Autor Tema: Es hora de remar todos en la misma dirección.  (Llegit 3602 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5830
Es hora de remar todos en la misma dirección.
« el: 12 de Octubre de 2009, 00:43:32 am »
Con el equipo situado en la  zona en la que esta, es hora de hablar que vamos a luchar por la permanencia. No empezemos con " estamos a 10 puntos del cuarto ". Ahora mismo nuestro UNICO objetivo es salir de la zona baja y lo demás ya se verá. Todos estos equipos que están ahora arriba van a caer, y nosotros cuando cojamos una dinamica positiva saldremos a flote y resaurgiremos. No digo que jugemos play off o no, pero si que digo que se las van a ver canutas para ganarnos. Yo creo que estamos cargando a los jugadores con una presión excesiva. Cuando esto empiece a funcionar ya haremos números si hace falta.

Porque yo creo en este club, en este equipo y en estos jugadores. Pronto llegarán las alegrias

ANIMO SABADELL!!!!!!

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Es hora de remar todos en la misma dirección.
« Respondre #1 el: 12 de Octubre de 2009, 00:56:05 am »
Estic d'acord amb tu MILITU, en quant guanyem dos partits, agafarem una dosi de moral força important, els jugadors han de creure en les seves possibilitats. Tot ha de començar per guanyar aquest diumenge al Gavà (que encara no ha guanyat en tot el que portem de temporada) i a partir d'aquí, em d'anar sumant de tres en tres.
Setmana rere setmana veig que d'equip n'hi ha (i això que al principi JO personalment creia que no), però tenim molt bon equip, i si tots sabem remar cap a la mateixa direcció les coses haurien de començar a millorar.

FORÇA SABADELL! :botador
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #2 el: 12 de Octubre de 2009, 01:54:35 am »
Si ganamos 2 o 3 partidos seguidos empezará a subir la moral y nos pondremos en la mitad de la tabla, pero el calendario es díficil aunque hay que salir a ganar toque con quien nos toque.
La jornada 10 en casa es contra el Sant Andreu no?
Saludos

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1335
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #3 el: 12 de Octubre de 2009, 02:05:44 am »
la semana que viene con Moya y fuera de casa se vuelve a PERDER. :****
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #4 el: 12 de Octubre de 2009, 07:11:09 am »
 :bandera :bandera :bandera

La temporada passada quant les coses anaven pitjor es quant es va remuntar i era mes avançada la lliga espero que aquest any fem el mateix i no arribem tard  :rolleyes2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #5 el: 12 de Octubre de 2009, 10:13:46 am »
¿Te gustaría que pasara? Lo digo porque por comentarios de algunos parece que vaya bien que sigamos perdiendo para lanzar la caballeria a los jugadores, Moya, Directiva... cada dia en el fórum.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #6 el: 12 de Octubre de 2009, 11:23:23 am »
¿Te gustaría que pasara? Lo digo porque por comentarios de algunos parece que vaya bien que sigamos perdiendo para lanzar la caballeria a los jugadores, Moya, Directiva... cada dia en el fórum.
Ésque alguns es pensn que fotran fora al Moya per portar al Ferguson del Manchester i amb ell el Rooney i el Berbatov, i s'acabaran els problemes.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #7 el: 12 de Octubre de 2009, 12:45:13 pm »
Estic totalment d'acord. Ara és realment quan s'ha demostrar qui esta amb aquest equip i qui no. És molt fàcil omplir el camp i donar "palmaditas" als jugadors en un play-off o quan portes onze victòries consecutives. Ara, quan portem quatre derrotes seguides és quan una bona afició demostra que ho és i recolza més que mai al seu equip. És realment en moments com aquests ens els que un equip necessita de la seva afició.
Son moments mot fotuts, tristos, però d'una cosa també n'estic segur, i és que amb qualsevol altre entrenador, l'actual situació em faria molta més por. Tot i la tempesta en la que ens trobem, continuo pensant que Ramón Moya ara per ara, és el millor entrenador que podem tenir. Actualment sóc conscient de que dir això no és massa popular, però prefereixo mil vegades més a Ramón Moya que no pas al Julià Garcia -que tingueu per gairebé segur que és l'entrenador que el nostre secretari tècnic deu tenir ja a la recàmara-, o quelsevol altre entrenador que tindrà molt millor discurs que el nostre tècnic actual, però poca cosa més.
És completament cert que el nostre joc ofensiu és molt preocupant, i en moltes fases inextistent, però també afimo que amb aquest mateix sistema i gairebé diria amb els mateixos davanters, vam marcar l'any passat més de 50 gols... Ara el sistema és nefast, els jugadors per fotre'ls a tots fora i l'enternador poc menys que un desastre.
També crec que va sent hora de que homes considerats com a puntals d'aquest equip donin la cara i no s'amaguin radera de l'entrenador de torn que és qui acaba rebent tots els pals. En aquest sentit vull feliicitar a un jugador molt discutit raderament com és el Roberto Morales, que va tenir la valentia suficient com per ser ell qui llancés el penal ahir a risc de donar una gran satisfacció a aquells que l'any passat l'idolatraven i enguany el posen a parir... Les coses li sortiran millor o pitjor, però no s'amaga.
Com bé dieu alguns de vosaltres, assumim on som actualment, pensem només en el partit del proper diumenge i deixem-nos de preocupar pels de dalt, i si per començar a escalar posicons recobrar la confiança en nosaltres mateixos i poder llavor si, pensar en objectius més ambiciosos. Aviat el fubol col.locarà a cadascú al seu lloc, i el nostre, estic plenament convençut, és estar molt més amunt d'on estem.

