Autor Tema: BOCHORNOSO ESPECTACULO EN EL CAMPO Y EN LA GRADA  (Llegit 12959 cops)

0 Usuaris i 14 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: BOCHORNOSO ESPECTACULO EN EL CAMPO Y EN LA GRADA
« Respondre #40 el: 06 de Octubre de 2009, 18:06:06 pm »
És clar home, la critica bona és la teva i la dels teus amiguets, a que si ...

i vaga mania que tens amb què s'ha de dir les coses ... jo el que poso aquí, o ha sortit per RS, o per la premsa, no tinc privilegis com tu, (serà per això que estàs mosca) que saps més que el Joan, vols que segueixi? ...

I pregunto jo... i la teva critica SI QUE HA DE SER LA BONA?? Nomes tu tens la rao i els altres ens dediquem a dir bajanades? Podem opinar diferent sense que tu (i els de la teva corda, els 'mecagoentoo' de torn), ens titllis de privilegiats, de tenir la mosca al nas, de ser familiar d'algu o tenir-hi interessos... o nomes pots opinar tu i clar, tu si que opines lliurament sense tenir-hi caaaaaaap interes, oi?

Crec que a alguns nomes es mouen per la mania persecutoria que tenen als Bu$htos i tot el que toca (La directiva del CEs, per exemple) que no pas els fets en si.

Nomes espero que la directiva tingui dos dits de seny i que passi olimpicament dels vostres comentaris... Ah, i 69% a favor mantenir el Moya i un 20ipico per fer-lo fora... et serveix aquesta dada o tambe esta manipulada?

:malament
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

antcarcer

• Visitant
« Respondre #41 el: 06 de Octubre de 2009, 18:24:43 pm »
No Power no, jo tinc la meva opinió, tu la teva i l'altre la seva ... ens agradi o no, les opinions dels altres, les respectem i yata .... si és fàcil home, respectar les opinions dels altres ...

:xin-xin

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #42 el: 06 de Octubre de 2009, 20:08:01 pm »
Vaig intervenir en aquest fòrum després de la primera derrota a Ontinyent, davant del "flipe" absolut que em van semblar moltes de les impressions que respecte de l'equip, directiva i entrenador ja es van començar a llançar. La meva intenció era esperar almenys fins a la jornada desena per deixar un espai prudencial de temps i llavors tornar a valorar la situació de l'equip, donar en defintitiva unes jornades de gràcia per tornar-ne a parlar.
L'actualitat m'ha obligat a avançar-me una mica, doncs llegint el fòrum de nou, i amb ABSOLUT respecte per la opinió de tothom, he arribat a la conclusió que poc menys que ja hem de començar a planificar una nova temporada a tercera divisió, amb una nova directiva, nova plantilla i perquè no es pot, en un nou estadi... A la jornada 7 de lliga!
El que realment hem preocupa i de quina manera, molt més inclús que la situació actual de l'equip, és l'estat absolut d'angoixa, intranquilitat i nerviosisme en que bona part de l'afició i membres d'aquest fòrum manifesten. Tinc la sensació que el mes de març ja volem estar a Segona A, i creïeu-me, lo únic que aconseguirem amb tot plegat és crear el mateix ambient irrespirable que ens va dur a tercera divisió fa un parell o tres d'anys.
Sóc plenament conscient de que enguany l'equip no està on hauria de ser, que la nostra trajectòria és negativa i que partits com el del "Mini" indignen i preocupen, però elevar a la màxima potència un moment puntual de baix rendiment esportiu i físic em sembla injust, incongruent i greument perjudicial per aquesta entitat. Tinc el ple convenciment, insisteixo, des del més profund respecte per a tothom, que els mateixos que actualment estan discutint inclús el color de la gespa de la Nova Creu Alta, seran els que a fina de temporada demanin la renovació fins i tot dels porters de l'estadi.
Tant poc crèdit realment tenen, un grup de professionals i gestors del club que ens van treure de tercera divisió i que en poc més de dos anys ens han dut a fregar un possible ascens a Segona A? Tan aviat es perd la memòria en aquesta santa casa? Creïeu realment just dubtar d'homes que han demostrat una sobradíssima solvència en aquest club?  Realment penseu que mereixen aquesta allau de crítiques moltes d'elles, i ho sento, gratuïtes? On era tota aquesta gent els dies en que es va anunciar la continuïtat de De Navas, Agustín o Juvenal?
Entenc perfectament que la tristesa i la decepció estiguin presents actualment en els ànims d'aquesta afició, però DE RES serveix omplir-nos la boca de que som la millor afició, i al primer moment de dificultats reals, donem l'esquena a l'equip, ens dediquem a cremar-ho tot i a demanar el cap de tot "quisqui". Aquesta NO és l'afició del Sabadell que jo conec, no m'identifico en absolut. Jo estic amb aquells que van omplir l'estadi de Figueres o el camp de la Grama l'any del descens, amb aquells que van anar a Mieres, amb els que col.locaven guardioles a les portes de l'estadi a les pitjors èpoques....
Vull reafirmar-me total i absolutament en el meu recolzament ara per ara, INCONDICIONAL, a aquesta plantilla, cos tècnic i directiva. Ells ens van treure del pou, i ells m'han fet retornar la il.lusió per tornar a Segona A. Estic a mort amb aquest equip, el mateix equip que quan recobri la confiança en ell mateix i els seus puntals agafin el to físic adecuat, ens tornarà a fer disfrutar i donarà, segur, moltíssima guerra. Tinc el ple convenciment de que tenim un molt bon equip, millorable com tots, però un molt bon equip a qui ara no podem girar l'esquena, malgrat ens hagi fet emprenyar darrerament.
Lo que pudo haber sido y nunca fue, o el que hauria de venir per anar en teoria millor, no ens guanyarà ni un sol punt, segur. Només els homes de l'actual plantilla ho poden acosenguir, i amb ells, com diria aquell, "al fin del mundo".

