A veure, jo crec que del tema dels olés s'està escribint un llibre, quan això passa en molts camps de 1ª, i no n'hi ha per tant.
Cridar "olé, olé" no vol dir humiliar els teus colors. Quan tu estàs veient un partit com el de diumenge passat, on els jugadors del teu equip són incapaços de donar més de 3 passes seguides, on no fan res per intentar empatar després del primer gol, on la passivitat en defensa és alarmant en els dos primers gols... és lògic que acabis cremat. Aquests olés que es van cridar, més que una humiliació, eren una recriminació a l'equip pel pobríssim joc que van oferir. Nosaltres, l'afició, no humiliem mai els colors. Qui l'humilien (o els honoren) són els jugadors, que al cap i a la fi són els que juguen al camp i els que "són" el CE Sabadell.
Es veu que Morales va queixar-se de que els "olés" de l'afició no li van agradar gens. No hi estic gens d'acord, crec que l'afició té tot el dret de poder-se queixar quan alguna cosa no li agrada. El que no pot ser és que l'equip es marqui un partit de costellada i a sobre els jugadors vulguin que els fem l'onada... Ja ho he dit en un altre missatge de més amunt, si a ell no li van agradar els olés, a mí no em va agradar l'actitud de l'equip durant el partit.
Roberto, no sé si leerás esto, pero yo lo dejo por si acaso: el año pasado, después del partido contra el Alcoyano que certificaba nuestro pase a play-off, estuve esperando después en la salida de tribuna para saludar a los jugadores. A tí la Penya Motoret te dió su trofeo como mejor jugador de la temporada. En ese momento, no sé si lo recuerdas, te abrazé y te di las gracias por permitirnos soñar después de tantos años malos y de disgustos, y tú me respondiste: "de nada, vosotros os lo merecéis todo". Me gustaría que, antes de saltar al campo a jugar, recordaras estas palabras que me dijiste y, como veterano del equipo, se las dijeras al resto de compañeros. El aliento que os demuestra la afición, sobretodo en cada desplazamiento, es la mejor motivación para que saltéis al campo a morder y no nos ofrezcáis más espectáculos como el del Mini Estadi...