Cacique.
Cacique pot ser una marca de rom, o pot ser una definició d’una persona, però també pot ser la primera paraula que se me va passar per el cap ahir a la tarda a les portes de tribuna de la nova Creu Alta.
Ahir a la tarde, jo vaig fer com sempre que vinc al futbol , vaig aparcar el meu cotxe a la Creu Alta, vaig anar ahir a dinar e un restaurant del carrer Major, i desprès d’un bon dinar vaig anar cap al camp. Al jugar a les sis de la tarde, me va dar temps de passar el rato per allà. Vaig arribar quan la tribuna era buida, i me vaig colocar a mirar quants se colaven a tribuna esta semana, sense ensenyar carnet, invitació o entrada alguna. 43.
Però com sempre, a part de la sorpresa i emprenyamenta de que açò seguixe igual que la temporada passada, me vaig donar d’un detall molt significatiu. De colp va arribar un cotxe fosc, i va aparcar, darrera de dos altres autos en bateria, i reduïnt de dos a un carril el carrer de davant de tribuna el citat vehicle. Dintre hi anava el senyor Ayuso, acompanyat per un altre senyor. Simple, arribar i matar, allà se va quedar el cotxe, aparcant on li va sortir de la polla, sense mirar si per una emergència han de venir amb una furgo los mossos, o si s’ha d’evacuar el camp si moleste. Amb un par!
Llavors vaig pensar, en los que fan l’esforç per venir en bus, a los que fan el sacrifici de venir caminant, a los que venen de fora i no tenen altri opció que el vehicle particular i quan venen al camp, l’aparquen lluny però respectant les normatives de tràfic.
Senyor Josep Ayuso, a l’igual que naltres complim quan aparquem per la ciutat de Sabadell, estaria molt bé que vostés complissin quan aparquen, més que tot per dar exemple, i encara que sia vosté el regidor d’esports i vinga al camp per a complir, respecti un poc les normes de transit.