Enquesta

I ara que podem fer?

Criticar a tothom, kgar-se amb l'entrenador, directiva i jugadors, i fins hi tot humiliar als teus propis colors cridant olé-olé quan el marcador estigui en contra.
2 (10.5%)
Confiar en que entrenador, directiva i jugadors sabran aprendre dels errors, que seguiran treballant i que l'equip anirà cap amunt. Anar a la NCA i animar a tope en el pròxims partits.
17 (89.5%)

Total de vots: 19

Autor Tema: I ara que podem fer?  (Llegit 745 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
I ara que podem fer?
« el: 07 de Octubre de 2009, 15:10:57 pm »
M'he abstingut d'entrar al foro a principis de setmana preveient les opinions dramàtiques i catastrofistes que hi hauria (ja sé que per alguns com que no estem líders a la jornada 7, queden tans pocs punts per jugar que ja és impossible entrar al play-off).

Però bé, un cop s'han calmat els ànims d'uns quants, jo em faig la reflexió:

S'ha jugat un mal partit, potser el pitjor en molt temps, i hem encadenat 0 punts de 9, cosa que feia molt temps que no veiem. Deixant de banda els arbitratges, lesions i mala sort que hem tingut en altres partits.

A partir d'ara que podem fer? De manera molt simple, hi veig dos opcions.

Opció A: Criticar a tothom, kgar-se amb l'entrenador, directiva i jugadors, i fins hi tot humiliar als teus propis colors cridant olé-olé quan el marcador estigui en contra.

Opció B: Confiar en que entrenador, directiva i jugadors sabran aprendre dels errors, que seguiran treballant i que l'equip anirà cap amunt. Anar a la NCA i animar a tope en el pròxims partits.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!