Autor Tema: Jornada 9: Gavà - Sabadell  (Llegit 16424 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat N´Kono

• Aleví
  • Missatges: 50
Re: Jornada 9: Gavà - Sabadell
« Respondre #40 el: 12 de Octubre de 2009, 23:25:51 pm »
A Brylle le diría que con esa actitud no vamos a ningún lado. Ya se ve que el equipo no está compenetrado y que como sigan así no salimos del pozo de las últimas posiciones, pero creo que esta semana contra el Gavà empezamos una buena racha de resultados que nos llevará a la remontada que todos queremos. Vamos a darle un voto de confianza al entrenador, eso si, estoy de acuerdo en lo que no tenemos delantero centro...(solo hay que mirar los goles a favor que llevamos, una pena) :ostres

Desconnectat aficio al futbol

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #41 el: 12 de Octubre de 2009, 23:46:43 pm »
Hola a todos.
Soy nuevo en el foro, aunque lo sigo amenudo. Hoy me he decidido a escribir.
Yo creo que el problema de la falta de gol no es por los delanteros centros que tenemos en plantilla. El problema radica en que no creamos ocasiones de gol para estos delanteros.
¿ Cuantas llegadas por banda a la linea de fondo recordais ultimamente? ninguna.
Jugamos demasiado por el centro sin orden ni concierto.
En mi modestia opinion, creo que le mister deberia colocar a cada jugador en su posicion natural. Arnal deberia jugar en la mediapunta ya que de delantero centro no hara nada. Puigdollers en banda esta anulado, es otro que deberia jugar en la media punta alternando con arnal. Morales necesita coger forma fisica, y hasta que no la tenga que no juegue.
Moya deberia dar oportunidades a lo jovenes sub23 que de ganas no les faltan

Un saludo foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #42 el: 12 de Octubre de 2009, 23:54:36 pm »
Hola a todos.
Soy nuevo en el foro, aunque lo sigo amenudo. Hoy me he decidido a escribir.
Yo creo que el problema de la falta de gol no es por los delanteros centros que tenemos en plantilla. El problema radica en que no creamos ocasiones de gol para estos delanteros.
¿ Cuantas llegadas por banda a la linea de fondo recordais ultimamente? ninguna.
Jugamos demasiado por el centro sin orden ni concierto.
En mi modestia opinion, creo que le mister deberia colocar a cada jugador en su posicion natural. Arnal deberia jugar en la mediapunta ya que de delantero centro no hara nada. Puigdollers en banda esta anulado, es otro que deberia jugar en la media punta alternando con arnal. Morales necesita coger forma fisica, y hasta que no la tenga que no juegue.
Moya deberia dar oportunidades a lo jovenes sub23 que de ganas no les faltan

Un saludo foreros

Doncs escriu més, que en poques línies has posat clarament els problemes de la falta de creació d'oportunitats.  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat N´Kono

• Aleví
« Respondre #43 el: 13 de Octubre de 2009, 16:32:15 pm »
Puede que sea un problema de posición de jugadores, pq cualquier equipo de 2ªB con Juve,Roberto,Axel,Puigdollers,Robles y Castell no tendría que tener ningún problema de creación, pero igualmente si estos crearan las ocasiones, quien es el encargado de meterlas? Fran?¿? necesitamos un buen finalizador...El único que lo podría hacer es Joel y casi siempre está en la banda, no se. Reestructuración de posiciones ya!!! Animo a todos!! que de esta salimos adelante... :yes:

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #44 el: 13 de Octubre de 2009, 18:53:31 pm »
Pues yo creo que si a Fran le ponen balones los enchufa. No cero que la temporada que hizo el año pasado con el Santboià fuera casualidad a pesar de ser un 3ª. Pero si no te llegan...