Molts ànims a tothom, que si ho penseu bé de molt pitjors n'em sortit. Ara més que mai VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:clap Enhorabona, Vicenç, has expressat fil per randa el que penso. Ni jo mateix ho hagués pogut dir millor.  :clap Existeixen molts incendiaris en aquest foro...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #43 el: 06 de Octubre de 2009, 20:56:04 pm »
Vaig intervenir en aquest fòrum després de la primera derrota a Ontinyent, davant del "flipe" absolut que em van semblar moltes de les impressions que respecte de l'equip, directiva i entrenador ja es van començar a llançar. La meva intenció era esperar almenys fins a la jornada desena per deixar un espai prudencial de temps i llavors tornar a valorar la situació de l'equip, donar en defintitiva unes jornades de gràcia per tornar-ne a parlar.
L'actualitat m'ha obligat a avançar-me una mica, doncs llegint el fòrum de nou, i amb ABSOLUT respecte per la opinió de tothom, he arribat a la conclusió que poc menys que ja hem de començar a planificar una nova temporada a tercera divisió, amb una nova directiva, nova plantilla i perquè no es pot, en un nou estadi... A la jornada 7 de lliga!
El que realment hem preocupa i de quina manera, molt més inclús que la situació actual de l'equip, és l'estat absolut d'angoixa, intranquilitat i nerviosisme en que bona part de l'afició i membres d'aquest fòrum manifesten. Tinc la sensació que el mes de març ja volem estar a Segona A, i creïeu-me, lo únic que aconseguirem amb tot plegat és crear el mateix ambient irrespirable que ens va dur a tercera divisió fa un parell o tres d'anys.
Sóc plenament conscient de que enguany l'equip no està on hauria de ser, que la nostra trajectòria és negativa i que partits com el del "Mini" indignen i preocupen, però elevar a la màxima potència un moment puntual de baix rendiment esportiu i físic em sembla injust, incongruent i greument perjudicial per aquesta entitat. Tinc el ple convenciment, insisteixo, des del més profund respecte per a tothom, que els mateixos que actualment estan discutint inclús el color de la gespa de la Nova Creu Alta, seran els que a fina de temporada demanin la renovació fins i tot dels porters de l'estadi.
Tant poc crèdit realment tenen, un grup de professionals i gestors del club que ens van treure de tercera divisió i que en poc més de dos anys ens han dut a fregar un possible ascens a Segona A? Tan aviat es perd la memòria en aquesta santa casa? Creïeu realment just dubtar d'homes que han demostrat una sobradíssima solvència en aquest club?  Realment penseu que mereixen aquesta allau de crítiques moltes d'elles, i ho sento, gratuïtes? On era tota aquesta gent els dies en que es va anunciar la continuïtat de De Navas, Agustín o Juvenal?
Entenc perfectament que la tristesa i la decepció estiguin presents actualment en els ànims d'aquesta afició, però DE RES serveix omplir-nos la boca de que som la millor afició, i al primer moment de dificultats reals, donem l'esquena a l'equip, ens dediquem a cremar-ho tot i a demanar el cap de tot "quisqui". Aquesta NO és l'afició del Sabadell que jo conec, no m'identifico en absolut. Jo estic amb aquells que van omplir l'estadi de Figueres o el camp de la Grama l'any del descens, amb aquells que van anar a Mieres, amb els que col.locaven guardioles a les portes de l'estadi a les pitjors èpoques....
Vull reafirmar-me total i absolutament en el meu recolzament ara per ara, INCONDICIONAL, a aquesta plantilla, cos tècnic i directiva. Ells ens van treure del pou, i ells m'han fet retornar la il.lusió per tornar a Segona A. Estic a mort amb aquest equip, el mateix equip que quan recobri la confiança en ell mateix i els seus puntals agafin el to físic adecuat, ens tornarà a fer disfrutar i donarà, segur, moltíssima guerra. Tinc el ple convenciment de que tenim un molt bon equip, millorable com tots, però un molt bon equip a qui ara no podem girar l'esquena, malgrat ens hagi fet emprenyar darrerament.
Lo que pudo haber sido y nunca fue, o el que hauria de venir per anar en teoria millor, no ens guanyarà ni un sol punt, segur. Només els homes de l'actual plantilla ho poden acosenguir, i amb ells, com diria aquell, "al fin del mundo".

