Autor Tema: Benjamí B  (Llegit 1089 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Benjamí B
« el: 20 de Novembre de 2009, 14:14:48 pm »
Obro este post, per les queixes que vaig sentir sobre l'entrenador d'este equip, un tal Alex, en l'Olímpia.
Degut a un dels meus posts, on vaig incloure estes queixes, sense posar ni l'equip concret (només vaig posar Benjamí) ni el nom de l'entrenador, me consta que hi ha hagut 'moguda' en els benjamins.

Pues aclaro açò, és el Benjamí B, i l'entrenador en qüestió del que se queixen els pares se diu Alex. En l'entrenament d'ahir, ell no estava allà, i se n'encarregà un dels coordinadors. M'agradaria saber si algú sap si l'han rellevat o simplement va ser circunstancial este relleu.

També vull saludar públicament als que m'han consultat en privat i a un par de missatges que m'han enviat demanant-me més dades sobre el tema. Les queixes dels pares sobretot se referien a alguns crits que les ha fotut este nou entrenador a los nens, alguna paraula malsonant i a la poca motivació que tenen els seus fills per anar a jugar al futbol i lo que és important a estes edats, disfrutar amb els amics i fer esport.

Ala, ja ho sabeu.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Benjamí B
« Respondre #1 el: 20 de Novembre de 2009, 17:08:16 pm »
Si la persona de la que estàs parlant es la que em temo...aquest home no pot estar al Sabadell. Aquest "entrenador" es un impresentable, que no té cap capacitat per educar als nens i si l'han fet fora me'n alegro.  :exxxx
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Benjamí B
« Respondre #2 el: 22 de Novembre de 2009, 12:31:27 pm »
Tant ahir a la tarda, en un comerç on venien loteria del CE Sabadell de futbol base i on vaig estar parlant amb familiars d'un nen d'un benjamí, com avui al matí a Olímpia, he escoltat comentaris d'aquest 'entrenador'.

És lamentable que tinguem gent en el club que doni tant mala imatge al nostre futbol base. Espero que qui tingui la responsabilitat hi fiqui mà en aquest cas.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...