Autor Tema: Afició del Sabadell  (Llegit 5714 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Afició del Sabadell
« Respondre #20 el: 28 de Setembre de 2009, 00:11:16 am »
Daré mi opinión sobre los temas que nos plantea el compañero Fum.

Primero hay algunos que estais diciendo que es penoso que cada vez seamos menos en el campo, bien eso no tiene nada que ver con la pregunta, ya que se nos pide opinión sobre un mal comportamiento de los que vamos, si no va la gente no va a ser atrubuible a los que estamos cada domingo, pero en fin.

Sobre lo del chico lesionado, yo no recuerdo un clamor popular esta tarde de gritos e insultos para que se levantara, como siempre que cae un jugador contrario, una minoría siempre protestará que hace cuento y que no pierda tiempo, aquí y en todos los campos!! no somos médicos y todo y acertar en el 90%, hoy se han equivocado en el diagnóstico porque se ha hecho daño. Pero yo en la zona que estaba, debajo del marcador, no he sido consciente que la gente haya reaccionado de forma diferente a otras ocasiones.

Me sabe peor por ejemplo, los insultos continuos y mutuos que nos vamos lanzando en el partido del Terrassa,  gente mayor, gente joven como posesos sin parar de insultar todo el partido a la grada vecina,  que no el detalle de hoy que nos comentas. Pero sobretodo fum mientras sea una minoria no hay que preocuparse.

Sobre lo de Diego Torres, que quieres que te diga, un buen jugador que estuvo 1 año con nosotros, que fue un año muy bueno y que si él nos dio mucho nosotros le dimos lo mismo ya que fuimos un trampolin para su carrera. Pero es que sólo estuvo 1 año y hace mucho. Además ha sonado muchas veces su retorno, pero su precio prohibitivo ha hecho imposible que volviera con lo cual él tampoco, y me parece perfecto porque es un profesional, ha hecho muchos esfuerzos por volver. Pienso que ya se le aplaudió el primer dia que volvió con otro equipo, pero hoy iba la cosa mal como para que él saliera andando y girándose hacia general aplaudiendo en plan torero varias veces, pienso que con ese gesto se ha ganado algun insulto del que lo iba a despedir con indiferencia.

Tu si has seguido el hilo del post... :yes:

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #21 el: 28 de Setembre de 2009, 12:21:46 pm »
No vull opinar gaire per aqui, i tampoc vull buscar polèmica... pero veig els partits i em faig preguntes... i em pregunto moltes coses, pero la que em te mes intrigat es la nostra aficio.

Diem que som els mes fidels, els mes nombrosos, els mes historics, etc etc... pero cada vegada passen coses mes preocupants a la grada.

Ultimament només ens dediquem a insultar i a protestar (arbitres, jugadors contraris, recullpilotes, jugadors propis...)... i avui ja m'he acabat de preocupar del tot, sobretot en dos jugades puntuals.

1. Primera part, caiguda "escalofriante" d'esquena d'un jugador del Badalona que ha tardat 10 minuts en tornar al camp i que al final ha hagut de ser substituit amb greus problemes evidents i marejos inclosos... i la afició s'ha cebat de mala manera en insultar-lo, xiular-lo, etc... i jo em pregunto per que? Que ha fet en contra nostra aquest bon home? En tots els camps amb aficions modèliques s'aplaudeix als lesionats en actitud de suport i anims, i aqui...

2. Descompte. Substitució de Diego Torres, un tio que sempre ha dit que estima molt el Sabadell i la seva afició, que va marcar una època (bé, una temporada, pero molt exitosa). El tio es gira quan surt i aplaudeix a l'afició de general (no només a la tribuna)... té aquest gest envers a nosaltres i nosaltres el contestem insultant-lo i xiulant-lo també com a "posesos". Per que? Perque perdem i es el temps de descompte? Aixi tractem als nostres ex-cracks?

Son reflexions, i m'agradarien respostes... no vull polèmica si us plau... per una vegada, deixem de banda els insults i les desqualificacions i intentem dialogar com a persones. Gràcies.

Salut.

