Lo trist es que a Gavà deuen pensar que un dels pocs partits que guanyarán aquest any pot ser aquest.......
dubto que algú es pensi que guanyar al Sabadell és fàcil ....
Ostres, és impressionant que encara hi hagi gent amb aquest optimisme irracional. Això explica moltes coses...
Ara en serio, em fa molt mal que diguis (i no només va per tú) aquestes coses quan he anat un munt de vegades a Gavà i he patit un munt de derrotes inclús en les millors temporades de 2B (poques), perquè ara vinguis amb aquest positivisme que no es basa en res, sinó en una fe cega que ja no suporto.
NO M'ESPEREU A GAVÀ, QUE AQUESTA VEGADA NO EM TROBAREU PAS.
A que en dius optimisme irracional? En pensar en guanyar a Gavà? o pel fet de dir que no crec que ningú pensi que guanyar el Sabadell sigui fàcil? Jo ho veig la cosa més normal del món... és més, jo NO penso que guanyar al Gavà sigui fàcil, perquè tenen moltes urgències i juguen a casa, però confio en que podem fer-ho, jo confio en el mister i en els jugadors, i aquesta dinàmica negativa s'ha de capgirar en qualsevol moment, i igual que ara hem perdut 4 partits seguits, en guanyarem 4 de seguits
Visca el Sabadell !
Ho deia més aviat per la segona apreciació. No crec que se li pugui tenir molt respecte a un equip que porta 5 gols en 8 partits i és el pitjor equip de les últimes 4 jornades.
Tampoc ho arregles dient que igual podem perdre 4 partits que guanyar 4 seguits. Vaja, crec que tindria que canviar força l'actitud de l'equip, però sobretot el Moya hauria de replantejar-se moltes coses que no cal comentar perquè ja s'ha escrit molt en aquest forum sobre plantejaments tàctics, decisions de canvis durant el partit, posicionament dels jugadors en el terreny, etc.
Em jugaria el que fos, que si tenim una gran ratxa de resultats, serà a la segona volta i quan ja estiguem a 15 punts del playoff. Ara estem a 10 punts en 8 jornades disputades. A no ser, és clar, que es busqui un altre entrenador
Potser en guanyarem 4 seguits, però espera't a la segona volta, a no ser que es canviï d'entrenador.