Autor Tema: Jornada 9: Gavà - Sabadell  (Llegit 16419 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re: Jornada 9: Gavà - Sabadell
« Respondre #60 el: 14 de Octubre de 2009, 17:40:01 pm »

Lo trist es que a Gavà deuen pensar que un dels pocs partits que guanyarán aquest any pot ser aquest....... :bigcry:

dubto que algú es pensi que guanyar al Sabadell és fàcil ....

Ostres, és impressionant que encara hi hagi gent amb aquest optimisme irracional. Això explica moltes coses...
Ara en serio, em fa molt mal que diguis (i no només va per tú) aquestes coses quan he anat un munt de vegades a Gavà i he patit un munt de derrotes inclús en les millors temporades de 2B (poques), perquè ara vinguis amb aquest positivisme que no es basa en res, sinó en una fe cega que ja no suporto.

NO M'ESPEREU A GAVÀ, QUE AQUESTA VEGADA NO EM TROBAREU PAS.

A que en dius optimisme irracional? En pensar en guanyar a Gavà? o pel fet de dir que no crec que ningú pensi que guanyar el Sabadell sigui fàcil? Jo ho veig la cosa més normal del món... és més, jo NO penso que guanyar al Gavà sigui fàcil, perquè tenen moltes urgències i juguen a casa, però confio en que podem fer-ho, jo confio en el mister i en els jugadors, i aquesta dinàmica negativa s'ha de capgirar en qualsevol moment, i igual que ara hem perdut 4 partits seguits, en guanyarem 4 de seguits  :yes:

Visca el Sabadell !
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #61 el: 14 de Octubre de 2009, 19:57:11 pm »

Lo trist es que a Gavà deuen pensar que un dels pocs partits que guanyarán aquest any pot ser aquest....... :bigcry:

Ostres, és impressionant que encara hi hagi gent amb aquest optimisme irracional. Això explica moltes coses...
Ara en serio, em fa molt mal que diguis (i no només va per tú) aquestes coses quan he anat un munt de vegades a Gavà i he patit un munt de derrotes inclús en les millors temporades de 2B (poques), perquè ara vinguis amb aquest positivisme que no es basa en res, sinó en una fe cega que ja no suporto.

NO M'ESPEREU A GAVÀ, QUE AQUESTA VEGADA NO EM TROBAREU PAS.

A que en dius optimisme irracional? En pensar en guanyar a Gavà? o pel fet de dir que no crec que ningú pensi que guanyar el Sabadell sigui fàcil? Jo ho veig la cosa més normal del món... és més, jo NO penso que guanyar al Gavà sigui fàcil, perquè tenen moltes urgències i juguen a casa, però confio en que podem fer-ho, jo confio en el mister i en els jugadors, i aquesta dinàmica negativa s'ha de capgirar en qualsevol moment, i igual que ara hem perdut 4 partits seguits, en guanyarem 4 de seguits  :yes:

Visca el Sabadell !

Ho deia més aviat per la segona apreciació. No crec que se li pugui tenir molt respecte a un equip que porta 5 gols en 8 partits i és el pitjor equip de les últimes 4 jornades.
Tampoc ho arregles dient que igual podem perdre 4 partits que guanyar 4 seguits. Vaja, crec que tindria que canviar força l'actitud de l'equip, però sobretot el Moya hauria de replantejar-se moltes coses que no cal comentar perquè ja s'ha escrit molt en aquest forum sobre plantejaments tàctics, decisions de canvis durant el partit, posicionament dels jugadors en el terreny, etc.
Em jugaria el que fos, que si tenim una gran ratxa de resultats, serà a la segona volta i quan ja estiguem a 15 punts del playoff. Ara estem a 10 punts en 8 jornades disputades. A no ser, és clar, que es busqui un altre entrenador
Potser en guanyarem 4 seguits, però espera't a la segona volta, a no ser que es canviï d'entrenador.
Honor al Sabadell

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #62 el: 14 de Octubre de 2009, 20:36:54 pm »

Donç es de sentit comú "OJX", a Gavà veurán mes probable guanyar a casa al 5º per la cua, que porta 4 partits seguits perden i que te una dificultat imperiosa de marcar gol, que no pas a altres equips que no pasen més de 2 jornades sense sumar i que encara perdent tenen força gol no creus... :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #63 el: 14 de Octubre de 2009, 20:43:07 pm »

