Autor Tema: Afició del Sabadell  (Llegit 5716 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Afició del Sabadell
« Respondre #40 el: 11 de Octubre de 2009, 23:16:13 pm »
Avui amb 0-2 al marcador la majoria de gent aplaudit a Luismi Loro al ser substituit reconeixent lo bon jugador que es i el bany que ens ha fotut, veieu com no som tan mala afició?
A més ser de gent que ha rebut una pizza del Luismi Loro xD

2!!! xDDD

2 pizzes? de que parleu?  ;D

Desprès del partit, el Resis ha anat a saludar al Luismi Loro i estava menjant pizza, i he vist que li donava una caixa de pizza. Però es veu que al final li ha portat una segona.  ;D

Mmmm más o menos, nos hemos comido la cena de Luismi Loro y de otro jugador que nos ha dado otra luego, por los 2 goles que nos ha hecho, supongo... :wacky: :wacky: :wacky:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #41 el: 21 de Octubre de 2009, 20:58:21 pm »
Fins avui no he pogut entrar amb calma al forum...i veig que aquest post està molt parat?
ANIMEM-LO!
On estaveu a Gavà?Fins i tot jo, que en els desplaçaments que hem fet a Catalunya en els útlims 3 anys nomès havia fallat a 3 em feia mandra anari diumenge al matí, però finalment a les 11 em vaig posar la samarreta i cap allà vaig anar.
Desanimat com tots, però sabent que no em podia perdre la possible victòria, la llastima es que aquesta vegada varem ser tan pocs...
Vinga home, on están tots aquells que diuen estar a les bones i a les dolentes??

Us espero aquest diumenge a Dènia i sobretot a SANT ANDREU!!!!!!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #42 el: 21 de Octubre de 2009, 21:23:32 pm »
crec que seria millor que al camp la gent animés i que sigui una olla a presió, que l'ultim partit ni els HHVV van animar...
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #43 el: 21 de Octubre de 2009, 21:48:55 pm »
Pues si en Gavà eramos muy pocos, espero que en Sant Andreu se anime mas gente y la forma es que este domingo se gane al Dénia.
Som i serem, sempre arlequinats!

Xandri

• Visitant
« Respondre #44 el: 21 de Octubre de 2009, 21:51:55 pm »
Pues si en Gavà eramos muy pocos, espero que en Sant Andreu se anime mas gente y la forma es que este domingo se gane al Dénia.
En Sant Andreu por parte de alguien habrá algo :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #45 el: 21 de Octubre de 2009, 22:51:42 pm »
Fins avui no he pogut entrar amb calma al forum...i veig que aquest post està molt parat?
ANIMEM-LO!
On estaveu a Gavà?Fins i tot jo, que en els desplaçaments que hem fet a Catalunya en els útlims 3 anys nomès havia fallat a 3 em feia mandra anari diumenge al matí, però finalment a les 11 em vaig posar la samarreta i cap allà vaig anar.
Desanimat com tots, però sabent que no em podia perdre la possible victòria, la llastima es que aquesta vegada varem ser tan pocs...
Vinga home, on están tots aquells que diuen estar a les bones i a les dolentes??

Us espero aquest diumenge a Dènia i sobretot a SANT ANDREU!!!!!!

A Gavà érem molt poquets, comparant amb els que hem sigut altres temporades. Tampoc es va animar molt, però el partit tampoc va invitar a animar. Desgraciadament, la temporada ha començat pitjor del que esperàvem tots, i em sembla que la gent s'ha retret a anar a desplaçaments i fins i tot d'animar a casa. Estarem mal acostumats per l'any passat...

Espero que remontem, tant a nivell de joc com a nivell grada, últimament estem massa protestants i poc animosos. A veure si aquest diumenge ens animem, i el proper diumenge a Sant Andreu fem un bon desplaçament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #46 el: 22 de Octubre de 2009, 09:36:45 am »
En Sant Andreu por parte de alguien habrá algo :beer2

Que habrá? Por parte de quien?
Som i serem, sempre arlequinats!