta muy fria  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 27 de Setembre de 2009, 23:10:43 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #4 el: 27 de Setembre de 2009, 23:07:57 pm »
No vull opinar gaire per aqui, i tampoc vull buscar polèmica... pero veig els partits i em faig preguntes... i em pregunto moltes coses, pero la que em te mes intrigat es la nostra aficio.

Diem que som els mes fidels, els mes nombrosos, els mes historics, etc etc... pero cada vegada passen coses mes preocupants a la grada.

Ultimament només ens dediquem a insultar i a protestar (arbitres, jugadors contraris, recullpilotes, jugadors propis...)... i avui ja m'he acabat de preocupar del tot, sobretot en dos jugades puntuals.

1. Primera part, caiguda "escalofriante" d'esquena d'un jugador del Badalona que ha tardat 10 minuts en tornar al camp i que al final ha hagut de ser substituit amb greus problemes evidents i marejos inclosos... i la afició s'ha cebat de mala manera en insultar-lo, xiular-lo, etc... i jo em pregunto per que? Que ha fet en contra nostra aquest bon home? En tots els camps amb aficions modèliques s'aplaudeix als lesionats en actitud de suport i anims, i aqui...

2. Descompte. Substitució de Diego Torres, un tio que sempre ha dit que estima molt el Sabadell i la seva afició, que va marcar una època (bé, una temporada, pero molt exitosa). El tio es gira quan surt i aplaudeix a l'afició de general (no només a la tribuna)... té aquest gest envers a nosaltres i nosaltres el contestem insultant-lo i xiulant-lo també com a "posesos". Per que? Perque perdem i es el temps de descompte? Aixi tractem als nostres ex-cracks?

Son reflexions, i m'agradarien respostes... no vull polèmica si us plau... per una vegada, deixem de banda els insults i les desqualificacions i intentem dialogar com a persones. Gràcies.

Salut.
:clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 27 de Setembre de 2009, 23:12:26 pm »
En el primer punt, estic totalment d'acord amb tu. Sobretot per que desprès ha demanat el canvi i m'hagués agradat que molts haguessin aplaudit, com jo he fet, i espero que es recuperi al millor possible.

En el segon, ja dubto més. Els més joves no coneixen a Diego, i alguns dels més veterans, el titllen de pesseter. A més s'ha retirat bastant lent i això ha encrespat a la general. També valora que era el tercer que es canviava i que hi han hagut tres caiguts amb anterioritat, i un d'ells s'ha demostrat que triomfaria a la Faràndula.

Per altre banda, em preocupa que avui també no érem gaires, i el nivell d'animació al camp ha estat bastant pobre.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #6 el: 27 de Setembre de 2009, 23:12:33 pm »
Vale de acuerdo.... :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap

Pero...ahora nos hemos de meter con los aficionados del Sabadell por expresar lo que realmente sienten en el campo...vrelo para creerlo....AH! i no queremos polèmica....

Personalmente no la quiero...por eso no sigo....

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #7 el: 27 de Setembre de 2009, 23:12:53 pm »
Fa bastantes jornades que no m'agrada el q vec a la grada.
Si el dia del Lleida em queixava d q en el minut 1 ja estiguéssim insultant a tot el trio arbitral + alguns cridessin **** Lleida sense motiu aparent i que contra el Valencia B sense cap motiu acabéssim el partit també amb xiulada a la tripleta quan baixaven cap al túnel de vestidors, avui resulta q per un dia em deixat de banda a la tripleta arbitral pero ens em cebat de mala manera amb algun jugador del Badalona q tal com diu el company FFF podria haver-se fet molt mal + la sortida de Diego Torres del terreny d joc q tb a sigut bastant depriment el comportament del públic.

Fa temps q en quan a afició estem deixant bastant q dessitjar, tan per número q últimament no passem dels 1500 aficionats ni de miracle com pel comportament q tb fa bastant de temps q no sabem ni com s'anima a l'equip (clar q l'espectacle q es veu tampoc anima massa a animar....), realment sóm una afició tan espléndida com ens creiem???

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #8 el: 27 de Setembre de 2009, 23:18:48 pm »
Avui no se qui ha dit que erem 3.000  :snore:  ??    La veritat es que l'estadi en general no canta, no animem als jugadors.. s'escolten els tipics Sabadell, Sabadell pero en poques ocasions. I el tema de ser tant pocs a les grades, es degut a la crisi, als preus i als resultats. Si sempre sóm els mateixos.