Molts ànims a tothom, que si ho penseu bé de molt pitjors n'em sortit. Ara més que mai VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Y no hace falta decir nada mas...

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #44 el: 06 de Octubre de 2009, 21:06:32 pm »

100% d'acord  :scut
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #45 el: 06 de Octubre de 2009, 21:16:58 pm »
No Power no, jo tinc la meva opinió, tu la teva i l'altre la seva ... ens agradi o no, les opinions dels altres, les respectem i yata .... si és fàcil home, respectar les opinions dels altres ...

Doncs posa-ho en practica company, que com molt be dius es molt facil... pel be del Club, del forum i la salut mental de tots els que el fem servir com a eina de comunicacio i no com a metxero.

:malament
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #46 el: 06 de Octubre de 2009, 21:37:53 pm »
Doncs mireu, què voleu que us digui, jo crec que com a afició no vam estar a l'altura. Fins el primer gol l'afició va estar bé, correcte, animant, però després del primer gol ja tot van ser crits de critiques i poc més, o almenys per la meva zona és el que sentia. Ens van ficar 2 gols a pilota aturada i un altre gol just després de quedar-nos amb 10. Val que no es va fer un bon partit, però crec que també vam jugar contra un molt bon ekip, que encara que hagi començat malament crec  que estarà a dalt i no crec que ningú dubti de la qualitat dels seus jugadors... Vulgueu que no per mi els olés van ser una humillació, una forma d'enriure-se'n de l'ekip, del nostre ekip!! Crec que hi ha moments i moments per fer caxondeig, però la gent no va saber triar-ne l'adequat. L'any passat la gent es queixava de que l'ekip no havia anat a aplaudir a l'afició... doncs nois, diumenge, després dels olés-olés ens van venir a aplaudir i molta gent ho va agrair amb xiulets... en què kedem? De debó, si jo hagués estat jugador en akell moment no hagués utilitzat les mans per aplaudir a l'afició...vosaltres si? Va, calmem-nos tots, aficionats a favor i aficionats en contra, que ja comencen a haver-hi pikes que no porten a res...i si us plau, animar no es cridar f.d.p. al contrari, o dir-li al linier que és un calvo de m... si, som MOLTA afició, però per ser una GRAN afició encara ens falta. I si algú diu que som una GRAN afició que sigui algú d'algun altre ekip, els directius, jugadors, entrenadors... els que veuen de cara a l'afició... però no ho diguem nosaltres mateixos si us plau, que no hi ha res que doni més pena que la prepotència...

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #47 el: 06 de Octubre de 2009, 21:49:16 pm »
Tant poc crèdit realment tenen, un grup de professionals i gestors del club que ens van treure de tercera divisió i que en poc més de dos anys ens han dut a fregar un possible ascens a Segona A? Tan aviat es perd la memòria en aquesta santa casa? Creïeu realment just dubtar d'homes que han demostrat una sobradíssima solvència en aquest club?  Realment penseu que mereixen aquesta allau de crítiques moltes d'elles, i ho sento, gratuïtes? On era tota aquesta gent els dies en que es va anunciar la continuïtat de De Navas, Agustín o Juvenal?

