Autor Tema: Cacique  (Llegit 4231 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Cacique
« el: 28 de Setembre de 2009, 17:43:15 pm »
Cacique.
Cacique pot ser una marca de rom, o pot ser una definició d’una persona, però també  pot ser la primera paraula que se me va passar per el cap ahir a la tarda a les portes de tribuna de la nova Creu Alta.
Ahir a la tarde, jo vaig fer com sempre que vinc al futbol , vaig aparcar el meu cotxe a la Creu Alta, vaig anar ahir a dinar e un restaurant del carrer Major, i desprès d’un bon dinar vaig anar cap al camp. Al jugar a les sis de la tarde, me va dar temps de passar el rato per allà. Vaig arribar quan la tribuna era buida, i me vaig colocar a mirar quants se colaven a tribuna esta semana, sense ensenyar carnet, invitació o entrada alguna. 43.

Però com sempre, a part de la sorpresa i emprenyamenta de que açò seguixe igual que la temporada passada, me vaig donar d’un detall molt significatiu. De colp va arribar un cotxe fosc, i va aparcar, darrera de dos altres autos en bateria, i reduïnt de dos a un carril el carrer de davant de tribuna el citat vehicle. Dintre hi anava el senyor Ayuso, acompanyat per un altre senyor. Simple, arribar i matar, allà se va quedar el cotxe, aparcant on li va sortir de la polla, sense mirar si per una emergència han de venir amb una furgo los mossos, o si s’ha d’evacuar el camp si moleste. Amb un par!
Llavors vaig pensar, en los que fan l’esforç per venir en bus, a los que fan el sacrifici de venir caminant, a los que venen de fora i no tenen altri opció que el vehicle particular i quan venen al camp, l’aparquen lluny però respectant les normatives de tràfic.

Senyor Josep Ayuso, a l’igual que naltres complim quan aparquem per la ciutat de Sabadell, estaria molt bé que vostés complissin quan aparquen, més que tot per dar exemple, i encara que sia vosté el regidor d’esports i vinga al camp per a complir, respecti un poc les normes de transit.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
Re: Cacique
« Respondre #1 el: 28 de Setembre de 2009, 17:56:24 pm »
Potser està nerviós perquè se li acaba el "cuento"...  :whistle:
No li tinguis en compte, pobre noi!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #2 el: 28 de Setembre de 2009, 18:03:48 pm »
Dixa tu el teu cotxe allà, en plan Starsky i Hutch i voràs com te posen una recepta per al bon funcionament del parabrises en menys que canta la grassa a la òpera.  :flowers:
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #3 el: 28 de Setembre de 2009, 18:07:23 pm »
Dixa tu el teu cotxe allà, en plan Starsky i Hutch i voràs com te posen una recepta per al bon funcionament del parabrises en menys que canta la grassa a la òpera.  :flowers:

A més és més greu, sabent que a 50 metres tenen el famós Parking VIP. Igual li surt una hèrnia als collonets si camina una mica  :laugh2:

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #4 el: 28 de Setembre de 2009, 18:10:53 pm »

A més és més greu, sabent que a 50 metres tenen el famós Parking VIP. Igual li surt una hèrnia als collonets si camina una mica  :laugh2:

O ha de pagar per aparcar-hi...  :ejem
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #5 el: 28 de Setembre de 2009, 19:14:19 pm »
Sexeibirra , ¿sabes lo que mas me cabrea? , el tema de las invitaciones y enchufes y sucedaneos. El socio paga si o si y sinembargo los c******* de m***** de siempre pasan pa dentro sin dar mas explicacion de que son colegas , amigos , primos o unos ***** enchufaos , me dais asco ¿lo sabeis ? :rant: :rant: :rant: :paret :paret :paret Y la culpa sabeis quien la tiene ...... nosotros , un dia deveriamos colocarnos en la puerta de tribuna y hacerles palmas cada vez que entre uno ..... :clap :clap :clap.
« Darrera modificació: 28 de Setembre de 2009, 19:53:17 pm per RRACO »

antcarcer

• Visitant
« Respondre #6 el: 28 de Setembre de 2009, 19:25:06 pm »
Sexeibirra , ¿sabes lo que mas me cabrea? , el tema de las invitaciones y enchufes y sucedaneos. El socio paga si o si y sinembargo los c******* de m***** de siempre pasan pa dentro sin dar mas explicaion de que son colegas , amigos , primos o unos ***** enchufaos , me dais asco ¿lo sabeis ? :rant: :rant: :rant: :paret :paret :paret Y la culpa sabeis quien la tiene ...... nosotros , un dia deveriamos colocarnos en la puerta de tribuna y hacer hacerles palmas cada vez que entre uno ..... :clap :clap :clap.

yo me apunto... y de paso cantaremos canciones de amor, al Joan EL BLANCO...

