Autor Tema: BOCHORNOSO ESPECTACULO EN EL CAMPO Y EN LA GRADA  (Llegit 12953 cops)

0 Usuaris i 9 Visitants estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Re: BOCHORNOSO ESPECTACULO EN EL CAMPO Y EN LA GRADA
« Respondre #20 el: 05 de Octubre de 2009, 13:34:31 pm »
Que si que si, alguns seguiu pensant en el conte de la lletera, però jo us diré la realitat....

com no pugem aquest any o el que ve, ja podem dir arrivederci a la Segona A, per que segurament en dues temporades, tindrem menys pressupost que el Terrassa...

:xin-xin

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 05 de Octubre de 2009, 15:22:41 pm »
Que si que si, alguns seguiu pensant en el conte de la lletera, però jo us diré la realitat....

Tots aquests que sabeu tant i que no dieu mai res.... millor dit, només parleu per criticar; perque no parleu i ens expliqueu a la resta de mortals la realitat...... ?

Ja n'hi ha prou de parlar sempre a mitges per no dir res. Tirant la pedra per fer mal. Si creieu que no es fa alguna cosa bé, o no se'n fan moltes ho dieu i prou.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

antcarcer

• Visitant
« Respondre #22 el: 05 de Octubre de 2009, 15:39:22 pm »
Ai Mutio Mutio ... últimament m'estàs sorprenent negativament per la teva manca de memòria ...  :ostres

quan acaben les ajudes de l'ajuntament, havent eleccions per mitj? suposant que guanyés de nou el Bustos, (que ho dubto) pasaria a escena la paraula crisi + la baixada espectacular de socis = a millor que pugem aquest any o el que ve per si de cas ... osease que cal apretar las clavijas al Joan EL BLANCO, per que no tenim marge d'error. 

Desconnectat Hicks77

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #23 el: 05 de Octubre de 2009, 16:28:53 pm »

No trobo gens bé lo dels oles als culés..quin fàstic i quina vergonya. La veritat és que hauríem d´expressar el nostre malestar d´una altre manera.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #24 el: 05 de Octubre de 2009, 16:30:34 pm »

No trobo gens bé lo dels oles als culés..quin fàstic i quina vergonya. La veritat és que hauríem d´expressar el nostre malestar d´una altre manera.

no eren als culers, eren als propis jugadors del Sabadell

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #25 el: 05 de Octubre de 2009, 16:49:02 pm »
QUE PATETICOS, ESPECTACULO BOCHORNOSO!!!! a mi me ponen en el campo y me como la hierba!!! no se merecen vestir la camiseta del SABADELL!!! QUE PENOSOS!!! Este año si no bajamos dale gracias!!! Y contra el Benidorm o ponen un poco mas de ganas por no decir otra cosa, o a PALMAR!!! CUALQUIER CHAVAL DE TERCERA LO HARIA MEJOR QUE ESTOS PEN-COS!!!!!! :Hecho_polvo: :****

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #26 el: 05 de Octubre de 2009, 17:38:17 pm »
La grada i els 'olés', van ser lo millor a partir del minut 23. Ara pagarem entrada i no podrem ni criticar ni catxondejar-mos de los que arrastren la samarreta per el camp.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #27 el: 05 de Octubre de 2009, 19:48:51 pm »
ja esta be homes, fins el minut 23 de la primera part hem jugat molt bé (llàstima de les decisions arbitrals), a partir del primer gol s'ha baixat el ritme (necessitem un psicòleg).
El tema dels oles, no m'agrada però també la gent que ho ha fet esta amb el seu dret, per que gent que ha dit que esta malament s'ha passat tot el partit insultant (que es millor?).

la próxima intentaremos pedir el rabo y las orejas de algún directivo o mejor aún, de un técnico que nos ha estado engañando durante todo el tiempo que lleva aquíresulta extorsionaremos

no crec que el mister en tot el temps que porta amb nosaltres mai ens ha enganyat, sense anar molt lluny, l'any passat va dir que fariem el play off i es fa fer

Totalment d'acord amb la resposta a la meva ironia. De fet, espero que la resta hagi llegit i comprésTOT el meu text. Si no és així, la propera vegada intentaré escriure d'una manera més directa.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #28 el: 05 de Octubre de 2009, 20:36:35 pm »
La grada i els 'olés', van ser lo millor a partir del minut 23. Ara pagarem entrada i no podrem ni criticar ni catxondejar-mos de los que arrastren la samarreta per el camp.