Estic completament d'acord amb el que dius company.
Es nota un ambient molt enrarit, com l'any del descens. No podem colaborar nosaltres a que es torni a crear aquell nerviosisme.
Perdre amb Benidorm és completament possible, per tant preparem-nos per la possibilitat i no enfonsem el vaixell a la 1º de canvi. Recolçem l'equip ara que estem a temps de redreçar el rumb.
Com dirien aquells del sur, "viva er Sabadé manque pierda"
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8819
« Respondre #48 el: 06 de Octubre de 2009, 21:58:10 pm »

La gran majoría pensem igual que tú Vicenç, no hem de fer un gra massa, es normal que la gent més impolsiva, fanática o més visceral, més sentida, reaccioni així, us imagineu si el Barça ara encadena 3 partits que fagi pena.... de ben segur que la meitat de socis demana el cap de Guardiola, l´altre meitat, lo mes bonic que li diu a la plantilla es mercenaris i que em dieu del Madrid, el primer partit que perd i ja fiquen en dubte la feina d´en Pellegrini......aix ò es futbol, es un espectacle i com a tal, es un mon de boixos... no li hem de donar mes voltes..

Visca el Sabadell :pilotasso :pilotasso
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #49 el: 06 de Octubre de 2009, 22:04:55 pm »
Si justificar tots els fiascos del Sabadell significa ser millor arlekinat que la resta, serà que alguns sóm moooooolt poc arlekinats.
De moment el ROMA està intentant justificar ja una possible derrota contra el Benidorm, i seria la 4ª consecutiva.

Estic d'acord que no podem estar sempre tirant-nos m**** a sobre pero tampoc trobo lògic que tinguem que aplaudir obligatòriament a un equip que acaba de fotre el pena durant un partit sencer, i és la 3ª o 4ª vegada en 7 partits que no donem la talla.

Segueixo pensant que la autocrítica amb coneixement i mirant de trobar solucions per a l'equip sempre a de ser positiva, bastant més positiva q el fet de creure'ns que tenim la millor plantilla de la categoria i que guanyarem tots els partits de la 2ª volta.
Resumint, que estem amb tot dret de criticar a l'equip veient el que em vist de moment, el Sabadell és de tots i no només dels 4 q hi aporten diners, així que ara toca aguantar el xaparrón i mirar de millorar les coses.
« Darrera modificació: 06 de Octubre de 2009, 22:30:05 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #50 el: 06 de Octubre de 2009, 22:07:38 pm »
Doncs mireu, què voleu que us digui, jo crec que com a afició no vam estar a l'altura. Fins el primer gol l'afició va estar bé, correcte, animant, però després del primer gol ja tot van ser crits de critiques i poc més, o almenys per la meva zona és el que sentia. Ens van ficar 2 gols a pilota aturada i un altre gol just després de quedar-nos amb 10. Val que no es va fer un bon partit, però crec que també vam jugar contra un molt bon ekip, que encara que hagi començat malament crec  que estarà a dalt i no crec que ningú dubti de la qualitat dels seus jugadors... Vulgueu que no per mi els olés van ser una humillació, una forma d'enriure-se'n de l'ekip, del nostre ekip!! Crec que hi ha moments i moments per fer caxondeig, però la gent no va saber triar-ne l'adequat. L'any passat la gent es queixava de que l'ekip no havia anat a aplaudir a l'afició... doncs nois, diumenge, després dels olés-olés ens van venir a aplaudir i molta gent ho va agrair amb xiulets... en què kedem? De debó, si jo hagués estat jugador en akell moment no hagués utilitzat les mans per aplaudir a l'afició...vosaltres si? Va, calmem-nos tots, aficionats a favor i aficionats en contra, que ja comencen a haver-hi pikes que no porten a res...i si us plau, animar no es cridar f.d.p. al contrari, o dir-li al linier que és un calvo de m... si, som MOLTA afició, però per ser una GRAN afició encara ens falta. I si algú diu que som una GRAN afició que sigui algú d'algun altre ekip, els directius, jugadors, entrenadors... els que veuen de cara a l'afició... però no ho diguem nosaltres mateixos si us plau, que no hi ha res que doni més pena que la prepotència...