:clap :clap :clap :clap :clap :clap

No podem demanar que ens respectin si per començar som nosaltres els que no respectem els demés.
« Darrera modificació: 28 de Setembre de 2009, 12:44:37 pm per Arrrrrrlekinat »

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #22 el: 28 de Setembre de 2009, 15:47:26 pm »
Tambien hay que entender que ivamos perdiendo, quedavan minutos para acabar el partido, estabamos nerviosos y es normal que gritemos a Diego Torres que vaya mas rápido no? Me importa mas tener un minuto mas para poder empatar el partido que no si insultamos o no a un ex jugador del CESabadell. Creo que es mucho peor silvar a NUESTROS PROPIOS JUGADORES en el minuto 20 :beer2
« Darrera modificació: 28 de Setembre de 2009, 16:02:24 pm per dani_CES »
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #23 el: 28 de Setembre de 2009, 17:36:25 pm »
Jo crec que un 99% de culpa la te 'EL TEATRE' qui hi posen la majoria de jugadors. Si els jugadors no fessin cuento tot el dia et creuries quan hi ha una lesio, pero, si estan tot el dia fen cuento pel terra, com carai volen que em cregui que es una lesio real?

Part de culpa tambe, per variar, pels arbrits per permetre-ho... ah, i un 9 pel arbit d'ahir que va fer continuar el joc mentre els jugadors del Badalona 'es morien' a la gespa... Quin goig el miracle de posar-se a corrrer inmediatament despres de que l'arbit no els hi fotes cas!! Aleluia Aleluia... "Levantate y anda"...

Per cert, sobre aquest tema, i dirigit als companys foreros que son arbitrs... NO ES POT SANCIONAR AMB TARJETA UN JUGADOR QUE FA CUENTO I AL NO PITAR, FOT UN SPRINT DE MIL DIMONIS?? Si s'ensenyes tarjeta mes sovint als teatreros aquests potser no es perdria tan de temps en aquest sentit...

Tambe, pels jugadors que esperen que s'els emportin en camilla, arriben a la banda i, miracle, aleluia aleluia, nou miracle a la Nova Creu Alta, s'aixequen inmediatament i amb tot el morro ja demanen a l'arbitre per entrar... solucio? Tarjeta o deixar-los 5 minuts REALS a la banda... potser el seguent cop s'ho pensaran una mica abans de fer cuento per perdre temps i l'aficio contraria no els insultaria per la barra que tenen... no?

Sobre els xiulets al D. Torres:
Els trobo correctes i no per aixo hem de ser una mala aficio... nomes faltaria!
Com diuen alguns companys, aquest jugador va fer UNA gran temporada en el nostre Club i el Club li va "pagar" (apart de les nomines habituals), fent-li de trampoli i aconseguint uns bons contractes en els clubs on posteriorment va recalar... vaja, vist el que va fer despres del Sabadell, diria que el seu catxe encara li ve de la nostra temporada... en definitiva, al meu entendre, no li debem res... Recordeu els intents de fitxar-lo i mai es va poder pq mai va voler rebaixar la seva fitxa... aixi doncs, si el tiu te els sants guebs de sortir a pota coixa -es un dir- per sortir mes lent i perdre temps, doncs es mereix una xiulada com qualsevol fill de vei.

:beer2
« Darrera modificació: 28 de Setembre de 2009, 17:39:45 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #24 el: 28 de Setembre de 2009, 17:40:32 pm »
La afició del Sabadell, és molt variada, però per lo general, és molt lamentable.
Ahir al minut 1 ja hi havia gent que se queixava de jugar amb 1 punta, al minut 5 vaig sentir un 'Moya cabezón', en el canvi de Robles, un 'I ara per que collons el canvia', a la mitja part 'Y ahora sacará a Fran'.
El dia del Lleida, els Mossos al bar de la penya Sabadell, un altri problema.
Som una afició de queixiques i de impacients. Les úniques queixes que compartí amb la majoria van ser les de les rampes i caigudes els últims 10 minuts. Però la caiguda bestial del 5 del Badalona, me va semblar molt forta, per açò tampoc entenc que lo xiulessin.