Jo no trobo correctes els olés, és més em van tocar molt la moral. Molts crec que teniu falta de memoria dient que el partit més vergonyós que heu vist mai va ser ahir. Per mi, va ser infinitament pitjor el 3-0 que ens van fotre fa tres anys en tan sols 45 minuts i la segona part vàrem sortir demanant pietat i absolutament rendits. Allò sí que va ser la vergonya més gran que he patit en un camp de fútbol.

Que evidentment hi han moltíssimes coses a millorar? I tant que sí! Però no perdem el nord, que ja sabem el que va passar l'any passat quan alguns ja donaven per acabada l'etapa de Moya al Sabadell a mitjans de desembre i com va acabar la temporada...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #29 el: 05 de Octubre de 2009, 21:21:37 pm »
en el deporte ay etapas, y para moya kreo ke va siendo hora de acabar la suya aqui! :pilotasso

Totalment d'acord amb tu, company.

Yo también creo que la etapa de Moya como míster del Sabadell debería estar cerca de su fin.

Cierto es que los objetivos que se a ido marcando a lo largo de estas 3 temporadas que lleva los a conseguido, pero también es cierto que no podemos estar tirando por la borda toda una primera vuelta pensando en que el sr. Moya es hombre de "segundas vueltas". Además me da la impresión de que estos jugadores no juegan cómodos en el terreno de juego con el sistema de Moya, quizas por esto nuestros delanteros que vienen de incharse a meter goles a la q visten la camiseta arlekinada no ven ni puerta, nose, a todo esto, añadirle que está mas q demostrado q este entrenador tiene la capacidad nula para remontar un resultado de un partido que tenemos en contra..

Nuestro banquillo necesita un cambio de aires.

« Darrera modificació: 05 de Octubre de 2009, 21:25:18 pm per FerniSBD »

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #30 el: 05 de Octubre de 2009, 21:33:15 pm »
Hi ha una millor opció actualment en el mercat...pregunto.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #31 el: 05 de Octubre de 2009, 21:38:00 pm »

Sí, l'ex del Terrassa. Coneix molt bé l'equip i és soci de tota la vida  :laugh2: :laugh2:

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #32 el: 05 de Octubre de 2009, 21:42:12 pm »

Sí, l'ex del Terrassa. Coneix molt bé l'equip i és soci de tota la vida  :laugh2: :laugh2:

A este no lo quiero yo aquí ni para cortar las entradas...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #33 el: 05 de Octubre de 2009, 21:47:10 pm »

A este no lo quiero yo aquí ni para cortar las entradas...

Ni jo.....

Alguna otra opción....sigo preguntando

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 06 de Octubre de 2009, 16:01:33 pm »
Ai Mutio Mutio ... últimament m'estàs sorprenent negativament per la teva manca de memòria ...  :ostres

quan acaben les ajudes de l'ajuntament, havent eleccions per mitj? suposant que guanyés de nou el Bustos, (que ho dubto) pasaria a escena la paraula crisi + la baixada espectacular de socis = a millor que pugem aquest any o el que ve per si de cas ... osease que cal apretar las clavijas al Joan EL BLANCO, per que no tenim marge d'error. 

Si acaba passant això que dius..... ja es veuria i no cal especular, perque ningú sap que depara el futur.

Segueixo dient que la crítica "barata" que feu alguns i perque si, en la majoria de posts sense aportar cap tipus de "que",  no ajuda a que la cosa millori. Si sabeu tantes coses explique-les SEMPRE i no les deixeu sempre "a mitges".

En el que estic d'acord en tu és en que s'ha d'apretar a qui mana perque no podem tenir ni tan sols 1 any dolent de no aspirar a estar entre els 4 primers. I si no en saben més, per dignitat que ho deixin. Però jo crec que de moment mereixen confiança.

www.miequipo.es

antcarcer

• Visitant
« Respondre #35 el: 06 de Octubre de 2009, 16:43:49 pm »
És clar home, la critica bona és la teva i la dels teus amiguets, a que si ...

i vaga mania que tens amb què s'ha de dir les coses ... jo el que poso aquí, o ha sortit per RS, o per la premsa, no tinc privilegis com tu, (serà per això que estàs mosca) que saps més que el Joan, vols que segueixi? ...