Una molt bona reflexió....Et felicito, company.  :beer2

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #51 el: 06 de Octubre de 2009, 22:37:28 pm »
Hem de partir de dues premises bàsiques;

1) Hem de millorar MOLT.  L´equip està mostrant molts punts dèbils, però tots són millorables i s´han de millorar.  En aquest sentit seria balsàmica una victòria davant del Benidorm, equip que, d´altra banda, considero que fins ara s´ha sobrevalorat  (vaig veure la victòria davant del Badalona per 4-1 i la veritat en que una fasse del partit tot se li va posar de cara, així com l´Orihuela contra nosaltres).  Ara bé, si no s´aconsegueix tampoc s´ha d´acabar el món i sí continuar treballant.

2) Estem a la setena jornada i veig un nerviosisme exagerat. Possiblement l´eliminació prematura i absurda de la Copa de Rei també ha aportat la seva quota d´intranquilitat i frustació, però en qualsevol cas és absurd pensar en descensos, canvis d´entrenador o questionament radical d´alguns jugadors.  Al cap i a la fi, el tema del Miniestadi ja és materia apart cada any. Fins i tot el "super-sabadell" de l´any passat va donar tant mala imatge i tanta fragilitat defensiva com aquest (recordem la pèssima cobertura a Pedrito en el 2-1), i possiblement també estariem parlant d´una derrota per 3 gols si no hi haguéssin hagut les expulsions. I consti que m´emprenya molt perdre allà, fins i tot tant o més que fer-ho a l´Olímpic....

S´ha de guanyar al Benidorm, pero no perquè sigui última oportunitat de res, sinó perquè volem veure una nova victòria a casa, perquè ja toca i perquè penso que tenim millor plantilla que el Benidorm i que una àmplia majoria d´equips de la categoria)
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #52 el: 07 de Octubre de 2009, 19:10:07 pm »
Totalemnete de acuerdo ferni!!!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #53 el: 07 de Octubre de 2009, 21:03:46 pm »
Doncs posa-ho en practica company, que com molt be dius es molt facil... pel be del Club, del forum i la salut mental de tots els que el fem servir com a eina de comunicacio i no com a metxero.

Totalment d'acord amb tu, company.
The pride of Catalunya

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #54 el: 07 de Octubre de 2009, 21:04:13 pm »
Si justificar tots els fiascos del Sabadell significa ser millor arlekinat que la resta, serà que alguns sóm moooooolt poc arlekinats.
De moment el ROMA està intentant justificar ja una possible derrota contra el Benidorm, i seria la 4ª consecutiva.

Ferni, jo no estic justificant cap derrota. L'únic que comento, és la possibilitat real que podem perdre, i que no ajuda a res el fet que un cop l'arbit xiula l'inici del partit, els que tú defenses que són molt arlequinats, comencin a xiular als jugadors, a cridar Moya plega i a insultar a l'equip. L'únic que dic és que aquest partit el comencem de zero i que animem al equip desde l'inici, i si al final la imatge és com la setmana passada, doncs trobaré normal esbroncar l'equip al final.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #55 el: 07 de Octubre de 2009, 22:33:31 pm »
Jo soc dels partidaris d'animar fins al xiulet final a mort.

Els Olés del diumenge, no em van agradar, a l'igual que no m'agrada quan estem jugant i la gent xiula durant el partit o fins i tot he sentit insults als nostres propis jugadors.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #56 el: 08 de Octubre de 2009, 12:06:36 pm »
A veure, jo crec que del tema dels olés s'està escribint un llibre, quan això passa en molts camps de 1ª, i no n'hi ha per tant.

Cridar "olé, olé" no vol dir humiliar els teus colors. Quan tu estàs veient un partit com el de diumenge passat, on els jugadors del teu equip són incapaços de donar més de 3 passes seguides, on no fan res per intentar empatar després del primer gol, on la passivitat en defensa és alarmant en els dos primers gols... és lògic que acabis cremat. Aquests olés que es van cridar, més que una humiliació, eren una recriminació a l'equip pel pobríssim joc que van oferir. Nosaltres, l'afició, no humiliem mai els colors. Qui l'humilien (o els honoren) són els jugadors, que al cap i a la fi són els que juguen al camp i els que "són" el CE Sabadell.

Es veu que Morales va queixar-se de que els "olés" de l'afició no li van agradar gens. No hi estic gens d'acord, crec que l'afició té tot el dret de poder-se queixar quan alguna cosa no li agrada. El que no pot ser és que l'equip es marqui un partit de costellada i a sobre els jugadors vulguin que els fem l'onada... Ja ho he dit en un altre missatge de més amunt, si a ell no li van agradar els olés, a mí no em va agradar l'actitud de l'equip durant el partit.