Part de culpa tambe, per variar, pels arbrits per permetre-ho... ah, i un 9 pel arbit d'ahir que va fer continuar el joc mentre els jugadors del Badalona 'es morien' a la gespa... Quin goig el miracle de posar-se a corrrer inmediatament despres de que l'arbit no els hi fotes cas!! Aleluia Aleluia... "Levantate y anda"...

Açò és totalment veritat. LE poso també un 9. I no le poso un 10 per no ensenyar-le la groga.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #25 el: 28 de Setembre de 2009, 17:45:01 pm »
Açò és totalment veritat. LE poso també un 9. I no le poso un 10 per no ensenyar-le la groga.

Per aixo mateix no li he ficat un 10 ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #26 el: 29 de Setembre de 2009, 08:32:12 am »
Jo estic molt orgullòs de la nostra afició, i crec que és la millor de tots els catalans del nostre grup per els següents:

- Som els que tenim un mitja més alta d'afluència als partits de casa, qui ens supera?
- Som l'equip que més porta gent als desplaçaments, quanta ent hi havia ahir del Badalona?
- Encara que no ho sembli, si que som una afició que apreta i anima, jo hi han moments que no sento que diuen per la radio

En fi, que jo no he vist les èpoques de 1 divisió perquè pràcticament no havia nascut, però a dia d'avui podem estar contents d'aquests 2000 fidels que som, tal com están les coses...
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #27 el: 29 de Setembre de 2009, 12:50:37 pm »
Jo estic molt orgullòs de la nostra afició, i crec que és la millor de tots els catalans del nostre grup per els següents:

- Som els que tenim un mitja més alta d'afluència als partits de casa, qui ens supera?
- Som l'equip que més porta gent als desplaçaments, quanta ent hi havia ahir del Badalona?
- Encara que no ho sembli, si que som una afició que apreta i anima, jo hi han moments que no sento que diuen per la radio

En fi, que jo no he vist les èpoques de 1 divisió perquè pràcticament no havia nascut, però a dia d'avui podem estar contents d'aquests 2000 fidels que som, tal com están les coses...

tens tota la raó melo, els >2000 socis que som, podem estar orgullosos de ser seguidors d'un gran club com es el nostre, i el CES pot estar content amb els fidels que anem sempre.
No nomès  som la millor afició dels equips catalans que hi ha a 2ªb sino que també crec que som els millors, excepte els de 1ª (i per que estan a primera)

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #28 el: 30 de Setembre de 2009, 10:41:03 am »
Doncs penso igual quel fum. Tampoc vull parlar d'aquest partit en concret, pot hem xiulat al jugador estavornit, per la mini tanganeta que s'ha fet entre els jugadors i pq feia estona que es veia que aprofitaven per perdre temps.

Però si recordeu la polemica amb la rapitenca, de les burrades que ens van dir, l'unica que tenien rao es que no entenien pq quan va saltar la rapitenca al camp (per primera vegada a la historia ) se'ls va rebre amb una pitada. Jo quan surt l'equip contrari aplaudeixo, normalment em quedo sol, pq els que salten son esportistes. Amb sabadell mollt més pq el l'equip q m'estimo. I quan començar el partit animo i si conve, xiulo l'arbit i l'equip contrari.

Esten deixant de ser aquella afició esportiva, i això tb es perdre una micas del nostre patrimoni
SANGUI

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #29 el: 30 de Setembre de 2009, 12:35:03 pm »
en fa gracia criticar a la nostre aficio per fer el mateix que fan els demes  :laugh2:   el exemple mes facil... ahir un jugador del Dinamo a Can Barsa va quedar doblegat al terra per una trepitjada sense voler i l´estadi el va abroncar ¿sabeu com dol una trepitjada amb una bota de tacs?.
Criticar a la nostre aficio per aixo es demagogia barata, y demanar que no ho faci per ser mes "senyorials" es una cosa absurda, el futbol es futbol i prou, hi han nervis i sentiments i que el cap es calenti es normal, no podem demanar cap fred a 2000 personas, si aixo poguessim aconseguir-ho la humanitat no faria las destrosses que fa.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #30 el: 30 de Setembre de 2009, 17:46:01 pm »
en fa gracia criticar a la nostre aficio per fer el mateix que fan els demes  :laugh2:   el exemple mes facil... ahir un jugador del Dinamo a Can Barsa va quedar doblegat al terra per una trepitjada sense voler i l´estadi el va abroncar ¿sabeu com dol una trepitjada amb una bota de tacs?.
Criticar a la nostre aficio per aixo es demagogia barata, y demanar que no ho faci per ser mes "senyorials" es una cosa absurda, el futbol es futbol i prou, hi han nervis i sentiments i que el cap es calenti es normal, no podem demanar cap fred a 2000 personas, si aixo poguessim aconseguir-ho la humanitat no faria las destrosses que fa.