ANIMS A TOTHOM! ARA MES QUE MAI , VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #8 el: 12 de Octubre de 2009, 12:55:32 pm »
decis todos que ganando 2 o 3 partidos se soluciona todo y vamos para arriba, el problema esta, cuando los ganaremos? estan capacitados para hacerlo? de momento con esta actiud y con un entrenador cobarde no.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #9 el: 12 de Octubre de 2009, 17:40:35 pm »
decis todos que ganando 2 o 3 partidos se soluciona todo y vamos para arriba, el problema esta, cuando los ganaremos? estan capacitados para hacerlo? de momento con esta actiud y con un entrenador cobarde no.
:

:clap2 Tu lo as dicho!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
« Respondre #10 el: 12 de Octubre de 2009, 18:30:18 pm »
A mi em preocupa la imatge que donem, en la meva opinió no juguem gens bé, sembla que els hi falti sang a les venes, si aixó ha de durar gairé acabarem patint més de lo normal, acabem de perdre quatre partits seguits, si això es repeteix i tornem a perdre quatre partits seguits més, llavors tots plegat serà una olla a pressió.
A mi personalment, no m'agrada el sistema de joc del Moya, ni ara ni l'any passat, també entenc que començar a canviar d'entrenador ens pot portar a la situació de la temporada que vam baixar a tercera en que res va sortir bé, en fí, el nostre destí està a mans del Moya fins que algú decideixi el contrari.
A veure si ve una bona ratxa, encara que sigui jugant malament, i arraplagem un grapadet de punts per mantenir-nos al menys pel mig de la tabla.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 12 de Octubre de 2009, 20:08:05 pm »

Yo más bién diriía que palmaremos, porqué en Gavá no recuero yo la última victória y porqué somos la **** ambuláncia del grupo, que allí contra el que jugamos lo revivimos...(badalona, barça-b,al terrassa los unicos que no le ganamos...)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #12 el: 12 de Octubre de 2009, 21:39:25 pm »

Yo más bién diriía que palmaremos, porqué en Gavá no recuero yo la última victória y porqué somos la **** ambuláncia del grupo, que allí contra el que jugamos lo revivimos...(badalona, barça-b,al terrassa los unicos que no le ganamos...)

Pues desde 1998 no ganamos ni marcamos en Gava...desde entonces 4 partidos, 3 derrotas y un empate el año de tercera. 0 goles a favor y 8 en contra. Dos veces hemos palmado 3-0 y una 2-0.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #13 el: 14 de Octubre de 2009, 17:44:51 pm »

Tens raó, pels comentaris d'alguns sembla que esperin que perdem i perdem perquè facin fora el Moya, en comptes de preferir guanyar i guanyar i que anem cap amunt amb aquest entrenador...

Diumenge al camp també hi havia certs comentaris de "gent" que semblava que s'alegressin d'anar perdent, i que segur que haguéssin preferit que el Roberto fallés el penalty i que no tinguessim ni la mínima il·lusió per intentar empatar... i sincerament, jo això no ho entenc. A sobre, aquesta "gent" que se sent criticar i insultar, curiosament no se sent animar.. o potser son dels que només animen quan estem guanyant... en fi  :shifty: , cadascú s'ho sabrà...m
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7259
« Respondre #14 el: 15 de Octubre de 2009, 08:21:40 am »

Jo, sincerament i veient el calendari, crec que ha arribat l'hora d'agafar moral.

Crec que guanyar al camp d'un Gavà que no ha guanyat i només orta tres punts és possible. Les ratxes són per trencar-les, i si el Sabadell sempre s'ha caracteritzat per ressucitar morts, també s'ha caracteritzat per no vèncer a Gavà. Crec que toca guanyar a Gavà!