Salud y suerte

Desconnectat N´Kono

• Aleví
« Respondre #45 el: 13 de Octubre de 2009, 23:03:32 pm »
Hombre LeondeRubi, con Montero, Ollés y creo recordar que tb teniamos al propio Fran en 3ª nos salíamos, pero fué subir a 2ªB y no rindieron igual, Fran Arevalo es un buen delantero para 3ª pero para 2ªB se necesita algo más. No quiero decir que no me guste que esté en la plantilla, puede ser un buen revulsivo saliendo desde la banqueta.Tener un seguro de gol, sé que es dificil, pero un equipo que quiere aspirar a los playoffs, es indiscutible. Un saludo a todos y en los momentos difíciles hay que estar con el equipo...(Ojalá Fran meta 30 goles)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #46 el: 13 de Octubre de 2009, 23:10:32 pm »
Hombre LeondeRubi, con Montero, Ollés y creo recordar que tb teniamos al propio Fran en 3ª nos salíamos, pero fué subir a 2ªB y no rindieron igual, Fran Arevalo es un buen delantero para 3ª pero para 2ªB se necesita algo más. No quiero decir que no me guste que esté en la plantilla, puede ser un buen revulsivo saliendo desde la banqueta.Tener un seguro de gol, sé que es dificil, pero un equipo que quiere aspirar a los playoffs, es indiscutible. Un saludo a todos y en los momentos difíciles hay que estar con el equipo...(Ojalá Fran meta 30 goles)

A Fran se fichó en 2ab el año del regreso, en 3a con nosotros nunca ha jugado...y esperemos que no lo haga...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat N´Kono

• Aleví
« Respondre #47 el: 13 de Octubre de 2009, 23:28:59 pm »

A Fran se fichó en 2ab el año del regreso, en 3a con nosotros nunca ha jugado...y esperemos que no lo haga...
Claro, por eso nunca a hecho con nosotros los registros que hizo con e Santboià jugando en 3ª...ya decía yo...

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #48 el: 14 de Octubre de 2009, 08:12:56 am »
Tomy, el tema de los delanteros de nuestro equipo lo tengo muy claro. Cuantas ocasiones han fallado los Joel, Fran, Arnal o Pradas? Muy pocas. Y no es que no las generen, simplemente es que no les llegan.
Si necesitamos un delantero que baje al centro del campo para recibir un balón, se deshaga de todos los contrarios y marque, o bien un delantero que le llegue una pelotazo a la frontal del area controle y marque entre 3 centrales... Creo que esos delanteros no juegan en ninguno de los 80 equipos que conforman la 2ª B.
Así que habrá que esperar a que nuestro juego sea más fluido por bandas, descongestionar un poco el centro y comenzar a mandar balones en condiciones a nuestros delanteros para que todo empiece a funcionar. Y por cierto, que bueno sería comenzar a hacerlo este mismo domingo en un campo tan adverso como es la Bòbila de Gavà.

Salud, suerte y a por los 3 puntos de Gavà

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #49 el: 14 de Octubre de 2009, 08:13:59 am »

En 3a NO nos salíamos, quedamos terceros y los dos primeros nos ganaron en casa.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #50 el: 14 de Octubre de 2009, 08:23:20 am »
Tomy, el tema de los delanteros de nuestro equipo lo tengo muy claro. Cuantas ocasiones han fallado los Joel, Fran, Arnal o Pradas? Muy pocas. Y no es que no las generen, simplemente es que no les llegan.
Si necesitamos un delantero que baje al centro del campo para recibir un balón, se deshaga de todos los contrarios y marque, o bien un delantero que le llegue una pelotazo a la frontal del area controle y marque entre 3 centrales... Creo que esos delanteros no juegan en ninguno de los 80 equipos que conforman la 2ª B.
Así que habrá que esperar a que nuestro juego sea más fluido por bandas, descongestionar un poco el centro y comenzar a mandar balones en condiciones a nuestros delanteros para que todo empiece a funcionar. Y por cierto, que bueno sería comenzar a hacerlo este mismo domingo en un campo tan adverso como es la Bòbila de Gavà.

Salud, suerte y a por los 3 puntos de Gavà

La cosa és així. No marquem perque no tenim ocasions.

Jo també estic d'acord amb el company Leonderubi. Per començar a generar joc ofensiu em d'obrir per bandes i arribar fins a la línia de fons per centrar en condicions. Quantes jugades per banda que hagin acabat en una centrada en condicions em fet aquesta temporada? CAP. I així és impossible crear perill si sempre jugues pel centre i evidentment en inferioritat numèrica.... A la banda és 1 contra 1. Al centre és 1 o 2 contra tots els defenses.
Ara mateix si Moya no recapacita juguem amb 3 mitjapuntes a la zona ofenisva Totalment d'acord amb tu, company. davanter centre. No existeixen els extrems. Per jugar d'aquesta manera estem renunciant a les bandes per complert i millor seria utilitzar un altre sistema tàctic.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #51 el: 14 de Octubre de 2009, 13:28:53 pm »
Els de Gavà tenen asumit que jugaran a 3ª la temporada vinent, però intentaran agafar tots els punts possibles. Nomes es te que pensar que si es perd a Gavà ja podem patir.

