Jo no estic en contra de portar un entrenador nou. Si la cosa no rutlla s'haura de fer. El que no estic d'acord es de portarlo ara. Peque totom ho veu molt bonic, portar un entrenador nou, jugar de putissima mare, començar a guanyar partits, pujar cap amunt, i fer el play off d'ascens. Dons pot ser si. Peró pot ser no. Pot ser passa el mateix que l'ultima vegada que vam tenir 4 entrenadors perque cap d'ells va saver com portar a l'equip. Perque portar un entrenador nou ara, suposa que portem un diferent del Moya, perque per fer el mateix sistema ens quedem com estem. Suposa que els jugador han de asimilar un nou sistema, ferse amb ell, i potser despres començar a anar be. D'aquesta manera ja ens podem oblidar del play off també. Encara que pot ser, el sistema tampoc funciona i ens acabem d'enfonsar. No crec que a la jornada 8 o 9 tinguem que canviar d'entrenador. No dic que no tinguem que canviar, pero no encara. M'agrada el Moya igual que a tots vosaltres. Us penseu que a mi m'agrada veure com juga el Sabadell partit rera partit? Clar que m'agradaria jugar mes a l'atac. Peró aixo s'ha de decidir a començament de temporada o quan la cosa comença a ser greu, i no crec que a la jornada 8 la cosa sigui tan greu. Pot ser el 20 de desembre estem a 20 punts del play off. O pot ser a 2 punts. Aixo no ho sabem. Jo nomes dic que aquest entrenador a complert el que ha dit ell sempre. Si la cosa continua igual a la jornada 14 o 15, sera moment de buscar recanvi. Si no, es que la cosa haura millorat. A llavors al juny, li donem les gracies pels serveis prestats i ja está. Peró demanar el seu cap ara es jugar a la loteria. Em direu que ens em d'arriscar, dons potser, peró despres si la cosa no rutlla, a veure quans asumeixen que es van equivocar al demanar el canvi d'entrenador a la jornada 8. Aixo es fa quan l'entrenador es nou, pero al Moya els jugadors ja el coneixen de sobres. O li fan el llit, o ell te rao i l'hem de donar una mica de tregua perque arribi una bona dinamica.
Ah, respecte a que no som una afició agraida amb els entrenadors, que li preguntin a Jaurrieta, Romero, Uribarri, Dauder, etc, etc. A veure amb quants entrenadors em estat d'acord aqui.