Sobre els dos temes que parla el Fum, Fum, Fum no parlaré perque jo ni he xiulat ni he aplaudit, però si q em sembla malament que s'insulti a un jugador que s'ha fet mal
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #9 el: 27 de Setembre de 2009, 23:19:10 pm »
Per donar-vos la raó quina resposta espereu us dongui....SÓM UNA m**** D'AFICIÓ.....Però ho sento no ho faré a l'afició del Sabadell NI TOCAR-LA....Som els millors...

El que m'enprenya...i ho sento és que es parla de l'afició del Sabadell en general...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #10 el: 27 de Setembre de 2009, 23:21:44 pm »
Avui no se qui ha dit que erem 3.000  :snore:  ??    La veritat es que l'estadi en general no canta, no animem als jugadors.. s'escolten els tipics Sabadell, Sabadell pero en poques ocasions. I el tema de ser tant pocs a les grades, es degut a la crisi, als preus i als resultats. Si sempre sóm els mateixos.

Sobre els dos temes que parla el Fum, Fum, Fum no parlaré perque jo ni he xiulat ni he aplaudit, però si q em sembla malament que s'insulti a un jugador que s'ha fet mal

sí...10.000 eramos xDDDDD

Eramos 1500-1800 siendo muy generosos. Y ojo q dentro de 4 días con el frío la cosa se reducirá a 1000-1200.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #11 el: 27 de Setembre de 2009, 23:22:42 pm »

sí...10.000 eramos xDDDDD

Eramos 1500-1800 siendo muy generosos. Y ojo q dentro de 4 días con el frío la cosa se reducirá a 1000-1200.

Ya te digo, me he quedado fliapndo. Si que eramos más que el dia del Valencia B, pero j**** 3.000 ni de coña. Yo le ponia 2.000 xDD
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 27 de Setembre de 2009, 23:24:12 pm »
Aquí ningú està dient que la nostre afició sigui una m****. Simplement, la meva opinió és que no estem al nivell d'anteriors temporades.

Avui els HH.VV. s'han sentit gaire? I a la Penya Sabadell? I a @rlekinats.com? I Resis? I tribuna? Als que més he sentit avui, ha sigut al gol nord la primera part, i tampoc han estat al nivell d'altres partits...

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #13 el: 27 de Setembre de 2009, 23:28:27 pm »
Aquí ningú està dient que la nostre afició sigui una m****. Simplement, la meva opinió és que no estem al nivell d'anteriors temporades.

Avui els HH.VV. s'han sentit gaire? I a la Penya Sabadell? I a @rlekinats.com? I Resis? I tribuna? Als que més he sentit avui, ha sigut al gol nord la primera part, i tampoc han estat al nivell d'altres partits...

Tots som afició...oi...per tant en aquest aspecte tots tindrem la nostra part de culpa individual....jo, el fum, el birrero

Per això no ho acabo d'entendre...cal obrir aquest post per anar en contra de nosaltres mateixos....?. Es una simple pregunta.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #14 el: 27 de Setembre de 2009, 23:31:54 pm »

Tots som afició...oi...per tant en aquest aspecte tots tindrem la nostra part de culpa individual....jo, el fum, el birrero

Per això no ho acabo d'entendre...cal obrir aquest post per anar en contra de nosaltres mateixos....?. Es una simple pregunta.

El company fum no ha obert aquest post per buscar polemica ni mals rollos, ni atemptar contra ningu, simplement, demanar opinió, punts de vista, per saber si la gent opina com ell :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 27 de Setembre de 2009, 23:33:52 pm »
Doncs queda molt clar el meu punt de vista....

:beer2

Però...el que entenc es que uns quants mai poden ésser els abanderats de tota una afició....Personalm ent ni he xiulat en el moment de la lesió ni en la substitució del Diego...però respecto als que ho han fet, penso, estan en el seu dret...i per això mai els criticaré...ho faria si haguéssin criticat en contra dels interessos del  :scut
« Darrera modificació: 27 de Setembre de 2009, 23:39:49 pm per jo »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 27 de Setembre de 2009, 23:37:12 pm »
La resposta te la dono jo:

És molt trist que alguns quan comences a animar a l'equip, només facin que mirar-te com a un bitxo digne d'estudi o que algú li digui a el que porta el bombo de la penya que no faci tant soroll que molesta.

