Jo crec que un 99% de culpa la te 'EL TEATRE' qui hi posen la majoria de jugadors. Si els jugadors no fessin cuento tot el dia et creuries quan hi ha una lesio, pero, si estan tot el dia fen cuento pel terra, com carai volen que em cregui que es una lesio real?
Part de culpa tambe, per variar, pels arbrits per permetre-ho... ah, i un 9 pel arbit d'ahir que va fer continuar el joc mentre els jugadors del Badalona 'es morien' a la gespa... Quin goig el miracle de posar-se a corrrer inmediatament despres de que l'arbit no els hi fotes cas!! Aleluia Aleluia... "Levantate y anda"...
Per cert, sobre aquest tema, i dirigit als companys foreros que son arbitrs... NO ES POT SANCIONAR AMB TARJETA UN JUGADOR QUE FA CUENTO I AL NO PITAR, FOT UN SPRINT DE MIL DIMONIS?? Si s'ensenyes tarjeta mes sovint als teatreros aquests potser no es perdria tan de temps en aquest sentit...
Tambe, pels jugadors que esperen que s'els emportin en camilla, arriben a la banda i, miracle, aleluia aleluia, nou miracle a la Nova Creu Alta, s'aixequen inmediatament i amb tot el morro ja demanen a l'arbitre per entrar... solucio? Tarjeta o deixar-los 5 minuts REALS a la banda... potser el seguent cop s'ho pensaran una mica abans de fer cuento per perdre temps i l'aficio contraria no els insultaria per la barra que tenen... no?
Sobre els xiulets al D. Torres:
Els trobo correctes i no per aixo hem de ser una mala aficio... nomes faltaria!
Com diuen alguns companys, aquest jugador va fer UNA gran temporada en el nostre Club i el Club li va "pagar" (apart de les nomines habituals), fent-li de trampoli i aconseguint uns bons contractes en els clubs on posteriorment va recalar... vaja, vist el que va fer despres del Sabadell, diria que el seu catxe encara li ve de la nostra temporada... en definitiva, al meu entendre, no li debem res... Recordeu els intents de fitxar-lo i mai es va poder pq mai va voler rebaixar la seva fitxa... aixi doncs, si el tiu te els sants guebs de sortir a pota coixa -es un dir- per sortir mes lent i perdre temps, doncs es mereix una xiulada com qualsevol fill de vei.