Autor Tema: Cacique  (Llegit 4227 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: Cacique
« Respondre #20 el: 25 de Octubre de 2009, 03:38:04 am »
Com diu el company Joseph... algu ho va dir a l'assemblea? o potser es que ni hi ereu?

Toqueu de peus a terra companys i deixeu de fotre mala maror... sempre hi han hagut inviatcions i sempre n'hi hauran, a primera, a segona i a tercera regional. Al Sabadell a ca'n barça al madrit al girona al pontevedra o al Blanes... Un Club te compromissos senyors i es logic que reparteixin invitacions i passis...  :ostres

A mes, algu a pensat que el Sr. Porter es sempre el mateix i potser ja coneix a qui ha de deixar entrar sense necessitat d'ensenyar cap carnet? ho dic pq en les meves epoques de tribunero, el porter ja em coneixia i entrava sense necessitat d'ensenyar res... i no per aixo era cap enxufat ni gorron ni ***** en vinagre.  :mmmm

Canseu senyors...   :exxxx

:beer2

amic power com molt be dius..aqui ens queixem molt i despres a les assamblees ni es diu res ni anem practicament ningu(jo no he anat a cap i tinc nomes una trista i modesta accio del ces) pero amic permetem que et digui que una de dos,ests molt confiat o molt ben pensat......que els portes coneixen molta gent i ni fa falta treure el carnet totalment cert,passa a tribuna i a general.........per o que molta moltissima gent entra by the face en pots estar ben segur.....es mes fa poc abans d'un partit(no dire quin) era a davant de les portes de tribuna xerrant amb l'amic dani(el que porta els bars) el birri i el meu gran amic pirri......i et puc assegurar que van entrar per la cara molts pero molts......i un d'ells un conegut periodista sabadellenc(que ara treballa al espanyol).......arriba a la porta i diu uhiiii no porto l'entrada bueno ara vinc vaig a treure-la a guixeta i torno.......l'amic de la porta tranquil no passa res home entra entra!!!!

amic power que un sabadellenc arlequinat de pro entri per la patilla doncs mira encara.......pero gentussa com ayuso(encara fa poc seguia dient que empatant amb el levante B ens salvavem) i companyia aixo no o soporto amic

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #21 el: 25 de Octubre de 2009, 16:14:05 pm »
Com diu el company Joseph... algu ho va dir a l'assemblea? o potser es que ni hi ereu?

Toqueu de peus a terra companys i deixeu de fotre mala maror... sempre hi han hagut inviatcions i sempre n'hi hauran, a primera, a segona i a tercera regional. Al Sabadell a ca'n barça al madrit al girona al pontevedra o al Blanes... Un Club te compromissos senyors i es logic que reparteixin invitacions i passis...  :ostres

A mes, algu a pensat que el Sr. Porter es sempre el mateix i potser ja coneix a qui ha de deixar entrar sense necessitat d'ensenyar cap carnet? ho dic pq en les meves epoques de tribunero, el porter ja em coneixia i entrava sense necessitat d'ensenyar res... i no per aixo era cap enxufat ni gorron ni ***** en vinagre.  :mmmm

Canseu senyors...   :exxxx

amic power com molt be dius..aqui ens queixem molt i despres a les assamblees ni es diu res ni anem practicament ningu(jo no he anat a cap i tinc nomes una trista i modesta accio del ces) pero amic permetem que et digui que una de dos,ests molt confiat o molt ben pensat......que els portes coneixen molta gent i ni fa falta treure el carnet totalment cert,passa a tribuna i a general.........per o que molta moltissima gent entra by the face en pots estar ben segur.....es mes fa poc abans d'un partit(no dire quin) era a davant de les portes de tribuna xerrant amb l'amic dani(el que porta els bars) el birri i el meu gran amic pirri......i et puc assegurar que van entrar per la cara molts pero molts......i un d'ells un conegut periodista sabadellenc(que ara treballa al espanyol).......arriba a la porta i diu uhiiii no porto l'entrada bueno ara vinc vaig a treure-la a guixeta i torno.......l'amic de la porta tranquil no passa res home entra entra!!!!