També és molt trist que als 10 minuts un jugador nostre falli i més d'un li digui de fill de mala mare cap a dalt. Tots som afició, si, però part de l'afició no entén que els 90 i escaig minuts que dura el partit s'ha d'estar a mort amb l'equip i no insultar-nos ni a nosaltres ni a un rival o àrbitre per una lesió o simple equivocació.

Si Juvenal, quan ha controlat una bola amb les mans a la segona part (jugada de groga, segona i al carrer), l'haguessin expulsat... que hagués fet gran part de l'afició? Oblidar-se del partit i liar-se a insultar a tort i a dret.

El post és una opinió personal que no va en contra de ningú, però té raó, ens perdem en insults i protestes algunes sense fonament i ens oblidem d'animar  més a l'equip.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #17 el: 27 de Setembre de 2009, 23:42:18 pm »
La resposta te la dono jo:

És molt trist que alguns quan comences a animar a l'equip, només facin que mirar-te com a un bitxo digne d'estudi o que algú li digui a el que porta el bombo de la penya que no faci tant soroll que molesta.

També és molt trist que als 10 minuts un jugador nostre falli i més d'un li digui de fill de mala mare cap a dalt. Tots som afició, si, però part de l'afició no entén que els 90 i escaig minuts que dura el partit s'ha d'estar a mort amb l'equip i no insultar-nos ni a nosaltres ni a un rival o àrbitre per una lesió o simple equivocació.

Si Juvenal, quan ha controlat una bola amb les mans a la segona part (jugada de groga, segona i al carrer), l'haguessin expulsat... que hagués fet gran part de l'afició? Oblidar-se del partit i liar-se a insultar a tort i a dret.

El post és una opinió personal que no va en contra de ningú, però té raó, ens perdem en insults i protestes algunes sense fonament i ens oblidem d'animar  més a l'equip.

Amb el que dius et dono tota la raó...però si mires el fil, crec que precisament no va exactament amb el que esmentes...

:xin-xin

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #18 el: 27 de Setembre de 2009, 23:45:05 pm »
segun la web oficial eramos 2.500 y segun  la web de radio Sabadell eramos 3.000, yo no cre que pasaramos de 2.000  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #19 el: 28 de Setembre de 2009, 00:07:19 am »
Daré mi opinión sobre los temas que nos plantea el compañero Fum.

Primero hay algunos que estais diciendo que es penoso que cada vez seamos menos en el campo, bien eso no tiene nada que ver con la pregunta, ya que se nos pide opinión sobre un mal comportamiento de los que vamos, si no va la gente no va a ser atrubuible a los que estamos cada domingo, pero en fin.

Sobre lo del chico lesionado, yo no recuerdo un clamor popular esta tarde de gritos e insultos para que se levantara, como siempre que cae un jugador contrario, una minoría siempre protestará que hace cuento y que no pierda tiempo, aquí y en todos los campos!! no somos médicos y todo y acertar en el 90%, hoy se han equivocado en el diagnóstico porque se ha hecho daño. Pero yo en la zona que estaba, debajo del marcador, no he sido consciente que la gente haya reaccionado de forma diferente a otras ocasiones.

Me sabe peor por ejemplo, los insultos continuos y mutuos que nos vamos lanzando en el partido del Terrassa,  gente mayor, gente joven como posesos sin parar de insultar todo el partido a la grada vecina,  que no el detalle de hoy que nos comentas. Pero sobretodo fum mientras sea una minoria no hay que preocuparse.

Sobre lo de Diego Torres, que quieres que te diga, un buen jugador que estuvo 1 año con nosotros, que fue un año muy bueno y que si él nos dio mucho nosotros le dimos lo mismo ya que fuimos un trampolin para su carrera. Pero es que sólo estuvo 1 año y hace mucho. Además ha sonado muchas veces su retorno, pero su precio prohibitivo ha hecho imposible que volviera con lo cual él tampoco, y me parece perfecto porque es un profesional, ha hecho muchos esfuerzos por volver. Pienso que ya se le aplaudió el primer dia que volvió con otro equipo, pero hoy iba la cosa mal como para que él saliera andando y girándose hacia general aplaudiendo en plan torero varias veces, pienso que con ese gesto se ha ganado algun insulto del que lo iba a despedir con indiferencia.