Donç es de sentit comú "OJX", a Gavà veurán mes probable guanyar a casa al 5º per la cua, que porta 4 partits seguits perden i que te una dificultat imperiosa de marcar gol, que no pas a altres equips que no pasen més de 2 jornades sense sumar i que encara perdent tenen força gol no creus... :mmmm

Doncs no, no crec. Dubto que algu amb dos dits de front pugui pensar que guanyar-nos és fàcil, sincerament.   No dic que no ho intentin, i que no surtin a guanyar.. obviament ho faran, creuran amb les seves possibilitats tan com jo crec amb les nostres, pero de fet.... si algún equip surt a jugar un partit pensant que ho té fàcil per guanyar, té molts números per perdre... o sigui, que si com dieu vosaltres el Gavà creu que és més probable guanyar-nos a nosaltres que a qualsevol altre equip (que estic segur que no ho pensen) ja em va bé, ja que així encara estic més convençut de la nostra victòria ;)

Visca el Sabadell !

PD: Jo estic convençut de que guanyarem, jugarem bé, i serà el començament d'una bona ratxa que trencarà la dinàmica negativa que portem!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #64 el: 14 de Octubre de 2009, 21:16:00 pm »

Doncs no, no crec. Dubto que algu amb dos dits de front pugui pensar que guanyar-nos és fàcil, sincerament.   No dic que no ho intentin, i que no surtin a guanyar.. obviament ho faran, creuran amb les seves possibilitats tan com jo crec amb les nostres, pero de fet.... si algún equip surt a jugar un partit pensant que ho té fàcil per guanyar, té molts números per perdre... o sigui, que si com dieu vosaltres el Gavà creu que és més probable guanyar-nos a nosaltres que a qualsevol altre equip (que estic segur que no ho pensen) ja em va bé, ja que així encara estic més convençut de la nostra victòria ;)

Visca el Sabadell !

PD: Jo estic convençut de que guanyarem, jugarem bé, i serà el començament d'una bona ratxa que trencarà la dinàmica negativa que portem!

Donç deu t´escolti company, ja que guanyar a Gavà hauría de ser quasi obligatori, de totes formes aclarir que no he dit pas que el Gavà estigui convençut de guanyar o creguin que sigui fácil, simplement que ho veurán més asequible a dia de avui guanyarnos a nosaltres que al sant Andreu, Ontinyent o Barça B per dir alguns....totalment comprensible em de dir per altre banda, cosa que a mi personalment m´entristeix :pilotasso

Salut Ojx
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #65 el: 15 de Octubre de 2009, 12:34:49 pm »
Crec que amb l'arribada d'Arnal seria hora de jugar amb un 4-4-2 almenys als partits de casa , amb Arnal - Joel o Arnal - Fran.

El més notable és que Arnal i Joel formarien parella d'atac en el traspàs de l'habitual 4-2-3-1 fins el 4-4-2.  Segons radio Sabadell, Moya em farà cas  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #66 el: 16 de Octubre de 2009, 19:40:56 pm »
Hombre LeondeRubi, con Montero, Ollés y creo recordar que tb teniamos al propio Fran en 3ª nos salíamos, pero fué subir a 2ªB y no rindieron igual, Fran Arevalo es un buen delantero para 3ª pero para 2ªB se necesita algo más. No quiero decir que no me guste que esté en la plantilla, puede ser un buen revulsivo saliendo desde la banqueta.Tener un seguro de gol, sé que es dificil, pero un equipo que quiere aspirar a los playoffs, es indiscutible. Un saludo a todos y en los momentos difíciles hay que estar con el equipo...(Ojalá Fran meta 30 goles)

A Fran se fichó en 2ab el año del regreso, en 3a con nosotros nunca ha jugado...y esperemos que no lo haga...
Claro, por eso nunca a hecho con nosotros los registros que hizo con e Santboià jugando en 3ª...ya decía yo...