amic power que un sabadellenc arlequinat de pro entri per la patilla doncs mira encara.......pero gentussa com ayuso(encara fa poc seguia dient que empatant amb el levante B ens salvavem) i companyia aixo no o soporto amic
Los arlequienados de pro que paguen!! Solo faltaria, seguro que el periodista al que te refieres y otros que pasan por tribuna ganan más que tu y yo! (y yo pago cada año, no se si tu eres socio o no, pero como mínimo vas al campo) Yo no me siento inferior a ningún arlequinado y si cada año pago mi carnet, el de mi padre y el de mis sobrinos (que tengo unos cuantos) no se porqué no va a pagar un "arlequinado de pro" que para mi si entra por el morro no lo es mucho.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #22 el: 25 de Octubre de 2009, 23:45:57 pm »
jo la veritat eske penso ke tenen tot el dret a entrar ayuso i companyia xq tenim ke recordar ke l'estadi es municipal i el ayuso com a regidor de esports pot fer el que vulgui deixemnos de criticar a la gent i ara el ke tenim ke fer es anar al camp animar i deixarnos de anar tirant trastos entre nosaltres  :paret tenim ke animar i yasta

aixo si yo seguire anat al camp i a disfrutar benga i aixo si visca el ce.sabadell :scut :bandera.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #23 el: 30 de Octubre de 2009, 13:08:12 pm »
Clar que si.
Ayuso per ser el regidor d'esports, que entre gratis, ningú diu que no. Però d'ací a dixar entrar gratis al seu acompanyant o que dixe el cotxe com li surti de la mandanga quan arribe al camp, no és normal.
També que dixen entrar al camp al vertader president, l'alcalde o als vertaders propietaris dels terrens on està el camp, que me sembla que se diuen Borgunyó.
I açò si, a pagar los de sempre, els socis de a peu i los que comprem entrades.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #24 el: 30 de Octubre de 2009, 13:26:11 pm »
Clar que si.
Ayuso per ser el regidor d'esports, que entre gratis, ningú diu que no. Però d'ací a dixar entrar gratis al seu acompanyant o que dixe el cotxe com li surti de la mandanga quan arribe al camp, no és normal.
També que dixen entrar al camp al vertader president, l'alcalde o als vertaders propietaris dels terrens on està el camp, que me sembla que se diuen Borgunyó.
I açò si, a pagar los de sempre, els socis de a peu i los que comprem entrades.

Per aquesta regla de tres, que entrin també tots les patrocinadors a la llotja (inclosos els de totes les tanques publicitàries) i tots aquells qui ens deixem la veu a l'estadi cada dues setmanes també hauríem d'entrar per la patilla... a fi de comptes tots aportem el nostre granet de sorra, o no :icon_question: :whistle:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #25 el: 30 de Octubre de 2009, 13:39:09 pm »
Clar que si Manelinho, i a viure de l'aire, a vore quan durem.
En el partit contra el Dénia, vaig detectar 28 entrant per el morro en tribuna. I açò que al començar el partit vaig entrar a general, que me volia posar al gol nord.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #26 el: 31 de Octubre de 2009, 15:19:22 pm »
Per cert, kita, l'alcalde tampoc se va salvar de sortir publicat al BOP, plana 27, expedient 20070999121, multa de 200 €uros, en el 09-08-2007: http://bop.diba.es/temp/10-07239a29999.pdf

Per altre part, el seu conductor l'11 de Setembre se veu que per arribar a l'acte del parc Catalunya, no trobà lloc on aparcar i també va fer de les seues. Debien anar manu, juancar i cristian de cul per arribar i allà plantàren l'ou:

caram, quin control! je, je...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #27 el: 01 de Novembre de 2009, 11:21:50 am »
Al Fòrum també hi ha molt caciquisme. Ja està bé de només veure la palla a l'ull aliè i no la biga al propi...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #28 el: 04 de Novembre de 2009, 17:43:06 pm »
Arrrrrrlekinat, una cosa és un foro com este, creat, pagat i mantingut per algú, que és un foro privat, però d'accés gratuït i auna altri cosa és un càrrec públic, escollit per uns votants i anar molt sobrat usant-lo.
Sexe, Birra i Sabadell!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #29 el: 05 de Novembre de 2009, 12:01:17 pm »
Arrrrrrlekinat, una cosa és un foro com este, creat, pagat i mantingut per algú, que és un foro privat, però d'accés gratuït i auna altri cosa és un càrrec públic, escollit per uns votants i anar molt sobrat usant-lo.

Si ja ho sé això, a mí també em fot ràbia que el nostre estimat alcalde s'escapi de rosetes d'una sanció que a qualsevol ciutadà de a peu li hauria caigut pel simple fet de ser qui és... Però també em fa ràbia que s'utilitzi el Fòrum com a denúncia de caciquisme (ja sigui pels que entren gratis a tribuna o pel cotxet de l'alcalde) quan aquí mateix hi ha molts caciques.