Estic totalment d'acord. Ara és realment quan s'ha demostrar qui esta amb aquest equip i qui no. És molt fàcil omplir el camp i donar "palmaditas" als jugadors en un play-off o quan portes onze victòries consecutives. Ara, quan portem quatre derrotes seguides és quan una bona afició demostra que ho és i recolza més que mai al seu equip. És realment en moments com aquests ens els que un equip necessita de la seva afició.
Son moments mot fotuts, tristos, però d'una cosa també n'estic segur, i és que amb qualsevol altre entrenador, l'actual situació em faria molta més por. Tot i la tempesta en la que ens trobem, continuo pensant que Ramón Moya ara per ara, és el millor entrenador que podem tenir. Actualment sóc conscient de que dir això no és massa popular, però prefereixo mil vegades més a Ramón Moya que no pas al Julià Garcia -que tingueu per gairebé segur que és l'entrenador que el nostre secretari tècnic deu tenir ja a la recàmara-, o quelsevol altre entrenador que tindrà molt millor discurs que el nostre tècnic actual, però poca cosa més.
És completament cert que el nostre joc ofensiu és molt preocupant, i en moltes fases inextistent, però també afimo que amb aquest mateix sistema i gairebé diria amb els mateixos davanters, vam marcar l'any passat més de 50 gols... Ara el sistema és nefast, els jugadors per fotre'ls a tots fora i l'enternador poc menys que un desastre.
També crec que va sent hora de que homes considerats com a puntals d'aquest equip donin la cara i no s'amaguin radera de l'entrenador de torn que és qui acaba rebent tots els pals. En aquest sentit vull feliicitar a un jugador molt discutit raderament com és el Roberto Morales, que va tenir la valentia suficient com per ser ell qui llancés el penal ahir a risc de donar una gran satisfacció a aquells que l'any passat l'idolatraven i enguany el posen a parir... Les coses li sortiran millor o pitjor, però no s'amaga.
Com bé dieu alguns de vosaltres, assumim on som actualment, pensem només en el partit del proper diumenge i deixem-nos de preocupar pels de dalt, i si per començar a escalar posicons recobrar la confiança en nosaltres mateixos i poder llavor si, pensar en objectius més ambiciosos. Aviat el fubol col.locarà a cadascú al seu lloc, i el nostre, estic plenament convençut, és estar molt més amunt d'on estem.
ANIMS A TOTHOM! ARA MES QUE MAI , VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!