La Bóbila es un bon camp per donar un cop de confiança, però també es un camp on es pot ensorrar les ilusions dels mes optimistes.

Esperem que surti cara i es guanyi.

« Darrera modificació: 14 de Octubre de 2009, 13:32:22 pm per xavier »
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #52 el: 14 de Octubre de 2009, 13:59:42 pm »
Se que solo estamos en la jornada 9 y aún queda mucho, y ni mucho menos quiero ser negativo, pero este partido tiene mucha trampa y mucha importancia para nosotros, ya que solo nos vale ganar. Si ganamos cogemos un poquito de aire, aunque aún estariamos en una situación crítica, pero es que si perdemos con un equipo que se ve a leguas que el año que viene estará en 3º, nos dejaria muy muy jodidos....
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #53 el: 14 de Octubre de 2009, 14:30:25 pm »
A Gavà hem de portar-nos els tres punts al sarró o ja podem buscar entrenador nou. ho diu un defensor de Moya fins aquest diumenge. Si els jugadors no estan bé físicament no cal fer-los jugar, prefereixo tres sub-23 trencant-se les banyes al camp! Si no sap veure això, més val que agafi el barco i no torni (tot i que penso que se li ha d'estar agraït). Les etapes tenen un final.

Res em fotr*** més que no guanyar els tres punt davant de l'equip entrenant per un dels homes que ens va dur a Tercera!  :rant:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #54 el: 14 de Octubre de 2009, 14:51:48 pm »

Lo trist es que a Gavà deuen pensar que un dels pocs partits que guanyarán aquest any pot ser aquest....... :bigcry:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #55 el: 14 de Octubre de 2009, 15:32:04 pm »

Lo trist es que a Gavà deuen pensar que un dels pocs partits que guanyarán aquest any pot ser aquest....... :bigcry:

dubto que algú es pensi que guanyar al Sabadell és fàcil ....
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #56 el: 14 de Octubre de 2009, 15:57:54 pm »
Al Gavà hi segueixen havent força ex jugadors del Sabadell, a més de l'entrenador Jaume Bonet.

Socias, Javi González i també Marc Pérez que ara porta unes rastes impressionants  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #57 el: 14 de Octubre de 2009, 16:05:59 pm »

:o
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #58 el: 14 de Octubre de 2009, 17:07:20 pm »

Ostres, és impressionant que encara hi hagi gent amb aquest optimisme irracional. Això explica moltes coses...
Ara en serio, em fa molt mal que diguis (i no només va per tú) aquestes coses quan he anat un munt de vegades a Gavà i he patit un munt de derrotes inclús en les millors temporades de 2B (poques), perquè ara vinguis amb aquest positivisme que no es basa en res, sinó en una fe cega que ja no suporto.

NO M'ESPEREU A GAVÀ, QUE AQUESTA VEGADA NO EM TROBAREU PAS.
Honor al Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #59 el: 14 de Octubre de 2009, 17:29:33 pm »

Ostres, és impressionant que encara hi hagi gent amb aquest optimisme irracional. Això explica moltes coses...
Ara en serio, em fa molt mal que diguis (i no només va per tú) aquestes coses quan he anat un munt de vegades a Gavà i he patit un munt de derrotes inclús en les millors temporades de 2B (poques), perquè ara vinguis amb aquest positivisme que no es basa en res, sinó en una fe cega que ja no suporto.

NO M'ESPEREU A GAVÀ, QUE AQUESTA VEGADA NO EM TROBAREU PAS.

Jo també he suportat totes les magres matinals que hem patit tots aquest any a la bòbila, pero pensar que aquest any podem guanyar tampoc es que sigui un super positivisme, ells encara no han guanyat cap partit .. sino que fem? trenquem el carnet de soci i anem els Diumenges al cine? xD portem un inici de lliga desastrós però ens hem d'aferrar a alguna cosa per continuar creient en l'equip.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa