Enquesta

Farieu fora al ramon moya?

Si
23 (29.9%)
NO
54 (70.1%)
una jornada mes
0 (0%)

Total de vots: 73

Autor Tema: Farieu fora al moya?  (Llegit 7235 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re: Farieu fora al moya?
« Respondre #20 el: 05 de Octubre de 2009, 22:11:18 pm »
Jo a l'enquesta he dit que sí pero no és perq vulgui q el facin fora ara mateix. Simplement m'agradaria que ell mateix si veu que les coses no estan sortint bé al llarg d'aquesta 1ª volta  presentés la dimissió. Crec que seria millor la seva marxa voluntaria que no pas fer-lo fora com si fos un g*s.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #21 el: 05 de Octubre de 2009, 22:13:45 pm »
Jo a l'enquesta he dit que sí pero no és perq vulgui q el facin fora ara mateix. Simplement m'agradaria que ell mateix si veu que les coses no estan sortint bé al llarg d'aquesta 1ª volta  presentés la dimissió. Crec que seria millor la seva marxa voluntaria que no pas fer-lo fora com si fos un g*s.

Home hi ha una diferencia si marxa ell no cobra i si el foten fora doncs ho cobra tot  :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #22 el: 05 de Octubre de 2009, 22:28:34 pm »

Home hi ha una diferencia si marxa ell no cobra i si el foten fora doncs ho cobra tot  :greedy:

Aquí està la gracia de l'assunto. Si marxa ell voluntàriament no cobrarà pero marxarà honrradament de l'equip reconeixent de que la seva etapa com a entrenador del Sabadell s'ha d'acabar aquí, mentre que si es queda i espera que el facin fora cobrar cobrarà pero tindria un porcentatge molt alt de sortir del club per la porta del darrere i amb la gent mooooooooooolt més cremada potser amb la categoria salvada pero potser no.

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #23 el: 05 de Octubre de 2009, 22:32:10 pm »
NO.Aunque este año no lo acamos como el año pasado. :bandera :scut :bandera :scut

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #24 el: 06 de Octubre de 2009, 13:37:44 pm »
NO, esta prou capacitat per tirar aixo endevant.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #25 el: 06 de Octubre de 2009, 20:22:26 pm »
Nose cuantas vegades han fotut aquesta enquesta (per cert crec que es la primera vegada que la posen tan rapid) Espero que no la tornin a posar en tot l´any per que s´ha tornat a demostrar que aqui al forum no volem la destitucio del Moya    :rolleyes2:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #26 el: 06 de Octubre de 2009, 22:08:04 pm »
Nose cuantas vegades han fotut aquesta enquesta (per cert crec que es la primera vegada que la posen tan rapid) Espero que no la tornin a posar en tot l´any per que s´ha tornat a demostrar que aqui al forum no volem la destitucio del Moya    :rolleyes2:

La majoria no vol la destitució de Moya però hi ha un 30% de votants que si q la volen... no generalitzem tan  :ok

A més a més la pregunta està mal feta... s'hauria de preguntar :  voleu que segueixi Ramon Moya a la banqueta del Sabadell? Llavors els resultats s'igualarien una miqueta tot i que suposo que seguiria siguent més fort el porcentatge a favor d'en Ramon.

Jo per exemple sóc dels que he votat que sí pero simplement per a donar a entendre que m'agradaria un canvi d'aires a la banqueta pero no pas que se'l foti fora de males maneres.
« Darrera modificació: 06 de Octubre de 2009, 22:12:03 pm per FerniSBD »

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #27 el: 06 de Octubre de 2009, 22:10:38 pm »
Nose cuantas vegades han fotut aquesta enquesta (per cert crec que es la primera vegada que la posen tan rapid) Espero que no la tornin a posar en tot l´any per que s´ha tornat a demostrar que aqui al forum no volem la destitucio del Moya    :rolleyes2:

La majoria no vol la destitució de Moya però hi ha un 30% de votants que si q la volen... no generalitzem tan  :ok

Però...és que aquests resultats en política serien de MAJORIA ABSOLUTA....tot i respectant a la minoria...clar

:beer2

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #28 el: 06 de Octubre de 2009, 22:18:05 pm »

La majoria no vol la destitució de Moya però hi ha un 30% de votants que si q la volen... no generalitzem tan  :ok

Però...és que aquests resultats en política serien de MAJORIA ABSOLUTA....tot i respectant a la minoria...clar

:beer2

Igualment, si 1 de cada 3 votants vol que s'el faci fora serà perq  no les tenen totes amb aquest entrenador.