Totalment d'acord  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #31 el: 01 de Octubre de 2009, 14:09:40 pm »
No som ni la millor ni la pitjor afició del món. Som una afició de futbol catalana, això vol dir anar al camp com si anessis al teatre, a veure un espectacle i prou. No es canta, no s'anima, si piques amb un bombo o platets et miren malament i et volen fer fora de la teva localitat.
Però també tenim coses bones.

És molt dificil que amb tanta gent tothom pensi igual i actui igual, és normal que hi hagi gent que xiula a un rival, a un arbit, a un lesionat, a un que perd temps, a la propia directiva, al propi entrenador, als propis jugadors, encara que aquest 2 ultims no els comparteixo.

Som homo sapiens, una especie poc evolucionada.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #32 el: 01 de Octubre de 2009, 16:06:17 pm »
No som ni la millor ni la pitjor afició del món. Som una afició de futbol catalana, això vol dir anar al camp com si anessis al teatre, a veure un espectacle i prou. No es canta, no s'anima, si piques amb un bombo o platets et miren malament i et volen fer fora de la teva localitat.
Però també tenim coses bones.

És molt dificil que amb tanta gent tothom pensi igual i actui igual, és normal que hi hagi gent que xiula a un rival, a un arbit, a un lesionat, a un que perd temps, a la propia directiva, al propi entrenador, als propis jugadors, encara que aquest 2 ultims no els comparteixo.

Som homo sapiens, una especie poc evolucionada.

Homo sapiens sapiens :ok

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #33 el: 04 de Octubre de 2009, 21:12:51 pm »
seguim essent una de les millors aficions, i espero una disculpa dels jugadors i ens expliquin perquè no saben convinar tres passes seguits per crear un contra-atac.

El mini-estadi no tornarà a veure tanta gent de l'equip rival fins que tornem nosaltres l'any que ve
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #34 el: 05 de Octubre de 2009, 00:12:55 am »
Y ens tornaràn a fotre tres gols , no podem aspirar a tornar a 2A si no som capaços d'acabar amb els "tics malignes" ke tenim a 2B:
A) fer el pena al Mini Estadi
B) No marcar mai a casa contra el Badalona i perdre 0-1 o quedar-se 0-0
c) perdre a Gavà ( ja voreu com akell dia donarem vida al bo de Bonet)
etc , etc etc

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #35 el: 11 de Octubre de 2009, 19:39:54 pm »
Avui amb 0-2 al marcador la majoria de gent aplaudit a Luismi Loro al ser substituit reconeixent lo bon jugador que es i el bany que ens ha fotut, veieu com no som tan mala afició?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Xandri

• Visitant
« Respondre #36 el: 11 de Octubre de 2009, 21:03:02 pm »
Avui amb 0-2 al marcador la majoria de gent aplaudit a Luismi Loro al ser substituit reconeixent lo bon jugador que es i el bany que ens ha fotut, veieu com no som tan mala afició?
A més ser de gent que ha rebut una pizza del Luismi Loro xD

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #37 el: 11 de Octubre de 2009, 22:24:05 pm »

2!!! xDDD
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #38 el: 11 de Octubre de 2009, 22:54:20 pm »

2!!! xDDD

2 pizzes? de que parleu?  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #39 el: 11 de Octubre de 2009, 23:09:39 pm »

2!!! xDDD

2 pizzes? de que parleu?  ;D

Desprès del partit, el Resis ha anat a saludar al Luismi Loro i estava menjant pizza, i he vist que li donava una caixa de pizza. Però es veu que al final li ha portat una segona.  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...