Vaig intervenir en aquest fòrum després de la primera derrota a Ontinyent, davant del "flipe" absolut que em van semblar moltes de les impressions que respecte de l'equip, directiva i entrenador ja es van començar a llançar. La meva intenció era esperar almenys fins a la jornada desena per deixar un espai prudencial de temps i llavors tornar a valorar la situació de l'equip, donar en defintitiva unes jornades de gràcia per tornar-ne a parlar.
L'actualitat m'ha obligat a avançar-me una mica, doncs llegint el fòrum de nou, i amb ABSOLUT respecte per la opinió de tothom, he arribat a la conclusió que poc menys que ja hem de començar a planificar una nova temporada a tercera divisió, amb una nova directiva, nova plantilla i perquè no es pot, en un nou estadi... A la jornada 7 de lliga!
El que realment hem preocupa i de quina manera, molt més inclús que la situació actual de l'equip, és l'estat absolut d'angoixa, intranquilitat i nerviosisme en que bona part de l'afició i membres d'aquest fòrum manifesten. Tinc la sensació que el mes de març ja volem estar a Segona A, i creïeu-me, lo únic que aconseguirem amb tot plegat és crear el mateix ambient irrespirable que ens va dur a tercera divisió fa un parell o tres d'anys.
Sóc plenament conscient de que enguany l'equip no està on hauria de ser, que la nostra trajectòria és negativa i que partits com el del "Mini" indignen i preocupen, però elevar a la màxima potència un moment puntual de baix rendiment esportiu i físic em sembla injust, incongruent i greument perjudicial per aquesta entitat. Tinc el ple convenciment, insisteixo, des del més profund respecte per a tothom, que els mateixos que actualment estan discutint inclús el color de la gespa de la Nova Creu Alta, seran els que a fina de temporada demanin la renovació fins i tot dels porters de l'estadi.
Tant poc crèdit realment tenen, un grup de professionals i gestors del club que ens van treure de tercera divisió i que en poc més de dos anys ens han dut a fregar un possible ascens a Segona A? Tan aviat es perd la memòria en aquesta santa casa? Creïeu realment just dubtar d'homes que han demostrat una sobradíssima solvència en aquest club? Realment penseu que mereixen aquesta allau de crítiques moltes d'elles, i ho sento, gratuïtes? On era tota aquesta gent els dies en que es va anunciar la continuïtat de De Navas, Agustín o Juvenal?
Entenc perfectament que la tristesa i la decepció estiguin presents actualment en els ànims d'aquesta afició, però DE RES serveix omplir-nos la boca de que som la millor afició, i al primer moment de dificultats reals, donem l'esquena a l'equip, ens dediquem a cremar-ho tot i a demanar el cap de tot "quisqui". Aquesta NO és l'afició del Sabadell que jo conec, no m'identifico en absolut. Jo estic amb aquells que van omplir l'estadi de Figueres o el camp de la Grama l'any del descens, amb aquells que van anar a Mieres, amb els que col.locaven guardioles a les portes de l'estadi a les pitjors èpoques....
Vull reafirmar-me total i absolutament en el meu recolzament ara per ara, INCONDICIONAL, a aquesta plantilla, cos tècnic i directiva. Ells ens van treure del pou, i ells m'han fet retornar la il.lusió per tornar a Segona A. Estic a mort amb aquest equip, el mateix equip que quan recobri la confiança en ell mateix i els seus puntals agafin el to físic adecuat, ens tornarà a fer disfrutar i donarà, segur, moltíssima guerra. Tinc el ple convenciment de que tenim un molt bon equip, millorable com tots, però un molt bon equip a qui ara no podem girar l'esquena, malgrat ens hagi fet emprenyar darrerament.
Lo que pudo haber sido y nunca fue, o el que hauria de venir per anar en teoria millor, no ens guanyarà ni un sol punt, segur. Només els homes de l'actual plantilla ho poden acosenguir, i amb ells, com diria aquell, "al fin del mundo".
Molts ànims a tothom, que si ho penseu bé de molt pitjors n'em sortit. Ara més que mai VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!