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #36 el: 06 de Octubre de 2009, 17:12:53 pm »

i vaga mania que tens amb què s'ha de dir les coses ... jo el que poso aquí, o ha sortit per RS, o per la premsa, no tinc privilegis com tu, (serà per això que estàs mosca) que saps més que el Joan, vols que segueixi? ...
Hombre la prensa no ha dicho que en dos años si no subimos tendremos un presupuesto igual que el de este año el Terrassa (pobrecitos 400.000 euros), o al menos yo no he leido. La verdad es que entiendo a Mutio en el sentido que siempre hay gente con chinetas , tirando piedras y escondiendo la mano, amenazando que si cuentan lo que saben... y no lo digo por ti en exclusiva, pero es que para algunos foreros, todos en el club es negativo y nada positivo!!! (como decía el otro) :beer2
Pero es un fórum libre y el que quiera seguir arreando, pues que siga, pero yo no soy partidario de la crítica solamente destructiva y además se hace dificil creer que en los últimos años todo se hace tan mal desde el club!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #37 el: 06 de Octubre de 2009, 17:38:13 pm »

Qualsevol crítica és bona, i com més n'hi hagi millor, d'això no en tinguis dubte.
Però feta amb un cert criteri i dient-ho tot. Perque alguna cosa bona es farà també no? O tot és dolent? Ara mateix em costa recordar algun post teu que no sigui una crítica. És d'això del que em queixo.

Jo de privilegis ni 1 nano i tampoc els voldria. I de mosca..... no sé perque hauria d'estar-ho.  :ok

www.miequipo.es

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #38 el: 06 de Octubre de 2009, 17:54:24 pm »
Vaig intervenir en aquest fòrum després de la primera derrota a Ontinyent, davant del "flipe" absolut que em van semblar moltes de les impressions que respecte de l'equip, directiva i entrenador ja es van començar a llançar. La meva intenció era esperar almenys fins a la jornada desena per deixar un espai prudencial de temps i llavors tornar a valorar la situació de l'equip, donar en defintitiva unes jornades de gràcia per tornar-ne a parlar.
L'actualitat m'ha obligat a avançar-me una mica, doncs llegint el fòrum de nou, i amb ABSOLUT respecte per la opinió de tothom, he arribat a la conclusió que poc menys que ja hem de començar a planificar una nova temporada a tercera divisió, amb una nova directiva, nova plantilla i perquè no es pot, en un nou estadi... A la jornada 7 de lliga!
El que realment hem preocupa i de quina manera, molt més inclús que la situació actual de l'equip, és l'estat absolut d'angoixa, intranquilitat i nerviosisme en que bona part de l'afició i membres d'aquest fòrum manifesten. Tinc la sensació que el mes de març ja volem estar a Segona A, i creïeu-me, lo únic que aconseguirem amb tot plegat és crear el mateix ambient irrespirable que ens va dur a tercera divisió fa un parell o tres d'anys.
Sóc plenament conscient de que enguany l'equip no està on hauria de ser, que la nostra trajectòria és negativa i que partits com el del "Mini" indignen i preocupen, però elevar a la màxima potència un moment puntual de baix rendiment esportiu i físic em sembla injust, incongruent i greument perjudicial per aquesta entitat. Tinc el ple convenciment, insisteixo, des del més profund respecte per a tothom, que els mateixos que actualment estan discutint inclús el color de la gespa de la Nova Creu Alta, seran els que a fina de temporada demanin la renovació fins i tot dels porters de l'estadi.
Tant poc crèdit realment tenen, un grup de professionals i gestors del club que ens van treure de tercera divisió i que en poc més de dos anys ens han dut a fregar un possible ascens a Segona A? Tan aviat es perd la memòria en aquesta santa casa? Creïeu realment just dubtar d'homes que han demostrat una sobradíssima solvència en aquest club?  Realment penseu que mereixen aquesta allau de crítiques moltes d'elles, i ho sento, gratuïtes? On era tota aquesta gent els dies en que es va anunciar la continuïtat de De Navas, Agustín o Juvenal?
Entenc perfectament que la tristesa i la decepció estiguin presents actualment en els ànims d'aquesta afició, però DE RES serveix omplir-nos la boca de que som la millor afició, i al primer moment de dificultats reals, donem l'esquena a l'equip, ens dediquem a cremar-ho tot i a demanar el cap de tot "quisqui". Aquesta NO és l'afició del Sabadell que jo conec, no m'identifico en absolut. Jo estic amb aquells que van omplir l'estadi de Figueres o el camp de la Grama l'any del descens, amb aquells que van anar a Mieres, amb els que col.locaven guardioles a les portes de l'estadi a les pitjors èpoques....
Vull reafirmar-me total i absolutament en el meu recolzament ara per ara, INCONDICIONAL, a aquesta plantilla, cos tècnic i directiva. Ells ens van treure del pou, i ells m'han fet retornar la il.lusió per tornar a Segona A. Estic a mort amb aquest equip, el mateix equip que quan recobri la confiança en ell mateix i els seus puntals agafin el to físic adecuat, ens tornarà a fer disfrutar i donarà, segur, moltíssima guerra. Tinc el ple convenciment de que tenim un molt bon equip, millorable com tots, però un molt bon equip a qui ara no podem girar l'esquena, malgrat ens hagi fet emprenyar darrerament.
Lo que pudo haber sido y nunca fue, o el que hauria de venir per anar en teoria millor, no ens guanyarà ni un sol punt, segur. Només els homes de l'actual plantilla ho poden acosenguir, i amb ells, com diria aquell, "al fin del mundo".