Que deixin l'enquesta oberta durant tota la temporada i ja veurem com acaben els porcentatges (tan de bo la majoria absoluta sigui encara més absoluta pero em sembla q no seria així...)

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #29 el: 06 de Octubre de 2009, 23:59:32 pm »
NO creo en las cortinas de humo.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #30 el: 07 de Octubre de 2009, 09:31:07 am »
Ferni ja ho has dit tot, en una democracia aixo seria majoria absoluta, com t´esta dient el company jo ¿que mes vols? a sobre em dius que has votat si pero que penses que no..... em sembla que lo teu es protestar i buscar gresca si o si, aixi que millor dedicat a buscarli las pesigolles a un altre que jo tinc coses que fer.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #31 el: 07 de Octubre de 2009, 11:32:17 am »
que la malloria lo quieran no quiere decir que tengan razon, yo personalmente si este domingo se pierde lo echaria, y ojala se gane no soy de los que quieren que se pierda para que lo echen  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Bea

• Infantil
  • Missatges: 226
  • Gènere: Femení
« Respondre #32 el: 07 de Octubre de 2009, 12:44:54 pm »
No creo que se tenga que echar a Moya, hacerlo seria una locura.  Pese a este inicio de temporada tenemos que seguir confiando en el equipo porque los resultados se ven a final de temporada y no en la jornada 7.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #33 el: 07 de Octubre de 2009, 13:01:58 pm »

NO !  Si es cessa a un entrenador( no es el cas de Moya) es a la segona volta capichi .
« Darrera modificació: 07 de Octubre de 2009, 16:40:28 pm per SBDARLEKINAT »
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #34 el: 07 de Octubre de 2009, 14:08:03 pm »
No, de moment Ramón Moya a complert sempre amb el que a dit i aquest any esperem q no sigui el diferent. Que molts no estem d'acord amb els seus plantejaments, amb els jugadors o canvis ... weno, cada seguidor és un entrenador i mai una persona treballarà a gust de 2000, per tant, paciencia i esperem que s'en surti.

Si l cosa no canvia d'aki a nadal llavors si que potser es plantejarsu però ara mateix ni em passa pel cap que s'el pugui fer fora.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #35 el: 07 de Octubre de 2009, 15:14:19 pm »
rotundament NO.

Confiança 100% amb l'entrenador que ens farà pujar! :D
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #36 el: 08 de Octubre de 2009, 13:52:58 pm »

Dir avui que SI el faríeu fora és d'una irresponsabilitat total, al meu punt de vista.

Esperem un parell de mesos, que segurament la primera volta l'acabarem amb uns 25 punts.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #37 el: 08 de Octubre de 2009, 22:44:50 pm »
Ferni ja ho has dit tot, en una democracia aixo seria majoria absoluta, com t´esta dient el company jo ¿que mes vols? a sobre em dius que has votat si pero que penses que no..... em sembla que lo teu es protestar i buscar gresca si o si, aixi que millor dedicat a buscarli las pesigolles a un altre que jo tinc coses que fer.

??? ??? 

PANSO si no entens el missatge no el contestis i si el que es tracta és d'intentar portar la contraria digam'ho clarament, q ja sóm una miqueta grandets tots plegats.

La única cosa que vull donar a entendre és que m'agradaria que marxés el sr. Moya però pel seu propi peu, no que s'el fes fora.
El SÍ a la enquesta és simplement per això, no hi ha més.

I sobre els resultats de l'enquesta només he dit que cert q existeix una majoria q n'hi voleu dir absoluta q no vol q es foti fora al Moya, però també existeix una minoria que no és tan minoria sinó 1 de cada 3 persones d'aquest fòrum que voldria que es destituís a l'entrenador.

No crec q sigui tan difícil d'entendre el q vull dir, i si ho és es pregunta i ja està, però no cal remoure més el tema q jo tampoc he demanat explicacions a ningú, i si tantes coses tens per fer no calia q contestessis amb aquest to.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #38 el: 09 de Octubre de 2009, 00:25:23 am »

Dir avui que SI el faríeu fora és d'una irresponsabilitat total, al meu punt de vista.

Esperem un parell de mesos, que segurament la primera volta l'acabarem amb uns 25 punts.

jo crec que l'acabarem amb algun punt més que 25 la primera volta.... ;)
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #39 el: 09 de Octubre de 2009, 08:36:22 am »

jo crec que l'acabarem amb algun punt més que 25 la primera volta.... ;)

Jo no faria fora al Moya

Vaja, és que si fem menys de 27-28 punts en aquesta 1a volta ja ens podem despedir de lluitar per la zona de play-off. El que va passar l'any passat, no passa cada temporada!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es