Estoy de acuerdo con N'Kono Fran nunca hara ni la mitad de los registros que hizo con el Santboia!!! No pretendamos pensar que es lo mismo jugar en tercera que en segunda B; y si no cuantos goles marco FRAN la temporada que jugo con nosotros en segunda B?? respuesta muy pocos; necesitamos un delantero YA!!!!!!!!!!!! No se si habeis visto que somos el segundo equipo menos goleador despues del Terrassa!!! :rant:

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #67 el: 16 de Octubre de 2009, 20:26:27 pm »
Marcó 7 goles...nada mal para venir de  Primera Catalana ( Igualada ) y jugar el 85% de minutos MENOS que Oscar Ollés y cia...

Ami me ecanta Fran Àrevalo,pero claro,si Moyà lo hace bajar a defender hasta el medio campo,y así mismo,que este en punta del ataque..pues creo que pocos goles veremos del bueno de Fran..vamos,que ni Villa,Eto'o, Ronaldo y compañia,pasarían aquí de los 10-15 goles  :ejem

:bandera :bandera :scut :bandera :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #68 el: 17 de Octubre de 2009, 18:35:21 pm »
Aquest partit ha de representar el recuperar la tranquilitat. L´equip s´ha de dedicar a jugar a futbol, posar-hi intensitat, no "autopresionar-se" en excès, sobretot no cometre més errades absurdes a nivell defensiu i arrivats a aquest punt la nostra plantilla, procurant ser objectius al màxim possible, entenc que es bastant superior.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #69 el: 17 de Octubre de 2009, 18:46:21 pm »
Y por que no puede ser un punto de inflexión? Vamos a intentarlo. A ver si conseguimos los 3 puntos, nos tranquilizamos todos un poco y vamos hacia arriba.

Salud,suerte y a por el Gavà

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #70 el: 17 de Octubre de 2009, 18:59:55 pm »
Doncs si, hem d'intentar que sigui el punt d'inflexió! L'any passat, vàrem anar a Sant Andreu, amb només 14 convocats, us recordeu? http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=16866.60

Anàvem assumint una derrota gairebé segura, vàrem anar pocs arlequinats, i ens esperàvem una derrota lògica, i vàrem acabar amb 9... però amb un 1-2 que ens va fer guanyar i emportar-nos els tres punts d'allà.

Vinga, collons, que som el Centre d'Esports Sabadell Futbol Club. Un equip que sempre ha patit, que ha passat penalitats, descensos administratius, atracaments de tot tipus, però seguim amb vida i sempre hem ressorgit.

I tornarem, per els meus collons, que tornarem a ser grans, òstia ****!

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #71 el: 17 de Octubre de 2009, 19:00:42 pm »
 :bandera :bandera :bandera :bandera
Si hem de guanyar aquest partit i començar a remontar  :happy2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #72 el: 17 de Octubre de 2009, 19:43:22 pm »
Demà hem de sortir a mossegar!  :****
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #73 el: 18 de Octubre de 2009, 08:22:07 am »
Al diari el punt hi ha una entrevista a Puigdollers, explica una mica com li va anar quant estava al Gavà i es queixa sensa dir-ho de la posició d'extrem que el far jugar el Moya
http://www.elpunt.cat/noticia/article/8-esports/52-futbol-catala/93060-lva-ser-trist-el-final-a-gavar.html
 :llegir
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat rebote

• Jugador Prof.
  • Missatges: 621
« Respondre #74 el: 18 de Octubre de 2009, 11:27:57 am »
Jo, llevo media hora intentando conectar con Radio Sabadell y no hay forma. Sabeis si lo dan por otra radio......
visita mi blog arlequinado  http://lanerosdetrigueros.blogspot.com/

Desconnectat sant pep

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #75 el: 18 de Octubre de 2009, 11:36:16 am »
Jo tampoc puc escoltar el partit per radio sabadell, i se del cert que el donen.

Xandri

• Visitant
« Respondre #76 el: 18 de Octubre de 2009, 11:39:25 am »
Morales a la banqueta bé, però Juvenal? :paret

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #77 el: 18 de Octubre de 2009, 11:44:21 am »
Jo, llevo media hora intentando conectar con Radio Sabadell y no hay forma. Sabeis si lo dan por otra radio......

Tengo el mismo problema con RS, si alguien sabe si se puede seguir por otro lado que deje el link, please

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #78 el: 18 de Octubre de 2009, 12:04:12 pm »
Amb quina alineació em sortit??

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #79 el: 18 de Octubre de 2009, 12:05:43 pm »
PENALT A FAVOR!!!!!!!!!