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #7 el: 28 de Setembre de 2009, 19:57:34 pm »
Sexeibirra , ¿sabes lo que mas me cabrea? , el tema de las invitaciones y enchufes y sucedaneos. El socio paga si o si y sinembargo los c******* de m***** de siempre pasan pa dentro sin dar mas explicacion de que son colegas , amigos , primos o unos ***** enchufaos , me dais asco ¿lo sabeis ? :rant: :rant: :rant: :paret :paret :paret Y la culpa sabeis quien la tiene ...... nosotros , un dia deveriamos colocarnos en la puerta de tribuna y hacerles palmas cada vez que entre uno ..... :clap :clap :clap.

Ami me parece una idea de **** madre, si hay güebos a hacerlo me apunto. El enchufismo es la lacra de este club, en todos sus aspectos :malament

joseph

• Visitant
« Respondre #8 el: 28 de Setembre de 2009, 20:08:41 pm »
[/quote

Hombre el problema quizás tambien es culpa nuestra, cuando hay como el pasado jueves una Asamblea, nadie dice nada y quizás es allí dónde se debería preguntar al Presidente este problema y otros que se vayan conociendo, más que nada porqué delante de todos , ya no podría decir que no sabía nada del tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 28 de Setembre de 2009, 20:43:03 pm »
La veritat és que l'aparcament a les rodalies del camp està bastant malament, sobretot per els que venim de fora a veure els partits.

I del tema de les invitacions, em sembla que no m'hi he fixat mai. Jo pensava que tothom que entra al camp ha pagat el carnet com faig jo cada any, o ha comprat entrada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #10 el: 28 de Setembre de 2009, 21:09:00 pm »
Com diu el company Joseph... algu ho va dir a l'assemblea? o potser es que ni hi ereu?

Toqueu de peus a terra companys i deixeu de fotre mala maror... sempre hi han hagut inviatcions i sempre n'hi hauran, a primera, a segona i a tercera regional. Al Sabadell a ca'n barça al madrit al girona al pontevedra o al Blanes... Un Club te compromissos senyors i es logic que reparteixin invitacions i passis...  :ostres

A mes, algu a pensat que el Sr. Porter es sempre el mateix i potser ja coneix a qui ha de deixar entrar sense necessitat d'ensenyar cap carnet? ho dic pq en les meves epoques de tribunero, el porter ja em coneixia i entrava sense necessitat d'ensenyar res... i no per aixo era cap enxufat ni gorron ni ***** en vinagre.  :mmmm

Canseu senyors...   :exxxx

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #11 el: 28 de Setembre de 2009, 21:29:48 pm »
me vaig colocar a mirar quants se colaven a tribuna esta semana, sense ensenyar carnet, invitació o entrada alguna. 43.

Algun cop quan estic fent cua a la guixeta dels pases vips i invitacions m'hi fixo i tens tota la raó, molta gent entra amb nomes un hola als porters. Ahir mateix, arribant al camp, em vaig trobar amb dos companys foreros i vam veure com una noia d'aspecte agradable entrava a tribuna amb un simple somriure al porter. Suposo que seria novia d'algun jugador.

I del tema de les invitacions, em sembla que no m'hi he fixat mai. Jo pensava que tothom que entra al camp ha pagat el carnet com faig jo cada any, o ha comprat entrada.

Un dia birrero vina't amb mi quan vagi a buscar la meva, i et sorpendràs de la gent que arriba a entrar amb el tema invitacions. De 100 no baixa.
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #12 el: 28 de Setembre de 2009, 21:44:13 pm »
Pero si ya el dia del triangular nos tenían haciendo cola fuera de las puertas de tribuna para hacernos socios, y veías entrar a los pijos enseñando el carne de "soy el hijo del Besonías", "soy el hijo de Fulanito de tal...", vamos, que si determinado señor aporta dinero al club vería muy bien que sus familiares entraran gratis, pero como no sé si aporta, y si aporta, cuánto, pos fastidia tener que ver esas cosas. Lo que decía antes, si es que sólo con hablar con la gente del barrio que ha jugado al fútbol te cuentan unas historias que justifican totalmente el odio de los demás clubes de la ciudad hacía el CES.  :beer2

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #13 el: 28 de Setembre de 2009, 21:53:15 pm »
Pero si ya el dia del triangular nos tenían haciendo cola fuera de las puertas de tribuna para hacernos socios, y veías entrar a los pijos enseñando el carne de "soy el hijo del Besonías", "soy el hijo de Fulanito de tal...", vamos, que si determinado señor aporta dinero al club vería muy bien que sus familiares entraran gratis, pero como no sé si aporta, y si aporta, cuánto, pos fastidia tener que ver esas cosas. Lo que decía antes, si es que sólo con hablar con la gente del barrio que ha jugado al fútbol te cuentan unas historias que justifican totalmente el odio de los demás clubes de la ciudad hacía el CES.  :beer2

Yo creo que esta temporada hay más tribuneros por la cara que en las anteriores. No sé, quizás sean paranoias mías, pero estos partidos estoy viendo muucha más gente en tribuna que otros años, y en tiempo de crisis dudo que sea porque han habido más abonos de tribuna..
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #14 el: 28 de Setembre de 2009, 23:49:07 pm »
me vaig colocar a mirar quants se colaven a tribuna esta semana, sense ensenyar carnet, invitació o entrada alguna. 43.

