Bé, jo avui ja ho tenia clar:
Un equip així no ens pot guanyar, ni de conya, i no és el primer partit molt lamentable que juga així. Els únics que salvo son el porter (i és un xaval que encara no sé com està jugant en aquesta categoria) i Sanou, que només corre i poc més.
Avui ens hem trobat amb una bona rematada al pal i un penal molt clar i bastant absurd a favor, i desprès tot ha sigut marcar el segon i poc més. Àxel, ha renascut, ha estat molt actiu i entre els dos gols i la passada de gol de taló, ha demostrat que és un reforç important per a l'equip. La resta de l'equip, entre que Agustín està ben posat sobre el camp, i Joel que lluita molt, ens ha mantingut la tensió en el partit. De Navas, a la primera part ha hagut de fotre molta bronca a la defensa en les jugades a pilota parada, ja que no estaven per el que s'ha d'estar, i en aquestes coses contra equips amb més entitat, ens poden posar en molts més problemes.
Per part del Gavà, el que vaig dir, gràcies a Marcos (un molt bon porter sota pals i una grandíssima persona al carrer) no els ha caigut avui també 8 (ha tret 3 esquadres clares), i Sanou corre i té una mica d'idea d'atac. Per el demés, res. S'agraeix que han intentat jugar la pilota i han intentat jugar ofensivament, però Bonet no té més que joventut, jugadors que els vé gran la categoria i poc més a la plantilla.
Ara falta que Moya es convenci i jugui amb dos extrems (Àxel i Blas), punta (Joel) i mitja-punta (Arnal), per a ser un equip que doni la cara a la lliga.
Ja queden 35 punts per a la permanència.
Destacar la reacción de algún que otro lugareño de Gavà que se alegraba de la derrota de su equipo xD
A mi, un senyor m'ha desitjat que almenys fotéssim dos golets més per disfrutar de futbol i al final del partit m'ha dit que espera almenys no quedar últim aquest any.