Després rebem a un Dènia que està molt amunt per l'equip que té, i que ja l'hi arriba l'hora de que entre tots el posi'n al seu lloc.

2 de 2 ens portaria a arribar a la jornada 10 amb 13 punts, cosa que seria un mal menor i ens faria veure les coses d'una altre forma.

Espero que ara ens vingui una bona ratxeta i ens posem on ens toca, per que aquest equip hauria d'estar més amunt.
També hi ha alguna cosa dintre meu que em diu que amb el Julià Garcia estaríem amb més punts, peró el sentit comú em demana confiar amb en Moya.

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #15 el: 15 de Octubre de 2009, 09:45:22 am »

Jo, sincerament i veient el calendari, crec que ha arribat l'hora d'agafar moral.

Crec que guanyar al camp d'un Gavà que no ha guanyat i només orta tres punts és possible. Les ratxes són per trencar-les, i si el Sabadell sempre s'ha caracteritzat per ressucitar morts, també s'ha caracteritzat per no vèncer a Gavà. Crec que toca guanyar a Gavà!

Després rebem a un Dènia que està molt amunt per l'equip que té, i que ja l'hi arriba l'hora de que entre tots el posi'n al seu lloc.

2 de 2 ens portaria a arribar a la jornada 10 amb 13 punts, cosa que seria un mal menor i ens faria veure les coses d'una altre forma.

Espero que ara ens vingui una bona ratxeta i ens posem on ens toca, per que aquest equip hauria d'estar més amunt.
També hi ha alguna cosa dintre meu que em diu que amb el Julià Garcia estaríem amb més punts, peró el sentit comú em demana confiar amb en Moya.

que raru amb tu que volguis anar amb moya
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #16 el: 15 de Octubre de 2009, 12:31:49 pm »

He de dir que gairebé sempre estic d'acord amb el que dius, però jo ara he perdut totalment la confiança amb el Moya i fins i tot crec que podem empatar a Gavà (el Gavà porta 3 empats, per tant, alguna cosa haurà fet tenint en compte que ha marcat més gols que nosaltres). I sóc optimista, perquè no m'espero la derrota.
Quan es comenta molt al forum sobre la eficàcia del canvi d'entrenador sempre es remeteix a la mala experiència de la temporada de l'últim descens, per què no podem fixar-nos en altres bones experiències?

I en referència als comentaris de que alguns volem que no guanyi el nostre equip, només diré que no és de rebut tractar a la gent que es preocupa cada dia pel seu equip podrit com està, insultant dient que som del Terrassa i altres parides. És més, com no guanyem al farmaceutic, espero que tothom estigui tant emprenyat com jo perquè alguns no sembla que tinguin sang a les venes. Que estem parlant del Sabadell, no de qualsevol equip per passar l'estona els diumenges.
Honor al Sabadell

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #17 el: 15 de Octubre de 2009, 18:08:51 pm »
Pues yo estoy con moya. Si con un equipo en teoria peor el año pasado hicimos playoff, porque con este no podemos estar arriba. No seran los jugadores que no le echan lo que hay que echarle. Ademas la primera parte del terrassa o incluso con el barça y algunos otros momentos se ha jugado muy bien, entonces ahora porque no?
El otro dia no me parecio bien que cuando nos metieron el primer gol el que estaba a mi lado empezo a decir en plan ironico: "bien Moya, bien", que queria que saliese moya a parar la pelota? o a rematar en los corners. En fin no lo entiendo.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #18 el: 15 de Octubre de 2009, 19:43:18 pm »
Pues yo estoy con moya. Si con un equipo en teoria peor el año pasado hicimos playoff, porque con este no podemos estar arriba. No seran los jugadores que no le echan lo que hay que echarle. Ademas la primera parte del terrassa o incluso con el barça y algunos otros momentos se ha jugado muy bien, entonces ahora porque no?
El otro dia no me parecio bien que cuando nos metieron el primer gol el que estaba a mi lado empezo a decir en plan ironico: "bien Moya, bien", que queria que saliese moya a parar la pelota? o a rematar en los corners. En fin no lo entiendo.

Sisplau, rectifica aquestes paraules, perquè és un insult per la gent que hem patit "in situ" el pèssim joc de l'equip. Díguem que no he pillat la ironia i que realment volies dir el contrari.
Honor al Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 15 de Octubre de 2009, 19:49:03 pm »
Home, la veritat és que la primera part contra el Terrassa vàrem jugar molt millor que ells. També s'ha de dir que els egarencs eren una banda de trompetistes amb un entrenador de pandereta...

Va, Grimber, no estiguis tant negatiu que aquest diumenge, si els nostres corren, guanyem a Gavà.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...