Algun cop quan estic fent cua a la guixeta dels pases vips i invitacions m'hi fixo i tens tota la raó, molta gent entra amb nomes un hola als porters. Ahir mateix, arribant al camp, em vaig trobar amb dos companys foreros i vam veure com una noia d'aspecte agradable entrava a tribuna amb un simple somriure al porter. Suposo que seria novia d'algun jugador.

Un dia birrero vina't amb mi quan vagi a buscar la meva, i et sorpendràs de la gent que arriba a entrar amb el tema invitacions. De 100 no baixa.
[/b]

Es a dir 99 i tu....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 28 de Setembre de 2009, 23:52:09 pm »
Els àrbitres, a l'igual que els que posseeixen el carnet d'entrenador, poden entrar als camps de tot Catalunya amb les invitacions que posen a la seva disposició els clubs.

Al nostre estadi, s'han de recollir previament a la guixeta de la dreta de tribuna.

P.D.: Rectifico, actualment, pots entrar ensenyant el carnet d'entrenador o àrbitre a les portes de tribuna. Aquest matí un col-legiat m'ho ha confirmat.
« Darrera modificació: 29 de Setembre de 2009, 10:12:33 am per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #16 el: 05 de Octubre de 2009, 17:56:23 pm »

[/b]

Es a dir 99 i tu....

Ja en tenim 3:
Ayuso
Colega d'Ayuso
Iniesta
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #17 el: 06 de Octubre de 2009, 15:14:04 pm »

Sexeibirra, entre general i tribuna moltíssima gent entra de franc. Te'n faries creus!!

Ara bé, segurament aparco on em surt de la cuca el meu cotxe i a més de 90 euros, em foten uns 200 de grua.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #18 el: 16 de Octubre de 2009, 14:22:57 pm »

Sexeibirra, entre general i tribuna moltíssima gent entra de franc. Te'n faries creus!!

Ara bé, segurament aparco on em surt de la cuca el meu cotxe i a més de 90 euros, em foten uns 200 de grua.

Ho tinc observat. Tinc la mania de fixar-me en lo que no va ve i donar idees per a arreglar-ho. Contra el Benidorm, 23 en tribuna. Esta semana la cosa ha sigut més cauta.
Per altri banda, el del cotxe negre no va aparcar mal esta setmana. Un  :clap momentani per Ayuso.

Com diu el company Joseph... algu ho va dir a l'assemblea? o potser es que ni hi ereu?

Toqueu de peus a terra companys i deixeu de fotre mala maror... sempre hi han hagut inviatcions i sempre n'hi hauran, a primera, a segona i a tercera regional. Al Sabadell a ca'n barça al madrit al girona al pontevedra o al Blanes... Un Club te compromissos senyors i es logic que reparteixin invitacions i passis...  :ostres

A mes, algu a pensat que el Sr. Porter es sempre el mateix i potser ja coneix a qui ha de deixar entrar sense necessitat d'ensenyar cap carnet? ho dic pq en les meves epoques de tribunero, el porter ja em coneixia i entrava sense necessitat d'ensenyar res... i no per aixo era cap enxufat ni gorron ni ***** en vinagre.  :mmmm

Canseu senyors...   :exxxx

Jo no vaig anar a l'assemblea, tinc raons per no ser-hi. No soc accioniste, actualment no soc soci i a sobre estic més buscat que el Lute en sus buenos tiempos.
Per altri cantó, és normal que hi hagen passis, invitacions i carnets d'empresa, és de llibre que açò és així i que sempre has de tenir una deferència amb els anunciants o col-laboradors. Lo que no és de rebut, és que el porter de torn, dixe passar a una tia per que està com un bombó i va amb la dona d'un jugaor o al cambrer d'un dels garitos en que treballa.
Tampoc me sembla res dolent que algú ensenye un carnet de plàstic o paper quan entre, com tots els que ho fan. Ha de ser un orgull ensenyar el carnet o la entrada, no pas anar per el morro. Gràcies a estos que entren de morro, desprès mos foten jornades econòmiques disfressades.
I també hi ha gent que entra amb carnets més baratos que los que han de tenir. Adults amb carnet de nen o jubilat, n'hi ha més d'un.  :embarassed:

Crec que han de tenir més control del que hi ha en estos temes. Son uns calés que semblen poc, però en una temporada son un bon taquillatge.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #19 el: 22 de Octubre de 2009, 19:42:45 pm »
Per cert, kita, l'alcalde tampoc se va salvar de sortir publicat al BOP, plana 27, expedient 20070999121, multa de 200 €uros, en el 09-08-2007: http://bop.diba.es/temp/10-07239a29999.pdf

Per altre part, el seu conductor l'11 de Setembre se veu que per arribar a l'acte del parc Catalunya, no trobà lloc on aparcar i també va fer de les seues. Debien anar manu, juancar i cristian de cul per arribar i allà plantàren l'ou:

Sexe, Birra i Sabadell!