Molts ànims a tothom, que si ho penseu bé de molt pitjors n'em sortit. Ara més que mai VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #39 el: 06 de Octubre de 2009, 18:02:28 pm »
Vaig intervenir en aquest fòrum després de la primera derrota a Ontinyent, davant del "flipe" absolut que em van semblar moltes de les impressions que respecte de l'equip, directiva i entrenador ja es van començar a llançar. La meva intenció era esperar almenys fins a la jornada desena per deixar un espai prudencial de temps i llavors tornar a valorar la situació de l'equip, donar en defintitiva unes jornades de gràcia per tornar-ne a parlar.
L'actualitat m'ha obligat a avançar-me una mica, doncs llegint el fòrum de nou, i amb ABSOLUT respecte per la opinió de tothom, he arribat a la conclusió que poc menys que ja hem de començar a planificar una nova temporada a tercera divisió, amb una nova directiva, nova plantilla i perquè no es pot, en un nou estadi... A la jornada 7 de lliga!
El que realment hem preocupa i de quina manera, molt més inclús que la situació actual de l'equip, és l'estat absolut d'angoixa, intranquilitat i nerviosisme en que bona part de l'afició i membres d'aquest fòrum manifesten. Tinc la sensació que el mes de març ja volem estar a Segona A, i creïeu-me, lo únic que aconseguirem amb tot plegat és crear el mateix ambient irrespirable que ens va dur a tercera divisió fa un parell o tres d'anys.
Sóc plenament conscient de que enguany l'equip no està on hauria de ser, que la nostra trajectòria és negativa i que partits com el del "Mini" indignen i preocupen, però elevar a la màxima potència un moment puntual de baix rendiment esportiu i físic em sembla injust, incongruent i greument perjudicial per aquesta entitat. Tinc el ple convenciment, insisteixo, des del més profund respecte per a tothom, que els mateixos que actualment estan discutint inclús el color de la gespa de la Nova Creu Alta, seran els que a fina de temporada demanin la renovació fins i tot dels porters de l'estadi.
Tant poc
 crèdit realment tenen, un grup de professionals i gestors del club que ens van treure de tercera divisió i que en poc més de dos anys ens han dut a fregar un possible ascens a Segona A? Tan aviat es perd la memòria en aquesta santa casa? Creïeu realment just dubtar d'homes que han demostrat una sobradíssima solvència en aquest club?  Realment penseu que mereixen aquesta allau de crítiques moltes d'elles, i ho sento, gratuïtes? On era tota aquesta gent els dies en que es va anunciar la continuïtat de De Navas, Agustín o Juvenal?
Entenc perfectament que la tristesa i la decepció estiguin presents actualment en els ànims d'aquesta afició, però DE RES serveix omplir-nos la boca de que som la millor afició, i al primer moment de dificultats reals, donem l'esquena a l'equip, ens dediquem a cremar-ho tot i a demanar el cap de tot "quisqui". Aquesta NO és l'afició del Sabadell que jo conec, no m'identifico en absolut. Jo estic amb aquells que van omplir l'estadi de Figueres o el camp de la Grama l'any del descens, amb aquells que van anar a Mieres, amb els que col.locaven guardioles a les portes de l'estadi a les pitjors èpoques....
Vull reafirmar-me total i absolutament en el meu recolzament ara per ara, INCONDICIONAL, a aquesta plantilla, cos tècnic i directiva. Ells ens van treure del pou, i ells m'han fet retornar la il.lusió per tornar a Segona A. Estic a mort amb aquest equip, el mateix equip que quan recobri la confiança en ell mateix i els seus puntals agafin el to físic adecuat, ens tornarà a fer disfrutar i donarà, segur, moltíssima guerra. Tinc el ple convenciment de que tenim un molt bon equip, millorable com tots, però un molt bon equip a qui ara no podem girar l'esquena, malgrat ens hagi fet emprenyar darrerament.
Lo que pudo haber sido y nunca fue, o el que hauria de venir per anar en teoria millor, no ens guanyarà ni un sol punt, segur. Només els homes de l'actual plantilla ho poden acosenguir, i amb ells, com diria aquell, "al fin del mundo".

Molts ànims a tothom, que si ho penseu bé de molt pitjors n'em sortit. Ara més que mai VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Totalment d'acord  :clap2 :clap2