Roberto, no sé si leerás esto, pero yo lo dejo por si acaso: el año pasado, después del partido contra el Alcoyano que certificaba nuestro pase a play-off, estuve esperando después en la salida de tribuna para saludar a los jugadores. A tí la Penya Motoret te dió su trofeo como mejor jugador de la temporada. En ese momento, no sé si lo recuerdas, te abrazé y te di las gracias por permitirnos soñar después de tantos años malos y de disgustos, y tú me respondiste: "de nada, vosotros os lo merecéis todo". Me gustaría que, antes de saltar al campo a jugar, recordaras estas palabras que me dijiste y, como veterano del equipo, se las dijeras al resto de compañeros. El aliento que os demuestra la afición, sobretodo en cada desplazamiento, es la mejor motivación para que saltéis al campo a morder y no nos ofrezcáis más espectáculos como el del Mini Estadi...

Desconnectat Marisol

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
  • sentimiento arlequinado!!!!
« Respondre #57 el: 08 de Octubre de 2009, 14:21:32 pm »
Pues mi no me parece vergonzoso ni nada por el estilo, lo veo lógico y normal que la aficion que habia bastante q fue al Mini se queje, porque para mi lo vergonzoso fue el partido de los jugadores,ni corrian!!!! eso si q es una pena....seguro q si hubieras estado en el campo y si hubieras pagado la entrada para ver como jugaron no pensarias igual.....

Los primeros que tienen q defender los colores y el escudo q llevan son los jugadores!!!!!! la aficion siempre esta ai!!!!! haber si espavilannnn!!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #58 el: 08 de Octubre de 2009, 16:08:43 pm »
Pues mi no me parece vergonzoso ni nada por el estilo, lo veo lógico y normal que la aficion que habia bastante q fue al Mini se queje, porque para mi lo vergonzoso fue el partido de los jugadores,ni corrian!!!! eso si q es una pena....seguro q si hubieras estado en el campo y si hubieras pagado la entrada para ver como jugaron no pensarias igual.....

Los primeros que tienen q defender los colores y el escudo q llevan son los jugadores!!!!!! la aficion siempre esta ai!!!!! haber si espavilannnn!!!

Yo estaba en el campo, pagué la entrada y no me parecieron correctos los olés. Una cosa no tiene nada que ver con la otra...

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #59 el: 08 de Octubre de 2009, 18:16:54 pm »
Pues mi no me parece vergonzoso ni nada por el estilo, lo veo lógico y normal que la aficion que habia bastante q fue al Mini se queje

lógico?? Ja anem bé, ja.. si trobem lògic que l'afició critiqui i es queixi... el que hem de fer els socis i aficionats és ANIMAR (almenys durant el partit).

Si el que volem és veure un espectacle millor que anem al teatre, perque a segona B costa molt veure espectacles, i això ho sabem tots.

Vagi per endavant que també penso que és va fer molt mal partit al mini, pero jo soc dels que confio en que servira per aprendre dels errors i que serà un punt d'inflexió per tornar als llocs de dalt, però el que també crec és que l'aficionat i soci ha d'estar al peu del canó per animar. Jo ho considero com la meva ""obligació"". Vaig al camp a col·laborar amb l'equip del qual soc soci, del qual participo, vaig al camp a animar els 90 minuts que duri el partit per AJUDAR als jugadors a guanyar. I sincerament no crec que ajudi cridar olé-olé, sinò el contrari, pot afectar negativa i psicologicament a uns professionals que de ben segur saben que no els hi van sortir les coses com volien, però que estic segur que intentaran millorar!

No n'hi ha prou en que l'afició "este ahi", l'afició s'ha de fer notar ANIMANT els seus jugadors en tot moment, fins hi tot quan s'està perdent. I sincerament, si sigués jugador m'ofendria que algú digués que no defenso els colors i l'escut, estic segur que sigui per professionalitat o per respecte a aquests colors, sempre ho intenten fer el millor que poden. Una altra cosa és que les coses surtin bé o no.. no sempre surt tot bé, i si el dia que les coses no surten, no hi ha el suport de l'afició.. doncs és que no se'n pot dir afició ni res, simplement públic.

Al final em faré una camiseta que digui "De criticons n'estic fins els c..." :D

Apali, salut i visca el Sabadell !
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!